Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2011 13:08 - Може би... Следва КРАЙ...
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18209 Коментари: 57 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте приятели!
Има неща, които могат да ви накарат да се откажете и от най-приятните ви занимания! За съжаление, тук в блога тези неща станаха твърде много:
- завист; злоба; низост ; обиди; провокации; обвинения; интриги; лъжи; лицемерие; простащина; невежество; цинизъм; изопачаване на истината и т.н.
Това са по-голяма част от нещата, които мен лично, биха ме отказали тотално от нещо, колкото и да ми е любимо!
Идва един момент на труден избор:
Когато усетиш част от тези гадости върху себе си, си казваш: "Да, ще замълча, ще изчакам, може пък да е нещо моментно..." Изобщо, се опитваш да търсиш оправдания, докато не ти дойде в повече.
В един момент обаче, се случва така, че някой от когото изобщо не си очаквал и когото си ценил, получаваш зверски шамар! Той решава, че може да си поиграе с теб, като изопачава нещо, което си казал някъде така, че да изглежда все едно жестоко си го обидил!
Знаеш, че когато си писал или говорил, не си искал да го обидиш, но въпреки всичко търсиш причината в себе си. Когато не я намериш, защото помниш и знаеш думите си, както и емоцията, която те е накарала да реагираш по този начин, започваш да се замисляш. Причината? Какво е накарало този човек да изреве кански и да те накара да се чувстваш виновен?
Опитваш се да оправиш нещата с говорене, оправдания, които знаеш, че са безмислени, но го правиш само заради човека, защото го уважаваш и не искаш конфликти. От другата страна обаче, не срещаш разбиране. Виждаш само едно "риене" на едно и също място.
Продължаваш да се надяваш, че този човек, ще вникне в нещата, които му говориш, че ще се опита да те опознае по-добре... Уви, не става!
Отакзваш се и започваш да правиш изводи. Мястото където си попаднал е пълно с такива... И друг път си получавал удари... Вярно, от не толкова важни за теб хора, но все пак са си удари. Идва прекрасният момент, в който всичко това ти идва в повече! Живота ти не е лесен, като добавиш и това, става непоносимо!
Цялата тази купчина ти се стоварва и казваш: КРАЙ! ДО ТУК БЕШЕ!
След като направиш изобра в главата си, започваш да съжаляваш, за хората които си срещнал, за приятелите които си намерил, за хубавите неща изобщо. Когато се върнеш няколко реда по-нагоре обаче, отново казваш: НЕ! Защото знаеш, че ще има още удари...
Има ли смисъл да ги понесеш? Имаш ли сили да продължиш да гледаш как това, което се е случило с теб, се случва и с други?
Това са въпросите, които си задавам от няколко дни. Ако успея да намеря отговорите им, ще е чудесно. Много зависи обаче, какви ще са те.
Ако случайно видите постингите ми архивирани, защото мисля, че не мога да закрия акаунта си, не се чудете, а прочетете поне десетина реда, от текста по-горе.
Весела почивка на всички, които ме обичат и на тези, които не ме обичат!
Бъдете щастливи и нека Бог е с Вас винаги!



Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. klaraboata - Дай по-веселяшки.
17.06.2011 13:15
Не се затормозявай.
цитирай
2. turb04 - Е, това с тръгването и връщането, с ...
17.06.2011 13:19
Е, това с тръгването и връщането, с новите профили, с различните регистрации е част от цялото.
Не зная защо си се засегнала, но казаното тук е като да изсипеш шише вода в морето.
Блог.бг има и едно ценно качество - може да е добър тренажор за търпение. Помисли над това.
Извън казаното, тук е място, където можеш да се забавляваш, като същевременно пишеш и за сериозни неща - винаги има кой да прочете и едното и другото, а същото важи и за писанията на другите.
Аз не съм те виждал (поне така предполагам), ти мен също. Е, какво значение има в края на краищата онова, което ще си кажем? Ако е хубаво се усмихваш и се радваш, ако не е хубаво, пак се усмихваш и теглиш една майна.
Дотук представяш образ на човек, който отстоява идеите си доста пламенно и се бори за тях и сегашното "сбогом" ми звучи странно, още повече, че нещо в твоя маниер на писане и изказ непрекъснато ми казва, че съм те чел и преди. Блогът е место за мелодрами; няма лошо.
Пишеш интересно и който и да стои зад този ник, събира читателски интерес.
Преценката естествено е твоя, но с този сайт трудно се къса. Казвам ти го от опит.
цитирай
3. hamstera - :(
17.06.2011 13:24
Това... ИЗОБЩО НЕ ИСКАМ ДА ГО ВИЖДАМ!!! Ако го направиш, ще покажеш слабост! Ти не си слаб човек и много добре го знаеш! Убеден съм, че докато си писала това, вътрешно даже не си искала да го публикуваш! Помисли за тези, които те четат и те харесват... Не сам малко! Не ги оставяй без истината! Не позволявай, да ги лъжат!
цитирай
4. pantaleev - Виж по добре остани
17.06.2011 13:29
Имаме различия понякога с теб, случва се да те майтапа но не си заслужава да си тръгваш. Това че си разбрала с кого си имаш работа отсреща е напълно разбираемо да те засегне, да те нарани. Знам кой те е засегнал, и не ми е чудно защото съм един от критиците на тези хора.
Не им доставай това удоволствие, искат отмъщение заради човек от техният отбор който се мислеше за Египетски владетел, не им ставай жертвен агнец след като ПРОГЛЕДНА истината!!!
Ти си решаваш все пак :)
цитирай
5. mikino - 2. turb04
17.06.2011 13:32
Няма да спра да отстоявам идеите си. За нищо на света, няма да оставя нещата така! Аз друг профил тук нямам и не възнамерявам да правя! До преди дни, даже бях с лицето си пред вас! Не се крия и не лъжа хората, защото мразя това. Нямам нечисто минало, не правя далавери и нямам нищо взето на чужд гръб! ще намеря друго, по-приятно и интелигентно място може би...
цитирай
6. mikino - Това. . . ИЗОБЩО НЕ ИСКАМ ДА ГО ВИЖ...
17.06.2011 13:33
hamstera написа:
Това... ИЗОБЩО НЕ ИСКАМ ДА ГО ВИЖДАМ!!! Ако го направиш, ще покажеш слабост! Ти не си слаб човек и много добре го знаеш! Убеден съм, че докато си писала това, вътрешно даже не си искала да го публикуваш! Помисли за тези, които те четат и те харесват... Не сам малко! Не ги оставяй без истината! Не позволявай, да ги лъжат!

Хами, обичах хората, които ме харесват и които харесват статиите ми и бъди сигурен, че ще се пренеса и вие ще разберете къде. Въпросът е, че ми омръзна! От както съм тук все едно и също!
цитирай
7. hamstera - МИСКИНО, ВАЖНО Е КАКВО ВЪРШИШ, А НЕ ...
17.06.2011 13:53
анонимен написа:
МИСКИНО, ВАЖНО Е КАКВО ВЪРШИШ, А НЕ КАКВО ГОВОРИШ!

За разлика от тебе, тя наистина "върши"! Ако не си го разбрал, се постарай!
цитирай
8. mikino - Имаме различия понякога с теб, с...
17.06.2011 13:56
pantaleev написа:
Имаме различия понякога с теб, случва се да те майтапа но не си заслужава да си тръгваш. Това че си разбрала с кого си имаш работа отсреща е напълно разбираемо да те засегне, да те нарани. Знам кой те е засегнал, и не ми е чудно защото съм един от критиците на тези хора.
Не им доставай това удоволствие, искат отмъщение заради човек от техният отбор който се мислеше за Египетски владетел, не им ставай жертвен агнец след като ПРОГЛЕДНА истината!!!
Ти си решаваш все пак :)

Както съм казвала и преди: Всичко се връща! Нищо не остава скрито! Всеки си плаща, за думите и действията. Аз също! Но понеже искам да си платя по-рано, предпочитам да си признавам грешките, за разлика от доста хора тук и в обществото ни като цяло!
цитирай
9. mikino - Наистина! Знаеш мисълта на Ницше - ...
17.06.2011 13:58
анонимен написа:
Наистина! Знаеш мисълта на Ницше - това, което не ни убива ....., нали? Сигурно знаеш и българската перефраза - Това, което не ни убива ни ебава мамата!
Но всички немски, австрийски или каквито и да са там брадатковци с претенции за меродавност относно човешката същност, не знаят универсалната рецепта за оправяне на всякакви душевни терзания и колебания. А именно - по три пъти на ден, преди ядене, по една лъжичка МАЙНАТА ИМ!
Разбра ме нали?
И едно лично мнение - готина си, остани! И без това готините хора са на свършване.

Ако си го кажа на себе си, ще се почувствам зле, защото така скривам действителното ми отношение към хората и нещата. Предпочитам да го кажа в очите!
цитирай
10. hamstera - Това. . . ИЗОБЩО НЕ ИСКАМ ДА ГО ВИЖ...
17.06.2011 14:00
mikino написа:
hamstera написа:
Това... ИЗОБЩО НЕ ИСКАМ ДА ГО ВИЖДАМ!!! Ако го направиш, ще покажеш слабост! Ти не си слаб човек и много добре го знаеш! Убеден съм, че докато си писала това, вътрешно даже не си искала да го публикуваш! Помисли за тези, които те четат и те харесват... Не сам малко! Не ги оставяй без истината! Не позволявай, да ги лъжат!

Хами, обичах хората, които ме харесват и които харесват статиите ми и бъди сигурен, че ще се пренеса и вие ще разберете къде. Въпросът е, че ми омръзна! От както съм тук все едно и също!

Не случайно пуснах вчерашня си постинг!!! Искам тия неща да престанат, но не искам ти да го отнесеш, заради всичката простоия, която се стели тук!
цитирай
11. hamstera - И още:
17.06.2011 14:04
Разбери, че си ценен човек! Разбери, че са малко такива като тебе, които не крият истината и не ги е страх от нея и от последствията! Помня когато ми каза: "Знаеш ли има едно местенце в нета, където има готини хора. Ще ти хареса, ако искаш ела." Е МАМКА МУ, НЕ МИ ХАРЕСВА! Вече не ми харесва! Не защото имаш план да си тръгнеш, а защото дори и да го направиш, простоията ще продължи! Тия нещастници, които са кухи като спукана халба, ще бъдат управлявани от други нещастници, благодарение на това, че не е имало някой, който да им каже истината и да се замислят!
цитирай
12. mikino - Аз съм MUERTE. Коментар № 8 е мой. Не ...
17.06.2011 14:10
анонимен написа:
Аз съм MUERTE. Коментар № 8 е мой. Не зная защо излезе така - пиша от блога си. Странно.

Сигурно ти е изтекла сесията. И при мен се получава понякога, не се ядосвай!
цитирай
13. rustam - Не мога да не те поздравя за позицията,
17.06.2011 14:16
защото това е позиция на честен човек. Невинаги съм споделял виждането ти за разни въпроси, понякога мисля, че е наивно. Но не мога да не кажа, че винаги си била честен човек, далеч от подмолните интриги.
Затова не можеш да понасяш лицемерите и те ти го "връщат".
Хубаво е, че имаш достойнството да им го речеш в очите, а не просто да си замълчиш.
Факт е, че вчера в постинга на "особата" казах някои неща, които и ти беше заявила открито за нея. Тези коментари бяха изтрити. Това е подходът на лицемерите - едно говорят, друго вършат. Уж загрижени за Блога, уж трият само цинични коментари, а всъщност те са най-големите завистници и интриганти и трият всяко различно мниние, което не ги устройва.
цитирай
14. valsodar - Писането в блогът ти ли е най-при...
17.06.2011 14:25
Писането в блога ти ли е най-приятното ти занимание?

При мен то е в четенето на добра книга, на добър постинг дори от добър автор.
В среща с приятели, които не съм виждал отдавна и за които знам, че има какво да си кажем, дори и да мълчим. Ако наистина това е най-доброто ти занимание, решението ти да се откажеш от него е напълно правилно и ще е от полза за теб.
цитирай
15. pantaleev - Мише стегни се
17.06.2011 14:33
Не искам да не виждам повече това сладко котенце на аватара ти :)))))) ;)
цитирай
16. mikino - защото това е позиция на честен ч...
17.06.2011 14:33
rustam написа:
защото това е позиция на честен човек. Невинаги съм споделял виждането ти за разни въпроси, понякога мисля, че е наивно. Но не мога да не кажа, че винаги си била честен човек, далеч от подмолните интриги.
Затова не можеш да понасяш лицемерите и те ти го "връщат".
Хубаво е, че имаш достойнството да им го речеш в очите, а не просто да си замълчиш.
Факт е, че вчера в постинга на "особата" казах някои неща, които и ти беше заявила открито за нея. Тези коментари бяха изтрити. Това е подходът на лицемерите - едно говорят, друго вършат. Уж загрижени за Блога, уж трият само цинични коментари, а всъщност те са най-големите завистници и интриганти и трият всяко различно мниние, което не ги устройва.

Такава низост, може да си позволи само един глупав човек, който е с високо менине за себе си и не търпи критики!
цитирай
17. mikino - Писането в блога ти ли е най-прия...
17.06.2011 14:37
valsodar написа:
Писането в блога ти ли е най-приятното ти занимание?

При мен то е в четенето на добра книга, на добър постинг дори от добър автор.
В среща с приятели, които не съм виждал отдавна и за които знам, че има какво да си кажем, дори и да мълчим. Ако наистина това е най-доброто ти занимание, решението ти да се откажеш от него е напълно правилно и ще е от полза за теб.

Да ти кажа, да! Едно от най-приятните неща, които правя е да пиша. Без значение дали е тук или някъде другаде. Така слагам пред себе си всичко, което е в главата ми и я освобождавам за нови неща. Така показвам що за човек съм и хем се гледам аз самата отстрани, хем и другите знят с кого си имат работа. Наистина има много готини хора тук! Не мога да отрека! Готини бяха и тези, които ми се навърлиха... Но показаха същността си и това ме отвращава!
цитирай
18. valsodar - И какво излиза сега? Хем ти се е ...
17.06.2011 14:41
И какво излиза сега?
Хем ти се е щяло да провокираш аудиторията си, ама и хем не ти е стигнал куражът да приемеш провокациите й в отговор на твоите?

Аз също нерядко съм провокирал читателите си, но още докато пиша нещо, знам каква ще е ответната реакция на него и много рядко съм бил изненадван от нея.

Каквото посееш... :)
цитирай
19. анонимен - И аз те обичам и ако малко ти викам, то ...
17.06.2011 14:54
И аз те обичам и ако малко ти викам, то е за твое добро. Защото имаш нужда от шокова терапия, за да се отърсиш от наслоените ти предразсъдаци. "Поживьом-увидим", казват руснаците и постепенно и все по-често ще си казваш "Ех, вярно казваше Кушел на времето, но пуста младост и наивност." Всъщнос това време почти е дошло. Само няколко годинки още. Не се сърди, никого не мразя наистина. Виж някои парцали просто не ги забелязмам, но то е друго.
цитирай
20. mikino - 20. valsodar
17.06.2011 14:58
Приемала съм ги толкова пъти, че вече знам горе - долу, кой какво ще напише, като коментар на мой постинг. Визирам хората, които редовно минават от тук. Останалите получават отговора ми и толкоз, ако не им харесва, да се оправят, ако не го разбират - също.
цитирай
21. mom4eotli4nik - Подкрепям всички коментирали до тук.
17.06.2011 15:01
Съветите им са мъдри и си заслужава да ги послушаш. Това са най-харесваните хора в блогбегето.
цитирай
22. hamstera - Приемала съм ги толкова пъти, че ...
17.06.2011 15:02
mikino написа:
Приемала съм ги толкова пъти, че вече знам горе - долу, кой какво ще напише, като коментар на мой постинг. Визирам хората, които редовно минават от тук. Останалите получават отговора ми и толкоз, ако не им харесва, да се оправят, ако не го разбират - също.

Ами продължи да го правиш! И да знаеш и тук ще го напиша, няма да изтрия изречението най-долу в последният ми постинг, щото жената ще ме разкърти!
цитирай
23. dolsineq - Не ми стана много ясно, защо заради ...
17.06.2011 15:11
Не ми стана много ясно, защо заради един трябва и другите да губиш, Микино? Скъсай с въпроосният и продължавай напред!
цитирай
24. mikino - Не ми стана много ясно, защо заради ...
17.06.2011 15:23
dolsineq написа:
Не ми стана много ясно, защо заради един трябва и другите да губиш, Микино? Скъсай с въпроосният и продължавай напред!

Ако беше само един, мислиш ли че щях да имам тия мисли в главата си? Ако беше от скоро, мислиш ли, че щях да се засегна?
Общо взето някъде от третият или четвъртият ми постинг, от както съм тук, а това са близо две години. Всяко нещо си има граници. Понякога една капчица е достатъчна да прелее чашата. Смятам се за много търпелив човек, но май не е съвсем така, особено когато изопачават нещата, които съм казала.
цитирай
25. lisichka - Мискино голяма си лигла като кака ти ...
17.06.2011 15:28
Мискино голяма си лигла като кака ти пищялка. Ти си от онзи тип лигави женички, които неперкъснато играете жертви , за да може мухльовците да дуят мускули покрай вас и да си втурват да ви спасяват. После се чудят защо били използвани ...Къде ти у мъж мозък , у долната му глава мозък има ли? Като гледам как са те наобиколили котараците , вашето си е направо групов секс на публично място :))))
Ай чао оставям те да продължаваш да се халосваш пред мъшката си публика гледай само да не прихванеш вземи мерки че не е майтап работа....:)))))))))))
цитирай
26. lisichka - И да не вземеш сега да кажеш че съм ...
17.06.2011 15:30
И да не вземеш сега да кажеш че съм злобна !!!!
Не съм просто съм лежерно духовито-забавна на твой гръб!
цитирай
27. pantaleev - Ей хора защо мълчите
17.06.2011 15:35
Елате и подкрепете Микино. Кажете НЕ на цинизма от псевдо журналисти доносници.
Кажете не на женички които не могат да си оправят домакинството, външният вид и са тръгнали да се правят на голямата работа в нашият блог.
Кажете Не на интрижките които правят някои женички, а после някой глупак да ги защитава.
Подкрепете Микино.
Журналистите да си бачкат в БНР - това тук е свободна територия, не е централа на Сталин и не важи максимата - Който не ме харесва и критикува трябва да умре.
цитирай
28. dolsineq - Не ми стана много ясно, защо заради ...
17.06.2011 15:41
mikino написа:
dolsineq написа:
Не ми стана много ясно, защо заради един трябва и другите да губиш, Микино? Скъсай с въпроосният и продължавай напред!

Ако беше само един, мислиш ли че щях да имам тия мисли в главата си? Ако беше от скоро, мислиш ли, че щях да се засегна?
Общо взето някъде от третият или четвъртият ми постинг, от както съм тук, а това са близо две години. Всяко нещо си има граници. Понякога една капчица е достатъчна да прелее чашата. Смятам се за много търпелив човек, но май не е съвсем така, особено когато изопачават нещата, които съм казала.

.........................................
Миленче, кърлежите никога няма да изчезнат. Нали знаеш, ще се наруши равновесието... "Набий един", останалите сами ще се оттеглят...;)
цитирай
29. анонимен - Тобозка, много си бойна. Колко мъже ...
17.06.2011 15:46
Тобозка, много си бойна. Колко мъже се пребила до сега, хъм?
цитирай
30. dolsineq - Тобозка, много си бойна. Колко мъже ...
17.06.2011 16:02
kushel написа:
Тобозка, много си бойна. Колко мъже се пребила до сега, хъм?

...........................................................
Кушел, защо точно пък "мъжете"? С тях нямам проблеми. ;)
цитирай
31. анонимен - Сакън!
17.06.2011 16:02
Не си отивай ;-(
цитирай
32. mikino - лисо, и аз имам съмнения за Малък ...
17.06.2011 16:26
анонимен написа:
лисо, и аз имам съмнения за Малък блогски театър

Хахахаха! Ми то театъра е навсякъде! Като почнеш от Ларгото и стингеш до блога хахахха! Пък като добавиш и лицемерието и картниката става пълна! Някои просто копират управниците ни! Не визирам Лисанката, щото тя си е пиперлива, вече й свикнах, но други хора определено да!
цитирай
33. hamstera - аз предлагам да напусне Пискови...
17.06.2011 16:36
анонимен написа:
аз предлагам да напусне Писковица!
ама на кукуво лято...
плевелите не напускат (((

Аз също имам подобно предложение в хамстерската си тиква, но все още не мислех да го изказвам. Очаквах поне да се появи и да бъде достойна, ама те така са журналята... Трудно могат да бъдат достойни, изопачавайки истината. Те това правят по-принцип. Само хванете един вестник и ще ви стане ясно за какво говоря! Писах вече: Клакьори и то скъпо платени!
цитирай
34. hamstera - № 35
17.06.2011 16:38
Абе не само завършени, има и такива дето тепърва се школуват тук... Ма или ние или те! Ще видим!
цитирай
35. анонимен - Много неясно звучи.
17.06.2011 19:07
Кажи точно кой и с какво те е възмутил, така излиза, че си обидена от призраци.
цитирай
36. mikino - Нека г-жа Пискова, вместо да ми пише ЛС, да отговори тук писмено!
17.06.2011 21:19
Да застане зад думите и името си! Всичко останало е недостойно!
Личните й съобщения показват само едно: прикритост и низост!
цитирай
37. pagan - mikino
17.06.2011 22:19
Стига с тези откази!!! Точно това целят дебилите (и "анонимните" олигофрени) с тъпотията си и обидните квалификации! Сума хора се отказаха! И все качествени!
Това си е природен закон,- ако няма тор, няма и цветя! При това торът винаги е повече, но едно цвете придава смисъл на съществуването на един камион тор!
Поздрави! И като се събудиш сутрин си казвай: - Смелост, смелост трябва!
цитирай
38. mikino - Стига с тези откази!!! Точно това ...
17.06.2011 22:44
pagan написа:
Стига с тези откази!!! Точно това целят дебилите (и "анонимните" олигофрени) с тъпотията си и обидните квалификации! Сума хора се отказаха! И все качествени!
Това си е природен закон,- ако няма тор, няма и цветя! При това торът винаги е повече, но едно цвете придава смисъл на съществуването на един камион тор!
Поздрави! И като се събудиш сутрин си казвай: - Смелост, смелост трябва!

Не случайно пиша "Може би..." . Усещам още сила в себе си, но очаквам човека, който се постара да ме вкара в тия размисли не да пише ЛС, а да се покаже с името си и да застане зад думите си! Аз така правя!
цитирай
39. rustam - точно така
17.06.2011 23:17
хубаво пожелаваш на "особата" да излезе открито, ама пусто навици.
предполагам, ЛС на госпожата едва ли се отличават от интриганско-сплетничесия стил на беседата й по време на премиерата на Станков.
Поздравявам те за умението да бъдеш открита и честна!
Браво на Миленчето. СлоИ я в джоба г-жа Радиоточка!
цитирай
40. анонимен - Значи за Пискова ставало дума.
17.06.2011 23:34
Ето колко по-интересен е такъв постинг от разни снимчици и клипчета.
Проблемен и същевременно зрелищен.
Без да се нахвърлям срещу Пискова, защото нямам конкретна причина, ще спомена две неща.
Много неприятна ми бе нейната рекламна кампания в полза на един баннат блогер и на един поет преди това..
Но без да съзнаваш, ти си нейно огледално копие - тя се мисли за непогрешима, ти - също.
Укроти малко топката.
цитирай
41. kasnaprolet9999 - Не знам дали си забелязала, но ние с ...
18.06.2011 00:34
Не знам дали си забелязала, но ние с Пискова бая си поговорихме преди няколко дена във връзка с постинга й за бана на Тутанкамон. С нея да спори някой е все едно да спори с радиоточка. Казах й, че има още много да учи и си е така. Тези дни ходя за билки и влизам в блога за малко. Не знам за какво си скубеш косите, ама не си струва, ако е заради нея.Ако си идеш и на мен ще ми липсваш.Почини си малко, разходи се до Фейса да погледаш картинки и като ти се допише, пак ела :))) Впрочен сега във Фейса има един интересен референдум, ще ти хареса. Той е във връзка с това, че хората от община Горна Малина ще провеждат референдум на 25 юни за защитена екологично община.Хората са настъхнали за своето бъдеще. Вчера бях в Макоцево, което е част от тази община и говорих с хората. Те не искат в техните земи да има сметища за опасни отпадъци, кариери за строителни материали и замърсяващи производства. Образуван е граждански комитет, който води разяснителна кампания в 13 села от общината.Ето за такива неща си заслужава човек да се бори наистина. А ти се хабиш за някаква си Пискова :))))
цитирай
42. nikita6864 - разбира се, че
18.06.2011 01:01
микиното е същото като писковата. същия досаден професор.
даже прощалния й мелодраматичен постинг прилича на този, който пискова пусна преди време.
цитирай
43. andrei - В блога преди всичко си с приятелите си Микино !
18.06.2011 05:21
Пиши и разговаряй с тях.Много,много не давай ухо на критиците ти-те са на всякъде!Тяхната цел е точно такава-да те обезкуражат.Хайде по-спокойно и лежерно...
цитирай
44. studopor - Аз лично се регнах в този сайт, за да ...
18.06.2011 08:04
Аз лично се регнах в този сайт, за да си пиша когато и каквото поискам. Правя го за удоволствие, защото обичам да пиша. Според мен повечето хора са тук именно с тази цел, а не поради изгода или с цел да злепоставят някой друг. Не разбирам как в подобен сайт може да има интриги, завист и злоба.
Нито карам някой да ми чете писанията, нито мен някой може да ме накара.Сами си сЪздавате проблемите като няма друг. Просто бЪлгаринЪт отчаяно иска да може да се заяде с някого, да се скара, да вдигне скандал, за да може да си излее напрежението върху някого или нещо.
цитирай
45. despinida - Миленче,
18.06.2011 08:42
не изпадай в униние. Ние, твоите приятели, те ценим и не бихме допуснали да напуснеш малкото ни рошаво блог-че заради дреболии...усмихни се и дай знак, че си силен човек :)

цитирай
46. razkazvachka - Има няколко начина -
18.06.2011 11:23
1. да изтриваш коментарите, които не са адекватни
2. да се архивираш
3. да изтриеш изцяло блога си
4. да зарежеш цялата работа и да поглеждаш чат-пат
...........................................................................................
в първия случай просто продължаваш с леко сърце, без да се тровиш излишно
във втория случай - не е работа
в третия случай - още повече не е работа - това тука си е създадено от тебе и не бива да се убива
в последния случай - ами Романов даже и не поглежда в блога си, а аз вече се логвам единствено за да кажа здрасти тук-таме, защото като анонимна ме трият даже в моя блог...
Но - така или иначе - веднъж като се изгуби удоволствието да пишеш тука поради неимоверно затлачване - работата с блогбегето е приключена - дори и да се връщаш - пак е приключена.
цитирай
47. tili - "Обичам", "Не обичам" - това са
18.06.2011 11:28
много силни чувства за блог-общуването. Аз се стремя да бъда само доброжелателна и да не обиждам хора, които фактически не познавам. Не че не са ме обиждали, но го отдавам на лошо възпитание или настроение. Или на безсилие да наложиш мнението си по цивилизован начин.
Тук почти няма някой, който да не си е тръгвал по някое време. Но - рядко се получава. Защото се заформя нещо като приятелски или съмишленически :) кръг. И заради тези хора оставаш. Предполагам, че има и хора с други цели, но те не ме интересуват и не се занимавам с тях. Това е от моята камбанария:)))
Изпитвам симпатия и уважение към дейността ти тук и ще съжалявам ако се оттеглиш. Чета те доста редовно, въпреки, че не коментирам. Харесвам искреността, с която се изразяваш. Кучетата си лаят - керванът си върви. Не обръщай внимание на комплексари и ще ти е по-лесно!
Пожелавам ти много хубав ден!:)
цитирай
48. valsodar - Нещо не мога да не се сдържа да не се ...
18.06.2011 12:26
Нещо не мога да се сдържа и да не се разсмея, като видя от къде тръгна темата ( Микино зарязва блога си, който й е най-приятното занимание в живота ) за да се стигне накрая през коментарите до обсъждане на други блогъри по-конкретно Писковата.
Микино, ми що не си каза още в началото, че няма да си тръгваш, ако изгонят Пискова от сайта бре? Кажи и още кой те дразни, и ще сте си лика-прилика с нея!
( не я защитавам, просто констатирам )

И.. репликата ти в последният ти коментар ( Тъп е на сестра ти половият орган! ) - мисли малко, като пишеш подобни, все пак тук влизат и подрастващи!
цитирай
49. frina - Валсодаре,
18.06.2011 13:12
стар блогър си - не различаваш ли mikino от miklno? Някой троли микино и "остава" от нейно име, гледайте бе, хора....
цитирай
50. sinewave - Като гледам развилата се ситуация, ...
18.06.2011 13:23
Като гледам развилата се ситуация, и аз съм ЗА идеята Пискова да си тръгне от тук.

Извинявайте ама,
Колко безотговорност трябва да има в теб за да обвиняваш постинги на блогери (и самите блогери) за собствените си професионални неуспехи? -това да попитам за А. Пискова?

За мен това е чисто измиване на ръце с едно журналистическо нахалство - нейното. Излиза че като си известен журналист, то винаги си "чист", винаги виновниците са около тебе?

Махнали я били от ефир заради един блог - хехехе . Правете сметка и самите БНР колко страхлива медия са всъщност.

Микино, ако тази жена наистина е била способна да те обвини за каквото и да е било по тази тема, то бъди спокойна - тя никога не ти е била приятелка!! Тя също е капка в морето - приеми го и не си зарязвай писането и хората които те подкрепят - ще им липсваш както и те на теб ! Напомням ти го.
цитирай
51. valsodar - Тук стана досущ както в блога на П...
18.06.2011 13:30
Тук стана досущ както в блога на Пискова - уж постинг в защита на някакви си добродетели в сайта, а в крайна сметка се оказва формиране на блогърски ротфронт, за изгонване на други блогъри от сайта.

И кой печели като изгоним тоя, оня и следващият след тях блогър от сайта?
Кой ще остане изобщо в тоя сайт, когато той придобие идеалният си стерилен вид, при който всеки е съгласен с всеки и с всичко.

В спорът се ражда истината.
Наместо да се гоните и преследвате един друг, просто се научете да спорите разумно помежду си и да се обогатявате от различните си гледни точки. Дори и те да не съвпадат с очакванията ви, няма как да не намерите поне една полезна идея или мисъл в написаното от тези, които ви дразнят с присъствието си тук.
цитирай
52. despinida - Хей, някой шегаджия е направил дубликат-блог със снимката на Милена...
18.06.2011 13:48
и името и...е една малка разлика вместо второто i, е сложил l...
Пуснал е пост дори...Оставам...
http://miklno.blog.bg/drugi/2011/06/18/ostavam.767454
цитирай
53. анонимен - Специално искам да поздравя микино за тоя пост.
18.06.2011 13:52
Не за позицията й, а за това, че той е жив, пулсира, предизвиква буря от страсти, не подкрепям напълно тезата й, но фактът,че предизвика тая буря, значи, че тук й е мястото.
Сравнете тоя постинг с лигавите, инфантилни и жалки снимки и клипчета, които имат по 50 гласа от приятелския кръг, в които се облизват 5 души взаимно.
Само от такива постинги има нужда - другото е блато.
цитирай
54. tili - Май се сещам кой троли.
18.06.2011 18:58
Един, който обича да ме цитира по хорските блогове:))) Да е жив и здрав!
цитирай
55. mikino - и името и. . . е една малка разлика ...
18.06.2011 22:37
despinida написа:
и името и...е една малка разлика вместо второто i, е сложил l...
Пуснал е пост дори...Оставам...
http://miklno.blog.bg/drugi/2011/06/18/ostavam.767454

Мисля, че вече дубликата го няма. Силно се надявам да се спре с тези неща, защото вече стават непоносими.
цитирай
56. mt46 - Здравей, Микино!
19.06.2011 21:51
Рядко хора признават грешките си... Това ти прави чест. И мен са ме атакували, пискали са ми на лични - кофти е... Но минава... Ако мислиш, че другаде ще намериш чисто място - едва ли има такова... Почини си и премисли...
Спокойна вечер!... :))
цитирай
57. cinderellathespy - Здравей...
24.12.2011 09:35
Попаднах случайно на твоя постинг точно днес преди Коледа....
Някой го беше чел под постинг в моя блог....
И някак странно споделените от теб мисли съвпадат много с моментното ми светоусещане и състояние....
Аз като че ли тази година видях блог.бг от един доста различен ъгъл... Хубав за един период от време, но в последните месеци доста затормозващ и пречещ на реалния ми живот... Едва в последните си дни си дадох сметка за реално случващото ми се и как до болка съм се пристрастила към нещо, към някого, отдалечила съм се от себе си, като живеейки повече в една виртуална полуреалност съм заключила вратите за живеенето си без граници в истинската реалност.... Взех решение това да се промени. Имам нужда. Просто ще остана отново насаме с мислите си в моята виртуална къщичка, който иска да ме посещава - ще му пускам коментарите, но самата аз едва ли ще посетя някого през следващата година.... Просто изпитах на гърба си колко разрушителни за самия теб могат да бъдат тези контакти.... Завъртваш се в един вихър и ако сам не намериш сили да изплуваш и да се издигнеш от него, спасение няма..... Вярвам че ще си върна равновесието, когато остана насаме с моите само мисли - така както беше през 2009-та и 2010-та....
Истината е, че във виртуалната действителност всичко опира до сила на духа и собствен самоконтрол - лично при мен "лечението" ще е мълчание в двустранната комуникация. Бях го позагубила самоконтрола под давление на много силните емоции, но мисля че е достатъчно че взех решение да си го върна - другото е въпрос на време и случване на живеенето.
Тези дни са празници.... Пожелавам ти здраве, всичко друго се постига, когато човек е здрав!
Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2992775
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930