Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2010 15:42 - Дразнещо
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3795 Коментари: 13 Гласове:
17

Последна промяна: 26.10.2010 15:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

От няколко часа се опитвам да се сдържа да не пиша този пост, но в крайна сметка реших, да излея раздразнението си.

Безкрайно съм разочарована от мнозината мрънкащи по форуми и сайтове, във връзка с вчерашния концерт на Scorpions .

Не отричам, че организаторите се изложиха с избора на място за концерта. Стадиона /ако мога така да го нарека/ беше изключително неподдържан и малък. Аз също бях учудена и малко разочарована. За такива колоси на рока като Скорпионите беше малко необичайно, да свирят в квартално стадионче.

Ще ми се да задам и някой друг въпрос към организаторите:

Може би ако беше някоя чалгалина щяхте да й уредите стадион „Васил Левски”, нали? Или държахте хората да останат със спомена за лоша организация, а не със спомена от един прекрасен концерт?

Защо в мен се прокрадват мисли, че за качествената музика може всякак, а за родните вип-мутреси ще изринете всичко, за да промотирате вулгарността им?

Някой започнаха да се жалват, че 50лв. не си заслужавали. Добре, но все пак гледаме група, която е повече от 40 години на сцена. Тези хора все пак свирят И за хонорар. Един истински почитател едва ли би се интересувал от сумата, която ще даде за любимата си група. Познавам хора, които са се лишили от доста неща, само и само да отделят тези пари и да ги гледат.  Снощи бях свидетел на пълно себераздаване от страна на Скорпионите и те заслужават дори много повече.

Единственото което аз забелязах и не бе обичайно, което отново зависи отново от организаторите и си беше чист гаф, бе озвучаването. Не беше честно Ахат да се чуват по-силно!

От коментарите четох още: били излезли със закъснение. Абе някога, някой от вас да е чувал за звезда, която много години е на сцена и да не закъсняла? И изобщо има ли концерт, който да е почнал на време? Плюс това излизането им бе планирано за 21ч., така че хората си излязоха съвсем на време!

И още глупости: били пели малко: имате ли представа, че тези хора ги чакат още една година и милиони километри изминати път??? И толкова ли сте слабопаметни, че забравихте, защо бе отложен този концерт? Тия ХОРА, да не са от бетон???

Другото, което ми прави впечатление е, че явно тук няма истински фенове на тази група. Ако си истински фен, никога няма да си помислиш да плюеш срещу условия, пари, групи и т.н. Ти си отишъл там за да ги видиш! Да се сбогуваш с тях! За теб, като фен усещането, че любимците ти са на метри от теб е наистина уникално! Какво значение има дали си седял в кал или на трева? Плюс това валеше – какво може да се очаква от дъжда, освен да разкаля обстановката? Да не мислите, че тревата нямаше да се разкаля и не само, ами щяха и да пищят после, че била провалена тревната площ на стадиона! Това е риска на откритите концерти! Като ще се фръцкате – има телевизия, има и интернет – какво правите на стадиона?

Още по-глупави бяха изцепките, че Клаус не бил комуникирал с публиката – МОЛЯ! Явно някой просто не е бил там и пише само за да налива масло в огъня!

За край на този леко гневен пост бих казала следното:

Аз смятам, че Скорпионс направиха поредния си хубав концерт, който ще остане в сърцето ми и ще го разказвам и на внуците си! За недоволните, нека си остане онзи „разочароващ” последен концерт!





Гласувай:
17



1. panazea - Мило Миленче !
26.10.2010 15:47
Що мислиш , че е било случайно !
Скорпионс са любимците ни !
Те пееха " Вятърът на промените" .
Знаеш ли какво ! Аз си ги обичам ЗАВИНАГИ !
Прегръдка , момиче!
цитирай
2. yotovava - Велики завинаги.
26.10.2010 15:58
Някой спомня ли си концерта на Led Zeppelin. Хората просто се кефеха, независимо че вокалът вече издишаше, независимо от бръчките и старческите носове....
Ще ми се някоя чалгаджийка да има същия сценичен живот... не, всъщност не ми се иска, излъгах...

Поздрав
Валя
цитирай
3. heavymetalist - mikino
26.10.2010 16:06
Забрави ли, че в България е пълно с хора, които ако не кажат нещо лошо, вечерта не могат да заспят? Те се хранят с недоволството. Не заслужават твоето внимание.
цитирай
4. анонимен - По-добре да се беше сдържала още ...
26.10.2010 16:08
По-добре да се беше сдържала още няколко часа. Пишеш глупости през по-голяма част от времено-съжалявам,че трябва да ти го кажа но имам чувството че пишеш първото което ти дойде в главата.Излиза че по всяка тема си най-компетентната тук. И все ни се караш че не сме умни и прозорливи като теб! Хайде,де!!!
цитирай
5. mikino - Някой спомня ли си концерта на Led ...
26.10.2010 16:09
yotovava написа:
Някой спомня ли си концерта на Led Zeppelin. Хората просто се кефеха, независимо че вокалът вече издишаше, независимо от бръчките и старческите носове....
Ще ми се някоя чалгаджийка да има същия сценичен живот... не, всъщност не ми се иска, излъгах...

Поздрав
Валя

Благодаря, че намина!
Някои хора имаха наглостта да ги нарекат "старци" и точно това ме вбеси. Старци, ама Скорпионс! Ще питам тия пишещи: колко хита има тази група и колко години стоят на върха на световни музикални класации? Когато някой български музикант постигне този успех, нека пишат!
цитирай
6. mikino - По-добре да се беше сдържала още ...
26.10.2010 16:13
анонимен написа:
По-добре да се беше сдържала още няколко часа. Пишеш глупости през по-голяма част от времено-съжалявам,че трябва да ти го кажа но имам чувството че пишеш първото което ти дойде в главата.Излиза че по всяка тема си най-компетентната тук. И все ни се караш че не сме умни и прозорливи като теб! Хайде,де!!!

Аз задавам въпроси драги, не се "карам"!
Никого не съм обидила, че не е умен и ако обичаш не ми лепвай неща, които не съм казала!
А това кой в какво е компетентен също не е твоя работа! Пиша, за това което ме интересува! Тебе като не те интересува си хващай чукалата и не чети тук!
цитирай
7. ninaantonova - Винаги има недоволни!
26.10.2010 16:29
Важното е, че на теб ти е харесал концерта. Това е велика група. На времето нямаше ДВД-та, бяха забранени, та на черно се снабдявахме с плочи, за да ги слушаме. Страхотни са! Поздрави! :)
цитирай
8. анонимен - Не се сърди ама много е тегаво да се ...
26.10.2010 17:42
Не се сърди ама много е тегаво да се четат твоите писания. Защо влезнах тук днес и аз не знам,но съм разочарован за пореден път. Не че това което казваш не е истина-това е твоето мнение и всеки има право на такова. Но езика ти е махленски , а за мен на една жена с претенции това не и е позволено. Докато четях си представях как крещиш и нервничиш а това отблъсква. Ако искаш не ме слушай но това пък е моето мнение.
цитирай
9. mikino - Не се сърди ама много е тегаво да се ...
26.10.2010 17:52
анонимен написа:
Не се сърди ама много е тегаво да се четат твоите писания. Защо влезнах тук днес и аз не знам,но съм разочарован за пореден път. Не че това което казваш не е истина-това е твоето мнение и всеки има право на такова. Но езика ти е махленски , а за мен на една жена с претенции това не и е позволено. Докато четях си представях как крещиш и нервничиш а това отблъсква. Ако искаш не ме слушай но това пък е моето мнение.

Я ми кажи какви претенции имам аз, че нещо явно съм пропуснала...
Има моменти когато човек говори нормално и учтиво, има и моменти, когато нервничи - проблем ли видя в това? А ти не се ли изнервяш, нима не говориш просташки понякога, я си помисли? Ако ми кажеш, че изобщо никога не си говорил/а така, просто няма да ти повярвам! Че думата "тегаво" да не би да е книжовна? А пък да не говорим, че думата "махленски" можеше да я замениш с "просташки" или "уличен"!
Благодаря за критиката, но все още не съм убедена, че е основателна, защото в блога има къде къде по просташки постове от този! Иди да критикуваш там, моля!
цитирай
10. tutankhamon661 - mikino
27.10.2010 09:34
Българинът по природа е мърморко, а по форумите е още по-страшно. Скарал се някой с жена си и айдееее, излива злоба, защото в Мрежата е най-лесно.
Съвсем отделно са типично българските комплекcи. Дай сега да се правим на големите разбирачи, за да се покажем колко сме велики.
Критиките, които описваш, са дело на хора, неспособни да се радват на живота. Около тях всичко е черно. Искат и с останалите да е така, ама нема да стане.
Нека злобеят - сами ще се задавят!
цитирай
11. tutankhamon661 - 4/8. анонимен
27.10.2010 09:36
Още ли не си се гръмнал? Време е да го направиш.
Защо не покажеш ти какво си написал? Всъщност не го прави, че ще ми се додрайфа.
Първо погледни собствената си некадърност !!!
цитирай
12. mikino - Още ли не си се гръмнал? Време е да го ...
27.10.2010 09:51
tutankhamon661 написа:
Още ли не си се гръмнал? Време е да го направиш.
Защо не покажеш ти какво си написал? Всъщност не го прави, че ще ми се додрайфа.
Първо погледни собствената си некадърност !!!

Хахаххаха! Ми няма да иска, да си покаже писанията... Аз го чакам да измисли още някоя "градивна" критика. Хахахаха!
цитирай
13. sueta - :)
28.10.2010 10:14
...харесвам ги ,но за жалост не успях да отида :(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2993051
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930