Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2010 13:44 - За простащината и злобата І
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6129 Коментари: 28 Гласове:
13

Последна промяна: 15.06.2010 12:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Преди часове, станах свидетел на поредната блогърско-коментираща простащина и злоба и това предизвика този пост.

Започвам да се питам, дали някои хора тук знаят какво е блог, защо се използва и нормите на възпитание изобщо...? Хайде да го наречем „изказ в рамките на добрия тон”.................ако изобщо някои хора знаят какво е това ....

                Ето какво ни казва Уики:

Има няколко типа блогове, които са разделени главно според основната       тема, дискутирана в тях:

  •                Личните дневници са най-често срещаните и имат свойствата на обикновените дневници- попълващият ги описва събития от деня, мисли и вълнения. Публикуват се лични снимки. Нерядко са добавени и връзки с други сайтове, на които е попаднал собственикът на блога.
  •                Тематичните дневници играят роля на „любителски вестници“. Авторът им споделя мнение във връзка със събития, които са свързани с основната тема на блога (като НЛО или войната в Ирак). Публикува се информация от други сайтове, като се посочва от къде идва тя (най-вече чрез връзки).                                                                                    
  •               Коментарният блог е блог, който предимно анализира и коментира актуални, най-често политически събития. На основата на коментарните блогове няколко интернет издания формират свои отделни страници.”

         Никъде не видях:

Блогът е място за израз на човешка злоба и ненавист. Пространство,  където да си покажеш просташкия изказ и елементарното си мислене....”

        Още по-изнервящо ми подействаха т.нар. анонимни...
Защо не се регистрират, да им видим физиономиите. Да си анонимен е много лесно! Лесно е да изкажеш куп нецензорни изрази и да оплюеш някого! Друго е, когато застанеш /без значение дали е с никнейм или собствено име/ зад думите си и съумяваш да докажеш тяхната истинност!

                Знам, че ще има критики, срещу този ми пост, но според мен всички сме достатъчно утвърдени личности и изглежда дори вулгарно да се допускат хора, които са посетили блога само с цел заяждане или друг вид простащина!

Не е нужно да изразяваме злобата си точно тук, ако някой има забележки или държи на нападки, мисля че админите са се погрижили да има ЛС-та. ”Лични” т.е. място където ще изразите ненавистта си към някого!!! Но цял пост хулене, забележки и тенденциозни фрази – някак си е дразнещо.......




Гласувай:
15



1. mamas - Поздравления!
09.02.2010 13:55
Напълно споделям мнението ти и подкрепям твоята позиция.
Всъщност повечето анонимни си имат профили, в които са лицемерно добри и възпитани...
цитирай
2. atinonino - браво много точен постинг. за съ...
09.02.2010 13:57
браво много точен постинг.за съжаление има много такива и не можем да се оттървем от тях.има и много хора които пишат цели постинги,как някой им казал нещо в блога и само запълват страниците с празни приказки.лек и спокоен ден от мен

с уважение:atinonino
цитирай
3. cefulesteven - Напуснах много, много места, само ...
09.02.2010 14:10
Напуснах много, много места, само защото не ми се спори, по-точно не ми се препира с хора, които имат амбициите да се изказват с увереността на последна инстанция, да оценяват чуждото творчество и градят авторитет създавайки интриги. Останах в един - единствен литературен сайт, защото е много повече вече и от литературен сайт, а в други нямам намерение, дори да влизам. Реших, че блога за мен е удачната форма, без претенции, без каквито и да е било амбиции да меря с някого...интелект, просто да споделям това което пиша, защото в крайна сметка това е смисъла на технологичния феномен: блог.

Не спирам обаче, от години да се учудвам, как и тук как ни в клин, ни в ръкав някой започва да се чувства засегнат от това, че съм пишел и започва да ми дава тон, как да пиша, как да живея, ако не му обърна внимание става агресивен и онзи високо-претенциозен тон, чезне в цинизми...И пак същите интриги.

Днес това е четвъртият постинг/включвам и моя/, който чета и засяга агресията и свободата във виртуалното пространство.

Май за второто няма спасение.
цитирай
4. анонимен - И тук ли смърди
09.02.2010 14:21
на анонимна мърша ?
Това е генно модифициран продукт от най-ниско качество, страдащ от антропофогия поради вродено или придобито слабоумие.
Затова никога няма да може да се види, но за жалост е с повишаваща се популация.
Борбата с тях е само чрез заличаване. Те и без това нямат образ.
цитирай
5. анонимен - ами забранете анонимните комен...
09.02.2010 14:28
ами забранете анонимните коментари ... и никой няма да Ви притеснява, нали?
цитирай
6. mikino - :)
09.02.2010 14:39
Не бих забранила анонимките, защото макар и анонимни, те са пример за останалите..... Дали лош или добър пример, това само Драгият Читател ще прецени!
А колкото до самата анонимност - това са страхливи хора, хора без лице, с комплекси, които ги е срам да застанат зад думите си! Те не са достойни и понеже го съзнават, ги е страх да се показват! Позицията "инкогнито" е много удобна за тях и обикновено в общуването са лицемерни, защото крият истинското си "АЗ" и единственият начин да го изразят е, чрез своята анонимност!
цитирай
7. анонимен - ок...
09.02.2010 14:42
ок...
цитирай
8. bachym - :)
09.02.2010 14:49
http://www.youtube.com/watch?v=OD2hE2b2AVU
цитирай
9. анонимен - Ами ДРАГИЯ ЧИТАТЕЛ не е ли и той ан...
09.02.2010 14:53
Ами ДРАГИЯ ЧИТАТЕЛ не е ли и той анонимен ?
цитирай
10. zahariada - Пренебрежението!
09.02.2010 14:56
Четейки, как говорим за тях, те се кефят. Това е психическа мастурбация. Нека им отрежем мастурбирането с пренебрежение. Няма по-силно оръжие срещу простака без грам самочуствие от това да не го залелязваш. Полудяват и побесняват. Дори и във виртуалното пространство. Само незабелязване! Другото е храна за тях. Поздрави!
цитирай
11. mikino - Хахахахахахаха....
09.02.2010 15:01
Мерси! И на теб слънчев следобед и най-вече - нека приемаме нещата с усмивка!
цитирай
12. анонимен - Хм. . . ако анонимния се нуждае от ...
09.02.2010 15:11
Хм... ако анонимния се нуждае от забелязване, че защо му е да пише анонимно... :-)
цитирай
13. mikino - 13
09.02.2010 15:20
анонимен написа:
Хм... ако анонимния се нуждае от забелязване, че защо му е да пише анонимно... :-)

Не! Той не се нуждае от забелязване, защото знае, че бидейки анонимен, ще го забележат, точно заради това! И след като го забележат, започва да показва себе си и се кефи, защото е анонимен, но въпреки всичко е забелязан и той е горд с това! Много правилно казано "Това е психическа мастурбация."! Това мисля, че ти дава отговора!
цитирай
14. анонимен - защото знае, че бидейки анонимен, ...
09.02.2010 15:25
защото знае, че бидейки анонимен, ще го забележат...

т.е. искате да кажете, че в blog.bg пише само един горд анонимен, който се забелязва, защото е анонимен....
цитирай
15. mikino - Всички анонимки!
09.02.2010 15:34
С изключение, на някой случайно попаднали в блога. Но случайните, обикновено се познават по стила. Докато анонимките "по дифолт", следят какво се случва, държат на прозвището "анонимен", когато имат интерес да се заяждат или да оплюват, или да изнесат информация в коментарите си, която уж е интересна, но е толкова проста и елементарна, че предизвиква смях! Мисля че в момента се опитваш да ме накарш да се оплета в думите си, но ти обещавам, че ще ти е много трудно...
И благодаря, за уважението във 2-ро лице!
цитирай
16. анонимен - „Блогът е място за израз на човешка ...
09.02.2010 17:17
„Блогът е място за израз на човешка злоба и ненавист. Пространство, където да си покажеш просташкия изказ и елементарното си мислене....”

Още по-изнервящо ми подействаха т.нар. анонимни...

"ДА, АНОНИМНИЯ ПРОСТАШКИ ИЗКАЗ Е ДАЛЕЧ ПО-ИЗНЕРВЯЩ ОТ ПРОСТАШКИ ИЗКАЗ НА НЯКОЙ РЕГИСТРИРАН... ТОЧНО ТАКА"

АНОНИМЕН ПРОСТАШКИ ИЗКАЗ >>> РЕГИСТРИРАН ПРОСТАШКИ ИЗКАЗ

>>> = МЕРИТЕЛЕН ЗНАК ЗА ИЗНЕРВЯНЕ
цитирай
17. frina - :)
09.02.2010 17:51
Навсякъде има хора, чието пребиваване в сайтовете, е с една-единствена цел - да провокират конфликти.

И колкото повече не се връзваш на това, толкова повече се ядосват.:)
цитирай
18. kasnaprolet9999 - За това писах в
09.02.2010 17:58
последния си постинг, абсолютно си права, но лошото е, че и модераторите го допускат. тези дни бях свидетел на просташки коментари в няколко постинга, посветени на блогерската ни среща миналия петък и бях възмутена.
цитирай
19. анонимен - до 18
09.02.2010 18:24
Напълно подкрепям това мнение!
Може би по-важно е, какъв интерес имат от това да провокират конфликти?
цитирай
20. анонимен - Не мога да разбера с какво Уважае...
09.02.2010 20:35
Не мога да разбера с какво Уважаемите Регистрирани се различават от Анонимните???
Дори някой да е регистриран със име, снимка и т.н. ..кое доказва, че това е човек със същото име, снимка и т.н., а не измислен типаж...
цитирай
21. анонимен - http://wallstreet. blog. bg/n...
10.02.2010 00:33
http://wallstreet.blog.bg/novini/2010/02/06/16-godishna-pogrebana-jiva-v-turciia-zashtoto-govorila-s-mom.487504#last_comment
цитирай
22. sparotok - характер
10.02.2010 11:18
Разбирам възмущението ти, но глупави хора винаги е имало и винаги ще има. В моментта, в който забележат нещо красиво и добро те се впускат да го покрият с кал. Криейки се зад анонимността и отправяйки обиди те само показват духовната си нищета.
цитирай
23. анонимен - Що е то "духовната си нищет...
10.02.2010 23:39
Що е то "духовната си нищета", sparotok?
цитирай
24. mikino - Чети
11.02.2010 16:12
анонимен написа:
Що е то "духовната си нищета", sparotok?

Има доста материал по темата, книги, блогове, сайтове.... Лесно е да получиш готов отговор...
цитирай
25. анонимен - Що е то "духовната си нищет...
13.02.2010 22:12
mikino написа:
анонимен написа:
Що е то "духовната си нищета", sparotok?

Има доста материал по темата, книги, блогове, сайтове.... Лесно е да получиш готов отговор...


Извинете...въпроса не е към Вас! Но благодаря, че си направихте труда да отговорите!
цитирай
26. анонимен - Не мога да разбера с какво Уважае...
13.02.2010 22:12
анонимен написа:
Не мога да разбера с какво Уважаемите Регистрирани се различават от Анонимните???
Дори някой да е регистриран със име, снимка и т.н. ..кое доказва, че това е човек със същото име, снимка и т.н., а не измислен типаж...

цитирай
27. demograph - Хубав въпрос
28.04.2010 00:42
анонимен написа:
Що е то "духовната си нищета", sparotok?

..........................................................................................................................
Злобата е концентриран израз на духовна нищета.
- Как ти се вижда?
цитирай
28. mikino - Не мога да разбера с какво Уважае...
28.04.2010 09:16
анонимен написа:
анонимен написа:
Не мога да разбера с какво Уважаемите Регистрирани се различават от Анонимните???
Дори някой да е регистриран със име, снимка и т.н. ..кое доказва, че това е човек със същото име, снимка и т.н., а не измислен типаж...


На това мога само едно да кажа: Всеки преценява, дали да покаже лицето си. Моето мнение е, че аз няма какво да крия, нека всички видят, кой стои зад тези думи. Ако някой има нещо против, ОК ще изляза лице в лице и ще защитавам позицията си! Анонимната позиция изобщо не ме интересува, просто защото не зная чия е. Не уважам хора, които казват нещо гръмко и според тях 100% вярно, а всъщност се крият... Кой си ти? Какъв си? Дай знак, че заставаш зад тези думи с името или лицето си, носи отговорност за това, защитавай се!
Според Вас, при 10 анонимни коментара, в един и същи стил как да разбера, че не са на един и същи човек? Как мога да отговоря на въпросите на анонимен, като даже няма и кака да се обърна към него, защото ако исползвам "Вие", може да бъде разтълкувано като обръщение към всички, а не към конкретната персона?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2984845
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031