Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2010 10:55 - За любовта...
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3313 Коментари: 11 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Прочетох този пост и мислих...

http://benra.blog.bg/tq-i-toi/2010/09/27/da-obichash-niakogo-oznachava.611724

Какво е да обичаш? Какво всъщност е любовта?

Любовта е нещо много силно... Нещо от което не можеш да избягаш... Нещо, което може да те убие и нещо, което може да те съживи... Нещо, за което разстояние няма, няма срок на годност, няма възход и падение, просто защото винаги си на върха... Любовта е нещо, което те завладява... Нещо, което само някой, който го е изпитал може да го обясни...

Виждаш някого и без да разбереш, нещо ти подсказва, че този е единствения човек, за когото си готов на всичко.

Готов си за загърбиш дори себе си! Да се отречеш от всичко, в което си вярвал. Не търсиш отговори, а просто се водиш от сърцето си.

Търсиш щастието на другия, защото знаеш, че и ти ще си щастлив!

Търсиш докосването – ръцете, погледа и тялото... Искаш да е близо до теб, защото само тогава се усещаш сигурен и защитен!

Единственото нещо, което те кара да се чувстваш жив и дава смисъл на живота ти...

И се питам, всъщност има ли по-силно нещо от любовта?

Има ли на този свят нещо, което може да те промени толкова, колкото би те променила една любов?

                Иска ми се да възродя нещо, което написах преди доста време:

Някъде, дълбоко в мен, се крие образ...
               Само при усещането, че той се крие там, сърцето трепти. Скрил се е, но е толкова ясен, по-ясен от най-прозрачната вода. Мисълта рисува очите, лицето, ръцете .............. всичко. На където и да се обърна виждам теб - този, който се крие в мен!

Защо? Защо си там? Как дойде? Защо за теб съм готова на всичко? Защо пред образа ти, аз съм безсилна?

Каквото и да захвана, където и да ида, отново виждам теб! Знам кой си! Чувам гласа ти! Зная името ти! Зная всичко за теб! Дали ти знаеш за мен, толкова, колкото аз за теб.....?

Питам се, защо се появи? Ти си различен, далечен..... Защо?  Какво се случи? Какво направи с мен? Дали е някаква магия....... не, ... не знам!

Очите ти са като сияещи мъниста, косите ти са  като кадифе, ръцете ти са нежни пролетни цветя.... Усмивката.... сияеща – прекрасни перли!  Продължавам да рисувам теб.... Ти, който си там, дълбоко скрит в сърцето ми!

Далеч си, но те чувствам близо.... До мен си! Топлината ти ме буди и приспива, а сянката ти ме преследва. Не мога дори да те докосна, но усещам твоя допир... Дори го търся...

Опитвах да се откажа теб, хиляди пъти..... Не успях и продължавам,  да нямам сили да премахна лика ти, от сърцето си. В опитите да изтрия нежния ти образ, осъзнах дори това, че сме еднакви....Еднакви в мислите, работата, общуването .... отново всичко...

Твоята самота е и моя, твоята тъга е и моя.......................... 

Желанията ти – искам да ги изпълня всичките!

Мечтите ти – искам да ги осъществим заедно!

Очите ти – искам да виждам през тях! Когато плачеш, плача и аз.... Искам да пия сълзите ти, да те накарам да се усмихнеш, за да изгрее отново слънцето, което някой е скрил с обида!

Искам да виждам сияещото лице и да чувам мекият ти глас, способен да разтопи и най-здравия лед!  

Искам да чувам смеха ти, за да се засмея и аз!

Искам да отнема болката и мъката ти и да я отнеса някъде далеч, там от където няма да се върне, за да отваря рани в душата ти!

Искам усещам твоите радости! Имам нужда от твоето щастие – то ще бъде и мое! Имам нужда,  да се грижа за теб, така както майка се грижи за първороден син! Искам да бъда твоя, само твоя.......

Всъщност,  аз вече съм твоя! Вземи от мен, това което искаш, това, от което се нуждаеш! Без сърцето, защото то вече е твое!

Трудно е, твърде много искам, може би...

Но само това мога – да искам, защото моите думи.............. едва ли ще стигнат до теб, а дори и да стигнат ти няма да ги чуеш, така както искам аз...

Ти – този, в сърцето ми....... Този, заради когото живея, дишам, мечтая! Ти си всичко! Дори не искам да те притежавам, защото ти си в мен!

Защо? Кой ме ориса така? Кой запечата този образ? Кой ми направи тази магия? С какво заслужих, всяко мое сетиво да чака теб, да те иска и да мечтае само теб?

Това е моята изповед.....





Гласувай:
25



1. benra - да,
28.09.2010 11:14
любовта е сила и слабост.Любовта убива, любовта възкресява...
цитирай
2. makont - Как хубаво си го написала,
28.09.2010 11:16
наистина и за мен любовта е раздаване, а не очакване. Пожелавам ти от цялото си сърце много много истинска и дълбока любов, предана и изпепеляваща(в добрия смисъл). Усмихнат ден!
цитирай
3. mikino - наистина и за мен любовта е разда...
28.09.2010 11:35
makont написа:
наистина и за мен любовта е раздаване, а не очакване. Пожелавам ти от цялото си сърце много много истинска и дълбока любов, предана и изпепеляваща(в добрия смисъл). Усмихнат ден!

Благодаря! Весел и хубав ден и на двете ви!
цитирай
4. affroditta - Много красиво казано!
28.09.2010 13:11
Много красиво казано!
цитирай
5. анонимен - ***
28.09.2010 15:17
Наистина красиво! И аз ти благодаря! :)
цитирай
6. tutankhamon661 - Любовта е най-великото чувство. Не ...
28.09.2010 15:46
Любовта е най-великото чувство. Не се наемам да я опиша с думи, но ти пожелавам, ако все още не си открила, това да стане в най-близко бъдеще.
ЗЛАТНА жена си! Вече завиждам на твоя спътник!
цитирай
7. mikino - Любовта е най-великото чувство. Не ...
28.09.2010 16:15
tutankhamon661 написа:
Любовта е най-великото чувство. Не се наемам да я опиша с думи, но ти пожелавам, ако все още не си открила, това да стане в най-близко бъдеще.
ЗЛАТНА жена си! Вече завиждам на твоя спътник!

Дай Боже всеки му любов, пожелавам го на всички! Света е пълен с лоши хора! Ние трябва да обичаме, за да даваме поне малко положителна енергия на тази Земя, защото ще ни го върне тъпкано! А колкот до описанието на любовта - не може да се опише, просто това е усещане, което аз сравнявам със създаването на Вселената - няма описание и обяснение!
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Да, това е нещо като сливане на две ...
28.09.2010 16:23
Да, това е нещо като сливане на две души, звучи много красиво и трогателно, напомня ми мои отминали състояния. Когато човек обича се чувства по този начин, любовта е примесена съ нежно страдание, ако няма възможност да бъдеш с любимия човек. Носиш със себе си и той става частица от теб и си е цяло щастие той да се чувства по същия начин. Ако е така, тогава любовта възвисява. В повечето случаи обаче това не се получава и любовта може да стане нещо, което да те убие.
цитирай
9. hope17 - Любовта е много неща;
28.09.2010 23:24
едва ли може да се обясни, колкото и каквито и думи да извадим и подредим; питаш - защо става така, защо някой го чувстваш по-различно, ами просто той е влязъл при теб не през една врата, а през сърцето ти. Това е, което е различно между всеки двама - начина по който се усещат...в него има персоналност и точно тя не се повтаря същата. Ще ти кажа обаче какво според мен е най-ценното на любовта, което повечето забравят. Доста хора я митологизират, а всъщност тя има различни по сила етапи, но може да съществува много дълго между двама, ако съумеят да видят и другите й страни. А те са много и са в наглед дребни детайли. Така на практика имаш много и нови неща, които ти изглеждат привлекателни и магнетични като за първи път. Прекрасно е всъщност, за който го може...но трябва да имаш и сърце и сетива, както и усет и желание за това. Чудни мигове да навържеш в живота си, Микино и най-важно е ти да можеш да обичаш :)
цитирай
10. анонимен - Lubov nqma
30.09.2010 22:50
tq ne syshtestvyva
цитирай
11. mikino - tq ne syshtestvyva Пожелавам ти ...
04.10.2010 15:36
анонимен написа:
tq ne syshtestvyva

Пожелавам ти да опиташ! Този, който не вярва, не се е срещнал с нея!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2992415
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930