Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2010 16:32 - Равносметка
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3509 Коментари: 13 Гласове:
22

Последна промяна: 27.12.2010 16:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

           Иде краят на още една година. Дните се изнизват като броеница, а молитвата е цял живот.  Хора, мисли, събития... Всичко е като на филм. Не можеш даже да ги запомниш всичките...

           Какво обаче остава след теб, след всяка изминала година, след всеки ден...?
Трудна работа е, да се опиташ да си направиш равносметка за нещата, които правиш, оставяш след себе си, следите у човешките души и материалното.

           За себе си мога да кажа само какво искам да направя и какво да оставя. Но дали това, което искам съвпада с това, което е в действителност...? Ще оставя отговорът на този въпрос за другите – тези, които са около мен. Само околните могат да кажат.
           А какво остана в мен от тази година? Амиии.... Много неща!!!
В главата ми се открояват няколко основни мисли, които за съжаление са останали отпечатъци и от предишни години:

- за хората – все повече материалното завзема хората, а знанието и душевното богатство са нейде на последните места по важност;

- за света – грижите за нашият дом – Планетата Земя са само на думи, тук там се виждат проблясъци, но не са достатъчни, за да живеем в хармония с природата;

- за България – една единствена дума е в мен от много години – промяна, имаме нужда от нея! Българите имаме нужда от повече подкрепа от управлението и повече мисъл за обикновения човечец;

- за близките и тези, които обичам – искрено желая тяхното благоденствие и здраве, ако мога с нещо да помогна, ще го направя, така както го правех до сега;

- за всички познати и непознати приятели – да бъдем заедно, да забравим злобата и лошите мисли и да се подкрепяме;

- за враговете ми – нищо не печелите, когато търсите врага в лицето на приятел;

- за мен – отново една дума – борба – с всичко неморално, незаконно и нечовешко! Усмивката на лицето ми ще остане, въпреки неволите и трудностите! Живота е за да го живееш и да му се радваш, той е Божи дар, за който само трябва да благодаря!

              В следващата година, нека бъдем по добри, от предишната! Успеем ли да го постигнем, значи все пак сме направили равносметка!

 





Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. demar - Весели празници, мило момиче!
27.12.2010 16:38
Не му мисли много...всеки край си е едно ново начало!
Много късмет и любов!
цитирай
2. sherif - mikino
27.12.2010 16:48
Хубави пожелания, обаче този свят е толкова несъвършен. Но пък надеждата умира последна. Тя винаги може да получи реално измерение. Весели празници!
цитирай
3. mikino - Хубави пожелания, обаче този свят е ...
27.12.2010 16:56
sherif написа:
Хубави пожелания, обаче този свят е толкова несъвършен. Но пък надеждата умира последна. Тя винаги може да получи реално измерение. Весели празници!

Весели и на теб и на Демар! Важното е да се опитаме да помислим върху тия неща. Все си мисля, че ако повече хора успеят да осъзнаят, че със злоба и ненавист не се печели, може би света ще стане по-добър.
цитирай
4. dolsineq - Сега правиш каквото трябва, а за ...
27.12.2010 17:37
Сега правиш каквото трябва, а за равносметка е още рано да мислиш!...:)
цитирай
5. hristo27 - Нека Новата 2011 година сбъдне в...
27.12.2010 20:13
Нека Новата 2011 година сбъдне всички твои мечти към по-хубаво!
цитирай
6. sande - Равносметкта, равносметката ...
28.12.2010 06:48
... сбъркана е като че ли плетката ...
Не излиза сметката.

Поздрави и най-добри пожелания
цитирай
7. анонимен - Добре е първо да се замислим за себе ...
28.12.2010 09:10
pevg написа:
Добре е първо да се замислим за себе си. Честно да ти кажа от това, което прочетох, не ми направи много добро впечатление. Типичният български манталитет никак не ти е чужд. Само два примера. Возиш се без билет в автобуса и аргументът ти затова е, че и циганите не били перфорирали билет. Второ, оплака блога, че някакъв тъпанар ти нарушил авторските права, като копира твоя публикация, която няма как да бъде определена като произведение на литературата, а известно време преди това се възмущаваше, че от ГДБОП закрили пиратските сайтове и не можеш да ползваш безплатно авторски произведения с доказана реална стойност. Добре е човек да отстоява принципни позиции, а не да се върти на 180 градуса в зависимост от личната си изгода. Пожелавам ти повече последователност през идната година. Весели празници!

Първо - Честита Коледа!
Второ - не ми говори за български манталитет, защото от коментара ти личи, че и ти не падаш по-долу, а очевидно и не четеш или ако четеш, не си разбрал правилно. Относно авторските права, да те питам ти колко оригинални диска имаш във фонотеката си? Или и ти сваляш от замунда и т.н. без пари? Не съм убедена, че имах лична изгода от това, някой да ме краде, та ако ще и пусвня да е!!! Предупредих останалите, които пишат поезия да се оглеждат да не си видят стиховете някъде, това беше моята цел драги, а не да се заяждам! Това дали моите неща имат стойност си е проблем на четящия, като не ти харесва, просто не влизай! Нито държа да се натрапвам на първа страница, нито "рева" за признание!
Айде и на теб Весела Нова Година и един съвет - опитай се да видиш хубавото около себе си, а не само да критикуваш!
цитирай
8. анонимен - № 8 - Микино
28.12.2010 09:12
Незнайно що коментара ми е анонимен, но държа да отбележа, че съм аз...
цитирай
9. tutankhamon661 - mikino
28.12.2010 09:20
Хубаво си го написала. По това време на годината се отправят много подобни пожeлания, но ти си развила темата с подробности. Иска ми се повече хора да прочетат тази публикация. Със сигурност ще има полза.
Весели празници!
цитирай
10. mikino - Хубаво си го написала. По това време ...
28.12.2010 11:33
tutankhamon661 написа:
Хубаво си го написала. По това време на годината се отправят много подобни пожeлания, но ти си развила темата с подробности. Иска ми се повече хора да прочетат тази публикация. Със сигурност ще има полза.
Весели празници!

Здравей Фараоне!
Да много се говори, но само се говори. Колко от тия приказки достигат до мозъка на хората не е ясно. Аз отговарям за себе си. А дали ще се чете този постинг, това вече е въпрос на желание. Просто реших са споделя мислите си с вас!
Весели празници и много здраве и късмет!
цитирай
11. mikino - Аз виждам и хубавото, когато ми е ...
28.12.2010 15:51
pevg написа:
Аз виждам и хубавото, когато ми е харесало някое твое стихотворение или разказ, винаги съм ти слагал плюсчета. Просто изказах мнение, не съм искал да те засегна.
Весели празници.

Весели още веднъж и за теб! Приятелю, не съм от сръдливите хахахаха, плюс това понякога, човек трябва да се научи да търпи критики - градивно е!
цитирай
12. pevetsa - В следващата година, нека бъдем по ...
29.12.2010 17:33
В следващата година, нека бъдем по добри, от предишната! Успеем ли да го постигнем, значи все пак сме направили равносметка!

ДА БЪДЕ ПРИЯТЕЛКО, ДА БЪДЕ!
И си те Благославям, теб и домът ти със ЗДРАВЕ и ОБИЧ!
Алекс Алексиев

http://www.authorstream.com/Presentation/rose456-121455-joyeux-noel-pps-entertainment-ppt-powerpoint/

цитирай
13. erato7 - Здраве, мир и любов през Новата г...
30.12.2010 23:44
Здраве, мир и любов през Новата година!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2993015
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930