Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2010 13:37 - Обичам Ви ВСИЧКИ!
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9376 Коментари: 34 Гласове:
28

Последна промяна: 15.06.2010 15:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това изречение ми дойде спонтанно, предизвикано е от коментара на Катана, но не мога да не го кажа:
ОБИЧАМ ВИ ВСИЧКИ!
Не познавам визуално никой от Вас, но не мога да скиря приятните чувства, които ме обземат всеки път когато надраскам нещо и се изсипят коментари след това!
Макар и критикувана понякога, аз се радвам, че има хора като Вас!
Хора, които не крият емоциите си, хора които ми дават знания и хора, които просто минават от тук!
ОБИЧАМ ВИ ВСИЧКИ!
Тук намерих местенце за себе си!
Тук мога да участвам в ралични инициативи!
Тук мога да споделя всичко!
Тук мога да помогна на някого!
Тук намирам много приятели!
Тук ще си остана защото
ВИ ОБИЧАМ ВСИЧКИ!

P.S. СПЕЦИАЛЕН ПОЗДРАВ И ПРЕГРЪДКИ ЗА ПАНАЦЕЯ, КОЯТО ДАДЕ ГЛАС № 1000 ЗА МОИТЕ ДРАСКАНИЦИ!
И ПАК ВИ ОБИЧАМ ВСИЧКИТЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!




Тагове:   обичам,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. loran - И ние теб;)
15.06.2010 13:42
И ние теб;)
цитирай
2. анонимен - Сладурче,
15.06.2010 13:47
много ни зарадва и ние те обичаме.
цитирай
3. desozz - samo
15.06.2010 13:50
Само така
цитирай
4. blagovestie - Микино,
15.06.2010 13:53
и ние те обичаме!
Ще ми се да пишем само хубави неща, за да се радваме взаимно на компанията си!
Усмихнат и още по-обичен ден :))
цитирай
5. iliada - Извини ме ,че отново съм тук ,но
15.06.2010 13:57
тъкмо свърших с коментара на предишния постинг и ме застигна новия.Надникнах и нещо не се съгласих с теб.Аз не съм Дядо Господ ЗА ДА ОБИЧАМ ВСИЧКИ .
Извинявай за откровението.Добронамерена съм и търпелива ,но всичко си има граници.Не може да се правим на велики и прощаваме непростимите неща, а тук има доста непростими неща.
Непозволеното ,нагло и безпардонно поведение , груби обиди внасят дискомфорт в душата ти и водят до морален тормоз и дори заболявания.
Никой не може да тормози останалите в името на някаква си фикс идея ,а ако е болен той трябва да се лекува.
Няма никога да чуете от мен ,че обичам Лидис .
Обичам и приемам всички като равни до момента в който се отитат да ми се качат на главата -това е .Не обичам да въртя опашка и да се унижавам .Знам ,че най- трудно е да опазиш собственото си достойнство и държа на него,затова и не споделям написаното ,но в частност теб те харесвам и обичам за сега -та затова умната :)))))))))))))

цитирай
6. scarlety - Браво!
15.06.2010 14:01
Приятно е да чуеш,че някой Обича!:)
цитирай
7. cchery - И аз обичам.......
15.06.2010 14:06
напук на НЕобичта аз обичам двойно повече! Благодаря, Микино.....
цитирай
8. gabar4eto - Zdr
15.06.2010 14:06
vINAGI DA SI VSE TOLKOVA NEVEROQTNA
цитирай
9. mikino - тъкмо свърших с коментара на пре...
15.06.2010 14:08
iliada написа:
тъкмо свърших с коментара на предишния постинг и ме застигна новия.Надникнах и нещо не се съгласих с теб.Аз не съм Дядо Господ ЗА ДА ОБИЧАМ ВСИЧКИ .
Извинявай за откровението.Добронамерена съм и търпелива ,но всичко си има граници.Не може да се правим на велики и прощаваме непростимите неща, а тук има доста непростими неща.
Непозволеното ,нагло и безпардонно поведение , груби обиди внасят дискомфорт в душата ти и водят до морален тормоз и дори заболявания.
Никой не може да тормози останалите в името на някаква си фикс идея ,а ако е болен той трябва да се лекува.
Няма никога да чуете от мен ,че обичам Лидис .
Обичам и приемам всички като равни до момента в който се отитат да ми се качат на главата -това е .Не обичам да въртя опашка и да се унижавам .Знам ,че най- трудно е да опазиш собственото си достойнство и държа на него,затова и не споделям написаното ,но в част те харесвам и обичам за сега -та затова умната :)))))))))))))


Трудно е да обичаш враговете си! Много е трудно! На мен също ми е трудно! Но реших, че е по-добре за самата мен, да обичам всички! Така се чувствам пълноценна, иначе съм като с отрязани криле. Не може да се връзвам на всяка обида - писна ми! В тоя живот дето го живеем тук, единственото спасение е да обичаш и да правиш добри дела! Ако всеки един от нас се опита да излъчва само положителна енергия, предполагам че и нещата в държавата ни ще се оправят! Нека опитаме!
цитирай
10. sparotok - обич
15.06.2010 14:16
Щом обичаш значи живееш истински, значи си Човек, а не призрак, тези, които могат да обичат са благословени!
цитирай
11. katan - Поздравявам те!
15.06.2010 14:18
Скоро те открих, но се радвам, когато млади хора имат отношение към заобикалящото ни.
Ти си една от тях!
Толкова грозотии съм изпрочела, че ми е мъчно за хората, които ги пишат.
А ти си искрена и истинска, изпълнена с ентусиазъм и позитивизъм.
Мога ли да не те обичам?:)))
цитирай
12. iliada - НЕКА НЕЩАТА СЕ КАЗВАТ С ТОЧНИТЕ ИМ ИМЕНА!
15.06.2010 14:42
mikino написа:
iliada написа:
тъкмо свърших с коментара на предишния постинг и ме застигна новия.Надникнах и нещо не се съгласих с теб.Аз не съм Дядо Господ ЗА ДА ОБИЧАМ ВСИЧКИ .
Извинявай за откровението.Добронамерена съм и търпелива ,но всичко си има граници.Не може да се правим на велики и прощаваме непростимите неща, а тук има доста непростими неща.
Непозволеното ,нагло и безпардонно поведение , груби обиди внасят дискомфорт в душата ти и водят до морален тормоз и дори заболявания.
Никой не може да тормози останалите в името на някаква си фикс идея ,а ако е болен той трябва да се лекува.
Няма никога да чуете от мен ,че обичам Лидис .
Обичам и приемам всички като равни до момента в който се отитат да ми се качат на главата -това е .Не обичам да въртя опашка и да се унижавам .Знам ,че най- трудно е да опазиш собственото си достойнство и държа на него,затова и не споделям написаното ,но в част те харесвам и обичам за сега -та затова умната :)))))))))))))


Трудно е да обичаш враговете си! Много е трудно! На мен също ми е трудно! Но реших, че е по-добре за самата мен, да обичам всички! Така се чувствам пълноценна, иначе съм като с отрязани криле. Не може да се връзвам на всяка обида - писна ми! В тоя живот дето го живеем тук, единственото спасение е да обичаш и да правиш добри дела! Ако всеки един от нас се опита да излъчва само положителна енергия, предполагам че и нещата в държавата ни ще се оправят! Нека опитаме!

Не мога да се правя и на Майка Тереза.
Обичам добрите хора ,а се опитвам да разбирам лошите и да им помагам доколкото мога ,още повече това за мен и професия.Не ме карайте да бъда лицемерка-достатъчно е колкото търпях.Никого не съм провокирала с поведението си .
Не мога да обичам зависливи , злобни,арогатни и подли хора-съжелявам.
цитирай
13. mikino - ОК iliada, не ги обичай съжалявай ...
15.06.2010 14:45
ОК iliada, не ги обичай съжалявай ги, защото те са за съжаление. Омразата не е решението.
цитирай
14. iliada - Аз не ги обичам ,но това не означава ,че ги мразя, mikino!:)
15.06.2010 14:51
mikino написа:
ОК iliada, не ги обичай съжалявай ги, защото те са за съжаление. Омразата не е решението.

Аз ги съжелявам и правилно отбелязваш "Омразата не е решението":)))
цитирай
15. malkiatprintz - Понякога хорската лудост граници ...
15.06.2010 15:11
Понякога хорската лудост граници няма, но сами решаваме дали да се засягаме от един или друг :) Не мисля, че животът е достатъчно дълъг за да се нервираме за чуждите глупости. Поздрави :)
цитирай
16. panazea - Миленче,
15.06.2010 15:21
и аз те обичам! Радвам се,че те срещнах тук!
Прегръдка!
цитирай
17. mikino - Понякога хорската лудост граници ...
15.06.2010 15:32
malkiatprintz написа:
Понякога хорската лудост граници няма, но сами решаваме дали да се засягаме от един или друг :) Не мисля, че животът е достатъчно дълъг за да се нервираме за чуждите глупости. Поздрави :)

Затуй по-добре да излъчваме само положителна енегрия, тя ще ни дава сили в борбата ни с живота и ще ни се връща тъпкано! Ще сме щастливи, когато даваме щастие!
цитирай
18. haralanov - Здравей!
15.06.2010 15:59
Същото бих могъл да кажа и аз!
Мислил съм си го много пъти!
Бъди здрава!
цитирай
19. mileidi46 - :)))) Присъединявам се!
15.06.2010 16:07
Нека да опитаме!!! :))) Да пуснем любовта от сърцата си на свобода...
цитирай
20. dorichela - Още много по 1000 гласа ти желая и е ...
15.06.2010 17:14
Още много по 1000 гласа ти желая и е хубаво, когато чета написаното от теб, защото много често мненията ни се припокриват на 100% :)
цитирай
21. анонимен - фалшиво пеете
15.06.2010 17:18
не върви. требе много да репитируете:)
цитирай
22. mikino - не върви. требе много да репитир...
15.06.2010 17:47
анонимен написа:
не върви. требе много да репитируете:)

Я го пък това?!? Ти какво си? Кой си?
Хахаххахахаха, а от къде знаеш как пеем?
Ми да пеем си, що не? Макар и фалшиво - "Който пее, зло не мисли!"
Аре баста! Много станахте нагли вече! Поне си оправи правописа и главните букви ШОТ предизвикваш смях!
цитирай
23. pegas08 - Предложих КЕК! Сега повтарям законите- КРАТЪК ЕТИЧЕН КОДЕКС
15.06.2010 19:38
1. НЕ ОБИЖДАЙ ХОРАТА!

2. НЕ ДОПУСКАЙ ДА ОБИЖДАТ В ТВОЯ БЛОГ!

3 НАКАЖИ ОТКАЧАЛКИТЕ!
----------------------------------------------------------

ПРОСТО И ЯСНО, НО КОЙ СЛУША.

ДОПЪЛНЕНИЕ:
ВСЕКИ ПРИЕЛ ГОРНИЯ КЕК, ДА ПИШЕ:
БЛОГ , СВОБОДЕН ОТ ГМО!

ТОГАВА МИКИ,ЛЮБОВТА САМА ЩЕ ДОЙДЕ МЕЖДУ ХОРАТА.
ПЪРВО КЕК, ПОСЛЕ ЦУНК!
цитирай
24. анонимен - :)Обожавам спонтанните и естес...
16.06.2010 08:35
:)Обожавам спонтанните и естествени неща!Поздрави, Микино, и нека се умножават приятелите ти:)
цитирай
25. mikino - 1. НЕ ОБИЖДАЙ ХОРАТА! 2. НЕ Д...
16.06.2010 08:47
pegas08 написа:
1. НЕ ОБИЖДАЙ ХОРАТА!

2. НЕ ДОПУСКАЙ ДА ОБИЖДАТ В ТВОЯ БЛОГ!

3 НАКАЖИ ОТКАЧАЛКИТЕ!
----------------------------------------------------------

ПРОСТО И ЯСНО, НО КОЙ СЛУША.

ДОПЪЛНЕНИЕ:
ВСЕКИ ПРИЕЛ ГОРНИЯ КЕК, ДА ПИШЕ:
БЛОГ , СВОБОДЕН ОТ ГМО!

ТОГАВА МИКИ,ЛЮБОВТА САМА ЩЕ ДОЙДЕ МЕЖДУ ХОРАТА.
ПЪРВО КЕК, ПОСЛЕ ЦУНК!

Можем да опитаме сами да предизвикаме любов! С действия и думи! А за наказанието - има кой да наказва, не сме ние съдници. Единственото, което можем да направим е просто да им покажем, че не ни пука!
цитирай
26. hristo27 - Абстрахирай се днес от негативизма ...
16.06.2010 10:26
Абстрахирай се днес от негативизма и продължавай да се усмихваш !!!
цитирай
27. mikino - Абстрахирай се днес от негативизма ...
16.06.2010 12:40
hristo27 написа:
Абстрахирай се днес от негативизма и продължавай да се усмихваш !!!

Ма ти как мислиш, че ще го взимам присърце, оооооооооо ма аз продължавам да Ви обичам! Това, че някой сеят омраза - ми и тях ги обичам, защото те са нисши същества, а нисшите не знаят какво вършат! Не мога да мразя някого, който не знае какво върши...
Весел и ползотворен ден!
цитирай
28. hristo27 - Абстрахирай се днес от негативизма ...
16.06.2010 15:35
mikino написа:
hristo27 написа:
Абстрахирай се днес от негативизма и продължавай да се усмихваш !!!

Ма ти как мислиш, че ще го взимам присърце, оооооооооо ма аз продължавам да Ви обичам! Това, че някой сеят омраза - ми и тях ги обичам, защото те са нисши същества, а нисшите не знаят какво вършат! Не мога да мразя някого, който не знае какво върши...
Весел и ползотворен ден!



Супер! Не съм и очаквал друг отговор!
цитирай
29. internationalist - Хай,хонто!
16.06.2010 15:37
До идаши маще! Домо аригато "Сакура"-сан!
цитирай
30. mikino - До идаши маще! Домо аригато &quo...
16.06.2010 16:11
internationalist написа:
До идаши маще! Домо аригато "Сакура"-сан!

Дооозо йорошику!
цитирай
31. makont - Ако наистина се обичахме всички
16.06.2010 17:00
Щеше да е много хубаво. И аз винаги се опитвам да обичам всички и винаги съм наранявана от това, но въпреки всичко продължавам по същия начин, прощаваш и вървиш напред. По-добре е отколкото да мразиш, нали. Поздравявам те за написаното. Рано или късно както някой написа по-горе любовта ще предизвика любов. Дано. Поздрав от мен!
цитирай
32. mikino - Бог ни е направил по свой образ и п...
16.06.2010 17:10
Бог ни е направил по свой образ и подобие, а ТОЙ е любов! Най-силното оръжие срещу злото е любовта! Лесно е да мразиш - по-трудно е да обичаш!
Нека не съдим невежите - просто защото са невежи и нека и тях ги обичаме!
цитирай
33. анонимен - Не мога да обичам предателите
29.09.2010 17:16
Искрен и добронамерен човек съм,но не мога да обичам Юдите.Напоследък се сблъсках с много такива,които предадоха обичта и доверието ми за 30 сребърника.Не ги и мразя,просто за мене те вече не съществуват.Да,хората ОБИЧАМ,но за мене Юдите просто не са хора,възприемам ги като сенки.
цитирай
34. анонимен - За отговора на Микино на коментар 21
30.09.2010 16:35
Микино,човекът просто си казва мнението.А Вашите думи към него-баста и нагъл нещо не говорят много за обич към всички хора. Става като в епиграмата на Радой Ралин:
Човек за човака е брат!
Разбра ли бе,гад!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2992836
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930