Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2010 09:42 - С две думи - нямам думи...
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3752 Коментари: 10 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
След всичките изсипани коментари,
след цялата тая история наистина нямам думи!
Убедих се, че българина го вълнува само:
- циничното,
- вулгарното,
- просташкото,
- интригите,
- злобата
и
безнаказаността му дава сили,
да продължи пътя си по нанадолнището,
към нисшето и смърдящата септична яма,
към която някой умишлено се опитва да бута и тези,
които надигат глава от блатото!
Гледайте си БИГ БРАДЪР  и тънете в простотия!
АЗ НЯМА ДА СЕ ОТКАЖА ДА СЕ БОРЯ!
Тикайте мен и много други будни хора,
опитвайте се да ни мачкате,
пробвайте да ни притиснете главите, за да се удавим,
борете се, за възтържествуването на простащината!
Ама като се борите - борете се ЧЕСТНО!
Застанете зад думите си с лице!
Бъдете достойни!


http://dai.ly/bEJskC


Wind Of Change

Follow the Moskwa
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change
An August summer night
Soldiers passing by
Listening to the wind of change

The world is closing in
Did you ever think
That we could be so close, like brothers
The future"s in the air
Can feel it everywhere
Blowing with the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

Walking down the street
Distant memories
Are buried in the past, forever
I follow the Moskwa
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

The wind of change
Blows straight into the face of time
Like a storm wind that will ring the freedom bell
For peace of mind
Let your balalaika sing
What my guitar wants to say

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change




Гласувай:
14



1. mamkamu - :)
17.06.2010 09:57
Мислех, че сапунката преждевременно я закриха, а то май ще има нови сериали. Супер! Сега мога да пропусна и някой и друг мач :)
цитирай
2. mikino - Мислех, че сапунката преждевре...
17.06.2010 10:03
mamkamu написа:
Мислех, че сапунката преждевременно я закриха, а то май ще има нови сериали. Супер! Сега мога да пропусна и някой и друг мач :)

Аз приключих с писанията си по този повод - няма спасение от шизофреници! Смятам да трия наред, всички нецензурни писания в блога си и смятам поне тук да има яка цедка от днес нататък! Аз искам да пиша за хубави неща, а не за простотията на някой си!
цитирай
3. desozz - mikino
17.06.2010 10:03
И аз съм на същото мнение като №3.Още повече има и нови блогъри.А първото впечатление е най-силно.Вече ти писах за бумеранга и ефекта му.виждам,че триеш някои обидни за теб коментари.Права си в позицията си и те разбирам.И аз съм си блъскал така главата в стената.Е остави всички, които са на твоя страна да виждат тази стена и ако могат или при желание да те подкрепят.
цитирай
4. nicodima - mikino,
17.06.2010 10:09
не шизофреникът е виновен / просто защото това е заболяване /...
Тук става въпрос за социална шизофрения като явление в живота ни...
Раздвояване на ценностите и понятията...
Неосъзнаването им до степен на социална олигофрения...
Какво искаш от едно болно общество?!
Те, по-неустойчивите - избягаха, другите - са заболи глава в пясъка като щрауси и се правят, че не усещат как ги пре*****т...
Който се осмели да надигне глава и да каже колко е гол царят, веднага го натикват обратно, защото така, без мисъл, е чудесно да се живее...
Поздрави, Микино, и пиши за хубави неща : )...
цитирай
5. blagovestie - Правилно!
17.06.2010 11:20
Нека бъде светлина :)))

моят поздрав за теб днес :***

А и още едно, което те характеризира - теб и хората като теб. Поздравът е в блогът ми всъщност, заедно с това - лично за теб (последното съм пускала вече и преди) ;))
http://www.youtube.com/watch?v=7pfv0eQQRyY
цитирай
6. boristodorov56 - Поздрав!
17.06.2010 12:09
Поздрав!
цитирай
7. анонимен - Това беше едно от най-първите ми впечатления от тоя сайт. И сега още не мога да кажа дали съм сбъркал.
17.06.2010 20:26
Сърфирайки в сайта открих с изненада,
по теми клозетни народа си пада.
Сюжети, които "поетът" е взел
от ТВ канала- XXL.

Творецът-вълшебник със няколко поста,
е грабнал акъла на 2000 госта
и даже най-скромно си заявява,
че скоро го чака заслужена слава.

Как няма човека да се гордее
в държава в която за мутри се пее
и шоута гнусни запълват ефира
и чалга отвсякъде сякаш извира.

Цинизми заливат цялата нация
и явно са белег за "демокрация".
Админите или са молко на брой
или нехаят за тоя герой.

P.s. WCпоете, на който му става,
едва ли по сайтове ще го развява.
цитирай
8. internationalist - Сакура-сан,
18.06.2010 19:45
за три-четири години,откакто имам този блог и над сто хиляди посещения,върху мен са се изляли над 500 ако не 1000 изключително, негативни коментара.
Някои от тях, бяха изтъкани и словозаплетени като някаква първобитна магия,с много негативна енергия, вътре.Ако бях ги пазил всичките,преди да ги изтрия,може би щях да издам една книга.Книга на БГ Злобата.
Но това ни най-малко не ме е отчаяло,да се боря за идеалите- формулирал като моята борба.
Правилният път е трънлив,тесен,опасен и осеян с опасности,естествено и със смърт.Изобщо не изключвам аз или друг блогър за неудобна публикация,или поредица от неудобни публикации да бъде очистен,даже и без предупреждение.
През 2007 имах публикации за наемниците в американските отряди на смъртта в Ирак.Един Българин Наемник,служещ във "Black Water" в Ирак, завърза спор с мен в моят блог,аз може би бях прекалено драстичен към него и благопулочно получих закана за саморазправа,след като ди дойде в отпуска.
По това което пишеше,си личеше, че ги разбира нещата и бе много вероятно, да е наистина такъв.Съответно и заплахите му, да не са безпочвени.
Към 2-3 месеца носех пистолет винаги с мен,което надали би ми помогнало кой знае колко,но все пак ми даваше кураж.Е нищо не стана.Но не съм се и крил.
Така че, на Прав Път си!
Дерзай!
цитирай
9. mikino - Сърфирайки в сайта открих с изне...
21.06.2010 08:52
kushel написа:
Сърфирайки в сайта открих с изненада,
по теми клозетни народа си пада.
Сюжети, които "поетът" е взел
от ТВ канала- XXL.

Творецът-вълшебник със няколко поста,
е грабнал акъла на 2000 госта
и даже най-скромно си заявява,
че скоро го чака заслужена слава.

Как няма човека да се гордее
в държава в която за мутри се пее
и шоута гнусни запълват ефира
и чалга отвсякъде сякаш извира.

Цинизми заливат цялата нация
и явно са белег за "демокрация".
Админите или са молко на брой
или нехаят за тоя герой.

P.s. WCпоете, на който му става,
едва ли по сайтове ще го развява.

Благодаря ти за стиха - отговаря на реалността!
цитирай
10. bros - Хе!2
05.07.2010 10:08
То аз и за т'ва го турих на трупчета моя блог. Тук се тачи помията, посредствеността и злободневието. По отношение на админите - провинциалисти по душа (а вероятно и по ЕСГРАОН).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2992927
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930