Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 10:08 - Домашен самурай :)
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3831 Коментари: 18 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Моят домашен самурай!
Роден преди 5 години и живял сред кучета...
Влюбих се в него от пръв поглед!!!
Когато навърши година, бе подложен на хирургична интервенция, за да избегна маркирането из цялото му цраство...
Това е моят Мусаши, в цялата му прелест:

image
Дамм, понякога обича изпрани покривки:

image

Спането "на клон" е една от любимите му пози /може пък и да изкочи някой мишок из под леглото.../:

image

От време на време полягва и на чергата в хола....

image

Пада си и по следобедната дрямка от 2 до 4...
Спи навсякъде..... Не винаги, местата за спане са подходящи за преобръщане и съответно се случва да се изтърси...


image

Между възглавничи си е най-добре...

image

image

Мрази светкавицата на фотоапарата...

Тук някъде под нежните косъмчета се крият оръжията...


image

Заплашителният самурайски поглед ми подсказва, че не е зле да се дръпна!!!

image

След като вече ми се е издразнил, започва преследването:
"Щом ме будиш, значи има нещо за хапване!"

image

Очаква нещо вкусно!

image

След като ритуалното хранене е завършило, е време да се отдаде отново на релакс!

image

image




Тагове:   самурай,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - много
28.07.2010 10:36
е сладък!обича ли да се гали?
цитирай
2. monaliza121 - Чудесен самурай!
28.07.2010 10:36
Обичам котаците, но в момента имам един проклет булон.

Привет, Микино!
цитирай
3. mikino - е сладък!обича ли да се гали? О...
28.07.2010 10:39
benra написа:
е сладък!обича ли да се гали?

Обича гушкане, глезльо си е, но само когато нанего му изнася хахаха!

2. monaliza121 - Привет приятелко! Благодаря, че намина!
А за булоните съм чувала, че хем са дребни хем са злобни хаха!
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Много е сладък. Аз също си отглеждам ...
28.07.2010 11:10
Много е сладък. Аз също си отглеждам една котка, порода Додо, много си я обичам, но много рядко ми дава да я галя. Обича да ме целува и до като не й дам да яде не ме оставя на мира, ако пък се разсейвам направо ми се хвърля върху крака и чорапите ми отиват на кино.Виж тук:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/02/26/stres-kak-se-preodoliava-nai-dobre.296311
цитирай
5. dorichela - Прекрасен
28.07.2010 12:33
самурай си имаш!! :):):
цитирай
6. scarlety - Привет,Микино!
28.07.2010 13:43
Голям сладур е твоят самурай! Само да не извади оръжията изпод възглавничките!:))) Имам опит и аз-преди много години имах един сивичък с буквата М на челото.Помня му самурайските навици:))))
цитирай
7. mikino - Голям сладур е твоят самурай! Само ...
28.07.2010 14:01
scarlety написа:
Голям сладур е твоят самурай! Само да не извади оръжията изпод възглавничките!:))) Имам опит и аз-преди много години имах един сивичък с буквата М на челото.Помня му самурайските навици:))))

Хахаххаа, голям зверилник е, иначе целува, гушка мазни се, но си има трески да дялане, като всяко диво животинче. Първоначалната ми идея беше да го кръстя Уискас, защото като малко коте беше точно като онова на рекламата. После реших, че е твърде нападателен и проявява характер на самурай и бе прекръстен на великия япски самурай Миямото Мусаши.
Проявява и организаторски качества - яде и спи по едно и също време, миенето е задължително след каквито и да е процедури /особено след къпане хахахаха/. Та като казах къпане - още от детенце го научих да се къпе и сега на две седмици бива подложен на водна струя, шампоанизация и четки. Като излезе от банята решава, че е много мръсен и близането е около час.
Има навика да се сърди, като му се карам и ми обръща гръб, въпреки, че седи в мен хихиххии...
Сладки и нежни създания са! Обичат безрезервно!
цитирай
8. scarlety - Aха-ха-ха!
28.07.2010 14:49
Миенето беше страшна процедура. След изкъпването с шампоан и подсушаването и т.н.,следваше едно мощно изтръскване и започваше наистина едночасово настървено близане по всяка част на тялото.Все едно се миеше от това,с което сме го изцапали!:))) Помня,че се настървяваше страшно от мачкането на целофанена обвивка от бонбон.Тоя звук го влудяваше и искаше да залови шумящата обвивка! И още много весели моменти!:))
цитирай
9. katan - Зарадвах се и натъжих малко!
28.07.2010 14:50
Твоят Самурай прилича толкова много на моята Грюн /не се подвеждай от името, моето беше момиченце:)/.
Само очите й бяха огромни и зелени и затова си получи това име.
Като видях постинга ти, толкова ми домъчня, че се ...
Пожелавам на твоето самурайче да те радва мнооооого години!
Бъдете щастливи заедно!:)
цитирай
10. анонимен - УУУххх колко е сладък, Искам и аз ...
28.07.2010 20:21
УУУххх колко е сладък ,Искам и аз кажи как да предпазя само мебелите в къщи
цитирай
11. loran - ')
28.07.2010 20:22
УУУххх колко е сладък ,Искам и аз кажи как да предпазя само мебелите в къщи
[/quote]
цитирай
12. hristo27 - Много е красив!
28.07.2010 20:25
Много е красив!
цитирай
13. eleonoraknyazheva - Поздрави на Мусаши
28.07.2010 21:40
от нашата самурайка Муси.;))) Хубава фотосесия, изпаднах в умиление. Да взема и аз да издебна някои от характерните пози и музцунки на нашата котана. :))
цитирай
14. анонимен - УУУУУУУУУуу сладур:)) Аз винаги ...
29.07.2010 09:04
УУУУУУУУУуу сладур:))
Аз винаги съм ималала женски котки, за да избегна гадното маркиране на територия.
цитирай
15. tutankhamon661 - mikino
30.07.2010 08:49
Много е страшен. Сигурен съм, че нямаш мишки вкъщи - вече са погребани по самурайски.
цитирай
16. umma - Знаех си аз, че "Последният ...
05.08.2010 23:32
Знаех си аз, че "Последният самурай" е само "прах в очите на непросветените"...
Котешките самураи нямат свършване... Радвам се, че се запознах с още един!
Поздравления и от нас: Дивна8/ Котъо-Пух
цитирай
17. ckarlet - Голям красавец! Животните усещат ...
14.08.2010 14:31
Голям красавец! Животните усещат обичта на хората около тях и я връщат двойно!
цитирай
18. mikino - Голям красавец! Животните усещат ...
02.09.2010 13:23
ckarlet написа:
Голям красавец! Животните усещат обичта на хората около тях и я връщат двойно!

Абсолютно съм съгласна с теб! Той е третият член на семейството!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2992317
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930