От дълго време работя по измамите на най-големия мобилен оператор в България. Сега вече, мога спокойно да ви предоставя проекта за колективен съдебен иск:
Колективен съдебен иск - М-Тел - ПРОЕКТ
Предмет на иска:
Проблемите и измамите, които търпят бивши и настоящи клиенти на мобилния оператор Мобилтел ЕАД.
Сривът на клиентската платформа за период повече от шест месеца причини на потребителите финансови и морални вреди, както и редица законови нарушения:
- Нарушаване Закона за личните данни по няколко параграфа
- фактури на хартиен носител, с публикувани имена и тел. номер
- неправомерно изискване на копие от лична карта при сключване на договор
- неправомерно използване личните данни на клиентите, с цел издаване на фалшиви сим-карти и договори
- Издаване на юридически невалидни документи от търговски партньори /ХЕНДИ ТЕЛ ЕООД/
- Заблуждаване на настоящи и бъдещи клиенти на Мобилтел ЕАД, чрез подаване на невярна или заблуждаваща информация, относно тарифните планове на компанията и условията по договорите.
- Погрешно отчитане на броячите в системата, за отчитане на проведени разговори, ползван интернет, смс-и и други услуги на компанията.
- Неотчитане на вече заплатени фактури.
- В случай, че абонат е пожелал прекратяване на договора си:
- поради проблем в системата за отчитане не се блокират сим - карти
- при подадено заявление за закриване на абонат, забавяне или НЕ отчитане на заявлението в електронната система
- неправомерно задължение от страна на оператора, на някои от абонатите, за заплащане на неустойки по договорите.
- умишлено подвеждане от страна на служители на компанията, с „оферти”, за преподписване на договор
- Укриване на информация при сключване на нов договор, относно задължения на бъдещия абонат, във връзка с предлаганите услуги и тарифи на компанията
- Некоректно фактуриране на
- брой проведени разговори
- брой съобщения
- ползване на интеренет
- „прикачване” нереални разговори с чужбина или допълнителни разговори с номер, с който клиента говори редовно
- забавяне на фактури в срок повече от три месеца
- Укриване на информация, относно задълженията на абонатите, чрез вътрешни нареждания към служители от страна на мениджъри на компанията /С дата от април/ „Закон за потребителите”
- При предплатени услуги – неясни условия, различни тарифи за различните региони, за един и същи план.
- Забавяне на становища и входящи номера по жалби, подадени от клиенти /целта е да текат таксите и фактурите да станат просрочени/. „Закон за жалбите, молбите и сигналите...”
- Некачествени услуги, спрямо цената – временно прекъсване на клетки или проблеми при набиране /29.07.2011/
- Липса на уведомление при изтичане на сключен договор – уведомлението се подава от клиента, месец преди изтичането на договора. Както се уведомява за неплатени фактури, така би трябвало клиента да е информиран месец преди изтичане на договора.
- Грубо и обидно поведение на служители на компанията, към клиенти.
Преди това обаче, е необходимо, да предоставим на юристите всички документи, доказващи тези нарушения - договори, фактури, споразумения, приложения и т.н. Аз поемам ангажимента, да селектирам документите в електронен вид /най-добре е да ги получа от Вас, също сканирани по мейл/, както и да ги предоставя на юристите, разпределени по точките от иска. Поемам и отговорността, да ги съхранявам, до началото на съдебното дело! Всеки от Вас, който предостави такива документи, след подготвяне на иска, ще трябва да го подпише лично!
Колкото повече хора съдействат, толкова по-трудно ще е на оператора да се защитава!
Всеки един от Вас, който има тези проблеми и е пострадал по някакъв начин независимо от населеното място, моля да се свърже с мен, първо тук!
Благодарна ще съм на всички, които се отзоват!
Повярвайте ми, има полза и за самите Вас!
ДПС купува гласовете на изселниците с на...
ДЕВЕТ БАЛИСТИЧНИ РАКЕТИ ОТ ДЕСЕТ ИЗстрел...
Поздрави!
27.08.2011 17:34
30.08.2011 11:19
13.09.2011 22:45
2. Анти-шльокавица! Моля, пишете на кирилица!
3. Истината и само истината!
4. Небесният печат на българите
5. Новини от космоса
6. Greenpeace International
7. Форумът за фотография
8. Тайни и загадки - проби за научно обяснение
9. WIKI LEAKS
10. Сайтът на неравнодушните!
11. Ремонти за дома
12. Електро услуги
13. Хидроизолации
14. Кърти, чисти и извозва
15. Помощ за Вашите снимки и събития!
16. Ветеринарна клиника