Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2011 16:14 - Ден на гнева в България???
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3310 Коментари: 10 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Очевидно има какво да коментирам в блога си... Бях решила да не пиша повече за политика, анализи и т.н. Да, обаче не мога да остана мълчаливо и да наблюдавам какво са случва в милата ми Родина.

Ден след моето решение бях грубо измамена от алчни служителки на Хенди Тел ЕООД. Още няколко дни след това г-н Уорлик /всички знаят кой е/ изрече смешни думи, в защита на най-крадливата паплач в България.

Вчера монополистите от Електроразпределение пожелаха 13% скок на тока.

Днес загинаха двама души на пътя в кв. Бояна, пометени от мафиотски джип, собственост на г-н Йоско – отявлен престъпник, който все още е на свобода.

Налага ми се да пътувам, отивам в бензиностанцията и що да видя – цената на дизела е надхвърлила 2,50...

И т.н новини, които показват в каква бъркотия живеем.

Случайно попадам на страница във Фейсбук  „Ден на гнева в България”. Ха сега де? Що е то? Започвам да се чудя, това с политическа цел ли е или просто хората не издържат вече и искат да го покажат по някакъв начин. Дано не е с политическа цел, защото отново ще се възползват разни партийно-мафиотски алчни гадини.

Ако това е израза на народното недоволство, колко хора ще се съберат?

Любопитна съм.

Когато се организираше протест срещу лекарските грешки, нямаше повече от 30-40 човека. Преди някъде около седмица, бе организиран друг протест, срещу мобилните оператори, на който също бройката на хората едва ли надхвърляше 80-100 души.

Питам се ако се организира протест, в почивен ден с гръмкия лозунг „Ден на гнева в България, колко от нас ще изпуснат брането на гъби, излета си или съботно-неделната почивка у дома?

Колко от нас, ако решат да отидат ще се поинтересуват кой организира този протест?

И изобщо – каква е целта на организаторите, освен да покажем, че сме недоволни, трябва да има и бъдещ план, да кажем УСЛОВНО – нещо което би се случило, ако това правителство си отиде, кой ще дойде и като дойде какво ще прави?

Като един човек, живеещ в демократична държава, аз бих отишла, но при няколко условия:

-         ако целта е да падне това правителство

  1. Кой ще бъде „лидера” – имената, миналото му, какъв е сега и ако ще влиза във властта – план за бързи действия и спасяване на положението и най-вече чистка навсякъде от мафиотски структури, агентура и корумпирани лица.
  2. Никаква партийна принадлежност – всички, които имат такава и се борят за власт не са случайни хора, а предизборните им кампании се финансират с нечисти пари. Ако ще се финансира, да го прави или със собствени средства или с доказано честни пари. Има и други организации освен партия – сдружения за гражданско общество и т.н. Много по-чисти начини... Не съм наясно тях, но съм убедена, че има.

Такива мисли се въртят в главата ми. Ако искаме да се случи нещо в тази държава, нещата зависят от нас. Въпросът е какво ще е бъдещето ни, ако този ден „на гнева” се случи...





Гласувай:
14



1. анонимен - Има ли смисъл, като няма значение. . ...
02.03.2011 16:28
Има ли смисъл, като няма значение...
цитирай
2. andrei - Защо се страхуваш?
02.03.2011 16:36
По лошо от това,което е в момента...надали!
цитирай
3. panazea - Аз мисля , че е добре да пишем за проблемите си !
02.03.2011 16:53
И да създадем движение за защита на българина .
Смятам , че се иска време .
Не ми харесва моделът на Либия .
Ако доста луди глави се съберат , докъде може да стигне взривът?
Според мен , трябва да се обмисля спокойно .
И да се използва силата на интернет .
Това е моето мнение и никого не задължавам.
цитирай
4. анонимен - Човек - Аз мисля, че е добре да РЕШИМ проблемите си!
02.03.2011 18:06
Ясно е, че без някакво движение ли, организация, или клуб /името няма значение/ всичко ще е хаотично. Та кой не вижда проблемите? А в съвременния начин на правене на политика, разпределение и след това използване на материалните ценности /а духовните/ ширещата се на най-високи нива корупция и шуробаджанащина и то безпардонно, какъв по крещящ мотив за стремеж към обсъждане и след това опити за намиране на решение. Скептик станах от използуването "силата на интернет" /след коментарите по повод увеличението цената на ел. енергията. Ще се радвам, ако греша!!!!
цитирай
5. panazea - Ан4 ,
02.03.2011 18:47
За движението даже съм намислила име : Непримиримите .
Но исках да се допитам до хората , а не да налагам моето мнение .
Без отзвук , не виждам как мога да си намаля сметката за ток .
Когато писах за надписани сметки , ми върнаха парите .
Като писах на М тел , за надписани сметки , ми дадоха подарък и ми намалиха сметките.
Къде има коментари за цената на тока , че да им дръпна една реч , да ги свестя ?
цитирай
6. mt46 - Има страница/група/ - за нац. протест /на неправит. орг-ции/...
02.03.2011 18:50
Има и групи, които се опитват да разводнят нещата /или са крайно леви/...
цитирай
7. mikino - Когато имаш смелостта да кажеш проблема си, има и кой да го чуе!
03.03.2011 12:47
Не съм убедена, че настоящото мълчание е в наша полза. Просто, не ми се иска, ако има "ден на гнева", той да се превърне в провокация на разни партийни интереси, а да бъде само в интерес на хората!
цитирай
8. pevetsa - БЪДИ СВОБОДНА МИКИ!
03.03.2011 13:01
БЪДИ СВОБОДНА МИКИ!
цитирай
9. sinewave - Стигаме до една и съща точка - дъното ...
10.03.2011 13:28
Стигаме до една и съща точка - дъното на неуспеха в държавата. Това е така, защото най-действащите организации в България са политическите - звучи фрапантно, но просто се замисли - не виждайки решение на даден проблем хората най-често обвиняват правителството. Това означава, че те не действат - нито заедно, нито поотделно. Какво искат най-често протестиращите - да бутнат управляващите, да бутнат парламента, да отпадне еди кой си закон. А на тяхно място какво ?!- Не се знае, а трябва - за да функционира една система правилно, всеки вреден елемент трябва да се замени с друг, който да помага.
цитирай
10. silencemurmur - аз бих отишла, но при няколко условия
15.03.2011 01:29
Значи и ти имаш условия като другите, отишли на гъби, на излет, останали по пантофи в къщи. И дори да ти се изпълнят условията, резултатът може да е кофти. От корините се унищожава бурена. За това без условия да се ходи на отбуренясване докато се оплеви нивата. Млада си. Би трябвало да имаш още повече интерес да си една от "работниците".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2992297
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930