Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2010 11:48 - За простащината и злобата ІІ
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9125 Коментари: 50 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мислех си да не продължавам тази тема изобщо. За голямо мое съжаление обаче, се намериха разни индивиди, които предизвикаха в мен същите чувства както преди няколко месеца, когато публикувах първата част.

Не знам защо някои хора си мислят, че като са анонимни, не се разбира кой стои зад тези думи. Ужасно е когато чета под красиви стихове, просташки и цинични изказвания!

Защо и от къде тръгна този спор между  gspot и lidis?

Защо въвлякоха още сума хора в него?

Какво толкова делят?

Защо заради това, трябва да си тръгват от тук много стойностни хора?

И какво ще стане ако всички влезем в този скапан филм?

Какво правят модераторите в тези случай – подклаждат или решават спора обективно?

Защо няма равно отношение към всички в този блог?

Кой има интерес да разделя хората тук по този гаден и подмолен начин?

И тръгнал някой си анонимен да ми казва на мен, колко съм тъпа – алоооооооооооо ти от къде знаеш бе? Ми и да съм тъпа, тебе КФО те бърка?

Защо тези нещастни същества си мислят, че ние останалите членове в блога не можем да бъдем простаци – можем колеги!!! Просто тези индивиди си нямат идея, ако вкарам цветущите словосъчетания в текст какво ще се получи...

И изобщо какво трябва да се случи сега? След като вече е изтрит един блог?

Разочарована съм от това, което виждам! Защото не очаквах, че и тук ще плъзнат низшите пипала на интригите и злобата. Надявах се някой да спре тази война на време, но явно някой има интерес да я подклажда....

Защо не заложим на взаимното уважение?

Толкова ли е трудно на някои хора да се въздържат от егоизъм?

Кажете ми моля, защо сме толкова долни?!?! Слагам и себе си в това число, защото и аз се подведох сутринта да отговоря грубо, но вече не ми се четат копи-пейстове и интригантски злобни постове и коментари!

Не мислите ли, че живота ни е достатъчно тежък и труден, че да си го усложняваме допълнително?





Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pontis - неЧовеците са на кило, евтино ги пробутват
15.06.2010 11:58
лесно бъркат в душата с думи, прочетени на стената на собствената си тоалетна ...
цитирай
2. panazea - Миленче,
15.06.2010 12:05
От една година наблюдавам как Лидис с няколко ника , любов13, тони2 и не знам още какви , се нахвърля върху всичко живо с много груби обиди . Ако случайно профил с женски ник е направил коментар в някои от блоговете на любимите на Лидис , които тя смята за собствено притежание , то тази личност се нахвърля върху съответната блогерка! На този огън бяха подложени : Корнфлаур, Бенра, Миаа, Тили , аз , Благовестие и gspot. На Тили и на Миаа беше обидно , но си премълчаха! Корнфлауър , Бенра и аз го преглътнахме. Благовестие се опитваше да обяснява, после се изтри , но се върна. gspot не й остана длъжна. Ето това е накратко историята, за която и Кроти разказваше. И ние , като хора ценещи правдата искаме да се върне gspot. Защото трябва да има справедливост. Сега , след написването на тези думи очаквам атака и срещу мен , но на мен хич не ми пука! Искам хората да знаят ИСТИНАТА! Това е!
Думите си отправи към Лидис , защото тя е единствената , която обижда другите!
Желая ти успех!
цитирай
3. hristo27 - Много глупаво ми се вижда заяжда...
15.06.2010 12:11
Много глупаво ми се вижда заяждането на блогерите един към друг!
Защо, простичко казано, вместо злобни възклицания сами не си пресяваме какво искаме и какво не искаме да гледаме, слушаме и четем тук?
И още по-лошо - да ти бъде налагано от какво ТРЯБВА и от какво НЕ ТРЯБВА да се интересуваш като влезнеш в Blog.bg !?!
цитирай
4. panazea - Христо, не употребявай множествено число!
15.06.2010 12:12
Тук става дума за една личност , която трови всички останали!
Миленчето само се очудва!
цитирай
5. mikino - Да, аз също опитах от "прек...
15.06.2010 12:14
Да, аз също опитах от "прекрасните" словоизлияния, но на мен не ми пука! Нека продължава, да се хаби! От скоро съм тук и няма да се откажа, само защото някаква си е решила да излива злобата си. Както мога да бъда дипломат, така мога да бъда и по тираджийски проста! Думите ми са към всички, защото смятам, че ние сме едно голямо семейство и трябва да можем да се защитаваме едни други, от такив провокатори!
цитирай
6. blagovestie - Здравей, Микино.
15.06.2010 12:19
Историята вече взе застрашителни размери. Докато имаше обиди и псувни и аз можех да я подмина, понеже се опитах да подходя към проблема, като към чисто медицински случай, с който не бива да си цапам ръцете, за да не падна на същото ниво. Интересно е как човек може да игнорира простотии по свой адрес, но когато види очевАдна несправедливост и злоупотреба, му идва в повече и някак си не бива да премълчава, защото просто не е честно.
До вчера успявах дори да изпитвам съжаление към Лидис, явно животът я е поочукал, не се става такъв от хубаво - ей такива ми ти неща. Но да изтрият без предупреждение друг човек, в следствие на нейните манипулации, който до последно се държеше на ниво, въпреки обстоятелствата, а тя да продължава да пълзи в блога (засега по-ниско от тревата, но това ще е от ден до пладне или по-точно до преминаването на ремисията, тъй като е нащрек за момента) - ей това вече ми приседна...
Най-чудно ми е защо модераторите мълчат и нищичко не казват (пишат). Сякаш са над тези неща. Но това всъщност им е работата в случая. Трябва да обяснят и да имат позиция!
Приятен ден от мен!
цитирай
7. desozz - И защо си мислим така.
15.06.2010 12:28
lidis @ ko не са по ниски от тревата, просто анонимни и с малко по-цензурни изрази.Все пак окото на админа неможе да пропусне дискусията,която се разгоря. И ще дебне в мрака .
цитирай
8. miaa - Благодаря ти Mikino за достойната ...
15.06.2010 12:31
Благодаря ти Mikino за достойната позиция! Някои Анонимни, не могат , а и не им се иска да приемат, че блоговете са оазис на изкуството, литературата, музиката и пр.
Тук не е махленското свърталище или сайт за запознанства...Не сме на пазара за да се пазарим. Участието на всеки от нас е доброволно, без големите" кошници"за самоизява. Някои виртуални образи не разбраха ли, че идеята е да усвоим познанието в най- чистия му вид, да се забавляваме и да бъдем преди всичко толерантни един към друг! Да се уважаваме и да си помагаме , като приятели.Макар и виртуални. Да ръсиш цинизми не е само проява на лош вкус и възпитание, това е равносилно на ампутация за този, който си го позволява..Равносилно да се самоизолира в забвение..Кой каквото си направи, никой не може да му го направи.Обидно отношение към жените, какви ли не ги изкараха от най- долните курви до пачаври за всеки, към когото проявят уважени и добро отношение...Никой не искам да ми се обижда, но ако тези анонимни са истински мъже не биха се държали така долно към всяка една жена. Мъж , който има достойнство и себеуважение не би изпаднал в толкова низко положение.Извинявайте, един гей се държи много по- достойно от някои мъже.
Всяко нещо премина границата.Превърнахме блога в арена за гладиатори..А жертвите непрекъснато падат...Къде отиде мъжкото самочувствие? В петите ли?
цитирай
9. hristo27 - Христо, не употребявай множествено число!
15.06.2010 12:32
panazea написа:
Тук става дума за една личност , която трови всички останали!
Миленчето само се очудва!


Ок, но кой се наема да даде гаранция, че това няма да е единствения случай ?Дано не съм лош пророк !
цитирай
10. mikino - Типично по български, бих си пом...
15.06.2010 12:33
Типично по български, бих си помислила, че въпросната персона спи с някой от модераторите и за това е толкова силна.... Не знам, но не смятам да продължавам да й чета словестните диарии повече! Не ми е приятно и аз се включих в този спор, защото от тук си отидоха хора, които не познавам лично, но бяха ценни и няма да позволя, заради някаква дрисла, блога да заприлича на фекална яма! Тук има много инелигентни и добри хора и ако те се загубят, подозирам че ще заглъхне и обществената активност, като цяло - защото макар и малко, ние можем да променяме нещата много извън границите на този блог! Все пак това са първите наченки на Гражданско общество според мен и ще е идитско да загубим инерцията, която сме поели!
цитирай
11. panazea - Ами , просто ми омръзна да се занимаваме с Лидис!
15.06.2010 12:42
Искам да се съсредоточа върху съществените неща , за които съм в блога!
Подкрепям Миаа,че тук учим и сме научени. Процесът е двустранен!
Толкова ценни хора открих, че съм щастлива! И милея за всеки от тях!
Бъдете здрави! С обич:Панацея!
цитирай
12. blagovestie - Пак съм аз:
15.06.2010 12:57
току-що модераторите обясниха, че няма да възстановят блога на gspot, така че това явно няма как да се промени. Затова пък би трябвало да наблюдават изявите на Лидис. Засега тя си мълчи, но подозирам, че все ще се изпусне в един момент...
Ако се държи нормално - аз лично ще я понеса и толкоз. Но ако се издъни - веднага ще обърна внимание.
Съжалявам за блога на gspot, надявам се да продължи в новия си такъв и да наблегне на интересите си, за да се чувства добре.

Тони, права си, време е да се съсредоточим върху важните и смислени неща и тук, в блога, както и върху положителните емоции и креативността!
цитирай
13. desozz - Ето ви едно решение.
15.06.2010 13:02
За една седмица спираме да влизаме в blog.bg.Мълчалив протест срещу своеволието на модератори и админи.Колкото и да ти се иска не пиши една седмица,не чети една седмица,изобщо забрави една седмица за блог.бг.Да речем от 20.06.Ако всеки пусне по един пост с заглавие ,,Мълчалив протест'' -20.06.,ще научат повече блогъри.Това е един от начините админи и модератори да се замислят преди прилагане на крайна мярка.Както виждам ''анономните'' си продължават с нецензорните словеса, а админите си ги оставят на воля да плюят по опониращите ги.Май аршина е двоен.
цитирай
14. анонимен - Мишлето е умно момиче
15.06.2010 13:15
Аз пък ви се чудя. Светът е доста забавно място и ако го взимате на сериозно, ще полудеете. Всъщност, не се ли ръсят доказателства за това непрекъснато? Въпросният анонимник, казал на Мишлето, че е тъпа не е направил нищо друго освен да покаже собствената си тъпота. Нищо ново под слънцето.
Имам една молба. Дами и господа, показвайте тъпотата си по оригинален начин! Скучно е, разберете!
цитирай
15. mikino - Хахаххахаха! Върха си!
15.06.2010 13:26
katana написа:
Аз пък ви се чудя. Светът е доста забавно място и ако го взимате на сериозно, ще полудеете. Всъщност, не се ли ръсят доказателства за това непрекъснато? Въпросният анонимник, казал на Мишлето, че е тъпа не е направил нищо друго освен да покаже собствената си тъпота. Нищо ново под слънцето.
Имам една молба. Дами и господа, показвайте тъпотата си по оригинален начин! Скучно е, разберете!

Ужасно си прав - смешен израз, но искам да си покажа тъпотата хахахахахахаа!
Много е приятно да си покажеш тъпотата и да те коментират на всичкото отгоре хахахахахаххааха!
Ей обичам Ви всичкиииииииииии!
цитирай
16. iliada - ЩЕ СИ ПОЗВОЛЯ ДА ИЛЮСТРИРАМ с част от обидите по мой адрес коментара на panazea като се надявам на разбиране
15.06.2010 13:43
panazea написа:
От една година наблюдавам как Лидис с няколко ника , любов13, тони2 и не знам още какви , се нахвърля върху всичко живо с много груби обиди . Ако случайно профил с женски ник е направил коментар в някои от блоговете на любимите на Лидис , които тя смята за собствено притежание , то тази личност се нахвърля върху съответната блогерка! На този огън бяха подложени : Корнфлаур, Бенра, Миаа, Тили , аз , Благовестие и gspot. На Тили и на Миаа беше обидно , но си премълчаха! Корнфлауър , Бенра и аз го преглътнахме. Благовестие се опитваше да обяснява, после се изтри , но се върна. gspot не й остана длъжна. Ето това е накратко историята, за която и Кроти разказваше. И ние , като хора ценещи правдата искаме да се върне gspot. Защото трябва да има справедливост. Сега , след написването на тези думи очаквам атака и срещу мен , но на мен хич не ми пука! Искам хората да знаят ИСТИНАТА! Това е!
Думите си отправи към Лидис , защото тя е единствената , която обижда другите!
Желая ти успех!

и предварително и благодаря.
СМЯТАМ, ЧЕ Е УНИЗИТЕЛНО ДА СЕ ИЗТРИВА БЛОГА НА ЧОВЕК КОЙТО ВОЮВА СЪС ЗЛОТО ЛИДИС.
СМЯТАМ ,ЧЕ РЕШЕНИЕТО НА МОДЕРАТОРИТЕ Е НЕСПРАВЕДЛИВО И ОБИДНО.
АЗ ЛИЧНО СЪМ ЗАСЕГНАТА ОТ ЛИДИС И ЗА ТОВА ТЯ НЕ Е ПОЛУЧИЛА ВЪЗМЕЗДИЕТО КОЕТО ЗАСЛУЖАВА -БИЛА СЪМ НАПАДНАТА ЛИЧНО АЗ ,ТЪРПЯЛА СЪМ ИЗЦЕПКИТЕ И ПРЕВЗЕМКИТЕ И В БЛОГА И МИ Е ЛАЗИЛА В БЛОГОВОТО ПРОСТРАНСТВО С РАЗЛИЧНИТЕ СИ НИКОВЕ.ПРАВИЛА СЪМ СЕ ,ЧЕ НЕ ЗАБЕЛЯЗВАМ ПРИСЪСТВИЕТО Й ,НО МИСЛЯ ,ЧЕ Е ДОСТАТЪЧНО.
АПЕЛИРАМ КЪМ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ ИЗТРИТИЯ БЛОГ!
Ето част от това което обещах да доведа до Вашето знание-





19.02.2010 02:07 - ЛИДИС
и тук ли се набутваш
грозна курво ? Не ти ли стига оформлението и парите от стихосбирката , мръсна отрепко ???!

Изпратено: 27.09.2009 23:02 От: lidis
Изтрий | Отговор



този път
далече от идеята ми за илстрация ,пачавро ! не кради идеите ми кваземодо ,както миналият път !

Изпратено: 05.10.2009 03:35 От: lidis
Изтрий | Отговор

Разговор с lidis

function hr(id,t){document.getElementById('mc-'+id).style.display=(id==t?'inline':'none');} function sr(id){}
Извинявай за притеснението,
но би ли ми повторила коментара си ,че без да искам го изтрих-предварително благодаря!

Изпратено: 14.02 16:24 От: iliada
Изтрий



цитирай
17. mikino - аууу
15.06.2010 13:50
Алелееее! На това му се казва женска злоба! Аз само така си го обяснявам! А да се бориш със злобата в женското сърце е много трудно. Явно дори и тя самата не осъзнава колко е злобна.
цитирай
18. анонимен - А кой е gspot?
15.06.2010 13:59
Мъж, жена, извънземно или хермафродит:))))
Дайте малко инфо, да знаем!
цитирай
19. анонимен - Че то
15.06.2010 14:05
нуждае ли се от коментар, написаното от Илиада и Панацея!?

Няма такава гнусна дума, за да охарактеризираме тая жена.

Я да измислим...:D
цитирай
20. gbfil2 - Като гледма
15.06.2010 14:17
Като гледаям, как се рзгоря темата, добре ще е администратора взел решението в този случай да излезе със становище. Не съм следил спорът и не вземам ничия страна, защото съм тук за да се забавлявам. Но днешната ситуация не забавна. "Мерките и теглилките" на модераторите, трябва да са еднакви в противен случай, те модераторите, трябва да се подменят и колкото повече се скатават от ситуацията, толкова по-лош вкус остава в устата.
цитирай
21. injir - Iliada e предоставила факти. Кой ...
15.06.2010 14:42
Iliada e предоставила факти. Кой може да ги опровергае?
цитирай
22. panazea - Да , Илиада ,
15.06.2010 14:46
забелязах ,че и теб нападаше съвсем неоснователно! Част от репликите не съм чела! Ама и другото ми стига!
цитирай
23. анонимен - още ли не сте взели решение как да се ...
15.06.2010 15:03
още ли не сте взели решение как да се борите със селския луд lidis?
цитирай
24. blondstyle - Странно, толкова много хора под...
15.06.2010 15:10
Странно, толкова много хора подкрепят Gspot, дават доказателство за същността на Лидис и въпреки това решението е окончателно?
Сега Лидис ще бъде много внимателна, но трябваше ли да се изтрие един блог /който много харесвах/ за да престане всичко това...:(
цитирай
25. mikino - още ли не сте взели решение как да се ...
15.06.2010 15:12
анонимен написа:
още ли не сте взели решение как да се борите със селския луд lidis?

Хахахаха, ми дай идея, щото ние сме тъпи и не можем да решим хахахаха!
Аз лично нямам намерение да се занимавам с това - под нивото ми е!
Който копае гроб други му, сам пада в него!
Рано или късно този случай, ще се разреши от само себе си!
цитирай
26. mikino - Странно, толкова много хора под...
15.06.2010 15:13
blondstyle написа:
Странно, толкова много хора подкрепят Gspot, дават доказателство за същността на Лидис и въпреки това решението е окончателно?
Сега Лидис ще бъде много внимателна, но трябваше ли да се изтрие един блог /който много харесвах/ за да престане всичко това...:(

Ето за това съжалявам най много, както и за г-н Алексиев http://alexiev63.blog.bg/poezia/2010/06/14/v-znak-na-protest-vi-napuskam.561697, който реши да се оттегли, поради същата причина.
цитирай
27. blackpredator - :)
15.06.2010 15:35
Искаш идея? Всички помним от училище „Проклет да е Цеко”
Ами спретнете постинг „Грамада”, или блог цунами щом трябва.
И аз ще хвърля камък...
цитирай
28. dorichela - Жалка е цялата тая история. Че хора ...
15.06.2010 17:35
Жалка е цялата тая история. Че хора си трият блоговете, че админи трият блога на човек, който само се защитава от нападките и е жалко като цяло, че някой притежава такова поведение.... Оттам нататък всичко е лавинообразно. Нормално - след като бяхме свидетели на всичко това, изразяваме мнението си. Но е тъжно, че на мястото където разпускаме и се забавляваме, отново ставаме свидетели на типичната простотия на някои хора...
цитирай
29. moniboneva - Не знам за какво говорите, защото ...
15.06.2010 18:04
Не знам за какво говорите, защото съм нова в блога. Но преди това две години съм чела ,различни блогове и съм коментирала. Наистина има доста анонимни, читатели които нямат свой блог, но редовно четат. Не всеки може да пише! Нито всеки има смелостта да излезе на показ. Ще бъде много ограничаващо да могат да коментират, само хората които имат блог. Ако се изолират, останалите читатели ще е несправедливо! Нека си пише тази особа,какво те притеснява? Нали си имаш ,достатъчно твои читатели. Не може всички да са на едно и също мнение, би било скучно!
цитирай
30. анонимен - БОЖЕ КАКВИ НРАВИ КАКВИ ОБИЧАИ
15.06.2010 18:10
ВИЕ ЖЕНИ ЛИ СТЕ ИЛИ КЕНЕФИ?
цитирай
31. анонимен - ВИЕ ЖЕНИ ЛИ СТЕ ИЛИ КЕНЕФИ? ти си ...
15.06.2010 18:13
анонимен написа:
ВИЕ ЖЕНИ ЛИ СТЕ ИЛИ КЕНЕФИ?

ти си кенефа lidis, нали го прочете в един постинг и веднага го повтори, пълна идиотка си
цитирай
32. pegas08 - Miki, да не ти пука!
15.06.2010 19:33
Така е от самото начало!
Пари падат от" бой на кокошки"!
цитирай
33. анонимен - Тази Благавест
15.06.2010 20:37
как си изкара надника днес?И аз искам работодател,който да ми плаща да си стоя цял ден в блога и да пиша коментари.
цитирай
34. анонимен - айдееее
15.06.2010 21:21
и тая възседнала блог-вЪлната...
цитирай
35. boristodorov56 - Прекалено внимание отделяме на ...
15.06.2010 21:30
Прекалено внимание отделяме на Лудис!
Най-лесен и поучителен урок е да да не бъде забелязвана.
цитирай
36. galina1 - "Кажете ми моля, защо сме толкова долни?!?!"
15.06.2010 22:02
Жалко е наистина, че сме такива. Но се питам друго: Дали когато двама не могат да разделят нещо, и аз не знам какво, да ги оставим да видим докъде ще стигнат. Не знам какъв е проблема и спора на тези хора, но ако имат поне малко достойнство биха могли да се разберат двамата, ако изобщо това е възможно. Ако ли не, единия просто трябва да отстъпи, за да не ескалират нещата. Толкова ли е трудно в даден момент единия да спре. Толкова ли са непреодолими тези спорове, откъде се тръгва и се стига до заличаване на блог. Сигурно Славейков е прав "Не сме народ, не сме народ, а мърша." Това естествено, не се отнася за всички, а само за тези, които наистина не могат да си направят сметката къде трябва да спрат и продължават неадекватните си простотии. Съгласна съм с mikino. Поздрави за поста.
цитирай
37. tili - Не съм си замълчала, panacea.
15.06.2010 22:32
Диалогът се води на "лични". И е подобен на това, което iliada е пуснала за мостра. След просташката анонимна атака през април на една друга блог-любимка, реших, че няма смиъл да се занимавам с жалки дребни откачалки. Не ги чета и не ме интересуват. Както съм казвала - тук съм дошла доброволно и доброволно ще си отида. Така е и в живота - не общуваш с всеки. Понякога те е гнус от двуличие и злоба. Иначе - всички обичаме природата и котките, нали? И слоновете. Та стана една enigma накрая. Дали това да не ми е новият nik? ;-)))))))))))) Правописната грешка е умишлена...
цитирай
38. анонимен - Като човек който цял живот е бил с ...
15.06.2010 22:40
Като човек който цял живот е бил с наднорменно тегло ше кажа че ако се чувстваш добре дори и да си +5 дори +10 нормалното си тегло за височината значи нямаш проблем.Друг е фактора да привличаш мъжкия пол и ако имаш комплекси.Лично аз не ям фляб, сладко, газирано и месо.Всеки ден правя упражнения.Това е от 6 месеца. Отслабнах с 5кг. Сама се убедих че всеки организъм реагира различно.И само да кажа йогата е мн опасна.Ако някой се захване да внимава да не разтегне нещо...
цитирай
39. анонимен - За поросташтината и золобата 4, 5, ...
16.06.2010 03:16
За поросташтината и золобата 4, 5, 6, 7
цитирай
40. анонимен - вапрози, вапрозии, а кой ште одг...
16.06.2010 03:22
вапрози, вапрозии, а кой ште одговаря?


Одговорете.

цитирай
41. анонимен - Някои тук не сте особено интелиг...
16.06.2010 03:26
Някои тук не сте особено интелигентни и се хващате на провокации. Нормално, ще ви омръзне и ще се поправите, като главната причина ще е умората ви.
цитирай
42. анонимен - С известно закъснение разбирате ...
16.06.2010 03:33
С известно закъснение разбирате какво представлява това място и какви хора се разполагат в него.
цитирай
43. mikino - С известно закъснение разбирате ...
16.06.2010 09:05
анонимен написа:
С известно закъснение разбирате какво представлява това място и какви хора се разполагат в него.

Това място ще е такова, каквото си го направим! ЦИТАТ, за който благодаря на блогопазителя и се извинявам, че го слагам на показ, но бих искала всички тук да разберат с какъв боклук си имаме работа:

В ГРОБА ДА ГИ СЛОЖИШ ДЕЦАТА СИ
ЗА ТОВА ,КОЕТО МИ
ПРИЧИНИ ,КУРВО
Изпратено: 09.06 19:15 От: lidis
Изтрий | Отговор

Ебах ти майката курвенска да не си стъпила повече в блога ми!
Изпратено: 20:38 От: toni2


МАМИЧКАТА ТИ МРЪСНА
ЯСНО Е ЧЕ ТИ СИ ГСПОТ И ЩРАКАЛАТА И ЗАТОВА ШЕ ВИ ЕБА МАМИЧКАТА МРЪСНА ШЕ ЕБА И ШЕ ВИДИШ ТИ НА КОЙ ОСНОВНАТА МУ ЦЕЛ Е ЛИДИС ИЛИ ГСПОТ!!!!!
Изпратено: 11:57 От: lubov13

Изтрий | Отговор
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
И сега да Ви питам има ли място тук, за такива клетви??? За мръсни усти като тази? Аз смятам, че няма! След като се обявява война на всички - ДА СЕ ЗАЩИТАВАМЕ КОЛЕГИ, нека не свеждаме глави пред сатъра!!!
цитирай
44. анонимен - ЛИДИС
16.06.2010 09:37
е единствената кучка в този блог! Колкото и ника да си създава, тя си личи!
Виновни са модераторите - не забелязвате ли, че задръстват с нейните фекалии раздел "изкуство"?
цитирай
45. ico33 - защо модераторите тук допускат ...
16.06.2010 09:48
защо модераторите тук допускат такъв език и отношение ..чудна работа ... аз в замунда веднъж се изтървах да питам един дали е малоумник и веднага получих преупреждение,което изтече след две седмици ....щом там може и тук може да има контрол.. въпросът е защо няма?
цитирай
46. анонимен - Това е
16.06.2010 10:24
N-тия пореден скандал по повод лудата лидис! Блогът е заложник на терористката лидис!
Блогът е лудница!
Удавени сме отсловоблудствата на пУетесата лидис! СИГУРНО СИ ПЛАЩА!!!!
Спешно се призовават анонимните админи я изтрият!
Да се възпрепятстват многопрофилните - това се вижда от имейла!
Вън кучката лидис!!!


цитирай
47. iliada - ЗЛОБНО ИЗКАЗВАНЕ ПЕГАС
16.06.2010 10:56
pegas08 написа:
Така е от самото начало!
Пари падат от" бой на кокошки"!


ЗЛОБНО ИЗКАЗВАНЕ ПЕГАС!
НЕ НАЛИВАЙ В ОГЪНЯ ГАЗ!
НЕ МИ ПРЕПИСВАЙ ПЕРУШИНА,
ЧЕ СЪМ КАТО НА ПРУЖИНА-
ИМАМ ДВА ЗМИЙСКИ ЗЪБА АЗ
И ЧИФТ РОГА ЯКИ В АВАНС
ОТКАКТО СЪМ СЕ РОДИЛА-
ТА МИСЛЯ ДА ГИ НОСЯ
АКО Е РЕКЪЛ ГОСПОД
И ЦЯЛАТА ТАЗИ ГОДИНА!!
цитирай
48. анонимен - Кучки
16.06.2010 12:07
да не ви липсва сутрешния секс, няма ли мъже за вас та сте се заразправяли коя е кучка от вас е по-красива
цитирай
49. iliada - Ето едно изказване по темата:)))))))
16.06.2010 13:54
анонимен написа:
да не ви липсва сутрешния секс, няма ли мъже за вас та сте се заразправяли коя е кучка от вас е по-красива


Нищо не ни липсва освен твоя ник,ама при по добра фантазия и това е много:))))))))))))))

Та ми е думата за злобата- ТЯ НА НИКОГО НЕ ПРОЩАВА най--вече на носителя си.
цитирай
50. mikino - да не ви липсва сутрешния секс, няма ...
16.06.2010 13:58
анонимен написа:
да не ви липсва сутрешния секс, няма ли мъже за вас та сте се заразправяли коя е кучка от вас е по-красива

Хахаххахахаха ми не ни липсва драга, ако ни липсваше, нямаше да пишем, ами щяхме да си ходим да си гушкаме мъжете. Друг е въпроса ако ти нямаш кого да гушнеш и те избива на злобица, от безсексие, щото това си е диагноза.
Хихи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2991504
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930