Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2011 15:43 - Циганска наглост
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 25020 Коментари: 71 Гласове:
56


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  
  
Реших да се възползвам от хубавото време вчера, след работа и седнах на пейка в една градинка. Глъчка – дечица, възрастни хора, такива като мен, които са си седнали, ей така за кеф. По едно време гледам, младо момиче на около 16-17 години ходи от пейка на пейка и иска нещо. Като се доближи – мургавелка... Инак хубаво, но мръсно...

-         Како дай два лева да си купя ядене.

   Не че нямах, не че не можех да й дам, но ми стана неприятно, поради няколко причини:

- определя ми точно колко пари иска, ами ако искам да й дам повече, или няма два лева имам един?

- когато отказах, тя стана нахална и започна да обижда

- родителите й бяха по-настрани, двама млади хора – здрав, як циганин и жена му

   Не дадох пари на момичето, защото си спомних стар случай, от преди година: Малко циганче ме помоли за пари, за хляб. Нямах дребни, отидох и купих един хляб и едно кисело мляко и му ги дадох. След няколко минути хляба и млякото бяха в контейнера...

   Не исках да се случва същото и сега.

   Един младеж скочи от съседната пейка и се развика:

-         Разкарай се! Изчезвай, докато не съм те почнал с ритниците!!! – беше много ядосан и до някъде го разбирах.

   Другото, което ме подразни. На тази възраст, аз взех решение да почна работа. Финансовото положение на семейството ми, ме принуди да работя, за да помагам. Какво пречи на тия хора, да потърсят работа – каквато и да е! Срамна работа няма! Освен да продаваш тялото си, всичко останало е съвсем нормално и не е грешно!

   Друг случай, за който си спомних: Млада жена, дълго време просеше в района, където живея. Една вечер, беше късно, прибирайки се от среща с приятели, видях същата млада циганка, как най безцеремонно си взе такси, вадейки от джоба си пачка пари и то едри пари, седна в таксито и извади мобилен, за който тогава обикновен човек, само можеше да мечтае!

   Докато вървеше разправията, в която се включиха и родителите на момичето си мислех: „Тия хора не плащат данъци, ток, вода, живеят от просия и кражби, а техните гласове помагат на олигархията да ръководи държавата ни... От къде на къде, ще давам пари на такива? Не искам!”.

   Смея да призная, че ми стана съвестно в един момент, но след като се сетих за всички неща, изброени по-горе се успокоих.
Като си помисля, те дори не искат да се интегрират, отказвайки образование и работа!

   С каква наглост искат пари от хора, които даже са по-бедни от тях???

   За да не стане голям скандал, аз и още една жена отидохме при младежа и се опитахме да го успокоим. Реших, че ако извадя някоя стотинка, може и да свърши работа. Бръкнах за портмонето и погледа на циганката се впери в чантата ми, буквално прочетох мислите й: „Взимам и бягам”. Стиснах чантата си и тя започна да ме кълне...

   Е кажете ми не е ли нагло???

   На същото място, само преди месец, млада жена изпищя, бяха откраднали чантата й докато е давала пари, на подобни мургави особи!

   Нагли са!





Гласувай:
56



1. hamstera - Заглавието на предният ти постинг...
09.06.2011 15:49
Напълно отговаря и на тази ситуация! Храним ги, а те ни крадат! Политическата сган е същата: даваме й власт, храним я, а тя ни лъже и ни граби! Плаща на циганията да гласува за тях с наши пари!
цитирай
2. mikino - Микино, възбужда ме расизмът ти! ...
09.06.2011 16:02
анонимен написа:
Микино, възбужда ме расизмът ти! Искам да те лупам насред "Факултето"!

Хахахахаха, расизъм??? Ти нещо май се боцкаш човеко... Това е възмущение, но в никакъв случай расизъм! Научи се да различаваш настроенията на хората, защото ако не го направиш, ще береш ядове някъде.
Познавам хора от същата "раса", които се изучиха, които започнаха работа и за чиято хигиена можеш само да мечтаеш, но са твърде малко...
цитирай
3. анонимен - Още една
09.06.2011 16:04
чудесна статия :-D
цитирай
4. hamstera - Микино, възбужда ме расизмът ти! ...
09.06.2011 16:06
mikino написа:
анонимен написа:
Микино, възбужда ме расизмът ти! Искам да те лупам насред "Факултето"!

Хахахахаха, расизъм??? Ти нещо май се боцкаш човеко... Това е възмущение, но в никакъв случай расизъм! Научи се да различаваш настроенията на хората, защото ако не го направиш, ще береш ядове някъде.
Познавам хора от същата "раса", които се изучиха, които започнаха работа и за чиято хигиена можеш само да мечтаеш, но са твърде малко...
Такива са за уважение!!! Преди доста време, работех с едно момче - беше циганче, но нямаш идея за каква амбиция ставаше дума! Работеше като луд, учеше и гледаше малките си сестри, сега е в САЩ. Специалист уеб - дизайнер в голяма компания - евала! Ако всичките мургавини бяха като него, България нямаше да е същата!
цитирай
5. mikino - Хей така, ще си останеш един тъжен ...
09.06.2011 16:09
анонимен написа:
Хей така, ще си останеш един тъжен самотник, който по цял ден ще дрънка глупости в интернет и ще си мисли, че е много значим за някой!

Пръво съм в женски род!
Второ, не съм самотна - има много хора около мен и то все готини!
Трето, значима съм само за най-близките си! На всички останали, които ме оценяват съм благодарна и ценя мнението им!
Айде ходи си във Факултето, явно имаш проблем с либидото! Приятно изкарване!
цитирай
6. mikino - чудесна статия :-D Благодаря ти! ...
09.06.2011 16:10
zlika написа:
чудесна статия :-D

Благодаря ти! Бъди щастлива!
Весело!
цитирай
7. troia - Има вече и българи
09.06.2011 16:12
такива. Сега има едно момче 18-19 годишно, бяло, едро, здраво проси в градинката на автогарата в Бургас. Лъже че работило в Несебър 2 месеца, но не му платили и няма пари да се прибере в София. Първия път му повярвах и му дадох 2 лева, но сега след 14 дни пак идва и ми иска.. Направо го отрязах. Все още се чудя на моята наивност и като си помисля че ми се е присмивал зад гърба ми, а аз го съжалявах. И българите станахме май като циганите. Всеки гледа да прекара другия...
цитирай
8. turb04 - чудесна статия :-D Благодаря ти! ...
09.06.2011 16:17
mikino написа:
zlika написа:
чудесна статия :-D

Благодаря ти! Бъди щастлива!
Весело!

Айде, преориентира му сексуалността :)
цитирай
9. boristodorov56 - Низостта няма корен или род.
09.06.2011 16:35
Всички крадци са нагли. Просяците също.Дори не са и за ожалване.
Всъщност тези хора са най-големите жертви у нас, което не ги оправдава за сторването на някаква беля, но не са отговорни за големите кражби и просии, които се случиха у нас. Може би те им изядоха хляба.
цитирай
10. mikino - чудесна статия :-D Благодаря ти! ...
09.06.2011 16:42
turb04 написа:
mikino написа:
zlika написа:
чудесна статия :-D

Благодаря ти! Бъди щастлива!
Весело!

Айде, преориентира му сексуалността :)

ХАХАХА! Ами той като дойде тук и само за такива работи пише, то лъха на незадоволеност хахаххах! Там поне ще се насити хахахахах!
цитирай
11. defender - Микино, ти знаеш какво е възпитание ...
09.06.2011 16:56
Микино, ти знаеш какво е възпитание и можеш да се доразвиваш. Но си малцинство. А най-лошото е, че възрастта не решава нищо. Някои хора и на стaри години остават простаци.
цитирай
12. smani - Затова следващият път след работа ...
09.06.2011 17:12
Затова следващият път след работа право в къщи, нали! :)
цитирай
13. анонимен - Винаги ще повтарям, че
09.06.2011 17:27
циганите не могат да станат хора, а само... повече. (((
цитирай
14. daimyo - mikino, много си зле. На мангал дори ...
09.06.2011 17:54
mikino, много си зле. На мангал дори да си помислиш да дадеш пари е престъпление.
цитирай
15. lisichka - Мискино
09.06.2011 19:02
нещо си много веща по психосексуалните въпроси гледам.
кажи нещо за наглите комунисти и мутри заради които има толкова просещи по улиците. Направи един сериозен анализ с какво те допринесоха за трагедията на тези хора?
цитирай
16. turb04 - нещо си много веща по психосексу...
09.06.2011 19:09
lisichka написа:
нещо си много веща по психосексуалните въпроси гледам.
кажи нещо за наглите комунисти и мутри заради които има толкова просещи по улиците. Направи един сериозен анализ с какво те допринесоха за трагедията на тези хора?

Мараба, Психо ;)
Само така - ще нареждаш кой какво да прави! Какъв е този произвол да пише за онова, което тя смята, че е интересно ;)
цитирай
17. whitebarde - даже и тялото
09.06.2011 22:08
..даже и да си продаваш тялото е по-честно и почтено (че даже и полезно) от това да крадеш и да просиш!
цитирай
18. whitebarde - по-добре
09.06.2011 22:09
Предпочитам проститутка пред джебчийка.
цитирай
19. анонимен - Представяш ли си как отваряш дюкяна ...
09.06.2011 22:12
Представяш ли си как отваряш дюкяна на Хамстера и му завърташ един продължителен и чувствен дудук!
цитирай
20. lisichka - Мискинке, понеже циганите сме много нагли ще те използвам за информационно табло за малко
09.06.2011 22:16
Понеже скункса не ми публикува коментара към поста :

"15. defender - Вярно ли е, че pantaleev, lisickka, ...
18:16
dockholiday написа:
Вярно ли е, че pantaleev, lisickka, pisankaa и lidislidis са профили на Рустам?

Повече от 200 профила има, но за тези се знае със сигурност. Особено Панталеев и Лисицата заемат половината от коментарите в блога му. Затова не е сложил модерация. Защо му е, след като така или иначе никой реален блогър няма да се включи? Всички го мразят."

Отговора ми към скункса беше , че изкарват Рустам много умен като му слагат моите блогове Лисицата и Писаната за негови.
цитирай
21. dolsineq - Просенето е забранено, така че ч...
09.06.2011 22:19
Просенето е забранено, така че ченгетата да си свършат работата...
цитирай
22. pegas08 - Мики, пак съм аз, като совата на Минерва.
09.06.2011 22:28
Като изчетох всичкото коментар дотук, на кьораво и сакато, бих те питал:

каква е ползата от всичката тази дрънканица?

Ти не го искаш това , но много ми прилича на Сидеров и ония с молитвата. Никой не е искал боят, но станал.

Вярвам ти, че си потресена,но да не викаме дявола , а?

Ако си модерат, те разбирам, но иначе....просто да си траем, по добре...
Приятелски ти го казвам....
Да не разлайваме псетата.... че разлаят ли се ....започват да ръфат невинните първо, като теб и мен....

Или пък, напиши стихче...
Мерси и приятна вечер!
цитирай
23. planinitenabulgaria - За циганите:
09.06.2011 22:39
Така е защото ги храним без да работят.Но вече този номер не минва,защото станаха много и просто няма как.
Допуснала си основна грешка: Само да отговориш на циганина и той вече те е минал.Не разменяш и една дума с него,това е прлавилото,иначе - лошо!Та внимавай друг път.
Коста
цитирай
24. lisichka - демеку преклонена глава сабя не я сече :)
09.06.2011 22:39
pegas08 написа:
Като изчетох всичкото коментар дотук, на кьораво и сакато, бих те питал:

каква е ползата от всичката тази дрънканица?

Ти не го искаш това , но много ми прилича на Сидеров и ония с молитвата. Никой не е искал боят, но станал.

Вярвам ти, че си потресена,но да не викаме дявола , а?

Ако си модерат, те разбирам, но иначе....просто да си траем, по добре...
Приятелски ти го казвам....
Да не разлайваме псетата.... че разлаят ли се ....започват да ръфат невинните първо, като теб и мен....

Или пък, напиши стихче...
Мерси и приятна вечер!

То за това гърците ще ни спукват от бъзик !
цитирай
25. pegas08 - Лиси, здрасти.Не съм се блогирал от пет месеца,
09.06.2011 22:54
а това е като да не правиш секс цяла година!!! Губя рефлекс.
Първо, ти си ентелегентна лиса, щот не псуваш от прима виста.
Дай сега по темата.

Не съм казал нищо за преклонена глава в около 1000 поста, доколкото си спомням.
Не те каня , но може да се увериш.

Искам да кажа, че масовката на Мики търси под вола теле, както е прието у нас от 20 години. Нал тъй!

Под вола търсим телета, а намираме политици! Ако ме разбираш.

Нека сега за негрите, нали се учим от чичо Сам. И те вероятно са били считани за мързеливи и миризливи...

Пък после, хоп президент. напук на Ку-клукс-Клан.

И ние, макар и дребнички Куку кланчета, със сигурност ще доживеем това, за ужас на Сидер войвода.

Искам да кажа, че като избираме любимите ни педерраси,
да ги питаме като Кенеди, какво ще направят освен за нас, така и за циганите.

Тогава ще видим поне, кой лъже повече....
Хайде, бъди здрава,лисо!
цитирай
26. lisichka - Анонимен с тази омраза и след 100 години няма да има разрешение на циганския проблем
09.06.2011 23:17
анонимен написа:
Те пък пегасе като ги питаш политиците ще си излеят душата пред тебе , ККК са расистие бре пегасе имат общо с циганския проблем , колкото скакалците с Мюзик Айдъл , циганския проблем е отвъд всякакъв расизъм , расизъм е когато манго се старае да е як пичага ,но ти не го харесваш и го прецакваш , когато манго краде , убива , бълва по 10 чавета , продава ги , прави ги джебчии , живеее на твой гръб и всичко това с подкрепата на правителствата от 21 години насам това вече не е расизъм. Циганин президент няма да видиш НИКОГА , не сравнявай негрите с циганите , негрите за разлика от мангалите имат култура и то доста по-стара от нашата (разбирай европейската) , тяхното падение е откакто белите хора са ги открили. В предишния ти пост не разбрах чия опашка дърпаш , защото на нас мангалите ни дърпат от доста време опашките ... ще се окажеме мастии ... не мисля , че автора има някаква определена цел или вече дори нямаме право да се оплакваме !?

Единственото решение , богата държава- доволни граждани. Само изграждането на силна икономика ще реши в голяма част проблема.
А мен вече ме заплашват че ще ми пратят спинозни цигани да ме изнасилят. И знаеш ли кой ще ми ги изпрати, точно белите господари дето са ги употребявали винаги. Да видите кой колко е заинтересуван държавата да излезе от блатото.
цитирай
27. kasnaprolet9999 - Циганите винаги са били много на...
09.06.2011 23:31
Циганите винаги са били много нагли. Когато бях на твоите години една млада циганка се опита да ми открадне шапката. Тя беше с ластик и не можа да ми я вземе, но ластика ми прежули лицето. Така ми кипна, че хванах циганката и я преметнах през рамо на земята. Тя като се разпищя, наизлезнаха братята й от къщата и всеки носеше по един камък. Такъв спринт му ударих, сигурно съм счупила някой друг рекорд. Бях тръгнала при една приятелка на мама, която ми шиеше рокличките. Добре че синът й беше на прозореца и отдалече ме съзря как тичам всред падащи камъни и куп циганчета по петите ми. Набързо слезе и ми отвори вратата, бях останала без дъх. Като влезнах вътре камъните продължаваха да се сипят по вратата. Като не успеят да те окрадат побесняват, хеле пък да им се изежиш или нещо друго. Наистина е по-добре да не им се обръща внимание, но не всякога е възможно това.Поздрави!!!
цитирай
28. becelin - Въпросите са винаги повече от отговорите
09.06.2011 23:41
Искам да попитам пишещите.
Как разбра какъв си?
И за да не се повтарям ,ето ви едно линкче за размисъл.

http://becelin.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/05/28/bylgarin-ili-marsianec.755008

А по темата.Мисля ,че всичко опира, не до цвета на кожата, а до манталитет.
Всъщност се изказах грешно ,но ако кажа възпитание, пак ще е грешно.
Не зная, каква по точна дума от втълпено да използвам.
През целия ти съзнателен живот, са ти насаждали мисли ,които си възприел и аз няма как да оборя.Както при теб, така и при мургавата циганка, черния негър или белия германец с сини очи.Проблема не е в кожата,а в цялото това мислене.
Опитвам се да го обясня на вас,но да си призная в 90% от случаите също реагирам като расист,а ми се иска да бях по-различен.
Не зная как ,може да се промени съзнанието на човек,но определено цялото ни виждане за света е грешно и няма как да го поправим.
Както и маймуната в зоопарка няма да стане човек.
цитирай
29. crusader - ЦМР България -
09.06.2011 23:47
Циганско-Мафиотска Република България
За каква култура и цивилизованост може да става дума?
Трагедията ни е, че се опитваме да се иззживяваме като културна държава, но всъщност не сме.

Поздрави!
цитирай
30. анонимен - razliki i priliki mejdu ciganin i komunist
10.06.2011 00:55
EDINIYA LAJE,DRUGIYA LICEMERI-razlika.EDNAKVO ZLO SA ZA BALGARIYA,PAK I ZA SVETA
цитирай
31. dorichela - По-нагли от тях няма. . . . . . . . . . . . . ...
10.06.2011 01:42
По-нагли от тях няма............. Ама не е виновен тоя, дето яде баницата!
цитирай
32. sparotok - наглост
10.06.2011 01:45
Нагли са защото им се позволява да бъдат такива, дори биват окуражавани...
При други обстоятелства обаче са много кротки и те гледат внимателно в очите...
цитирай
33. sparotok - права си
10.06.2011 01:46
dorichela написа:
По-нагли от тях няма............. Ама не е виновен тоя, дето яде баницата!


Права си Доричелке, виновни са тези, които им дават баницата...и ги окуражават да искат още.
цитирай
34. thrasher - За циганите мога да ти кажа няколко ...
10.06.2011 06:08
За циганите мога да ти кажа няколко неща. Първо това не е човешко същество и него възприемай като такова. Те са животни които имат умението да говорят но не и да мислят. Второ на циганин не давай стотинки на не него му се полагат само кубинки (по възможност по голям номер с метално бомбе отпред) под формата на шутове и ритници. Единственото за което стават мангалите е да бачкат за храна и вода на нормалните хора т.е. да ни бъдат роби. Хитлер е установил че те даже и за сапун не стават щото миришат много. Между другото поздравявам колегата от предния коментар с едно мощно 88 и те съветвам да си купиш наистина газов пистолет макар че той е нож с две остриета и може като гръмнеш да опушиш себе си вместо противника.
цитирай
35. ok3223 - Е, Пегасчо
10.06.2011 07:24
Обра ми псувните за седмицата, отнесе ги като бръмбаро дебелата сламка.
Народо, трудещият и постоянно обеднаващ от 22 год.при мутродемокрацията, че го остаим на вълците(демократите), а от хранутенето и масовото размножаване на циганите, и тяхното опазване като образцов расов вид и образец на съзнателн работяга и гражданин, чи напаравим държавна политика.
Че морим бълг. народ, оно това се и праи от много години, а че насърчаваме и помагаме на мангалите да се множат и размножават. И че стане като у Косово. Циганите мнозинство, с техен президент, и цигани полицай. И тогай що стая бре пегасчо. Бегето стая ЦИГАНИЯ.
Кенеди го цитираш като разпопен ПОП евангелието.
Кенеди попитал американците, американеца.
"Какво си ДАЛ ЗА ДЪРЖАВАТА(сащ), ЗА ДА ИМАШ УСТА(ПРАВО) ДА ИСКАШ ОТ НЕЯ НЕЩО".
Ако си ДАЛ(с работа,служба, наука и тн) имаш ззаконно право да искаш.
А не си дал нищо, хай сиктир, няма за теб.
Какво дават на БГ и държавата циганите като цяло. Има и свестни цигани, но те са под 10%.
Останалите, лъжат, мажат, крадът, безчинствуват, лентяйствуват и тн. и фабрикуват масово гладни, боси и голи деца, бъдещи крадци, бандити и нещастници...
Затова унгарците и шведите, а утре и целият свят ще им приложи законно тези хватки. Натамо оди работата.
Земи и почети МАЛТУС. ОН стая модерен напоследък.
Па не се праи на простак от н-та степен.
цитирай
36. pegas08 - Братя мили, хубаво джамбуре стана, с много и видими Ползи!
10.06.2011 07:31
Всички сме блогомъдри както изглежда.

Затова сме в задника на Европа, тоест на последно място.

АнонИмен 40 обаче удари джакпота. Докато мафията ни държи за гушите, включвам и мургавата мафия,

НА ХОРИЗОНТА НЯМА ДА ВИДИМ ТЕРА, АКО ЩЕ И КОЛУМБ ДА ДОЙДЕ.

ЧАО ОТ МЕН, МИЛИ МОИ БРАТЯ..." ПЛЕННИЦИ НА ОРИС, ВЕЧНА , ЗЛА.

ДА СЕ ГУБИМ ИЗ БЛОГ БЕ ГЕ МЪГЛАТА,

ДА ИМ ПЪЛНИМ ГУШАТА!
цитирай
37. wasteland - Затворен кръг - плащаме на полит...
10.06.2011 08:46
Затворен кръг - плащаме на политиците да ни крадат, за да си купуват с нашите пари гласовете на циганите, които да ги избират, за да им плащаме, за да ни крадат :)
цитирай
38. airita - Ако оставим настрана шаблона
10.06.2011 09:29
Не мога а и не искам да мисля какво ще е положението след 20 -30 години.Успокоявам се с това че вече съм на възраст и няма да живея толкова дълго...Обаче имам деца и все пак мисля...Селата обезлюдяха,защото няма спасение от цигански нашествия.Хората отказват да посадят и 10 корена домати в дворовете си,защото знаят че няма да успеят да си скъсат и плодче от там.Къщите се разграбват и събарят за отопление и вторични суровини.Изнасилени и убити старици .А в Народното събрание се замерват с фалшиви пари,заливат се с вода и водят разговори за финансов пакт.Само че кои финанси ще стабилизират,като след време няма да има откъде да съберат и лев данък - младите главоломно се изнасят,старите ще си отидат от живота по естествен или насилствен начин.Май по-скоро след 2 - 3 десетилетия на тази територия ще останат 4 - 5 милиона неграмотни и мързеливи хуманоиди,чиято единствена дейност ще е размножаването,ако все още не са се самоизяли.Много апокалиптично,нали ?
цитирай
39. lisichka - Ок бе! Избийте всички цигани и после ...
10.06.2011 09:41
Ок бе! Избийте всички цигани и после да видим кой .ще е виновен за голямата ви некадърност.
Да видим после кой ще стане отдушник на голямата ви омраза и неможене.
цитирай
40. loran - Darjavata po tozi nachih otglejda ...
10.06.2011 09:55
Darjavata po tozi nachih otglejda prestapnitsi! Seshtash se ,che tova dete ne hodi na uchilishte .Kakvo shte stane kato porasne - kradets ili prostitutka:(
Jalkoto e ,che sled 20godini tazi paplach shte e mnozinstvo!
E togava da mu mislim
цитирай
41. lisichka - Ами да ти кажа честно Мискино, май ...
10.06.2011 10:01
Ами да ти кажа честно Мискино, май заради вероятно циганската ми жилка съм много колоритна, талантлива и изявена личност, както и другите ми роднини, които носят гена.
Май започвам да се гордея хахахахаххаха.
цитирай
42. punkey - гхх
10.06.2011 10:18
Ех, ще се втурнат сега толерастите, за да се обясняват как държавата е виновна, че имало и крадливи българи, не всите братя роми били такива, обаче гнусливо почват да мръщят вежди, когато дойде някакво цигане да им проси пари с репликата "аре ма, баткооо!". Можем да търпим тяхните набези над стархи хора по селата,търговията на плът(най-обичам когато вестници почнат да отразяват тази прекрасна "традиция" понеже много ме интересува как булката паднала само на 20 000 лева, пари, които малцина българи са виждали) педофилията и наглостта им, ама пак сме били "расисти" и те са ни виновни...еми хората не са слепи! Тези, които не искат да са "повърхностни" като другите, нека те в рейса не си стискат чантите, надявам се не останат изненадани като се окажат обрани...поне се радвам, че циганина бързо разпознава обувката, която го е ритала - кубинката.
цитирай
43. lisichka - Ех, ще се втурнат сега толерастите, ...
10.06.2011 10:29
punkey написа:
Ех, ще се втурнат сега толерастите, за да се обясняват как държавата е виновна, че имало и крадливи българи, не всите братя роми били такива, обаче гнусливо почват да мръщят вежди, когато дойде някакво цигане да им проси пари с репликата "аре ма, баткооо!". Можем да търпим тяхните набези над стархи хора по селата,търговията на плът(най-обичам когато вестници почнат да отразяват тази прекрасна "традиция" понеже много ме интересува как булката паднала само на 20 000 лева, пари, които малцина българи са виждали) педофилията и наглостта им, ама пак сме били "расисти" и те са ни виновни...еми хората не са слепи! Тези, които не искат да са "повърхностни" като другите, нека те в рейса не си стискат чантите, надявам се не останат изненадани като се окажат обрани...поне се радвам, че циганина бързо разпознава обувката, която го е ритала - кубинката.

Ми те циганите се продават помежду си теб какво те интересува по колко пари вадят за булките си?
Ами вие като си избирате жените по благосъстояние и наследтсво не е ли същото? Зестрата какво е ? Хахаха мълчи че толкова са ти омешани порядките с тези на турците и циганите , че само се излагаш.
Рейса ок! Ами пенсионните фондове и източените пари от здравеопазването от белите престилки? Тези частни болници и клиники с "мизерните" докторски заплати ли ги напарвиха белите? Ще ми говориш за кокошкарите . Май ги презирате точно защото са кокошкари и не са от вашия ранг на престъпност!
Сложи си ръка на сърцето и кажи че не си откраднал или измами през живота си а за размера сега няма да говорим!
:)
цитирай
44. mikino - Затворен кръг - плащаме на полит...
10.06.2011 10:36
wasteland написа:
Затворен кръг - плащаме на политиците да ни крадат, за да си купуват с нашите пари гласовете на циганите, които да ги избират, за да им плащаме, за да ни крадат :)

Точно ясно и кратко! Това е ситуацията! А кой е виновен за това...? Ами аз знам чия е вината, не случайно възникнаха и споровете тук. Нещата са много по-отдавна и много по-дълбоки.
цитирай
45. mikino - Между другото, много ми е интере...
10.06.2011 10:37
Между другото, много ми е интересно, как някои хора са специалисти по всичко. Исказват се навсякъде и то по най-смешния и долнопробен начин... Предлагам на същите, да престанат, защото колко повече пишат, толкова повече им личи простоията!
цитирай
46. lisichka - Мискино мен ли визираш понеже аз съм единствената проста тук
10.06.2011 10:40
mikino написа:
Между другото, много ми е интересно, как някои хора са специалисти по всичко. Исказват се навсякъде и то по най-смешния и долнопробен начин... Предлагам на същите, да престанат, защото колко повече пишат, толкова повече им личи простоията!

ама то съм извинена защото съм проста
И все пак ще си сложиш ли ръка на сърцето и да кажеш че не си измамила, убила и откраднала през живота си? Много долнопробен въпрос но ме интересува отговора
:)))))))
цитирай
47. muerte - Категорично - манталитета!
10.06.2011 10:44
Знаете ли една готина интерпретация на известна поговорка - "Не е луд този, който яде зелника, а този, който има шизофрения!"
Всъщност в цялата картинка с циганите не става дума за луди, а за интереси. Рокфелер, ако не се лъжа, беше казал, че който, каквото и да ти говори става въпрос за пари. Просто не мога да си обясня иначе защо вече 22 г. НИКОЙ властимащ не направи дори опит да реши (по какъвто и да е начин) този очеизбождащ проблем. Ерго - някой има интерес от това статукво. Има и друг вариант - че на никой не му пука, но все ми се иска да управляващите ни (които и да са те) да не са паднали толкова ниско!
цитирай
48. lisichka - Мискинке няма ли да отговориш на ...
10.06.2011 11:16
Мискинке няма ли да отговориш на долопробния ми въпрос?
цитирай
49. internationalist - Всичко е така Микино-сан,
10.06.2011 11:29
напълно те разбирам и съм съпричастен...но както много пъти съм казвал, защо не търсиш генералните виновници на натрапената ни Циганизация и де-българизация.
От къде идва и как може да се реши генерално проблема.
Правиш десекция на дребни агресивни случки, но не търсиш истинският корен на злото. Това ти липсва!
Поздрави!
цитирай
50. internationalist - Апропо,
10.06.2011 11:31
аз също писах с иронично саркастичен тон на Циганска тематика. http://internationalist.blog.bg/politika/2011/06/06/ne-se-syprotivliavaite-na-ciganskite-maroderi.760815
цитирай
51. loran - Ех, ще се втурнат сега толерастите, ...
10.06.2011 11:38
lisichka написа:
punkey написа:
Ех, ще се втурнат сега толерастите, за да се обясняват как държавата е виновна, че имало и крадливи българи, не всите братя роми били такива, обаче гнусливо почват да мръщят вежди, когато дойде някакво цигане да им проси пари с репликата "аре ма, баткооо!". Можем да търпим тяхните набези над стархи хора по селата,търговията на плът(най-обичам когато вестници почнат да отразяват тази прекрасна "традиция" понеже много ме интересува как булката паднала само на 20 000 лева, пари, които малцина българи са виждали) педофилията и наглостта им, ама пак сме били "расисти" и те са ни виновни...еми хората не са слепи! Тези, които не искат да са "повърхностни" като другите, нека те в рейса не си стискат чантите, надявам се не останат изненадани като се окажат обрани...поне се радвам, че циганина бързо разпознава обувката, която го е ритала - кубинката.

Ми те циганите се продават помежду си теб какво те интересува по колко пари вадят за булките си?
Ами вие като си избирате жените по благосъстояние и наследтсво не е ли същото? Зестрата какво е ? Хахаха мълчи че толкова са ти омешани порядките с тези на турците и циганите , че само се излагаш.
Рейса ок! Ами пенсионните фондове и източените пари от здравеопазването от белите престилки? Тези частни болници и клиники с "мизерните" докторски заплати ли ги напарвиха белите? Ще ми говориш за кокошкарите . Май ги презирате точно защото са кокошкари и не са от вашия ранг на престъпност!
Сложи си ръка на сърцето и кажи че не си откраднал или измами през живота си а за размера сега няма да говорим!
:)

Zasrami se , edno ot neshtata s koito se gordeia e braka mi po - lubov!
Ne moje da slagash vsichko pod obsht znamenatel - obarmi vnimanie na proseshtite tsiganki s toku shto rodeni bebeta na ratse ili bremennite takiva ,koito miat avtastakla po svetofarite:(
E ne sam vidiala Balgarka tva da go pravi
I posle chakate uvajenie - E nema
цитирай
52. lisichka - От какво да се засрамя?
10.06.2011 11:58
От това че си избирате жените по имотно състояние и коя какво ще ти донесе у дома?!
Айде молим ти се стига с това лицемерие.
цитирай
53. mikino - напълно те разбирам и съм съприч...
10.06.2011 11:58
internationalist написа:
напълно те разбирам и съм съпричастен...но както много пъти съм казвал, защо не търсиш генералните виновници на натрапената ни Циганизация и де-българизация.
От къде идва и как може да се реши генерално проблема.
Правиш десекция на дребни агресивни случки, но не търсиш истинският корен на злото. Това ти липсва!
Поздрави!

Отново всичко опира до пари и власт и това е повече от ясно! За 20лв. - отива и пуска бюлетината!
цитирай
54. lisichka - Мискино с нетърпение очаквам кой какво ще ми предложи на новите избори
10.06.2011 12:02
mikino написа:
internationalist написа:
напълно те разбирам и съм съпричастен...но както много пъти съм казвал, защо не търсиш генералните виновници на натрапената ни Циганизация и де-българизация.
От къде идва и как може да се реши генерално проблема.
Правиш десекция на дребни агресивни случки, но не търсиш истинският корен на злото. Това ти липсва!
Поздрави!

Отново всичко опира до пари и власт и това е повече от ясно! За 20лв. - отива и пуска бюлетината!

Тази година предлагам да раздавате захар, оти е много скъп шикеру у магазину.
цитирай
55. mikino - Между другото, много ми е интере...
10.06.2011 12:04
lisichka написа:
mikino написа:
Между другото, много ми е интересно, как някои хора са специалисти по всичко. Исказват се навсякъде и то по най-смешния и долнопробен начин... Предлагам на същите, да престанат, защото колко повече пишат, толкова повече им личи простоията!

ама то съм извинена защото съм проста
И все пак ще си сложиш ли ръка на сърцето и да кажеш че не си измамила, убила и откраднала през живота си? Много долнопробен въпрос но ме интересува отговора
:)))))))

Ха-Ха! Ти понятието Човечност, май не си го чувала! Много съм далеч, от нещата, които си изброила драга! Първо нямам време да правя това! Второ, нещо май се опитваш да ми припишеш твои действия! Трето, ценя безкрайно много живота на хората, дори и на такива като теб - бълващи отрицателни енерии, с цел да се нахранят! Четвърто, не ме кефи лесна печалба! Пето, ръка на сърцето си няма да слагам, защото това се прави когато си лице в лице с човека!
цитирай
56. lisichka - Демек с нищо не си по-горе от циганите
10.06.2011 12:05
mikino написа:
lisichka написа:
mikino написа:
Между другото, много ми е интересно, как някои хора са специалисти по всичко. Исказват се навсякъде и то по най-смешния и долнопробен начин... Предлагам на същите, да престанат, защото колко повече пишат, толкова повече им личи простоията!

ама то съм извинена защото съм проста
И все пак ще си сложиш ли ръка на сърцето и да кажеш че не си измамила, убила и откраднала през живота си? Много долнопробен въпрос но ме интересува отговора
:)))))))

Ха-Ха! Ти понятието Човечност, май не си го чувала! Много съм далеч, от нещата, които си изброила драга! Първо нямам време да правя това! Второ, нещо май се опитваш да ми припишеш твои действия! Трето, ценя безкрайно много живота на хората, дори и на такива като теб - бълващи отрицателни енерии, с цел да се нахранят! Четвърто, не ме кефи лесна печалба! Пето, ръка на сърцето си няма да слагам, защото това се прави когато си лице в лице с човека!

цитирай
57. punkey - охххх
10.06.2011 12:10
Лисо, Лисооо...вземи си мъж се кротни малко. Интересува ме колко пари вадят и най-важното ОТКЪДЕ ги вадят. Иначе да платиш 20 хилядарки за 14 годишно момиче попринцип за педофилия и търговия на жива плът го водят...ама идиотите като теб го наричат "прекрасен етнически обичай". Иначе псоле след 3 дена сватба, окичената с пари булка ще има да плаче как я дискиминирали и как нямало пари и работа. И айде сега, пенсионни фондове, доктори, конспирацията на рептилиите и масони...темата е за циганската НАГЛОСТ.

Слагам си ръка на сърцето и спирам да ти пиша , понеже гледам, че още малко ще напълниш гащите от зор да тролваш навсякъде.
А това за жените и техните имоти много ме развесели, кажи ми случайно...да не ти е разбил сърцето т.е преебал някой грък ;))
цитирай
58. lisichka - АЗ ЗА ЦИГАНИН ПРЕДАТЕЛ НА ВЯРАТА НЕ СЪМ ЧУВАЛА АМА ЗА ПОМАЦИ СЪМ ЧУВАЛА
10.06.2011 12:11
анонимен написа:
Лисичке , лисичке не знам до каква степен си КОЛОРитна , но имаш акъл колко едно врабче , навярно защото си мангал , вие сте генетично обременени полухора , хитри като животни , тъпи като галоши , най ми е смешно , когато представител на тази етническа група започне да демонстрира някаква странна гордост. Всеки е правил нещо лошо през живота си естествено , но само мангалите го правят цял живот, за какво "неможене" говориш пък ти бе "ромке" , колко трябва да си зле за да те изгонят от страна като Индия ??? Българите са доказали , че могат в ситуации, в които вие бихте обърнали и вяра и всичко , както правите за едно кебапче , жалки подобни на хора нищожества. Човека ти казва именно , че не го интересува колко вървят БУЛКИТЕ и не иска да го чете във вестниците , а ти го питаш какво го интересувало ... циганите освен кокошкари са убийци на стари хора , изнасилвачи на деца , педофили , хора без никакви ценности , джебчии , курви и не е само защото не им се дава шанс , тия хора имат история , никакви европедерастки изпълнения , здрава икономика и т.н. не могат да се оправят с вас , ЗДРАВА РЪКА му трябва на мангала за да влезе в правия път.

цитирай
59. lisichka - малеееееее какви работи говориш за ромите
10.06.2011 12:41
анонимен написа:
Не разбрах кой и защо ми изтри последния коментар ще се наложи да го пресъздам , та лисичке , на теб ти харесва да живееш като българка , затова не си чувала , че мангалите си продават децата за по 1000 лв и се успокояват , че щели да си направят друго тая година , продават си бъбреците на двойно по-ниска цена , гласуват за който им падне за кебапче , казват ,че са турци защото имали мустаци или евангелисти , когато им дават помощи и дрехи от САЩ. На теб ти харесва да живееш като българка , но да се изживяваш като циганка. Помаците са презирани не по-малко от циганите именно защото са предали вярата си , те са малцинство като циганите , ние мнозинството сме издържали и сме се борили. Пак казвам не презирам помаците , защото някои хора просто са по-слаби от други, но не и циганите , те просто се възползват от ситуацията.

откъде си ги измисляш тези работи?
Обожавам натуралната циганска музика , но не тази измислена хибридна какафония на Пайнера. Обичам и Азис :)))))))))
цитирай
60. lisichka - Да бе, вчера си мислех по вашият въпрос с просията
10.06.2011 12:50
анонимен написа:
Подобни случки, включително и СМС кампаниите напоследък ме оперираха от съчувствие дори и към нуждаещите се ... сори ама :((((

А КЪДЕ ЗАБРАВИХТЕ ПРОСИЯТА ЗА ЗДРАВЕ? ЗАЩО В НИТО ЕДНА НОРМАЛНА ДЪРЖАВА НИКОЙ НЕ ПРОСИ ЗА ЛЕВКЕМИЧНО БОЛНИ И ТРАНСПЛАНТАЦИИ А В НАШАТА МИЛА РОДИНА НЕПРЕКЪСНАТО ТЕКАТ ЖАЛБИ ЗА ПОМОЩ?
цитирай
61. lisichka - нЕЗНАМ у вашто село как е , ама на мен един богаташ веднъж искаше да ми брои пари на ръка да му родя дете че жена му била безплодна. човекът ме намери за много
10.06.2011 12:51
анонимен написа:
Хахха не може да си сериозна ... от къде измислям тия работи ли ? Ти къде живееш ?

цитирай
62. balkanec - Приказка за царския син
10.06.2011 12:56
Един царски син и едно цигане се родили по едно и също време. Станало нещо и объркали бебетата. Цигането израстнало в царското семейство.
След години царя и принца се разхождали из полето. Стигнали до една река и царския син посочил с ръка и казал:
- Тате, а пък ако знаеш от тия върби какви хубави кошници стават!
цитирай
63. kikowsky - Нагли са.
10.06.2011 13:16
Не само, защото са примитивни у себе си, но и защото им се позволява.
цитирай
64. анонимен - http://alegator. blog. bg/his...
10.06.2011 14:10
http://alegator.blog.bg/history/2011/06/10/goliama-tragediia-ste-moderatorite.762688
цитирай
65. herodotus - За това какви са циганите са виновни българите
10.06.2011 14:43
Не се сърдете, че циганите ни се качиха на главите. През 1943 г., когато това беше напълно възможно, вместо да ги изпратим на претопяване в газовите камери, ние тръгнахме да ги спасяваме. Сега много се пише за това, че сме спасили евреите си, но няма и ред затова, че сме сторили това и с циганите, отново по същото време. А са били само 60 хиляди. Но определено трябва да се пази място на стадиона при следмащият преврат и за мутрите и омутрените ни политици.
цитирай
66. mikino - Между другото, много ми е интере...
10.06.2011 18:48
lisichka написа:
mikino написа:
lisichka написа:
mikino написа:
Между другото, много ми е интересно, как някои хора са специалисти по всичко. Исказват се навсякъде и то по най-смешния и долнопробен начин... Предлагам на същите, да престанат, защото колко повече пишат, толкова повече им личи простоията!

ама то съм извинена защото съм проста
И все пак ще си сложиш ли ръка на сърцето и да кажеш че не си измамила, убила и откраднала през живота си? Много долнопробен въпрос но ме интересува отговора
:)))))))

Ха-Ха! Ти понятието Човечност, май не си го чувала! Много съм далеч, от нещата, които си изброила драга! Първо нямам време да правя това! Второ, нещо май се опитваш да ми припишеш твои действия! Трето, ценя безкрайно много живота на хората, дори и на такива като теб - бълващи отрицателни енерии, с цел да се нахранят! Четвърто, не ме кефи лесна печалба! Пето, ръка на сърцето си няма да слагам, защото това се прави когато си лице в лице с човека!


Е МНОУ СИ ТЪПА! ТАКЪВ КУХ И БОЛЕН МОЗЪК ОТДАВНА НЕ БЯХ СРЕЩАЛА!!!
цитирай
67. ok3223 - Подобни случки, включително и СМС ...
10.06.2011 20:15
lisichka написа:
анонимен написа:
Подобни случки, включително и СМС кампаниите напоследък ме оперираха от съчувствие дори и към нуждаещите се ... сори ама :((((

А КЪДЕ ЗАБРАВИХТЕ ПРОСИЯТА ЗА ЗДРАВЕ? ЗАЩО В НИТО ЕДНА НОРМАЛНА ДЪРЖАВА НИКОЙ НЕ ПРОСИ ЗА ЛЕВКЕМИЧНО БОЛНИ И ТРАНСПЛАНТАЦИИ А В НАШАТА МИЛА РОДИНА НЕПРЕКЪСНАТО ТЕКАТ ЖАЛБИ ЗА ПОМОЩ?


Еии, като те чете човек му иде...Нямаш ли работа, задължения, непрекъсното сееш, когато и да надзърна сееш, нелепици и дрязги. От кога България е нормална държава, за да задаваш провокативно тъпи въпроси. Да не мислиш, че е приятно и лесно на хората, които организират и провеждат тези кампании.
ТОВА Е ИДИНСТВЕНИЯ НАЧИН ДА СЕ ПОМОГНЕ НА ДЕЦА С ТЕЖКИ БОЛЕСТИ И СКЪПО ЛЕКУВАНЕ. ДЕЦА НА БЕДНИ РОДИТЕЛИ, КАКВИТО СА 90% ОТ БЪЛГАРСКИТЕ СЕМЕЙСТВА. Друг засега няма.
И се праиш на селска клюкарка, окклюкарила целия сайт.
Стой далечко от Микино, не е от твоята черга и лъжица за твоято уста.
Дали си или не си селяндурка е твой избор.
С твойте бърборене,брътвежи и нахалство отегчаваш всички и ругаят по-малко търпеливите.
Стига с тези простотии, с които парадираш целодневно, с тази нарочна простащина, с която опорочаваш иначе полезни дискусии.
Не си толкова проста, на каквато се праиш...
Да ти харесват кавгите, да те мразят и на раричат каква ли не. Твоето си е патология. Не се ли усещаш?
И стой далечко от Микино да не береш ядове по ниедно време.
Не си много цъфнала и вързала, и не дърпай дяволи за опашките.
цитирай
68. monateos - Лисичката се завря в миша дупка след ...
11.06.2011 00:30
Лисичката се завря в миша дупка след този коментар :))))(да вземе със себе си и cekupata,че и тя нещо ми се е умирисала на развалени яйца)

Браво mikino,страхотен постинг!
цитирай
69. lisichka - ok3223
11.06.2011 21:25
Нещо си сбъркал времето в което да ми казваш къде да ходя и какво да правя. Въобще не ме е страх от тебе . Мискинката си е мискинка . Не сте ми били интересни за това не съм се завъртала тук.
След като ти много умния и правещ се на интелект ми казваш че единственият начин е да просиш пари за болни деца, но да не си оправиш здравеопазването в държавата, означава че си потенциален престъпник като алчните докторя , които никога не ни лекуват без пари , но нямат свян да пращат пациентите си да просят от мен бедната пари.
Ако искаш може да се обосновеш защо ме наричаш клюкарка но честно казано оми е все едно дали ще го направиш!
Ай сиктир!
цитирай
70. pegas08 - Мики, а това е за спомен от мен! Лек ден!
12.06.2011 08:47
Пазете се от циганията , не от циганите!

Еразъм Рутерпегасов

КУ-КЛУКС-КЛАН ПО НАШЕНСКИ
-----------------------------------------------

СЪВСЕМ НАСКОРО, В ЖЕГА ВИРТУАЛНА.

Дали от слънчев взрив или незнайно как.

Дойдоха блогъри, при дама на прохлада.

Жадни, правдата да търсят пак!


Тя, темата, широко е известна.

Кой и как пострадал от Асан.

По-скоро, Айшето, станала е мракобесна.

По улиците проси- без нито капка срам!


И тъй, невинно-блогърската Клян- Клюн- Клян.

В Блог приятен, женско- дружелюбен.

Превърна се в сборище на Ку-Клукс-Клан.

Изглежда на Айшето, перушината ще скубят.


Започна в Блог Беге съдът на Линч.

Катран в казаните бе турен.

Реве тълпата: "Дръжте и Асан в плен!"

Масло в огън още бе притурен


Пищи Асан ;"Обещавам да се интегрирам!"

Блогъри налагат го с камшика.

Айшето няма веч да проституира.

Картофи ще копае и бере смрадлика...


Блогър на Асан и Цар не вярва.

И двамата послъгват политично.

Клян-Клюн -Клян, по Айшето се стоварва.

Броячът цъка интервали идилично!


Опитах на сестра Тереза да се правя.

На блогърът не му е до скрижали.

Изядох боя. В Хелзинки Уоч се жалвам.
---------------------------------------------------
Дали е жегата виновна? Едва ли?
цитирай
71. apollon - най-голям талант ромите имат при ...
17.06.2011 01:16
най-голям талант ромите имат при ромския хумор
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2992880
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930