Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2010 14:54 - Толерантност – има ли почва у нас?
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5183 Коментари: 28 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Карам си аз колелцето из една градинка. Правя няколко кръгчета и сядам. До мен на съседната пейка седи семейство – майка, баща, две дечица и баба на около 50г. След малко тръгвам за още две-три кръгчета, преди да забия към Южен парк. Още на първото кръгче, въпросната госпожа на около 50, застава пред колелото и започва да вика:

-          Абе, момиче тука да не ти е хиподрум?!? Я си взимай колелото и престани да пречиш!!!

Вежливо се дръпнах и попитах:

-          Гледам, Вашето внуче също кара колело, има ли проблем? Ако нещо Ви притеснявам или съм застрашила някого кажете. Освен мен в градинката има и други хора с колела...

Госпожата ме прекъсна и продължи на висок тон:

-          Ти знаеш ли, че другото ми внуче се опитва да прохожда и заради такива като тебе няма къде да го учим бе??? Не те ли е срам, че си голяма! Вземи се съобразявай и си карай колелото на улицата!

След кратка словесна схватка реших, че с прости хора не ми  се занимава и тръгнах да обръщам колелото. Жената ме изпрати с думите:

-          Аман от вас!!! Изгонихме кучетата, ще изгоним и вас!

/В градинката имаше и кучета, пуснати на разходка без каишка, но явно идеята бе да се заяде с мен/....

            Такааааа, продължение:

            Тръгвам аз към Южен парк с мисълта, че там всичко ще е ок и ще мога да карам спокойно.

Опитвам да ползвам някакво подобие на вело-алея, почти изтрита, с билбордове на средата, минаващи хора и паркирали коли..... Отказах се! Слязох на пътя.

Тръгнах и след няма и няколко метра покрай мен профучава Ауди от последните модели. Без никакъв срам набива спирачки на метри пред мен!!! Щях да се кача отгоре му, ако пътя беше мокър!!!

               Добреееее, и това ще го изтърпя, само и само да стигна заветната цел – парка.

На входа установявам, че никой не се интересува хората с колела. Всеки си ходи тъй, все едно си е в хола у дома. Слязох, за да не направя беля и да избегна тълпа, заведения и разни малки търговци, седнали на масичка и чакащи, за някой допълнителен лев.

В крайна сметка тръгнах по по-приятните алеи, в горната част на парка. Господин на средна възраст води две овчарки /обожавам тази порода/. След секунди разбрах, че овчарките са без повод – минавайки леко край тях /все пак знам реакциите на някои животни при поява на велосипедист/ видях вече оголенките им зъби.... Гааззз!

Като за капак, когато се стъмни никъде в парка нямаше лампи, освен покрай заведенията!!!!

Ха сега кажете, след тези три случки, в рамките на няколко часа – има ли толерантност  у нас???




Тагове:   НАС,   толерантност,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smani - Затова
20.07.2010 15:02
следващия път на същите места пред същите хора и животинки с мотор. Бясно ревящ, бръмчащ и така нали се сещаш.. :)
цитирай
2. mikino - Хахахха да,
20.07.2010 15:08
Бих, обаче проблема е там, че и за мотористите не им пука! Газят, засичат и после казват, че мотористите били виновни. Та на всичкото отгоре, слагат всички под един знаменател - донори, каращи с 200км. в час! Което изобщо е доста далеч от истината. Има няколко групи с пистови мотори в София, които правят гонки, но това си е за тяхна сметка! Всички останали се стараят да спазват правилата и плащат данъци като за микробус!
цитирай
3. анонимен - Ох, че е хубаво у шопско! Онли ин с...
20.07.2010 15:50
Ох, че е хубаво у шопско! Онли ин софиа.

Кучета, селяни с колелета - всички трябва да се разкарат от градинките.
цитирай
4. mikino - Ох, че е хубаво у шопско! Онли ин с...
20.07.2010 15:56
анонимен написа:
Ох, че е хубаво у шопско! Онли ин софиа.

Кучета, селяни с колелета - всички трябва да се разкарат от градинките.

Ми сЕди си на село! Ама не щеш да кОпаш нали? Ама много си ебраП бе! Инак идеш у Софийско да търсиш работа, нали???
цитирай
5. basst - :) Бабето вика по теб, щот с кучето ...
20.07.2010 16:26
:) Бабето вика по теб, щот с кучето без каишка не може да се заяжда :Р Лекинко ще и се стъжни...

цитирай
6. анонимен - Епа, сЕга е лЕто и па ние сме столи...
20.07.2010 16:30
Епа, сЕга е лЕто и па ние сме столицата. Вие сте селО у софийското пОле. Елин Пелин е писал за вас много разкази. Ти може да напишеш по случката още един - всъщност си написала вече. Браво - ти си новият Елин Пелин. Особено ме забавляват разказите по Елин Пелин за пътуващите гратис роми в рейсовете, които ви пребивали.
цитирай
7. анонимен - Епа, сЕга е лЕто и па ние сме столи...
20.07.2010 16:43
анонимен написа:
Епа, сЕга е лЕто и па ние сме столицата. Вие сте селО у софийското пОле. Елин Пелин е писал за вас много разкази. Ти може да напишеш по случката още един - всъщност си написала вече. Браво - ти си новият Елин Пелин. Особено ме забавляват разказите по Елин Пелин за пътуващите гратис роми в рейсовете, които ви пребивали.


Имаш странни поводи за забавление. Сподели още някоя и друга тема, която те забавлява. Може пък да намеря нещо весело и аз. Ще ти пусна жокерче: "Как се сади пиперо" е забавно. "Шофьор с 4,05 промила разби свинарник" също е забавно. Еее, много ти станаха... :-)))
цитирай
8. анонимен - си седнала да сравняваш големия си ...
20.07.2010 19:16
анонимен написа:
си седнала да сравняваш големия си трътлест задник с малкото детенце?

Абе, младок виждал ли си Микино? Не си, очевидно. Сега, по темата. В парковете може да се кара и колело. Нали? Ако да, какво врякаш?
цитирай
9. galina1 - Четох на едно място,
20.07.2010 19:25
че толерантността е остаряло понятие. Толерантни били простите хора. Сега сме трябвало да бъдем тъпи и изчанчени. Извинявам се. Това не е мой изказ, само цитирах изказването. А сега сериозно: Толерантността наистина вече е позабравена. Наистина ми се иска да се сблъскам с нея някой ден. Напоследък тотално се разминавам не само с толерантността, но и с добрите обноски. Чудя се, дали и с това да се съглася.
цитирай
10. dorichela - Все ще се намери кой да ти мрънка за ...
20.07.2010 20:19
Все ще се намери кой да ти мрънка за нещо, дори за това, че дишаш, затова пази се от кучета и луди шофьори и когато стигнеш заветната цел си карай, без да им обръщаш внимание на приказките :)
цитирай
11. анонимен - Дали има толетантност, най-лесно ...
20.07.2010 20:24
Дали има толетантност, най-лесно можеш да разбереш като застанеш пред някоя пешеходна пътека - колкото повече коли - толкова повече чакане. Те за МПС-тата не са намерили решение, пък какво остава за велосипедите.
При една по-нормална ситуация, толерантност би трябвало да има от страна на теб и от страна на държавата (от 50 годишни бабки няма как - те са по-зле и от властите) - твоята работа е да караш с колелото бавно и много внимателно, (макар дори и тогава има някакъв 1% шанс да стане беля при
крайно извънредни обстоятелства). Оттам следва общината да обозначи местата където да караш - в градинките очевидно няма как - те в повечето случаи са тесни, а и честно казано аз не бих рискувал живота на децата. Затова бабичката е било глупаво да си мисли, че внукът й с колелото не може да блъсне малкото си братче без да иска. Дори си мисля, че с по-голям успех може да го направи той (с по-неузрелите рефлекси) отколкото ти. Парковете са къде къде по-добри за каране, но и там също трябва отделни обозначени места. Ето, например, случвало се е на няколко пъти да профучи някой бързак край мене, а веднъж беше буквално на няколко сантиметра. Беше тъмно и спокойно можех да
поема тежестта на толерантния му велосипед, без да знам откъде ми е дошъл. Друг път съм виждал да върви цяло семейство и един с колело да мине между тях, при което добре че имаше "пролука". По същия начин и разходките на кучетата също би трябвало да имат отделни "зони" - обикновено те са
враг номер едно на велосипедистите, а в някои случаи и на децата (особено ако кучето е улично). Аз редовно ходя в Борисовата градина и виждам, че на едно място има и велосипедисти и кучета и майки с деца на колички - а полицаите къде са? На други, по-тихи места :D - ето с това си обяснявам отговора навъпроса ти :)
цитирай
12. solinvictus - Хехе забелязах, че не си тръгнала да ...
20.07.2010 23:10
Хехе забелязах ,че не си тръгнала да караш колело ами да изпробваш "дъртите бънгии" дали са вече толерантни.
Всъщност 50 годишни бабки и дедовци ми звучи като 25 -30 годишни зеленчуци които са ходили до "хотфердоните" и са си помислили ,че разбират от глобалните проблеми и са готови и да поучават!
Мого пъти си стоя кротко на тротоара и някоя млада майка така е засилила количката срещу мене ,че ако не се отместя ша ма сгази ,хехехехе

п.п.права си!
Трябва време ...
цитирай
13. mikino - си седнала да сравняваш големия си ...
21.07.2010 08:46
katana написа:
анонимен написа:
си седнала да сравняваш големия си трътлест задник с малкото детенце?

Абе, младок виждал ли си Микино? Не си, очевидно. Сега, по темата. В парковете може да се кара и колело. Нали? Ако да, какво врякаш?

Анонимния и прост коментар го изтрих, защото има нужда от чистка тук! Много ги е яд да знаеш Катана! Явно нечий ГЪЗ е по-голям от нерви и седене пред компа!
цитирай
14. loran - Божке мен веднъж ме изгониха от п...
21.07.2010 10:12
Божке мен веднъж ме изгониха от пейка в парка ,заради акумулаторни колички ,които започнаха да се блъскат в количката! Е бизнеса е по - важен от децата
цитирай
15. ivankalilova - Ех мила, аз съм една 50 г баба, но и аз ...
21.07.2010 15:40
Ех мила, аз съм една 50 г баба, но и аз карам велосипед и то дандем , заедно със съпруга си!В какви ли не ситуации сме изпадали , на какви ли не хора сме попадали......Дори веднъж един господин ,собственик ,на няколко кучета ни се накара.......Може ли , след като знаем ,че те нападат велосипедисти да не слезем, ами придизвикваме животинките.....
Поздрави и ако ни срещнеш някъде -помахай.....:):):)
цитирай
16. mikino - Ех мила, аз съм една 50 г баба, но и аз ...
21.07.2010 15:48
ivankalilova написа:
Ех мила, аз съм една 50 г баба, но и аз карам велосипед и то дандем , заедно със съпруга си!В какви ли не ситуации сме изпадали , на какви ли не хора сме попадали......Дори веднъж един господин ,собственик ,на няколко кучета ни се накара.......Може ли , след като знаем ,че те нападат велосипедисти да не слезем, ами придизвикваме животинките.....
Поздрави и ако ни срещнеш някъде -помахай.....:):):)

Здравей, радвам се, че има хора като теб!
Животинките не са виновни, те също имат характери неща от които се плашат, които ги дразнят и т.н.. Виновни са по-скоро самите собстненици!
цитирай
17. makont - Май от ден на ден ставаме все по жестоки,
21.07.2010 19:57
не нетолерантни, а жестоки. И като че ли злобата в държанието на такива хора, които стават все повече и повече е правопропорционална на все по-тежкия живот, който се стоварва на плещите на българите. Ние не можем да понасяме с достойнство несгодите, а ставаме лоши и зли. За съжаление. Хубава вечер и продължавай да живееш здравословно, все ще има и някой да ти се зарадва на това, че караш колело, че спортуваш. Има и усмихнати хора, мамка му!
цитирай
18. анонимен - от mav
21.07.2010 21:33
здравей, гледам си писал в блога на шизофреника-пишман терорист - атила/мустафа зухаид/ибришимов/ нефертити/ матрицата/ дететочудо/ и т.н.

запознайте се сами със същността на шизофреника и с какво се занимава сега .
тук съм разкрил едни от малкото интриганстки простотии с които се занимава сега шизофреника :
http://forum.vestnikataka.bg//index.php/topic,24114.120.html
и тук :
http://sarakt.net/smf/index.php?topic=362.msg8243#msg8243
и малк а част от дискусията в нюз-а , където го изгониха заради шизофренията му :
http://news.ibox.bg/material/id_1976334241/#clist
/в коментарите/
цитирай
19. sinewave - "Изхвърлиха незрящ мъж и кучето му от тролейбус"
22.07.2010 13:33
http://dnes.dir.bg/news/pleven-nezrjasht-ku%D1%87e-voda%D1%87-6770353?nt=4

Мисля, че този линк, който намерих има голямо отношение към тази тема. Предпочитам да остана без коментар.
цитирай
20. mikino - http://dnes. dir. bg/news/ple...
22.07.2010 15:08
sinewave написа:
http://dnes.dir.bg/news/pleven-nezrjasht-ku%D1%87e-voda%D1%87-6770353?nt=4

Мисля, че този линк, който намерих има голямо отношение към тази тема. Предпочитам да остана без коментар.

Просто отвратително!!!! Ние хора ли сме или някакви изроди!!!!????!!!
цитирай
21. анонимен - Това че изтриваш написаното от мен
22.07.2010 15:11
не прави постъпката ти по-малко свинкска, а гордостта ти по-уместна!
цитирай
22. mikino - не прави постъпката ти по-малко ...
22.07.2010 15:15
анонимен написа:
не прави постъпката ти по-малко свинкска, а гордостта ти по-уместна!

А ти си още по-голяма свиня!!! Незабавно изчедни от тук! Опита се да ме обвиниш в нещо, което изобщо не е вярно! ТИ си нетолерантната!!! Айде газ на някъде!!! Дразниш!!!
Дали съм горда или не, това си е мой проблем! Но да псуваш и да обиждаш и да ти чета словестните диарии МОЛЯ МОЛЯ!
цитирай
23. анонимен - Това ли ти е възпитанието
22.07.2010 22:23
"свиня" " диарии" "айде газ"
Браво,браво,няма що голяма култура се лее в тоз блог. Само се правиш на интелигентна пък бълваш като същинска шафрантия
цитирай
24. tutankhamon661 - mikino
26.07.2010 09:09
Толерантност в България? Да не сънуваш?
Онази баба в началото - как можа да я оставиш жива? Следващия път може мен да срещне, а аз мразя прости хора.
Споменаваш Южен парк. Да не си ми съседка?
цитирай
25. mikino - "свиня" " диар...
26.07.2010 09:15
анонимен написа:
"свиня" " диарии" "айде газ"
Браво,браво,няма що голяма култура се лее в тоз блог. Само се правиш на интелигентна пък бълваш като същинска шафрантия

Хайде да не вадя архивите с клетвите душицо златна!!! Постарай се да не минаваш от тук! Не желая да се занимавам с нисши същества, които обиждат, кълнат като цинагнки и псуват хората по каруцарски! Под нивото ми е да ти чета глупостите! А камо ли да ми седят в блога!!! Опитах се да говоря с добро, но явно кухата ти глава не разбира от нормални думи!!! Такива като тебе не са желани, надявам се да ти е станало ясно, ако не ще ти се изясни много бързо!
цитирай
26. mikino - Толерантност в България? Да не с...
26.07.2010 09:15
tutankhamon661 написа:
Толерантност в България? Да не сънуваш?
Онази баба в началото - как можа да я оставиш жива? Следващия път може мен да срещне, а аз мразя прости хора.
Споменаваш Южен парк. Да не си ми съседка?

Хаха, почти съседка :))))
цитирай
27. mitternacht - ...
26.07.2010 17:38
А проблема би бил решен много лесно и елементарно- с вело-алеи.Бил съм и съм гледал за някои други европейски столици- там дори е предпочитано да си с велосипед.
цитирай
28. tutankhamon661 - Толерантност в България? Да не с...
27.07.2010 08:29
mikino написа:
tutankhamon661 написа:
Толерантност в България? Да не сънуваш?
Онази баба в началото - как можа да я оставиш жива? Следващия път може мен да срещне, а аз мразя прости хора.
Споменаваш Южен парк. Да не си ми съседка?

Хаха, почти съседка :))))

Е, важното е, че караш колело в най-хубавия парк.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2984988
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031