Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2010 13:05 - До кога?
Автор: mikino Категория: Други   
Прочетен: 3994 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 05.02.2010 13:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес прочетох поредната "новина", която ме накара да изляза извън нервите си!

http://www.dnes.bg/obshtestvo/2010/02/04/bylgarskite-servitiori-sa-svetovniiat-ni-rezil.85486  

Коя е тази германка, да ходя да й кажа някои неща???

Продължавам да слушам и чета западно-европийските плювни /извинявам се за грубия език, но в момента съм ядосана/ срещу България и българите. ДО КОГА БЕ ДРАГИ ЕВРОПЕЙЦИ!?! Защо не си видите Вашите простотии и да си ги опишете по вестниците, ами се занимавате с нас?
Да започна ли да описвам наглото им поведение:
Преди доста години, аз също бях сервитьорка в елитен ресторант, където се сервираха едни от най-скъпите, най-помпозните ястия, вина и разни глезотии. Класата на това заведение започваше от униформата и стигаше до усмивката, която бе задължителна, независимо, че си бачкал 12 часа на крака и ръката ти е отекла от таблата. Посетителите също бяха от т.нар. "елит"...
Пристигат двама бизнесмени - немец и англичанин. Поръчват ядене, като за целия китайски народ и наред с това, по две бири и по две водки. Този алкохол се изпи буквално за 10тина минути и се поръча още. Докато бройката не стигна около 10 водки  на персон. Двамцата костюмирани дърти мутри, се напиха и започнаха да се задяват с мен и колежките ми - дърпаха се униформи, правеха се неприятни намеци и т.н. Накрая, когато и двамата видяха, че няма да им стане номера ме изкараха, че съм им надписала сметката /държа да добавя, че имаше касов бон!/л Наложи се да ги изкарваме с охрана! А  виковете от страна на чужденците бяха - "Вие знаете ли, че аз идвам от Англия, знаете ли кой съм аз???".

Хайде сега да питам - "Кой си ти бе, европейски мухльо?"
С какво те са повече от нас?
Какво е накарало тази германка, на която не и споменават името /предполагам от съображения за сигурност/, да напише тези гадости?
ОК, съгласна съм, че 80% от сервитьорите в БГ, не спазват етикет и им липсва професионализъм, но не е честно някоя си патка от незнам си къде, да пише против НАС! Защо някой от живеещите в Германия, не напише книга за тяхната простотия /а тя също не е малко/?
Ние сме българи и трябва да си пазим достойнството - ДО КОГА ЩЕ ТЪРПИМ ДА СЕ ИЗСИПВАТ ВЪРХУ НАС ВСЯКАКВИ ИДИОТЩИНИ, ДА СЕ СЪЗДАВА МНЕНИЕ, ЧЕ НИЕ СМЕ ПОМИЯТА НА ЕВРОПА?
НЕ Е ВЯРНО НЕ СМЕ ПОМИЯ !!! НИЕ СМЕ НАЦИЯ С ДЪЛГА ИСТОРИЯ И ВЕЛИКИ ВЛАДЕТЕЛИ, ИНТЕЛИГЕНТНИ ХОРА И НАЙ-КРАСИВАТА ПРИРОДА!




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. atinonino - много хубав постинг. . ., за което ...
05.02.2010 13:24
много хубав постинг...,за което благодаря!!!Хората на запад се мислят за много голяма работа,но всъщност не са.Имат голямо самочувствие,което идва от това ,че са просперирали държави.Да наистина професионализма в нашата страна не е на ниво,но има и много добри специалисти и хора които знаят как да си вършат работата.За това им кажи"fuck them all"
цитирай
2. mikino - Благодаря и аз!
05.02.2010 13:36
Не мога просто да кажа "fuck them all", защото ми е болно. Трудно ми е да приемам, когато накърняват самочувствието ми, защото съм българка и се гордея с това! Когато ни оплюват, ми ровят в здравето!
Не принадлежа към никоя политическа организация или патриотическо движение, защото всичките са с користни цели, но обичам родината си и се чувствам обидена, когато чета подобни писания!
цитирай
3. atinonino - браво много похвално. това да се ...
05.02.2010 13:49
браво много похвално.това да се чувстваш зле като обиждат България и Българите е хубаво :).и аз съм така.много Българи за съжаление плюят по народа и държавата,а дори не знаят защо трябва да са горди,че са българи.именно заради хора като теб ще се запази българския дух...

с уважение:atinonino
цитирай
4. анонимен - "Евротуристите " у нас са прасета!
05.02.2010 14:20
Четох я снощи тази простотия и съм съгласен с Теб!
но искам да споделя и друго...
Като стана дума за културата на така наречените "велики и културни" немци, шведи, финландци,норвежци...и т.н. , понеже контактуваме с много хотелиери/ такава ми е работата/,са споделяли че:
-великите туристи от гореспоменатите страни, плащат !? за да разрушат хотелската си стая..просто за кеф. Истина е!
- същите тези прасета, полицията ги събира с фадроми, проснати пияни из целия Слънчев бряг
- същите тези свине, чупят всичко из хотела и не спазват елементарна култура на поведение
-същите тези варвари, почти не стъпват в наш ресторант, а плюскат по терасите на хотела...
Какво да изброявам оше като съм го виждал това.
То стана цял нов постинг хахаха!
цитирай
5. mikino - Напиши го!
05.02.2010 14:42
Опиши всичко, което си чул и видял! Преведи го и го пусни в сайтовете им!
Няма само те да пишат за нас я!!!
цитирай
6. sparotok - подкрепям те
07.02.2010 13:36
Подкрепям те стопроцентово!

Преживявал съм културен шок в Германия, Холандия, Белгия, Австрия...А за някои англичани не мога да намеря друга дума освен дегенерати.

В западният печат обаче, простотията и корупцията на техните хора се наричат - отклонение от правилата и неправилна употреба на средства....Хитро, нали?

цитирай
7. lado - Най-неприятният подход - от кон...
08.02.2010 10:38
Най-неприятният подход - от конкретен случай да обобщават. Но пък иначе сме им давали поводи безчет.
цитирай
8. gothic - Поводите са си поводи. Има ги нав...
08.02.2010 15:30
Поводите са си поводи. Има ги навсякъде, нагледал съм се и аз на кво ли не. Напълно съм съгласен с авторката и със sparotok!
цитирай
9. анонимен - Европеец - това категория за "човек" ли е? :)
23.03.2010 13:48
Аз лично имам един такъв принцип - държиш се като човек, когато и с теб се отнасят като с такъв :)
Интересно е, че доста хора смятат западняците за "нещо повече", след като стандарта им на живот е по-висок. Нищо общо! :D
Mikino, присъствал съм на подобна на твоята случка, само дето накарах холандската свиня (може и норвежец да беше - не помня) да каже "Извинявай" на Български език на сервитьорката :D Тогава, с колегите бяхме готови и в някое РПУ да изкараме остатъка от нощта... едва ги удържах, а бяхме якичка група ;)
Българи, с нищо не сте по-малко хора от всички останали! Но пък признавайте същото право и на тях.

--MasterQMI
цитирай
10. bogatyr - браво за поста
27.04.2010 22:19
Добре написано.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2993187
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930