Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2011 14:44 - Конкурс
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5224 Коментари: 24 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мили приятели,

Имам нужда от Вашата помощ.
Участвам в конкурс на
National Geographic с мои снимки.
Молбата ми е, който има време и възможност да пусне по едно гласче за някоя от снимките /или за всички, Ваш е изборът/ на този линк:

ngm.nationalgeographic.com/myshot/gallery/330333#/gallery/1116398/


Необходима е регистрация. Ако имате проблем с регистрацията, това е пътят:
Началната страница на NG---> HOME/The Magazine/MY SHOT  и в ляво на екрана под падащите менюта.

Дадена ми е възможност, да качвам снимки в своя галерия. Смятам да покажа на света, освен природа и частици от България - места, традиции, хора и т.н. Ще се старая да обновявам галерията през ден два, тъй че ако вече имате регистрация в сайта, ще можете да следите одобрените снимки.

СРЪДЕЧНО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ, КОИТО МИ ПОМОГНАТ!
БЪЛГАРИЯ Е ЕДИН РАЙСКИ КЪТ, КОЙТО ТРЯБВА ДА БЪДЕ ЗАБЕЛЯЗАН!




Гласувай:
19


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Успех
19.05.2011 14:45
:)
цитирай
2. mikino - :) Благодаря ти! Всичко зависи от ...
19.05.2011 14:48
ady написа:
:)

Благодаря ти! Всичко зависи от гласовете. Слава Богу там не е като у нас, поне знам, че няма лъжи и измами.
цитирай
3. hamstera - Ан тъй де!
19.05.2011 15:00
Вече пуснах моите звездички! Пожелавам ти много късмет и успех! Дано повече хора осъзнаят, че такива като тебе трябва да се поощряват, защото само това е начина да покажем на света и хубавите неща от България! И ине си имаме природа, красоти и традиции! Вместо държавата да хвърля пари за сайтове и да рекламира България има хора които го правят без пари!
цитирай
4. svet2011 - Успех маце.
19.05.2011 15:01
Успех маце.
цитирай
5. mikino - Успех маце. Мерси! Ха дано!
19.05.2011 16:28
svet2011 написа:
Успех маце.

Мерси! Ха дано!
цитирай
6. mikino - Вече пуснах моите звездички! По...
19.05.2011 16:29
hamstera написа:
Вече пуснах моите звездички! Пожелавам ти много късмет и успех! Дано повече хора осъзнаят, че такива като тебе трябва да се поощряват, защото само това е начина да покажем на света и хубавите неща от България! И ине си имаме природа, красоти и традиции! Вместо държавата да хвърля пари за сайтове и да рекламира България има хора които го правят без пари!

Тук си много прав! Някъде ми се мерна гороломна сума, за сайта на България, а всъщносто това е безмислено при положение, че има хора, които спокойно могат да се нарекат "културни носители"...
цитирай
7. sparotok - !
19.05.2011 16:59
Стискам палци! Снимките ти са страхотни, трябва да ги вземат в Нейшънъл Джиъграфик!
цитирай
8. dmv - Хъм, снимките са доста добри, значи ...
19.05.2011 22:39
Хъм,снимките са доста добри,значи обективът трябва да е добър,светлосилата каква е ако не е тайна затвори бленди...за мен снимката в Добруджа:)
цитирай
9. mikino - Хъм, снимките са доста добри, значи ...
20.05.2011 08:56
dmv написа:
Хъм,снимките са доста добри,значи обективът трябва да е добър,светлосилата каква е ако не е тайна затвори бленди...за мен снимката в Добруджа:)

Снимката със слънчогледите е правена на път за Джулая към Каменбряг. Обективът е кит, съвсем не е от най-добрите. Винаги съм била на мнение, че техниката и дипломите не правят фотографа, а начинът по който вижда нещата, нагласата му за изкуство и избора на добър момент.
Благодаря Ви!
цитирай
10. pevetsa - Немога нещо да се регистрирам, но ...
21.05.2011 12:16
Немога нещо да се регистрирам, но желая ти искренно УСПЕХ, и да забележи света, Българския РАЙ!
цитирай
11. kosara2008 - желая ти успех!
25.05.2011 14:30
:)

странно... сигурна съм ,че ще пожънеш висоти!!!
цитирай
12. megafon - Ще гласувам
27.05.2011 12:23
за теб.
цитирай
13. mikino - за теб. Благодаря ти приятелче!
27.05.2011 12:50
megafon написа:
за теб.

Благодаря ти приятелче!
цитирай
14. megafon - С каква техника снимаш?
27.05.2011 13:02
От това ,което гледам ми прилича на сапунер.
цитирай
15. mikino - От това, което гледам ми прилича на ...
27.05.2011 13:22
megafon написа:
От това ,което гледам ми прилича на сапунер.

Хаххахахах! Просто не ползвам фотошоп - за мен истинската фотография е да хванеш момента. Перфекната снимка е тази, която не подлежи на корекции. Едно време дядо ми казваше: ако щеш и двеста пози на един обект на направиш, не си добър фотограф - истината е в пъривя кадър! Димитър Пармаклиев бе моят дядо и учител. Много негови студенти сега са големи имена. Той казваше също, че техниката не прави фотографа, нито дипломата - творец е този, който може да направи пефектен кадър и със Смена 8.
Аз съм се доверила на Канон. Вярно, че снимките са правени с китов обектив, но се надявам, скоро да събера пари за нещо по-читаво.
цитирай
16. megafon - Много
27.05.2011 14:52
можим да спорим по тази тема, с какъв Канон снимаш? Фотошопа е хубава прогарама, защото тя е за мен задължителна. Ще ти оправи переспективите, изкривяванията, неща все характерни за китовите обективи на Канон, те са и най-лошите. Предполагам го знаеш този факт. Та за да спечели 1 конкурс по фотография ще ти трябва много повече от молба някой да клика. Само споделям, не се заяждам.
цитирай
17. mikino - можим да спорим по тази тема, с какъв ...
27.05.2011 15:03
megafon написа:
можим да спорим по тази тема, с какъв Канон снимаш? Фотошопа е хубава прогарама, защото тя е за мен задължителна. Ще ти оправи переспективите, изкривяванията, неща все характерни за китовите обективи на Канон, те са и най-лошите. Предполагам го знаеш този факт. Та за да спечели 1 конкурс по фотография ще ти трябва много повече от молба някой да клика. Само споделям, не се заяждам.

Да не си от феновете на Никон случайно - вечната борба между феновете на двете марки, моля те ме ме въвличай в безмислен спор? Хах! Аз не съм за печалбата приятел, не държа изобщо!
За мен по-важно е друго, но очевидно няма да ме разбереш.
Не държа да ставам известна и да дера хората с по 300 долара за снимка.
Ако имаш забележки към кадрите ми пиши ЛС, приемам критики, защото са полезни и градивни. Но ако си някой "порфесионалист" и го правиш, за да покажеш колко по-некадърна съм от теб - спести си писането.
Апарата е 500Д, машинка, която не е от най-скъпите, но е достатъчно добра.
цитирай
18. mikino - Сетих се и нещо друго, което ми се ще да споделя:
27.05.2011 15:09
Знаеш ли, омръзна ми от "големи фотографи", способни да хвърлят много пари за скъпа техника. Прилича ми на избиване на комплекси. С фотошоп всеки може да изкара перфектната снимка, ако поназнайва повечко и да я продаде скъпо. Аз не желая да съм от тези! Аз издигам в култ онези стари фотографи от едно време, които правеха снимки, които не могат да се мерят с цифровите, нито по качество нито по стойност - те са в хиляди пъти по-добри, с по-естесвени цветове. Тогава, за да сътвориш една снимка не ти трябваха 10 минути пред компа и това ги прави по-истински.
цитирай
19. анонимен - Ами добре снимай с лентов апарат.
27.05.2011 15:57
mikino написа:
Знаеш ли, омръзна ми от "големи фотографи", способни да хвърлят много пари за скъпа техника. Прилича ми на избиване на комплекси. С фотошоп всеки може да изкара перфектната снимка, ако поназнайва повечко и да я продаде скъпо. Аз не желая да съм от тези! Аз издигам в култ онези стари фотографи от едно време, които правеха снимки, които не могат да се мерят с цифровите, нито по качество нито по стойност - те са в хиляди пъти по-добри, с по-естесвени цветове. Тогава, за да сътвориш една снимка не ти трябваха 10 минути пред компа и това ги прави по-истински.


Недей снимайс с цифров. И не става въпрос за марки. Градивната критика е това, да си оправиш снимките по начина, по който трябва. Например ти отричав фотошопа, но аз говоря за елементари неща, като да си изправиш примерно хоризонта, за да стане снимката по приятна. Има и други, но ти ме разбра по грешно. След като си тръгнала да участваш в конкурси и искаш да спечелиш, ти трябва да се нагласиш към изискванията, а не те към твойте. Това имам в предвид.
цитирай
20. hamstera - До 16
27.05.2011 16:03
Пич, като си толкова на ТИ, що не пуснеш снимки в Нешънъла? Може и да спечелиш...? Нито кинтите, нито скъпия апарат, обективи и всякФи джаджи, нито хилядата дипломи са фактор, който определя добрите в бранша. Това, че у нас сме първенюта и сме зле в тая насока е друг въпрос. Аз работя с фотографи и много добре знам, ка КФО иде реч...
цитирай
21. анонимен - Пускам и съм спечелил в бг списания.
27.05.2011 16:14
hamstera написа:
Пич, като си толкова на ТИ, що не пуснеш снимки в Нешънъла? Може и да спечелиш...? Нито кинтите, нито скъпия апарат, обективи и всякФи джаджи, нито хилядата дипломи са фактор, който определя добрите в бранша. Това, че у нас сме първенюта и сме зле в тая насока е друг въпрос. Аз работя с фотографи и много добре знам, ка КФО иде реч...

Просто споделих опит, а това е най-ценно.
цитирай
22. mikino - Пич, като си толкова на ТИ, що не п...
27.05.2011 16:30
анонимен написа:
hamstera написа:
Пич, като си толкова на ТИ, що не пуснеш снимки в Нешънъла? Може и да спечелиш...? Нито кинтите, нито скъпия апарат, обективи и всякФи джаджи, нито хилядата дипломи са фактор, който определя добрите в бранша. Това, че у нас сме първенюта и сме зле в тая насока е друг въпрос. Аз работя с фотографи и много добре знам, ка КФО иде реч...

Просто споделих опит, а това е най-ценно.

Не му се сърди хахахахаха! Той обича да ме защитава, за което му благодаря!
Хамстерче, недей така плашиш хората хаххаха!
Поздрави и весела вечер!
цитирай
23. razkazvachka - Браво на тебе! Опитвам се - зацикля ме,
28.05.2011 11:16
като ме отцикли ще се логна и ще ти пусна точка:))))
Не е въпросът, че се снима със сапунерка - и аз снимам с такава - въпросът е да покажеш нещо, което до сега го няма, а важното от цялата работа е удоволствието.
цитирай
24. razkazvachka - Готово!
28.05.2011 14:15
Лелеее, там какви снимки има - върховни са!
Има една на Диян Ангелов - езеро с две лилии...

Успех на тебе!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2992589
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930