Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2010 16:27 - Не е честно!
Автор: mikino Категория: Други   
Прочетен: 2554 Коментари: 9 Гласове:
18

Последна промяна: 10.06.2010 16:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ядосана съм... Що ли изобщо ползвам това, което уж държавата ми го предоставя...?
Ще Ви разкажа кратка случка, която не ми се случва за пръв път.
Днес сутринта позакъснях за работа. Обичайно ходя пеша, защото така се събуждам, но този път от сума месеци реших да се кача на тролей.
Първо: смрад ама няма да Ви описвам на какво...
Второ: качваш се и усещаш как от дупките ще ти падне ченето...
Трето: Заедно с мен, се качват трима леко мургави мъже и сядат най-безцеремонно, пред очите на правостояща възрастна жена...
Четвъртото е кулминацията колеги блогъри:
Тръгвам да ровя из чантата си, за левче за билет. В края на тролея седи мъж, с връхна дреха /в тези жеги/. Не мина и секунда и господина се запъти към мен....
"Карта или билет госпожице!"
Ок, обясних, че в момента вадя парите.
"Ааааа не госпожо /вече съм госпожа хаха/, дължите 10 лв.!" - размахвайки пръст.
Опитах се съвсем дипломатично да обясня, че не съм искала да пътувам без билет, вадейки 1лв. от потмонето си.
"Не, не, не сте сесамотаскували при качването, така че си платете глобата!!!" - вече очевидно нахален и нагъл .
Е тогава вече полудях и побеснях!!!!
Попитах контрольора, защо се насочи право към мен и подмина мургавите. С какво те са по-различни от мен???
Този гад, ме хвана почти под мишница и се опита да ме замъкне към вратата!!!!
АААаа не - този път се разкрещях и му казах, че когато онези си платят глобата, тогава и аз ще го направя! Слава богу дойде спирка и реших да сляза...
И сега питам:
Аз защо трябва да си плащам, а мургавите да се возят гратис?
За чий плащам сметките и данъците си, а те живеят на широко?
Трябваше ли да си платя като поп дами и господа???
И най-важното за мен самата - защо цял тролей седя и гледА сеир???






Гласувай:
18


Вълнообразно


1. phoenix2000 - Тц тц тц
10.06.2010 16:41
Това е родния рай... я по-добре си ходи пеш, щом имаш късмет да работиш наблизо, пък е и по-здравословно, нали така
цитирай
2. mikino - Това е родния рай. . . я по-добре си ...
10.06.2010 16:46
phoenix2000 написа:
Това е родния рай... я по-добре си ходи пеш, щом имаш късмет да работиш наблизо, пък е и по-здравословно, нали така

Ами точно това смятам да правя - ще си ходя пеша, дори да закъснявам! Повече Адски транспорт - НЕ!!!
цитирай
3. анонимен - blackpredator
10.06.2010 17:03
Ами защото тук е Мургава Индия госпожице.) Ти си им У държавата. На там отиват работите. За да си имаш приличен социален статус, трябва да станеш госпожа Мургава...:(

Така е в Мургава държава...:((((((
цитирай
4. ianchefff - за съжаление,
10.06.2010 17:19
така е в Чалгаристан.
цитирай
5. panazea - Миленче , прегръщам те!
10.06.2010 21:39
Не се коси!
Чудя се как не си му забила един на този нагъл тип!
Нека вечерта ти бъде чудесна!
И грижите ги свали от раменете си!
цитирай
6. katan - Честно ли?!
10.06.2010 21:41
Живеем в нещо ненормално - едни се оплакват/имам предвид леко мургавите/, че са дискриминирани, а за тях винаги има толерантност и опрощаване да задължения, социални помощи и всичко, което по закон се полага на всички.
Дискриминираият етнос в България е българския!
Днес прочетох постинга ти и описах една случка с мен от преди два дни.
А ти върви пешком, за да не се подлагаш на такива унижения!
Поздравявам те!
цитирай
7. mikino - Не се коси! Чудя се как не си му з...
11.06.2010 08:53
panazea написа:
Не се коси!
Чудя се как не си му забила един на този нагъл тип!
Нека вечерта ти бъде чудесна!
И грижите ги свали от раменете си!

Добро утро! Знаеш ли, адски ми се искаше да му фрасна един! Ама толкова много исках, че едвам се сдържах и гледах по-скоро да се подигравам с него, от колкото да му се връзвам. И сега като се сещам за случката и ми става смешно, защото са жалки!
цитирай
8. razkazvachka - ето, сега вече ще си разправя оплакванията от всякакви видове
11.06.2010 11:32
транспортен терор -

както казваш по-нататък - във владение на нечовеците е
цитирай
9. анонимен - xKUvvxLOORpHZIGcPZ
27.10.2012 14:24
lp5GsL <a href="http://xvmiqoklpoot.com/">xvmiqoklpoot</a>, [url=http://mfwjynmgctcv.com/]mfwjynmgctcv[/url], [link=http://imjtsoddjlsx.com/]imjtsoddjlsx[/link], http://etejajlnzjjd.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2984463
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031