Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2010 10:32 - Обектив І ...
Автор: mikino Категория: Хоби   
Прочетен: 2651 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 10.02.2010 14:22


image image
image
Какво е фотографията...? Много хора смятат, че снимката е запечатан спомен, други казват, че е момент от нечий живот, за трети фотосът е просто картина...
За мен фотографията - правенето на снимки е страст. В един обектив, човек може да събере целият свят, да изрази емоцията в цветове, пейзажи и форми и да покаже част от сърцето си.
Много пъти седиш и чакаш да се случи нещо, за да го запечаташ в снимка. Това чакане може да е часове. Някой ще каже: "Вие да не сте луди, хващате един хубав фотоапарат и щракате наред, все от стотина пози ще успеете да нацелите момента!?!".
НЕ! Отговорът ми категорично не съвпада с това мнение...
Седя и наблюдавам едно водно конче, как кръжи около купчина боклуци..., мотае се и все да щтракна и то излита. В един момент се изнервих и дори си мислех да се откажа. Реших да изчакам още малко... След около 15тина минути то вече е свикнало с присъствието ми и обикаля около мен, сякъш иска да разбере, кой е този нахалник, който му пречи да си любопиства. След още 2/3 минути се готви да кацне върху счупена бутилка....хоп...Доближавам апарата и си мисля: "Сега 100% за пореден път, няма да успея да го хвана, пак ще се изплаши..?!?" НЕ, доближавам още няколко см и във визьора виждам красивите му криле...2/3 секунди и вече имам първата снимка imageimage  
За много кратко време това малко същество, направи цяла фотосесия
image image image
Радостта от направените снимки не ме остави цял ден. Това предизвика и тези мисли.
Усещането да хванеш най-красивият момент, котато живо същество, което не говори, не знаеш дали изобщо мисли /за което мога да споря много, защото според мен всички живи същества мислят, дори и растенията/ е просто невероятно!

Трудно обяснимо е и защо когато човек бърза и е нервен не стават хубави снимки...Сочейки този пример по-горе си мисля, че спокойствието е един от най-важните фактори за да създаваш изкуство...

Следва продължение....



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoso - Супер,
19.01.2010 12:58
снимки.Поздрави.
цитирай
2. iliada - Да знаеш как те разбирам само.........
19.01.2010 15:31
Като студентка с малко повече свободно време:)
за едн ден изтраквах една лента , а после си я и промивах ,вадих си снимките ,та до там бях стигнала да си извадя и свадбените снимки -снимах каквото ми падне и то само със една нещастна " Смяна " ,а колко бях щастлива от това само аз си знам!:)
цитирай
3. mikino - :)
19.01.2010 15:40
Първият ми фотоапарат беше "Смяна 8". Тези апаратчета са изключително здрави и ако знаеш как да боравиш с ръчните им настройки, стават страхотни снимки! По-натам, ще продължа темата "Обектив..." с размисли, по повод кое е истинска фотография - цифровата или онази "старата" с лентите. Кое всъщност прави фотографията изкуство. Благодаря, че прочете поста ми! Желая ти хубав весел ден!
цитирай
4. iliada - :)
19.01.2010 15:47
Явно с еднакви апарати сме боравили " колега"!:)))
цитирай
5. tera - И аз съм снимала със Смяна 8 :)
05.03.2010 16:09
Но лично аз предпочитам цифровата фотография, онази с лентите, особено промиването на лентите винаги ми е било адски отегчително. Не че аз съм ги промивала, носех ги във фотото след сума време, толкова ми беше досадно.
С цифровата фотография направо се родих!
Това си е моето мнение все пак. :)
Поздрави! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2984922
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031