Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2010 11:41 - В паницата на другия...
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 68351 Коментари: 23 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не мога да разбера, защо много хора обичат да гледат все в паницата на другия...? Вече почти съм убедена, че това е типична българска черта. Особено когато става дума за т.нар. „пикантерии”, свързани с нечий личен живот.

Нездравият интерес към личния живот на другите мен лично много ме дразни. В крайна сметка, всеки си има свои неща, които не са за показване или за обсъждане. Станах свидетел, на разговор между двама души, в който темата беше живота и порядките на трети човек, който на всичкото отгоре не присъства. И като се почна:

-          с какво се обличал

-          какво било у тях

-          как можело да има такава приятелка

-          какво правели, когато са заедно

-          пък тя каква била и от какво семейство

-          в колко часа се прибира той

-          тя дали му готвела

-          дали той не й изневерявал, пък и тя на него

и т.н. и т.н. простотии... Като това е придружено с т.нар „оплюване” на човека, който на всичкото отгоре е и техен приятел.

Та в тази връзка, се замислих, че това е много често срещан разговор, не само между тези двамата. Лошото е, че такива разговори обикновено не остават само между обсъждащите, а се разпространяват и то доста бързо. Стигат до „жертвата” и става страшно! Започват се интригите!

Аджеба, какво толкова интересно видяха в един нормален човек, който е като всички нас? За чий, ще го обсъждат? Нямат ли си други теми на разговор? Няма ли по-интересни неща, които се случват, че опряха до личния живот на приятел? И изобщо, може ли такива досадници за бъдат приятели???

Този нездрав интерес прерасна и в „шоута” „Биг Брадър” и „Часът на истината” /ако не се лъжа така се казваше поредната простотия, в която разни хора си признаваха разни неща в ефир/. Масово хората ги гледаха! Оказа се публично показно на личния живот на участниците. Стигна се до там, че драми на няколко души станаха достояние на цялото общество. Питам се ЗАЩО?

Не са ли ни достатъчни нашите драми и проблеми, че да се занимаваме с чуждите? Достатъчно ни направиха живота труден, че да си го усложняваме още повече с подобни неща. Във връзка с горе описания случай, след известно време между двойката, която бе обсъдена, възникна конфликт и то благодарение на единия от двамата обсъждащи. С каква цел, по дяволите им трябваше да се ровят в живота на тази двойка??? Да речеш, че единия е бил злобен и е искал да ги раздели, не е... Тогава защо? Проблемът в случая беше, че „жертвата” повярва на чути и недочути неща и реши, че има истина в тях. Но пак се питам, дори и да е имало истина, защо им трябваше на ония двамата, да се занимават с това...?

Подобни простотии наблюдавам и в работата ми. Ама коя с кой спала, как били си говорели и как дрехите й били еди какви си. Понякога, дори се стига до обсъждане на някакъв малък физически недостатък, описан по възможно най-просташкия начин, от което "жертвата" се засяга и това е съвсем нормално. Добре де, на работа сме, какво значение имат тия работи? Важното е да се върши работа, а тя не може да се върши нормално, когато има такива неща. Защото те стигат и до ръководството и понеже и ръководството е с подобен акъл и интрижките се котират, че даже от време на време някой биде накиснат без да е виновен.

А пък аз винаги съм страняла от тези неща. Това също е проблем, защото същите нисши същества решават, че не може така аз да страня и се започва едно говорене, от което може да ви заболи главата. Та понякога не мога да пасувам и открито ги карам да говорят. Тогава вече настава смут, просто се страхуват да кажат истината пред мен и това е характерно за всички с такъв манталитет.

Тук в блога също се появиха подобни писания – кой какъв бил, пък с кого бил... Ако тия писания са с цел да опозорят който и да било, аз не ги одобрявам. Няма да ги одобря и ако са написани ей тъй да пълнят пространство, защото има доста по-смислени и интересни неща за четене. Фактът, че подобни постове често стават и от най-четените никак не ме радва... Но в крайна сметка, всеки си носи отговорността за казаното! Надявам се по-рядко да чувам и виждам „пикантерии”...

 

 





Гласувай:
22



1. анонимен - Ако не си от тях, како Сийке, що пусна тоз пост
15.09.2010 11:46
ммм??? Аре бегай с тез простотии, че нищо не си рекла ама на и ти да блеснеш.
С кое моме, с простотията да обсъждаш прости хаааааааааааааха
цитирай
2. анонимен - В блога е голяма клюкарница
15.09.2010 11:46
Повечето са от малки градове и села затова е така.
цитирай
3. mikino - ммм??? Аре бегай с тез простотии, че ...
15.09.2010 11:53
анонимен написа:
ммм??? Аре бегай с тез простотии, че нищо не си рекла ама на и ти да блеснеш.
С кое моме, с простотията да обсъждаш прости хаааааааааааааха

Щото се дразня ей за тфа!!!! Щото не мога да понасям кухи лейки, които не се виждат на какво приличат, а обсъждат хора с десет пъти повече качества! Ся разбра ли???? Или да ти го напиша пак???
цитирай
4. hristo27 - Много люде не правят разлика между ...
15.09.2010 11:58
Много люде не правят разлика между Любознателен и Любопитен.
Второто е наистина много гадно!
цитирай
5. haralanov - Здрасти!
15.09.2010 12:15
Карай си както ти си знаеш.Простичко е!
цитирай
6. pegas08 - Miki, един съвет, ако може...
15.09.2010 12:22
Я го обърни на поезия...Така , или по- рано ще полудеем от клюкарите, или никога!
Ха, на бас!
Аз съм за първото!
цитирай
7. mikino - Много люде не правят разлика между ...
15.09.2010 13:10
hristo27 написа:
Много люде не правят разлика между Любознателен и Любопитен.
Второто е наистина много гадно!

То не е лошо и да си любопитен, ама с граници.
цитирай
8. анонимен - Микино, браво на теб. Все повече взе ...
15.09.2010 13:38
Микино, браво на теб.Все повече взе да ми харесваш.И аз не обичам интригантите, особено такива, които не си виждат в паницата какво има.И както е казъл народа "Не виждат гредата в очите си, но вижда сламката в очите на другите.}}}
цитирай
9. lope - патка
15.09.2010 13:39
патка
цитирай
10. mikino - патка Кой? Я кажи, коя е?
15.09.2010 13:42
lope написа:
патка

Кой? Я кажи, коя е?
цитирай
11. panazea - Миленче , не само българите са клюкари , мило!
15.09.2010 14:38
По цял свят хората се забавляват и приказват зад гърба на другия. Търсят му кусури , щото те ги нЕмат.
На това в литературата му викак СНОБИ , senza nobilta` , без благородство .
И за да не задълбаваме в темата ти предлагам една хубава песен :
http://www.youtube.com/watch?v=V_vNSzaeYmU&feature=related
цитирай
12. анонимен - Микино,
15.09.2010 15:30
все повече не ми харесваш. Ти в случая в чия паница гледаш, а? На всички останали, нали Микино?!
Кой ти два право да съдиш, глупава твар!
цитирай
13. ckarlet - Съгласна съм с теб, Мikino! Аз съм ...
15.09.2010 18:12
Съгласна съм с теб, Мikino!
Аз съм от хората, които бягат от интригите...
Винаги си казвам, че животът е доста напрегнат,за да си го правим още повече!
Хубава вечер желая на всички!
цитирай
14. mikino - все повече не ми харесваш. Ти в сл...
16.09.2010 08:57
анонимен написа:
все повече не ми харесваш. Ти в случая в чия паница гледаш, а? На всички останали, нали Микино?!
Кой ти два право да съдиш, глупава твар!

Къф ти е случая на тебе а? Нещо против ли имаш? Ще гледам там където ми е кеф!!! А тварите са Божие дело, така че изобщо не си мисли, че ще се обиждам от твоите малоумни и злобни писания! Аз не съдя никого - просто питам, любопитно ми е! Като си толкова напред с материяла, да те питам: Къде в текста видя обида? Искам цитат!!! Смешник!
цитирай
15. sexmania - някои хора само така могат да се з...
16.09.2010 09:10
някои хора само така могат да се забавляват. явно им липсват други идеи. жалко за тях!
цитирай
16. mikino - някои хора само така могат да се з...
16.09.2010 09:12
sexmania написа:
някои хора само така могат да се забавляват. явно им липсват други идеи. жалко за тях!

Да! Абсолютно вярно - и аз ги съжалявам, но не мога да им помогна...
цитирай
17. анонимен - Простачка!!!
16.09.2010 09:23
mikino написа:
анонимен написа:
все повече не ми харесваш. Ти в случая в чия паница гледаш, а? На всички останали, нали Микино?!
Кой ти два право да съдиш, глупава твар!

Къф ти е случая на тебе а? Нещо против ли имаш? Ще гледам там където ми е кеф!!! А тварите са Божие дело, така че изобщо не си мисли, че ще се обиждам от твоите малоумни и злобни писания! Аз не съдя никого - просто питам, любопитно ми е! Като си толкова напред с материяла, да те питам: Къде в текста видя обида? Искам цитат!!! Смешник!


Абсолютна простачка си!!!
цитирай
18. mikino - 17. анонимен - Простачка!!!
16.09.2010 09:37
Ухааа! Хахахаххахаха! Абе ти вярно си много зле! Набеждаваш ме, че обиждам, а не си видш твоя просташки манталитет! Да ей сега вече обиждам! Каквото повикало, такова се обадило! Мери си приказките! Като те настъпиха по мазолчето и веднага писна - горкото тролче! Малко неудобно ти стана а? Тук в този блог се борави с ФАКТИ душицо, а ти се ядоса защото те попитах конкретно и ти просто се видя в чудо, защото много добре знаеш, че обида в поста няма - има само питане! Айде сега си хващай дърмите, защото почвам да чистя след малко!
цитирай
19. mun4o59 - За анонимния
16.09.2010 12:08
След като нямаш очи да се покажеш за какъв чеп се заяждаш? Кой ти дава право да обиждаш? Впрочем защо ли те питам... Явно майка ти така те е възпитала. Но за това не трябва възпитание. Не се е озорила жената...
цитирай
20. panazea - Миленче, сега пък теб нападат !
16.09.2010 12:43
Сигурно аз съм им омръзнала.
Опитват се да те накарат да млъкнеш.
Защо ли? Какво ги бърка ?
Всеки е свободен да изрази своето мнение.
И не е необходимо то да съвпада с мнението на другите.
Ние сме личности и всеки мисли различно.
Даже и когато мисля , трябва да се съобразявам с някой си , на когото не харесвам?
При Фараона е развръзката .
цитирай
21. mikino - Сигурно аз съм им омръзнала. Опи...
16.09.2010 13:11
panazea написа:
Сигурно аз съм им омръзнала.
Опитват се да те накарат да млъкнеш.
Защо ли? Какво ги бърка ?
Всеки е свободен да изрази своето мнение.
И не е необходимо то да съвпада с мнението на другите.
Ние сме личности и всеки мисли различно.
Даже и когато мисля , трябва да се съобразявам с някой си , на когото не харесвам?
При Фараона е развръзката .

Спокойноооо, те просто си нямат на идея колко са ми здрави нервите и всъщност с какъв мишок си имат работа. Съжалявам ги, защото ще се поболеят с мен - обещавам им го!
цитирай
22. hristo27 - Ухааа! Хахахаххахаха! Абе ти вярно ...
16.09.2010 15:59
mikino написа:
Ухааа! Хахахаххахаха! Абе ти вярно си много зле! Набеждаваш ме, че обиждам, а не си видш твоя просташки манталитет! Да ей сега вече обиждам! Каквото повикало, такова се обадило! Мери си приказките! Като те настъпиха по мазолчето и веднага писна - горкото тролче! Малко неудобно ти стана а? Тук в този блог се борави с ФАКТИ душицо, а ти се ядоса защото те попитах конкретно и ти просто се видя в чудо, защото много добре знаеш, че обида в поста няма - има само питане! Айде сега си хващай дърмите, защото почвам да чистя след малко!



Остави ги да се порадват още малко на "творчеството" си.
Така им е весело...
цитирай
23. palette - Чудесни разсъждиния. Хорското ...
17.09.2010 18:57
Чудесни разсъждиния.Хорското любопитство,простотия нямат край.Не се замислят,че по-някога интригите им не само нараняват,а разрушават...ако позволиш да се ровят там където не им е мястото!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2992790
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930