Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2011 13:59 - Искам да помогна!
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5120 Коментари: 7 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте приятели,

От дълго време работя по измамите на най-големия мобилен оператор в България. Сега вече, мога спокойно да ви предоставя проекта за колективен съдебен иск:


Колективен съдебен иск  - М-Тел - ПРОЕКТ

Предмет на иска:

Проблемите и измамите, които търпят бивши и настоящи клиенти на мобилния оператор Мобилтел ЕАД.

Сривът на клиентската платформа за период повече от шест месеца причини на потребителите финансови и морални вреди, както и редица законови нарушения:

  1. Нарушаване Закона за личните данни по няколко параграфа

-          фактури на хартиен носител, с публикувани имена и тел. номер

-          неправомерно изискване на копие от лична карта при сключване на договор

-          неправомерно използване личните данни на клиентите, с цел издаване на фалшиви сим-карти и договори

  1. Издаване на юридически невалидни документи от търговски партньори /ХЕНДИ ТЕЛ ЕООД/
  2. Заблуждаване на настоящи и бъдещи клиенти на Мобилтел ЕАД, чрез подаване на невярна или заблуждаваща информация, относно тарифните планове на компанията и условията по договорите.
  3. Погрешно отчитане на броячите в системата, за отчитане на проведени разговори, ползван интернет, смс-и и други услуги на компанията.
  4. Неотчитане на вече заплатени фактури.
  5. В случай, че абонат е пожелал прекратяване на договора си:

-          поради проблем в системата за отчитане не се блокират сим - карти

-          при подадено заявление за закриване на абонат, забавяне или НЕ отчитане на заявлението в електронната система

-          неправомерно задължение от страна на оператора, на някои от абонатите, за заплащане на неустойки по договорите.

-          умишлено подвеждане от страна на служители на компанията, с „оферти”, за преподписване на договор

  1. Укриване на информация при сключване на нов договор, относно задължения на бъдещия абонат, във връзка с предлаганите услуги и тарифи на компанията
  2. Некоректно фактуриране на

-          брой проведени разговори

-          брой съобщения

-          ползване на интеренет

-          „прикачване” нереални разговори с чужбина или допълнителни разговори с номер, с който клиента говори редовно

-          забавяне на фактури в срок повече от три месеца

  1. Укриване на информация, относно задълженията на абонатите, чрез вътрешни нареждания към служители от страна на мениджъри на компанията /С дата от април/ „Закон за потребителите”
  2. При предплатени услуги – неясни условия, различни тарифи за различните региони, за един и същи план.
  3. Забавяне на становища и входящи номера по жалби, подадени от клиенти /целта е да текат таксите и фактурите да станат просрочени/. „Закон за жалбите, молбите и сигналите...”
  4. Некачествени услуги, спрямо цената – временно прекъсване на клетки или проблеми при набиране /29.07.2011/
  5.  Липса на уведомление при изтичане на сключен договор – уведомлението се подава от клиента, месец преди изтичането на договора. Както се уведомява за неплатени фактури, така би трябвало клиента да е информиран месец преди изтичане на договора.
  6. Грубо и обидно поведение на служители на компанията, към клиенти.
Това е проекта и вече е подаден на юристи, за разработване във вариант, който ще е законово обоснован и който ще отиде в съда.

Преди това обаче, е необходимо, да предоставим на юристите всички документи, доказващи тези нарушения - договори, фактури, споразумения, приложения и т.н. Аз поемам ангажимента, да селектирам документите в електронен вид /най-добре е да ги получа от Вас, също сканирани по мейл/, както и да ги предоставя на юристите, разпределени по точките от иска. Поемам и отговорността, да ги съхранявам, до началото на съдебното дело! Всеки от Вас, който предостави такива документи, след подготвяне на иска, ще трябва да го подпише лично!

Колкото повече хора съдействат, толкова по-трудно ще е на оператора да се защитава!

Всеки един от Вас, който има тези проблеми и е пострадал по някакъв начин независимо от населеното място, моля да се свърже с мен, първо тук!

Благодарна ще съм на всички, които се отзоват!
Повярвайте ми, има полза и за самите Вас!




Гласувай:
13


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - mikino
26.08.2011 15:32
Вече е в Svejo.
цитирай
2. sparotok - !
26.08.2011 16:45
Само така!!! Нека мошениците се поизпотят!

Поздрави!
цитирай
3. algara - Ами Глобул?
27.08.2011 17:34
Аз пък си имам история с тях. Сега ме тормозят от виваком с непрестанните си оферти, дори късно вечер на домашният. Ще те подкрепя на всяка цена, само разшири иска към 3-те оператора.
цитирай
4. kaktuscho - Има начини как да се заобиколят м...
30.08.2011 11:19
Има начини как да се заобиколят мобилните оператори ... ;)
цитирай
5. mikino - Аз пък си имам история с тях. Сега ме ...
30.08.2011 13:15
algara написа:
Аз пък си имам история с тях. Сега ме тормозят от виваком с непрестанните си оферти, дори късно вечер на домашният. Ще те подкрепя на всяка цена, само разшири иска към 3-те оператора.
Смятам, че кампанията с М-тел ако успее, няма да подминем и другите!
цитирай
6. born - Аз съм "за". Чакам за ...
01.09.2011 21:48
Аз съм "за" . Чакам за по-нататъшни действия.
цитирай
7. анонимен - Колективен съдебен иск - М-Тел - ПРОЕКТ
13.09.2011 22:45
Добре! Много хора ще се присъединят! Какви са предложенията Ви относно груповия иск.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2993168
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930