Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2011 10:16 - Дните на размисъл
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4109 Коментари: 13 Гласове:
18

Последна промяна: 22.06.2011 10:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Здравейте отново!
Пиша този постинг, в отговор на ваши реакции, след решението ми да спра да пиша. Самата аз се колебаех. Не можех взема категорично решение и не случайно в заглавието на предпоследния постинг си оставих вратичка „Може би...”.

След няколко дни, бурни дискусии, десетки клонинги и съвети от приятели, взех своето окончателно решение и си направих изводи.

1. Тук има много хора, които ме ценят. Аз също ги оценявам и ще ми е трудно да ги изоставя. За мен са ценни както нещата, които пишат, така и самите те.

2.Не мога да остана без позиция. Не мога безмълвно да гледам какво се случва около мен и имам нужда да споделям тази позиция с всички вас. Да замълча, това значи да нямам позиция!

3. Не бих позволила да виждам злоупотреби, както с мен, така и с други съблогъри.

Това са малко от нещата, които биха ме задържали тук, но смятам че са значими и не мога да ги пренебрегна.

За тези, които не ме харесват.

Знам, че има и хора, които няма да се зарадват на това ми решение. На тях ще кажа следното: Оценявам факта, че минавате от тук, четете и пишете коментари. На никого не бих се сърдила, заради различната позиция. Хора сме, личности сме и трябва да сме различни. Разнопосочните мнения пораждат дискусии, а те са полезни, за всеки един от нас. Молбата ми е само, да не бъдат употребявани цинизми и обиди към останалите, които пишат, както и към мен. Ако има някой нещо да ми казва, има ЛС. Не е нужно всички да четат личностни нападки и интриги – не прави добро впечатление и говори за липса на възпитание.

За сайта и администрацията.

Изключително съм благодарна на админите, за бързата им реакция! За пръв път усетих, че тук има контрол, за което мога само да похваля хората, които съдействаха, за премахването на клонингите. Ще бъда щастлива, ако продължават да работят така! Липсата на контрол кара много от потребителите да се оттеглят. Още по-важно е, че се уронва имиджа на сайта, както и на компанията Инвестор БГ АД. Никой няма полза от това! На никого не е приятно, да слуша компромати за собствената си компания и нито един потребител не би се зарадвал на нарушенията. Контролът зависи от всички – от нас първо, да се стараем да не злоупотребяваме и да сигнализираме за нередностите и от админите, да реагират на нашите сигнали и да ги проверяват. Надявам се сайта да стане приятно място за разговори, споделяне на идеи и творчество.

За тези, които застанаха зад мен и ме подкрепиха.

Вие сте най-ценното за мен тук! Вие сте мои приятели! Няма нищо по-хубаво от това, да знаеш, че можеш да разчиташ на някого! Сега разбрах всъщност, колко много хора ценят позицията ми. И един да беше, пак щях да се радвам!

 

Имаше една песен „Ще продължавам да пея....” , е аз казвам:

„Ще продължавам да пиша!”.

 Обичам ви всички и ви желая успешен и щастлив ден!





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Дори и за миг не сме се усъмнили, че ще спреш да пишеш.
22.06.2011 10:29
Даже подозирахме, че ще продължиш с удвоена енергия и нечуван хъс.
цитирай
2. yotovava - Продължавай да бъдеш ти,
22.06.2011 10:35
това е най-правилната политка.
Поздрави
Валя
цитирай
3. hamstera - :)
22.06.2011 10:46
Дойде ти акъла значи... Ай вземи да се успокоиш сега. Чакам статия!
Бих попитал какво е мнението ти за "вандалите" изрисували паметника на армията на СеСеРе? Нищо не каза по тоя въпрос. Предполагам, не си го отминала като събитие. Мене лично много ме изкефи.
Ай готино днес!
цитирай
4. mikino - Даже подозирахме, че ще продължиш с ...
22.06.2011 10:57
kimono написа:
Даже подозирахме, че ще продължиш с удвоена енергия и нечуван хъс.

Вие? :))) Да, наистина се колебаех до последно. Дори след клонирането ми, в рамките на няколко часа се бях отказала, но като размислих се върнах на старото си решение. Същото е като в една връзка - имаш нужда да помислиш, преди да вземеш крайно решение.
Добре дошъл Самурай!
цитирай
5. djgator - Браво
22.06.2011 11:21
Радвам се, че не се пречупи пред нещастниците! :)
цитирай
6. mikino - Дойде ти акъла значи. . . Ай вземи да ...
22.06.2011 12:03
hamstera написа:
Дойде ти акъла значи... Ай вземи да се успокоиш сега. Чакам статия!
Бих попитал какво е мнението ти за "вандалите" изрисували паметника на армията на СеСеРе? Нищо не каза по тоя въпрос. Предполагам, не си го отминала като събитие. Мене лично много ме изкефи.
Ай готино днес!

За акъла не знам, дали ми е дошъл, но решението го взех снощи.
За въпросният паметник. Ами не бих казала, че мястото му е в центъра на София. Още повече, той е в памет на убити лъже-офицери. Лъже-, защото това не са истинските руски офицери, които знаем по времето на Царска Русия. Те са избити заради пиянски безчинства, а не защото са ни освободили от фашизма. Такова животно у нас не е имало или ако е имало фашисти, техният брой не е бил повече от 100. Така, че по-скоро бих препоръчала на Столична община да намери начин да събере всички соц изделия на едно място ако е възможно, та всички поклонници на този режим да ходят там.
цитирай
7. turb04 - Добро решение :) Поздравявам те :)
22.06.2011 20:20
Добро решение :) Поздравявам те :)
цитирай
8. makont - Поздрав, Микино,
23.06.2011 10:29
бъди красива и пиши! Усмивки от мен и спорен ден!
цитирай
9. sparotok - !
23.06.2011 10:31
Разбира се, че трябва да продължаваш да пишеш, така доказваш, че си по-добра от тези, които се опитаха да те отстранят с гадориите си...

Поздрави!
цитирай
10. pevetsa - За мен е чест Мики да споделям мяс...
23.06.2011 11:02
За мен е чест Мики да споделям мястото което обитавам с достоен Човек като теб!
Бъди истинска, и бъди непреклонна за истината, както си те познавам.
Прегръдки от Русе.
цитирай
11. mikino - За мен е чест Мики да споделям мяс...
23.06.2011 11:15
pevetsa написа:
За мен е чест Мики да споделям мястото което обитавам с достоен Човек като теб!
Бъди истинска, и бъди непреклонна за истината, както си те познавам.
Прегръдки от Русе.

Благодаря ти!
Поздрави и от Столицата!
цитирай
12. mikino - Разбира се, че трябва да продълж...
23.06.2011 11:16
sparotok написа:
Разбира се, че трябва да продължаваш да пишеш, така доказваш, че си по-добра от тези, които се опитаха да те отстранят с гадориите си...

Поздрави!

В началото доста се засегнах, но мисля, че щеше да е твърде глупаво да престана да пиша, заради това, че някой нещо си го засърбяло, някъде си.
Истината е по-важна от интригите!
цитирай
13. hamstera - хамстер, другия е самозванец! И ...
23.06.2011 12:05
hamsterov написа:
хамстер, другия е самозванец! И Микино щом му прави компания...

Бре бре, я па го тоя! Бе ти нещо май си луднал. Предполагам, че ти си създателя на хилядите хлонинги в блога... Иди на психиатър, щото явно шизото те мъчи, да ти препоръча подходящи хапченца. Ако се опитваш да вдигнеш рейтинга на сайта, като правиш по три нови потребителя на ден, жестоко си се объркал.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2992723
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930