Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2010 16:23 - На кой да се ядосвам повече...?
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6233 Коментари: 29 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Здравейте мили приятели!
    След заслужена почивка, ми се налага да Ви споделя поредното си премеждие.
За да не Ви натоварвам с тежки писания, ще поднеса нещата в малко олекотен вариант.
    Снощи за пореден път реших, да се погрижа за себе си и да покарам колело. След хубавата разходка се отправих към дома. Беше тъмно, но разполагам с достатъчно светлини и карането беше приятно.
    Минавайки покрай НДК, по неосветената част от към булевард Витоша /там е осветено само пътното платно/, изневиделица ми се нахвърлиха три огромни кучета. Естествено и аз и колелото се озовахме на плочките.
    Докато се усетя какво се е случило, някаква бездомна женица ми се нахвърли с повече бяс от кучетата, крещейки "Какво правиш ма??? ПиснА ми от Вас, само ми нарушавате спокойствието!!!"
    Определено аз самата бях уплашена - първо от побеснелите песове, второ от факта, че паднах и трето от тази откачена, която беше готова да ме изяде. Направо без да мисля, колкото и да ме болеше станах, грабнах си колелото и се постарах да изчезна "за 60 секунди". Зад мен останаха оголените зъби на трите песа и побеснялата бездомна.
    Прибрах се у дома и се замислих отново за нехайството на не знам вече колко броя институции... Кажете ми на кой да се сърдя...?
         На общината, за липсата на велоалеи...
         На кметицата, за обещанията й, че ще се справи с бездомните кучета...
         На Министерството на здравеопазването, че ликвидира психо-диспансерите и пусна откачалките на улицата...
         Или на управниците ни, че ни докараха до мизерия и оставиха много хора без дом и те откачиха...
         Или на самата мен, че все още вярвам, че нещата ще се оправят.......
Не знам и няма идея!




Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Другият път си носи електрическа палка!
17.08.2010 17:00
Тези псета са наистина опасни! И не защото са бездомни, а защото се опитват да се докарат пред господарката си!
За нея нямам думи! Опасно лудите ги държат в изолатор!
Сори, малко съм крайна !
Аз обичам хората и животните , но когато не са опасност ! ОК?
Защото от прекалена мекушавост страдаме!
цитирай
2. alexiev63 - Как да ти кажа, трябва да има наде...
17.08.2010 17:05
Как да ти кажа, трябва да има надежда, нали надеждата умирала последна.
цитирай
3. dolsineq - Преди всичко се пази и не само от к...
17.08.2010 17:12
Преди всичко се пази и не само от кучетата... А на кой да се сърдиш, ли?... Лош късмет, Микино ... Преди година и аз бях нападната от глутница гладни кучета. И сега ме побиват тръпки като се сетя за озъбените им муцуни. И аз спортувах. Обичам сутрин да тичам, но явно съм се постреснала, та цяла година не припарих по тая улица. Много са причините да ги има тия животинки по улицата, за съжаление не се упражнява никакъв контрол. От време на време някакви хайки се правят, но от тях ми става още по гадно.
цитирай
4. andrei - И аз карам постоянно велосипед,
17.08.2010 17:18
но си нося винаги подходящо желязо или дърво!Също ти препоръчвам да се пазиш от спрели или спиращи автомобили,защото отварят вратите си внезапно,без да поглеждат,че покрай тях преминава велосипедист!Затова спазвай подходяща дистанция от тях!Поздрав от мен и се пази!
цитирай
5. mikino - ммдамм...
17.08.2010 17:19
Проблемът е, че животинките не са виновни. Виновни са тези, които нямат капка срам да ги оставят на улицата - говоря не само за разни тъпанари, които захвърлят любимците си, а и за тези организации, които се водят, че ги защитават! Ако наистина бяха дейни, щяха да юрнат общините и заможните бизнесмени за някой лев, да посторят приюти и тези бездомни животинки да намерят дом. Така хем ние хората ще сме доволни, че няма кучета по улиците /не забравяйте, че те разнасят болести и зарази/, хем и самите животни ще са обгрижени. Животинките от приютите могат да бъдат предлагани за домашни любимци срещу минимална сума, а тези които ги изоставят да бъдат сурово глобявани. Така се прави в нормалните страни. Но за съжаление у нас тези идеи звучат химерично.......
цитирай
6. kasnaprolet9999 - От сърдене няма полза, направо пиши на имейла на община Лозенец
17.08.2010 17:19
Отскоро ходя с едно устройство на колана си против кучета, то излъчва нискочестотни вълни, като натиснеш едно копче, вече го изпробвах, има ефект. Подарък ми е от съпруга, та като се вея насам натам да не ме изядат кучета или вълци. Нося го като ходя за билки, но явно вече и в София да си го слагам в чантата. Препоръчвам ти вело- алеята, която започва от НДК и е по протежение на Перловската река. За съжаление и там разни хора с кучета се разхождат понякога, но често минавам и аз на път за работа и ще помагам при нужда :)))
цитирай
7. hristo27 - Нищо друго не ти остава освен да В...
17.08.2010 17:35
Нищо друго не ти остава освен да ВЕРВАШ, както ни съветваше ОНЯ дето сега си иска горите!
Шъ съ упраим, нема лабаво :)))))))
цитирай
8. анонимен - Горките кученца, слава на господа ...
17.08.2010 18:09
Горките кученца, слава на господа че не си ги наранила. Внимавай другия път да не ги дразниш. Милите душички, на каво са подложени всеки ден в този зъл свят!!
цитирай
9. анонимен - Кучетата са невинни. Кучетата само ...
17.08.2010 18:12
Кучетата са невинни. Кучетата само са ти показали колко си нестабилна на колелото. Сложи си малки, странични колеленца.
цитирай
10. ckarlet - Важното е, че ти си добре, Мikino! ...
17.08.2010 18:26
Важното е, че ти си добре, Мikino! Попаднала си в опасна ситуация и е можело да ти се случи нещо лошо, което да има тежки последствия.
Хубава вечер ти желая!
цитирай
11. анонимен - Надявам се кучетата да са добре, ...
17.08.2010 18:53
Надявам се кучетата да са добре, много се уплаших се за животните.
цитирай
12. анонимен - Покани бездомната жена у вас да ж...
17.08.2010 18:55
Покани бездомната жена у вас да живее, прибери и кучетата.
цитирай
13. анонимен - Покани бездомната жена у вас да ж...
17.08.2010 18:56
анонимен написа:
Покани бездомната жена у вас да живее, прибери и кучетата.

така ще реши 2 проблема, а няма да мрънка на хората. Но се прави на тарикат.
цитирай
14. stoineff - Решение
17.08.2010 20:15
Стрихнин за помиярите.
цитирай
15. gothic - Покани бездомната жена у вас да ж...
17.08.2010 20:31
анонимен написа:
Покани бездомната жена у вас да живее, прибери и кучетата.




Заминавай на улицата при помярите, щото си от същата порода.....
цитирай
16. injir - Oпределено нито ти, нито нещаст...
17.08.2010 21:17
Oпределено нито ти, нито нещастната жена, нито кучетата сте виновни.
цитирай
17. анонимен - Повече мисъл
17.08.2010 23:16
Умният знае как да реши проблемите си.
Мъдрият не допуска да има проблеми.
цитирай
18. mikino - :)
18.08.2010 09:01
Бреййй написах един пост и пак се появиха разни тролчета с психични отклонения. Хахаха! Някой поизчистих, други оставих, ей тъй за по-интересно. Да им гледаме сеира! Горката ни държава, ако продължаваме в тоя дух, скоро няма да се оправим. Тоя народ взе да се самоизяжда! Не кучетата са виновни, а такива проклетници, изтъкани от злоба и по-прости от галош! Чудя се, кога ли някой хора ще си променят мислетето и ще се опитат да бъдат по-добри...?
цитирай
19. анонимен - AZ
18.08.2010 09:30
mrazia bezdomnite kuchenca,sazdavat problemi,dopalnitelen stres ......Nikoi ne kazva kak da se spasim ot tiah na ulicata...pomognete....
цитирай
20. mikino - mrazia bezdomnite kuchenca, sa...
18.08.2010 10:27
анонимен написа:
mrazia bezdomnite kuchenca,sazdavat problemi,dopalnitelen stres ......Nikoi ne kazva kak da se spasim ot tiah na ulicata...pomognete....

Драги анонимко, за съжаление спасение може да осигури само общината... А иначе, колкото и да е неприятно - спрей! Хич не ми харесва този метод, но в крайна сметка се налага...
цитирай
21. анонимен - Покани бездомната жена у вас да ж...
18.08.2010 21:52
gothic написа:
анонимен написа:
Покани бездомната жена у вас да живее, прибери и кучетата.

Заминавай на улицата при помярите, щото си от същата порода.....


Да, затова кучетата ми козируват. Кучетата са най-добрия приятел на човека, но - само на Човека.
цитирай
22. анонимен - Бреййй написах един пост и пак се ...
18.08.2010 21:56
mikino написа:
Бреййй написах един пост и пак се появиха разни тролчета с психични отклонения. Хахаха! Някой поизчистих, други оставих, ей тъй за по-интересно. Да им гледаме сеира! Горката ни държава, ако продължаваме в тоя дух, скоро няма да се оправим. Тоя народ взе да се самоизяжда! Не кучетата са виновни, а такива проклетници, изтъкани от злоба и по-прости от галош! Чудя се, кога ли някой хора ще си променят мислетето и ще се опитат да бъдат по-добри...?

Как пък все вас гонят разни баби на внучета, кучета, бездомни жени - е, време е да погледнете и потърсите причината в себе си.
цитирай
23. mikino - Бреййй написах един пост и пак се ...
19.08.2010 08:47
анонимен написа:
mikino написа:
Бреййй написах един пост и пак се появиха разни тролчета с психични отклонения. Хахаха! Някой поизчистих, други оставих, ей тъй за по-интересно. Да им гледаме сеира! Горката ни държава, ако продължаваме в тоя дух, скоро няма да се оправим. Тоя народ взе да се самоизяжда! Не кучетата са виновни, а такива проклетници, изтъкани от злоба и по-прости от галош! Чудя се, кога ли някой хора ще си променят мислетето и ще се опитат да бъдат по-добри...?

Как пък все вас гонят разни баби на внучета, кучета, бездомни жени - е, време е да погледнете и потърсите причината в себе си.

Ко речИ?
цитирай
24. sparotok - оправяне
20.08.2010 18:46
Миленче, наистина неприятно преживяване си имала.
Не вини себе си, че вярваш в по-добро бъдеще, това е нормално, но и помни, че нещата ще се оправят когато всички ние започнем да се интересуваме от политика и вместо да чакаме някой да ни оправи, сами ще сложим ред.
Именно апатията на много от нас позволи на посредствени и престъпни личности да станат управляващи.

Ето ти попадаш на проблем и го споделяш с нас, това е добро начало. Може да е само като една дъждовна капчица, но ти не си сама. Колкото повече единомислещи се съберат, толкова по лесно ще е новият дъжд на промяната да отмие мръсотията, която ни е покрила.
цитирай
25. makont - Не знам какво да ти кажа,
25.08.2010 14:50
вчера в Северния парк обикаляха 6-ма представители на кметството да ни глобяват, собствениците на домашни кучета. Аз с моите две малки мопсчета съм възмутена от дъното на душата си. Знаеш ли, те са на 4 месеца, вратлетата са им толкова малки, как да им сложа проклетия чип, а без чип не мога да ги регистрирам и да им платя проклетия данък. Бих го платила, ако с тези пари се погрижат за уличните кучета, които те нападат, или примерно да озаптят пушещите майки по пейките, които освен от фасовете им, са зарити от шлюпки от семки, разхварлян зрънчо и оакани памперси. Не знам кой е по-големият враг на общината, аз с двете мопсчета или другите и какво като си платя глобата. Ще запушат някоя друга дупка. Усмихнат ден Микино и внимавай с колелото.
цитирай
26. sinewave - mikinо
30.08.2010 11:24
Според мен, ултразвуковите устройства срещу кучетата са, може би крайно, но единствено решение. Да ги изпозастрелят ще е още по-лошо, но затова пък устройството само ще ги изплаши - доколкото знам, не нанася трайни вреди. В крайна сметка когато твоят живот е безпричинно заплашен не би трябвало да ти пука кой е виновен за това. Държавата сме ние и ние избираме как да се пазим :)
цитирай
27. mikino - Тъпо е...
30.08.2010 11:33
Първо нямаме институции като хората, второ на много хора им липсва елементарно възпитание, да не говорим, че така възпитава и децата си! Не знам до кде ще стигнем, ако продължаваме така?!? Трудно ми е да кажа - не ми дреме, защото все пак, не съм единствената с колело, защото все пак все някога някой трабва да вземе отношение по този въпрос и защото не искам след време да се отказвам от този спорт, само защото някой не си е свършил работата или е зле възпитан!
цитирай
28. sinewave - mikino (27)
30.08.2010 11:39
Може и да те изненадам, но докато бях на море, в Бургас имаше велоалеи, където и да мина. Казаха ми, че са ги сложили тази година. С което нямам предвид да ходиш в Бургас, а че чувството за конкуренция прави чудеса - не се очудвай ако и тук отговорят на тяхното предизвикателство.
цитирай
29. mikino - Може и да те изненадам, но докато бях ...
30.08.2010 13:18
sinewave написа:
Може и да те изненадам, но докато бях на море, в Бургас имаше велоалеи, където и да мина. Казаха ми, че са ги сложили тази година. С което нямам предвид да ходиш в Бургас, а че чувството за конкуренция прави чудеса - не се очудвай ако и тук отговорят на тяхното предизвикателство.

Ееее дай Боже! Дано!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2992786
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930