Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2011 17:03 - Лоши ли са наистина?
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10307 Коментари: 44 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Мили приятели, днес прочетох това при Захо:

zahariada.blog.bg/novini/2011/07/18/otnovo-za-kraia-na-sveta-11-11-11.785505#last_comment

Иска ми се, да напиша само няколко изречения и да задам въпроси към всички Вас.
От доста време се знае, че три обекта пътуват към Земята. Счита се, че са големи космически кораби. Бих им казала: Добре дошли! Може би, и да са страшни, но и те са Божии създания.
Първото, което ми хрумва четейки това, а и други статии по въпроса /интересувам се/ е да попитам: ЗАЩО САЩ РЕШИ, ЧЕ СА ВРАЖДЕБНИ?
Кой може да гарантира със сигурност , че трите корабчета пътуват към нас, за да ни унищожат? Ами ако идват с добро? Я си помислете... Няма ли САЩ да ни вкара във нежелана война?
Нямам нищо против Щатите, имам против тяхната външна политика /вътрешната не ме интересува - нито живея там, нито смятам да живея/. Ако сте забелязали, какво се случва в Арабският свят ще се досетите, че винаги се стига до военни действия!
Въпросът, който задавам и постинга ми, като цяло са доста наивни, но пиша на прима виста - даже не смятам да редактирам.
Замислих се, защото ако тези "същества" са разумни, никога няма да ни нападнат първи. Ще изчакат, ще търсят начини за комуникация с нас. След като установят контакт, много ще зависи с кого ще комуникират! Ако трябва да съм напълно честна, не бих желала първия им контакт да е с военното разузнаване на САЩ, а с обикновени хора.
Не знам Вашето мнение и ще ми е интересно да видя коментари под постинга!
И изобщо, как бихте реагирали, ако пред Вас ненадейно застане някое същество или "летяща чиния". Как ще ги приемете?


БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ОТГОВОРИТЕ!


***Всякакви коментари, които не са свързани с темата или съдържащи обиди ще бъдат трити!





Гласувай:
22



1. hamstera - :(
19.07.2011 17:13
Определено бих казал, че ако САЩ поеме комуникацията с тях, забравете за Земята! Политиката на страната на Луцифер, винаги е била агресивна!
Да не говорим, че търсят конфликта и си врат носовете във вътрешната политика на всички държави /справка посланика на САЩ у нас - изказва се за всяко нещо, случващо се у нас и дава съвети, КОЕТО НЯМА ПРАВО ДА ПРАВИ, БИДЕЙКИ ПОСЛАНИК/... Обвиниха руснаците в империализъм, но не се различават от тях по нищо!!!
Едно инфо: САЩ е страната в света с най-голямо потребление и най-много пари, вложени в оръжия!!!
Правете си сметката, в какво може да ни вкарат!
Мик, не е наивно - съвсем човешки въпрос е!
Ай поздрАви от жегината на Старо Търново!
цитирай
2. анонимен - Аре стига с тия смехории.
19.07.2011 18:30
Америка все била лошата, а Русия - добричка.
Винаги в историята Русия е била носител на злото и на нещастията, това никога не е била нормална държава.
Щатите не са райска градина, но е безкрайно по-добре да ги има тях, а не Русия.
Понякога си мечтая за свят без Русия - ще е приказно красиво.
цитирай
3. анонимен - Живей спокойно, моето момече! Н...
19.07.2011 20:20
Живей спокойно, моето момече! Никой от никъде никога няма да дойде.
Даваш ли си реално сметка за разтоянията в космоса. Най-близката звезда до Слънцето е на разтояние от 3,5 св. год. Това означава, че ако някой трябва да тръгне насам, трябва да пътува с 300 000 км/сек. в продължение на 3,5 години. При тая скорост, ако въображаемия кораб срещне дори една прашинка по пътя си, ще анихилира. Остави това, ами радиацията в междузвездното простронство е толкова унищожителна, че живи същества, едва ли биха оцеляли толкова дълго време в космоса. Но има и още един важен факт, който често се пренебрегва от фантастите. А той е, че е невероятно евентуалните цивилизации да си съвпаднат по време. Средниа живот на една цивилизация до нейната деградация и изчезване едва ли надвишава 20-50 хилади години. Но това е само 0,0000003% от историята на Вселената след Големия взрив. Очевидно е, че практическата възможност две цивилизации да се срещнат във времето е нулева. Не знам дали си чела (има такава теория), че нашата ецивилизация е 280-тата по ред, съществувала на Земята. Дори и да е преувеличено, пак е напълно възможно на Земята да е имало и преди цивилизации, които са изчезнали при космически, вирусни и всякакви други катастрофи, както неминуемо ще се случи и с нашата. Няма нищо вечно. И за твое най-голямо съжаление, няма и Господи, които да се намесят в наша полза. :)))

Полигоре, пиши стихове! Не изпростявай!
цитирай
4. estirbg - Мила, ето, давам ти линк
19.07.2011 22:06
за да видиш кой ще дойде с НЛО и как ще се представи за Исус! Всеки момент очакваме да се яви псевдоисуса, така ни осведомява Библията, и едва след него ще се яви истинският Исус. Ще пиша още по въпроса в отделен постинг...Поздрави от мен!
http://estirbg.blog.bg/history/2011/05/21/kak-shte-doide-isus-i-kak-shte-ni-zabludi-lucifer-quot-prize.751251
цитирай
5. yotovava - Микино,
19.07.2011 22:08
Стивън Хокинг доказва, че нито една среща на по-висша с по-нисша цивилизация е била щастлива - най-простият пример е Америка.
Но ние едва ли ще сме живи, за да видим.
Валя
цитирай
6. mikino - Америка все била лошата, а Русия - ...
19.07.2011 22:26
poligor написа:
Америка все била лошата, а Русия - добричка.
Винаги в историята Русия е била носител на злото и на нещастията, това никога не е била нормална държава.
Щатите не са райска градина, но е безкрайно по-добре да ги има тях, а не Русия.
Понякога си мечтая за свят без Русия - ще е приказно красиво.

Поли, никой не казва дали Русия е лошата или САЩ, в случая по-скоро говорим за съвсем друго нещо! Това са други същества и не е ясно дали ние, Човеците ще разберем техният начин на общуване! Това, че САЩ приема всяко "чууждо" и по-силно като заплаха, важи и за Русия - те пък са маниаци на тема шпионаж, тъй че никой не иска да плюе Щатите, просто това което виждам като тяхна външна полтитика не ми харесва, не мога да кажа че и руснаците ми харесват. Единственото нещо, в което Русия бие по точки е науката - те са по-умни от американците. Но като цяло за конкретния случай мисля, че няма да има адекватна реакция, от към тези, които ще комуникират с тези "същества".
цитирай
7. mikino - Стивън Хокинг доказва, че нито една ...
19.07.2011 22:28
yotovava написа:
Стивън Хокинг доказва, че нито една среща на по-висша с по-нисша цивилизация е била щастлива - най-простият пример е Америка.
Но ние едва ли ще сме живи, за да видим.
Валя

Нищо не се знае Вал... Дай Боже да сме разумни и да не приемаме всичко като нападение срещу нас. Това е по-лошият вариант, от колкото да се опитаме да приемем тези чужди обескти, като нещо нормално - все пак в цяла Вселена, няма как да сме сами, нали?
цитирай
8. mikino - Здрасти Куш!
19.07.2011 22:34
Ами аз съм се убедила, че винаги и всичко е възможно. Няма константни неща, няма абсолютни неща. Което автоматично означава, че не е ненормално да се срещнат две цивилизации в огромната Вселена. Аз също се интересувам и доста чета и смятам, че която и да сме по ред цивилизация на Земята, ние живеем тук и сега т.е. Ако преди нас са правили грешки - както Атлантите, трябва да разберем каквди са те и да се опитаме да не ги повтаряме. Ще ги разберем от артефактите. Ако се наложи да отговаряме за техните грешки, значи "другата цивилизация", която дойде да се разплати с нас, знае, че ние сме техни потомци. Офф, звучи много шантаво, но до някъде има логика...
Не знам...
Не бих казала, че ме е страх - не, по-скоро не ме е страх от "другите", страх ме е от хората, от себеподобните ми!
цитирай
9. mikino - за да видиш кой ще дойде с НЛО и как ще ...
19.07.2011 22:39
estirbg написа:
за да видиш кой ще дойде с НЛО и как ще се представи за Исус! Всеки момент очакваме да се яви псевдоисуса, така ни осведомява Библията, и едва след него ще се яви истинският Исус. Ще пиша още по въпроса в отделен постинг...Поздрави от мен!

Един човек, който твърди, че е реално, на годините на Йоан Кръстител веднъж ми каза: "Ще дойде друго време, мъртвите ще станат от гробовете си, ще има много катаклизми и Бог ще дойде да прочисти Земята" - може би това е има в предвид? Не знам... Ако е така, доста сме грешниците... И от това не ме е страх, защото вярвам, че наистина някой ден ще дойде това време, в което хората ще живеят в благоденствие и какво се казва "раят ще дойде на Земята".
Не виждам линка, ако е удобно го пусни пак!
Благодаря, че намина!
Лека и спокойна нощ!
цитирай
10. анонимен - Ти май не ме разбра. Дори някога и ...
20.07.2011 07:16
Ти май не ме разбра. Дори някога и някъде в космоса да е имало други форми на живот, разтоянията и времето са непреодолима пречка да разберем това.

Искам да мислите повече. Колко форми на живот има в земната фауна? Два милиона.
Сред тия два милиона същества, колко магат да разговарят с хората и колко приличат на тях. Нула. След като на Земята контакта е невъзможен и то при такова огромно разнообразие от живи същества, как може на някого да му хрумне, че в космоса може да има хуманоидни същества. Това е пълен абсурд. Такава вероятност клони към минус безкрайност. Ето затова простите хора са и религиозни, защото е по-лесно да си обясняваш нещата с бабини деветини, отколкото да мислиш. Мисли!!!
цитирай
11. mikino - Ти май не ме разбра. Дори някога и ...
20.07.2011 08:40
kushel написа:
Ти май не ме разбра. Дори някога и някъде в космоса да е имало други форми на живот, разтоянията и времето са непреодолима пречка да разберем това.

Искам да мислите повече. Колко форми на живот има в земната фауна? Два милиона.
Сред тия два милиона същества, колко магат да разговарят с хората и колко приличат на тях. Нула. След като на Земята контакта е невъзможен и то при такова огромно разнообразие от живи същества, как може на някого да му хрумне, че в космоса може да има хуманоидни същества. Това е пълен абсурд. Такава вероятност клони към минус безкрайност. Ето затова простите хора са и религиозни, защото е по-лесно да си обясняваш нещата с бабини деветини, отколкото да мислиш. Мисли!!!

Аз смятам, че е възможно да има други разумни същества. Дали са хуманоидни няма значение, но ги има. Как си представяш в цяла Вселена да има само едни "разумни" същества? Аз не мога да си го представя...
цитирай
12. hamstera - Ти май не ме разбра. Дори някога и ...
20.07.2011 08:48
kushel написа:
Ти май не ме разбра. Дори някога и някъде в космоса да е имало други форми на живот, разтоянията и времето са непреодолима пречка да разберем това.

Искам да мислите повече. Колко форми на живот има в земната фауна? Два милиона.
Сред тия два милиона същества, колко магат да разговарят с хората и колко приличат на тях. Нула. След като на Земята контакта е невъзможен и то при такова огромно разнообразие от живи същества, как може на някого да му хрумне, че в космоса може да има хуманоидни същества. Това е пълен абсурд. Такава вероятност клони към минус безкрайност. Ето затова простите хора са и религиозни, защото е по-лесно да си обясняваш нещата с бабини деветини, отколкото да мислиш. Мисли!!!

Искаш да ми кажеш, че съм "прост", след като вярвам в Бог така ли? Ти в какво вярваш Кушел? В иделистичните идеи на комунизма ли?
Човек трябва да е изключително ограничен, за да твърди, че хората са едниствените разумни същества във Вселената! Не мога да повярвам, че сме само ние! Това, че не сме намерили общ език с животните примерно, си е наш проблем - факт е че те комуникират помежду си! Това, че тъпите Човеци се мислят за най-висшите същества, много скоро ще се промени, ще видиш! Това самочувствие го имаме само ние хората! Да си видял някое животно да проявява злоба към друго? Да си видял да нарушават законите на природата??? Те имат свои закони, спазват ги, а това означава, че никак не са глупави!
Колкото до трите обекта - най-голямата грешка на човечеството ще бъде ако ги приемем враждебно! И за тая грешка, няма да плащат само ХАмериканците, а целия човешки род!

цитирай
13. hamstera - за да видиш кой ще дойде с НЛО и как ще ...
20.07.2011 08:52
mikino написа:
estirbg написа:
за да видиш кой ще дойде с НЛО и как ще се представи за Исус! Всеки момент очакваме да се яви псевдоисуса, така ни осведомява Библията, и едва след него ще се яви истинският Исус. Ще пиша още по въпроса в отделен постинг...Поздрави от мен!

Един човек, който твърди, че е реално, на годините на Йоан Кръстител веднъж ми каза: "Ще дойде друго време, мъртвите ще станат от гробовете си, ще има много катаклизми и Бог ще дойде да прочисти Земята" - може би това е има в предвид? Не знам... Ако е така, доста сме грешниците... И от това не ме е страх, защото вярвам, че наистина някой ден ще дойде това време, в което хората ще живеят в благоденствие и какво се казва "раят ще дойде на Земята".
Не виждам линка, ако е удобно го пусни пак!
Благодаря, че намина!
Лека и спокойна нощ!

На това му викам Видов ден! Чакам го! Всички сме грешници и ще плащаме - въпросът не е в това, а в друго: осъзнаваме ли греховете си? Бог ще се смили над тези, които признават грешките си.
А по повод Атлантида - има много версии, ената от които е, че те са се самоунищожили... Е на път сме и ние да го направим! Ако продължаваме да забравяме за Майката Природа и загърбваме законие й, а ползваме даровете й, тя ще ни го върне тъпкано! Не е нужно да идват кораби, извънземни и други - ние сами ще си го направим!
цитирай
14. mikino - Добро утро Хам!
20.07.2011 09:03
За религията няма да спорим - всеки си има мнение! Да тръгнеш да убеждаваш атеист е кауза пер дута! Само не приемай изказването на Куш лично! Няма смисъл!
За опазването на природата си прав. Аз даже много пъти съм си мислела, дали Земята не е "жива". В смисъл, че всяка наша намеса, която ощетява природата, Земята я помни и наистина "си го връща". Пример за това е изсичането на горите - последици: суша, замърсяване, свлачища и т.н. Всяко нещо в природата е свързано и когато прекъснеш веригата винаги има необратими последствия.
цитирай
15. melina26 - Старите хора казват
20.07.2011 09:06
всичко отминава, само война да няма.
цитирай
16. hamstera - Мик,
20.07.2011 09:09
Само помисли, как се мълчи за последствията от петролните разливи в Мексиканския залив... Ами глобалното затопляне, в последствие на разрушаване на озона? Това води до промяна в движението на океанските течения, а по-късно няма да ги има изобщо. А това ако стане, сметни че сме загубени - Океанът е най-сновният елемент от хранитерната верига и основен фактор за климата... Пак ще кажа, не ни трабва да идавт кораби - ние сами ще се погубим! И то не са виновни обикновените хора, а ония с многото кинти, големите концерни и ония на фондовите борси! Жаждата за материално е най-големият и проблем!
цитирай
17. vostroto - :)))Микино
20.07.2011 10:24
Ще се радвам, ако са извънземни, и имат такава развита технология, че да пристигнат тук:))) Ако наистина я имат, то това говори много - а именно, че, за да оцелеят толкова дълго, за да я създадат, неминуемо съзнанието им е на такава висота, че дори и арогантните американци, и руснаци няма да успеят да ги предизвикат, или най-много да пуснат някоя снизходителна усмивка:)
Но ако са огромни метеорити, тогава вече лошо...:)
Привет!:)
цитирай
18. vmir - Въпросът ти не е сложен и си има широко прилагано обяснение в съответната теория
20.07.2011 10:37
чрез различната тежест на последствията от грешките. Представи си възможните грешки от решението да се разреши ли ново лекарство. Нека лекарството да има много добър ефект върху повечето хора, но представлява опасност за живота на малка част от тях. Е, кое е по-важно – да се осигури полза за повечето хора, или да се избегне опасността за някаква част от останалите? Теоретичната постановка на този проблем премахва шизофречичните раздвоения по въпроса и безкрайното преливане от пусто в празно с възмущения от сорта: “Ама как не ги е срам да лишават толкова много хора от такава благина?”, а игнорирането й не води до нищо друго, освен губене на време, сили и разцвет на спекулата и беззаконието.
цитирай
19. hristo27 - Ако ще е някой нов Алф, защо да не бъде ...
20.07.2011 10:39
Ако ще е някой нов Алф, защо да не бъде "Добре дошъл"? :))))))
цитирай
20. mikino - 18. vmir
20.07.2011 10:47
Трудно ми е да те разбера... Относно грешките, в случая ако някой сгреши в дипломацията, ще го отнесе цялото човечество, а не само тия, по чиято вина биха ни нападнали. Колкото до глобалния въпрос за грешките на човечеството - пак тези грешки не са на всички, а на определени хора. Същите тези, "грешащи", както казва Хамстера са достатъчно алчни, за да не помислят за последиците - а те са за всички.
цитирай
21. mikino - Ще се радвам, ако са извънземни, и ...
20.07.2011 10:52
vostroto написа:
Ще се радвам, ако са извънземни, и имат такава развита технология, че да пристигнат тук:))) Ако наистина я имат, то това говори много - а именно, че, за да оцелеят толкова дълго, за да я създадат, неминуемо съзнанието им е на такава висота, че дори и арогантните американци, и руснаци няма да успеят да ги предизвикат, или най-много да пуснат някоя снизходителна усмивка:)
Но ако са огромни метеорити, тогава вече лошо...:)
Привет!:)

Точно там е проблема, че не се знае що за "същества" са. Както ние можем да сгрешим в тълкуването на техните желания, така и те могат да не ни разберат и да разтълкуват погрешно нашите реакции. Затова смятм, че е по-добре първо да запазим спокойствие и второ да бъдем положително настроени. Защото думите могат да са лош подход. Ако вярваме на теорията за енергията, би трябвало да се постараем да излъчваме положителна енергия при контакта с непознатото то ще я разпознае. "То" също излъчва някаква енергия и нашето подзъзнание ще ни подскаже какво да очакваме.
цитирай
22. hamstera - Ако ще е някой нов Алф, защо да не бъде ...
20.07.2011 10:58
hristo27 написа:
Ако ще е някой нов Алф, защо да не бъде "Добре дошъл"? :))))))

Недей, че бездомните котки ще ги пишем в Червената книга хахахха!
цитирай
23. vmir - 2. poligor - Аре стига с тия смехории.
20.07.2011 11:04
poligor написа:
Америка все била лошата, а Русия - добричка.
Винаги в историята Русия е била носител на злото и на нещастията, това никога не е била нормална държава.
Щатите не са райска градина, но е безкрайно по-добре да ги има тях, а не Русия.
Понякога си мечтая за свят без Русия - ще е приказно красиво.


Ужасна смесица от злобни, завистливи, апокалиптични и примитивни разбирания с руски произход ни заливат непрекъснато. А го отнасяме ние. Идеология, живот, държава, световна система и политика бяха и в голяма степен продължават да са подчинени на нетърпимостта към по-богатия и успелия с инициативност и предприемачество, а ние продължаваме да си го изкарваме на шопа, че искал Вуте да е зле, сякаш той го е измислил.
цитирай
24. hamstera - Ще се радвам, ако са извънземни, и ...
20.07.2011 11:06
vostroto написа:
Ще се радвам, ако са извънземни, и имат такава развита технология, че да пристигнат тук:))) Ако наистина я имат, то това говори много - а именно, че, за да оцелеят толкова дълго, за да я създадат, неминуемо съзнанието им е на такава висота, че дори и арогантните американци, и руснаци няма да успеят да ги предизвикат, или най-много да пуснат някоя снизходителна усмивка:)
Но ако са огромни метеорити, тогава вече лошо...:)
Привет!:)

Ако са метероити или астероиди, нали САЩ имат уж оръжия? Що филми се направиха по тоя повод, все си мисля, че има известна доза истина в тях. Но ако вярваме на това, което пишат, че трите обекта имат определена форма, значи изключваме тезата за друго космическо тяло. По-добре наистина да се опитаме да ги приемем като нещо нормално.
цитирай
25. hamstera - Америка все била лошата, а Русия - ...
20.07.2011 11:13
vmir написа:
poligor написа:
Америка все била лошата, а Русия - добричка.
Винаги в историята Русия е била носител на злото и на нещастията, това никога не е била нормална държава.
Щатите не са райска градина, но е безкрайно по-добре да ги има тях, а не Русия.
Понякога си мечтая за свят без Русия - ще е приказно красиво.


Ужасна смесица от злобни, завистливи, апокалиптични и примитивни разбирания с руски произход ни заливат непрекъснато. А го отнасяме ние. Идеология, живот, държава, световна система и политика бяха и в голяма степен продължават да са подчинени на нетърпимостта към по-богатия и успелия с инициативност и предприемачество, а ние продължаваме да си го изкарваме на шопа, че искал Вуте да е зле, сякаш той го е измислил.

А не! Тук не съм съгласен! И ще ти кажа защо! Защото 99% от богаташите и у нас и по света са изкарали парите си или на гърба на хората или на гърба на Планетата! Поведението им, с нищо не показва загриженост, нито към обикновените хорца, нито към Земята! Останалият 1% богати са тези, които дават кинти за екология. Кажи ми само Бритиш Петролиум, преди да стане аварията и изтичането на нефт, колко кинти са дали за предпазни средства? Дали са, но не достатъчно приятел!!! Аз лично, познавам магнат, който дава мило и драго на научни иснтитути, за направят технология за предпазване от подобни инциденти. Същия се ръси ежегодно, за премахване на петролни разливи по цял свят - на тъкъв можем само да кажем евала без да злобеем, но колко са такива като него?
цитирай
26. анонимен - Тук
20.07.2011 11:15
Повечето хора смятат, че когато те заплашват с война,
без да го желаеш, трябва да се готвиш за бой.
Само така можеш да запазиш мира.
Но нима сме готови да убием съседа си, за да живеем в мир с него?
Не е работата в това, с мъртвец в мир да живееш.
Но да живееш в мир с жив - това е далеч по-достойно.
И ако трябва да воюваш с някой човек, или с друго някое създание,
чиито вкусове, или възгледи понякога не съвпадат с твоите,
тогава воювай с Бога, който е създал тези противоречия.
И обяви война на Вселената: в нейните простори има немалко явления,
които смущават разума и тревожат сърцето
и искаш, или не това, в живота ти се намесват.
Да, сражавай се, но не със съседа,
а с всички тези причини,които ви заставят да воювате.
Защо му е на съседа война да води с теб?
Твоите дрехи, твоите притежания, богатството, славата
и множеството неща, които теб държат в плен,
заради всичко тях съседът ти иска да воюва.
Би ли искал да го сразиш, без да вдигаш оръжие срещу му?
Тогава го изпревари и обяви война на всички тези вещи.
Когато ги победиш и от ноктите им се освободиш,
когато ги изхвърлиш, като боклуци, тогава може би съседът ти
ще се откаже от претенциите си и ще прибере оръжието, ще си каже:
"Ако всичко това си струва да се бориш за него,
съседът нямаше да ги захвърля.”
Ами свободата - нима тя не си струва великата жертва?
Истинската Свобода си струва да пренесеш сам себе си в жертва.
Оръжията на съседа ти тази Свобода не могат да отнемат,
и всички воини не могат да я завоюват или отстоят.
Истинската свобода я завоюват в сърцето, там и я губят.
Искаш да водиш война ли?
Тогава започни война в дълбините на сърцето.
Разоръжи го от всички надежди и страхове, от всички напразни желания,
които превръщат твоя свят в тясна кошара.
И ще видиш - ще стане твоят свят и от Вселената по- просторен
и ще шестваш из нея по своя воля
и ни едно препятствие не ще срещнеш по пътя си.

цитирай
27. vmir - 20. mikino,
20.07.2011 11:16
mikino написа:
Трудно ми е да те разбера... Относно грешките, в случая ако някой сгреши в дипломацията, ще го отнесе цялото човечество, а не само тия, по чиято вина биха ни нападнали. Колкото до глобалния въпрос за грешките на човечеството - пак тези грешки не са на всички, а на определени хора. Същите тези, "грешащи", както казва Хамстера са достатъчно алчни, за да не помислят за последиците - а те са за всички.


В теорията се наричат грешки от първи и грешки от втори род. За да се предотврати вечното хамлетуване над твърдения, които са валидни, но са несъвместими в едно решение, постановката за всеки конкретен случай трябва да е изчистена от вмешателства като: "Кое е първичното - яйцето или кокошката", които се решават по други поводи и е недопустимо оперативно да се смесват с проблеми от друг порядък. В противен случай всеки неграмотник ще претендира за знанията или славата на Айнщай, защото просто не знае какво е знаел Айнщайн.
цитирай
28. mikino - Повечето хора смятат, че когато те ...
20.07.2011 11:20
анонимен написа:
Повечето хора смятат, че когато те заплашват с война,
без да го желаеш, трябва да се готвиш за бой.
Само така можеш да запазиш мира.
Но нима сме готови да убием съседа си, за да живеем в мир с него?
Не е работата в това, с мъртвец в мир да живееш.
Но да живееш в мир с жив - това е далеч по-достойно.
И ако трябва да воюваш с някой човек, или с друго някое създание,
чиито вкусове, или възгледи понякога не съвпадат с твоите,
тогава воювай с Бога, който е създал тези противоречия.
И обяви война на Вселената: в нейните простори има немалко явления,
които смущават разума и тревожат сърцето
и искаш, или не това, в живота ти се намесват.
Да, сражавай се, но не със съседа,
а с всички тези причини,които ви заставят да воювате.
Защо му е на съседа война да води с теб?
Твоите дрехи, твоите притежания, богатството, славата
и множеството неща, които теб държат в плен,
заради всичко тях съседът ти иска да воюва.
Би ли искал да го сразиш, без да вдигаш оръжие срещу му?
Тогава го изпревари и обяви война на всички тези вещи.
Когато ги победиш и от ноктите им се освободиш,
когато ги изхвърлиш, като боклуци, тогава може би съседът ти
ще се откаже от претенциите си и ще прибере оръжието, ще си каже:
"Ако всичко това си струва да се бориш за него,
съседът нямаше да ги захвърля.”
Ами свободата - нима тя не си струва великата жертва?
Истинската Свобода си струва да пренесеш сам себе си в жертва.
Оръжията на съседа ти тази Свобода не могат да отнемат,
и всички воини не могат да я завоюват или отстоят.
Истинската свобода я завоюват в сърцето, там и я губят.
Искаш да водиш война ли?
Тогава започни война в дълбините на сърцето.
Разоръжи го от всички надежди и страхове, от всички напразни желания,
които превръщат твоя свят в тясна кошара.
И ще видиш - ще стане твоят свят и от Вселената по- просторен
и ще шестваш из нея по своя воля
и ни едно препятствие не ще срещнеш по пътя си.


Благодаря ти Анонимко, хубаво е!
цитирай
29. vmir - 26. анонимен - Тук
20.07.2011 11:25
Глупости на търкалета. Бог ти бил виновен за противоречията. Още един кандидат хрантутник.
цитирай
30. vmir - 25. hamstera,
20.07.2011 11:37
hamstera написа:

А не! Тук не съм съгласен! И ще ти кажа защо! Защото 99% от богаташите и у нас и по света са изкарали парите си или на гърба на хората или на гърба на Планетата! Поведението им, с нищо не показва загриженост, нито към обикновените хорца, нито към Земята! Останалият 1% богати са тези, които дават кинти за екология. Кажи ми само Бритиш Петролиум, преди да стане аварията и изтичането на нефт, колко кинти са дали за предпазни средства? Дали са, но не достатъчно приятел!!! Аз лично, познавам магнат, който дава мило и драго на научни иснтитути, за направят технология за предпазване от подобни инциденти. Същия се ръси ежегодно, за премахване на петролни разливи по цял свят - на тъкъв можем само да кажем евала без да злобеем, но колко са такива като него?


Не знам дали си учил марксизъм-ленинизъм, но по премето на комунизма са вложени стотици милиарди в "научното доказване" на търденията ти и превръщането им "истина", включително с "демократичните" изяви на назначените капиталисти. Нещата стоят по съвсем друг начин, и не си ти единствения, който познава подобни хора, но нали на марксизма-ленинизма личното благосъстояние му е трън в очите...

Лошото е, че когато човек приеме за истина "авангардната" роля на мързеливите, повярва, че Русия е тяхната майка - закрилница, тогава разсъдъка му закърнява и забравя, че добрите магнати, които познава, за останалите му съидейници са същите богати и арогатнтни свине, каквита са за него богатите, които не познава лично. А това е сигурен начин за затривате на цивилизацията или подмяната й с немислещи и примитивни същества с огромни апетити и малко мозък.
цитирай
31. hristo27 - Ако ще е някой нов Алф, защо да не бъде ...
20.07.2011 11:42
hamstera написа:
hristo27 написа:
Ако ще е някой нов Алф, защо да не бъде "Добре дошъл"? :))))))

Недей, че бездомните котки ще ги пишем в Червената книга хахахха!



Само тях ли? А дали няма да харесват лъжливи и корумпирани люде ?!?
цитирай
32. hamstera - Ако ще е някой нов Алф, защо да не бъде ...
20.07.2011 12:01
hristo27 написа:
hamstera написа:
hristo27 написа:
Ако ще е някой нов Алф, защо да не бъде "Добре дошъл"? :))))))

Недей, че бездомните котки ще ги пишем в Червената книга хахахха!



Само тях ли? А дали няма да харесват лъжливи и корумпирани люде ?!?

Абе много са сланинести, в тая жега....
цитирай
33. анонимен - Тук
20.07.2011 12:08
Колко е лесно да се надсмиваш, и колко е трудно да разбираш!
И после, насмешката винаги осмива автора си . Защо да дрънкаме напразно?
Във всичко запас от мъдрост за мъдрите има.
Глупците всяка мъдрост с глупост ще сравнят.
Невежото сърце е крепост на двойнствеността.
Двойнственото сърце поражда около себе си
"противоречия" и двойнствен мир, а този мир плоди
нестихващи сражения и войни.
Но разбиращото сърце е единно.
И поражда единнен мир. Единния мир не познава войни,
защото за войната е нужна втора страна- противник.
Затова аз настоятелно те съветвам да започнеш
войната срещу своето сърце, за да стане то единно.
Награда за победата ти ще бъде вечния мир.
Това е единствената война, която си струва да бъде започвана.
Започни я и няма да имаш време за другите войни,
които ще ти се сторят тогава гнусно зверство ,
имащи една единствена цел-
да объркат разума ти и силите ти да изтощят
и да те заставят с това да изгубиш войната със самия себе си-
война наистина свещена.
Победата в тази война ще ти донесе безсмъртна слава.
Но победата в която и да е друга война
е много по- лоша от съкрушително поражение.
И в това се крие целият ужас на всички човешки войни,
в които и победителят и победеният претърпяват поражение.

цитирай
34. hamstera - 30. vmir
20.07.2011 12:09
Не си падам по марксизма, едвам завърших заради нежеланието си да го изочавам...
Бил съм в обкръжение на богаташи и мога да ти кажа със сигурност, че думите ми са самата истина! На тях им пука за човечеството, до толкова до колкото може да работи за тях. Това, че са лустросани и научени да говорят добре обръква хората. Благотворителността на някои от богатите е само за парлама - малцина го правят от душа и те дори не го афишират. Не порицавам всички богати, а тези, които мислят само за печалбата и забравят човечността и природата! За мен, те заслужават да имат кофти съдба. естествено не им го пожелавам, но нищо добро не ни чака ако продължават да търсят само материалното благосъстояние!
цитирай
35. vmir - 34. hamstera,
20.07.2011 12:24
hamstera написа:
Не си падам по марксизма, едвам завърших заради нежеланието си да го изочавам...
Бил съм в обкръжение на богаташи и мога да ти кажа със сигурност, че думите ми са самата истина! На тях им пука за човечеството, до толкова до колкото може да работи за тях. Това, че са лустросани и научени да говорят добре обръква хората. Благотворителността на някои от богатите е само за парлама - малцина го правят от душа и те дори не го афишират. Не порицавам всички богати, а тези, които мислят само за печалбата и забравят човечността и природата! За мен, те заслужават да имат кофти съдба. естествено не им го пожелавам, но нищо добро не ни чака ако продължават да търсят само материалното благосъстояние!


Забравяш или пропускаш, че твърденията ти за богатите съвпадат с постулатите на марксизма. След приемане на тези постулати, всичко изглежда както казваш. В автентично свободното пазарно общество обаче, не е типично алчността и егоизмът да се свързват с размера на собствеността, а с човешките постъпки. Подобна позиция там няма как за е официална или преобладаваща, обратното - тя е маргинална и презирана. Нашите леви лумпенчета няма как да го разберат това, и по тази причина сериозно бъркат или подменят маргиналността с официалността, нядявайки се да объркат още някого, защото ги е шубе от конкуренцията и честното премерване на способностите.
цитирай
36. bigbro - Без политика
20.07.2011 12:35
Ако сме в гората и някакъв мравуняк ни се пречка по полянката, която сме си харесали, не се опитваме да говорим с него, а просто го премахваме. Цивилизация която идва от някъде, ще е толкова напред, че за нея може да сме просто мравки и леко да ни отстрани. Ако обаче сме кошер с оси? Може и да ги откажем!
цитирай
37. rimame4 - *.*
20.07.2011 13:15
http://rimame4.blog.bg/zabavlenie/2011/07/20/izvynzemnite-idaaat.786836
цитирай
38. mikino - http://rimame4. blog. bg/zaba...
20.07.2011 13:25
rimame4 написа:
http://rimame4.blog.bg/zabavlenie/2011/07/20/izvynzemnite-idaaat.786836

:)))))
ГОТИНООО!
цитирай
39. mikino - Ако сме в гората и някакъв мравуняк ...
20.07.2011 13:26
bigbro написа:
Ако сме в гората и някакъв мравуняк ни се пречка по полянката, която сме си харесали, не се опитваме да говорим с него, а просто го премахваме. Цивилизация която идва от някъде, ще е толкова напред, че за нея може да сме просто мравки и леко да ни отстрани. Ако обаче сме кошер с оси? Може и да ги откажем!

Ти ще го премахнеш - А АЗ ЩЕ СИ ПОТЪРСЯ ДРУГА ПОЛЯНКА!!!
цитирай
40. bigbro - Ееееее
20.07.2011 21:45
и ти си част от човешката раса. А тя, колкото по-технологична става, толкова по-дебели стават червените книги. Защо по-развитите цивилизации да са по-хуманни от нас?
цитирай
41. анонимен - Няма да доказвам отново защо рел...
21.07.2011 08:08
Няма да доказвам отново защо религиозните хора са умствено недоразвити. Правилсъм го много пъти, а то е и очевидно. Приказките за извънземни и разни космически цивилизации са забавни, но нищо повече. Единственото, което може реално да дойде до Земята са големи метеорити, астероиди, комети и унищожителна радиация от избухването на свръхнова. Това са реалните пришълци, които зъдължително ще дойдат и ако трябва да се готвим за нещо, то е как да се справим с тях. Иначе просто ще чакаме след 2-3 милиона години следващата 281-ва цивилизация на Земята. Господи и простотии, зарежете ги тия неща. В ХХІ век религиите са анахронизми и всеки нормален и уважаващ се човек говори иронично за тях. Ако ви е по-интересно да сте в числото на средновековните малоумници, моля!
цитирай
42. анонимен - Вмире, понякога се питам, дали сам ...
21.07.2011 08:12
Вмире, понякога се питам, дали сам си разбираш обясненията. Личи, че си бил вундеркинд. Но, все пак ние сме били най-обикновени деца и трудно те разбираме.
цитирай
43. mikino - и ти си част от човешката раса. А тя, ...
21.07.2011 08:46
bigbro написа:
и ти си част от човешката раса. А тя, колкото по-технологична става, толкова по-дебели стават червените книги. Защо по-развитите цивилизации да са по-хуманни от нас?

Ами "по-развити", може би значи и по-разумни?
цитирай
44. boristodorov56 - Малко фентъзи и много комунизъм.
21.07.2011 10:02
Не сам убеден в истинността на тази информация.
Щом е стигнала до блог.бг - значи целия свят трябва да я знае.

От друга гледна точка разсъждението, че извънземните разумни същества не следва да бъдат агресивни не се основава на никаква логична основа.
Агресивността е плод на разума съчетана с атавизъм.
........................


Забележка:

Само атеисти и дегенерати - от рода на комун.онаниста - кич.ел - които са умствено увредени, могат да стигат до извод за унищожаване на цели цивилизации.
Иначе е необяснимо как нормален човешки разум, без някакво отклонение ще стигне до извода, че различно мислещите требе да се колят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2991512
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930