Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2011 13:28 - ДО ВСИЧКИ БЪЛГАРИ! ВАЖНО!
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19021 Коментари: 121 Гласове:
59


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Здравейте!
Бих искала да поговорим за снощните събития в София и в другите градове – погромите, които се случиха!
По всичко пролича провокативното поведение на определена група от протестиращи. Не искам да хвърлям обвинения към никого, но от мирен и спокоен протест същата група направи война по улиците на София, а някой им даде идея да тръгнат към джамията. Това бяха деца, които едва ли имаха пълнолетие!!! Агресията им бе неудържима! Кой им даде тази идиотска идея питам???
Целта на протеста беше да се изиска адекватно отношение от управлението и обяснения за причините, който създадоха този конфликт, тлеещ от години! Другата цел на протеста – израз съпричастност към близките на загиналите момчета в Катуница. Наложителна бе гражданска позиция и всички знаем това
, НО питам:
ЗАЩО ТАЗИ ПОЗИЦИЯ ПРЕРАСТНА В ЕТНИЧЕСКИ КОНФЛИКТ? И КОЙ ИМА ПОЛЗА???
Имам голяма молба към всички българи, които все още не са се отказали да ходят по протести:
Разграничете се от расистките лозунги!
Много е важно! В момента ни вкарват в капан!
Това не са наши лозунги!
Обяснете на заблудените до вас, да не издигат подобни расистки лозунги.
Утре всички българи ще бъдат обвинени в расизъм, нещо което ни е чуждо. Западните телевизии и медии от цял свят вече са тук. Помислете как изглеждаме в техните очи!
Всеки, който обича Майка България, моля да престане да издига подобни нечовешки лозунги!
Нека не употребяват и видоизменят нашите идеи за равнопоставеност пред закона!
Нека не ставаме инструменти за размирици на етническа основа, която в момента не е нужна никому!
Нека не заприличваме на онези, срещу които протестираме, защото ТЕ не спазват закона! Защо трябва да приличаме на тях?
МНОГО Е ВАЖНО!
Помислете кой е истинският виновник за това положение!
Кой разреши на циганските босове, чийто досиета са с размерите на докторска дисертация, да организират купуването на гласове и  да взимат процент от парите?
Кой променяше изборният закон така, че да е удобен за измами?
Кой държи същите босове на свобода от началото на прехода до сега и защо изобщо не са зад решетките?


Сега е момента да се даде урок на държавата, за нейното пълно отсъствие от решаването на проблемите на престъпността!
Сега е момента да се вземат мерки!

Но това не означава да падате в другия капан - политизирането. Колкото е виновен Бойко, толкова са виновни и Тройната коалиция, и „Царя” и т.н.

Цялата държавата гние, а те пак ще го изкарат, че проблемът сме им ние!

ХОРА, МИСЛЕТЕ КОГАТО СТЕ НА ПРОТЕСТ!

ИМА МНОГО ПРОВОКАЦИИ И МНОГО ПОЛИТИЧЕСКИ ЦЕЛИ, КОИТО В АДРЕНАЛИНА НЕ МОЖЕМ ДА ОСЪЗНАЕМ, А ТРЯБВА!

 





Гласувай:
59
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Съгласен съм, Микино...
27.09.2011 13:50
Но само с призиви не става... Нужна са организация, адекватни лозунги, конкретни искания... Група граждани, която да говори официално от името на протестиращите... Иначе се получава стълпотворение, какафония...
цитирай
2. mikino - Но само с призиви не става. . . Нужна ...
27.09.2011 13:52
mt46 написа:
Но само с призиви не става... Нужна са организация, адекватни лозунги, конкретни искания... Група граждани, която да говори официално от името на протестиращите... Иначе се получава стълпотворение, какафония...
Да така е, но снощи опитвайки се да кажа, хората да не се поддават на провокации, един от радикалните лидери буквално щеше да ме помете. Грабна мегафона и пожела да стане като в Гърция!!!
цитирай
3. hamstera - ДА!
27.09.2011 14:00
Имаше провокатори и в Пловдив! Тръгнах си, защото не бях дам за това!!! Ако продължат тези неща, повярвайте ми че българина ще се откаже от всякакви прояви на позиция!!!
цитирай
4. mileidi46 - Dezata sa neorganizirani i ne znaqt ...
27.09.2011 14:02
Dezata sa neorganizirani i ne znaqt kak da se durjat v takiva situazii.malko e nujno za d se podvede edna tulpa ot razgneveni i eufori4ni deza?! Dezata se podxvurlqt kato jertveni agunza!!! Nqkoi trqbva da organizira i da kontrolira mirniqt protest..Dezata 6te gi sledvat..
samo iskam da pitam..kude sa organizatorite..nqma postaveni konkretni vuprosi kum politizite..samo vulgarni podvikvaniq??? Ne sa vinovni ziganite!!! Vinovni sa politizite,koito i dnes mul4at i klin4at kato ..da ne kaja ..4e ne mi e prisu6to!!!
Trqbva ogromna sila da se vkara tozi gnqv v pravilnite relsi..Ne iskam da umirat nevinni deza!!!Pozdravi!!!
цитирай
5. mikino - Dezata sa neorganizirani i ne znaqt ...
27.09.2011 14:15
mileidi46 написа:
Dezata sa neorganizirani i ne znaqt kak da se durjat v takiva situazii.malko e nujno za d se podvede edna tulpa ot razgneveni i eufori4ni deza?! Dezata se podxvurlqt kato jertveni agunza!!! Nqkoi trqbva da organizira i da kontrolira mirniqt protest..Dezata 6te gi sledvat..
samo iskam da pitam..kude sa organizatorite..nqma postaveni konkretni vuprosi kum politizite..samo vulgarni podvikvaniq??? Ne sa vinovni ziganite!!! Vinovni sa politizite,koito i dnes mul4at i klin4at kato ..da ne kaja ..4e ne mi e prisu6to!!!
Trqbva ogromna sila da se vkara tozi gnqv v pravilnite relsi..Ne iskam da umirat nevinni deza!!!Pozdravi!!!

Не случайно изложих целите на протеста, които важаха за мирните хора, които нямаха нищо общо с расистките лозунги. Не случайно много хора си тръгнаха, защото усетиха на къде бият нещата...
Вината е разпределена в рамките на двадесет години и е на всички управници до днес!!! Защото ако се спазваха законите, ако бяха за всички, нямаше да има такива с привилегии, които партийте да поддържат, само защото ще им докарат на избори по хиляда гласа отгоре! Босовете ще вземат своя пай, братята роми също и всички ще са доволни... А НИЕ?
цитирай
6. kikowsky - Добре, да поставим проблема не на етническа,
27.09.2011 14:32
а на криминална основа. Дори при това положение 60-70% от въпросния етнос имат достатъчно заслуги, че да влязат по затворите. Това е масово явление при тях.

цитирай
7. kikowsky - Така да се каже,
27.09.2011 14:47
граничи с културна особеност. Особеност на самия етнос. Та си е съвсем етнически конфликта между нас и тях в крайна сметка.
цитирай
8. kikowsky - И, за да съм честен до край, трябва
27.09.2011 14:50
да кажа, че и много българи са пълни лайна и бих желал да нямам нищо общо с тях. И при една гражданска войа бих им помогнал и на тях да изчезнат.
цитирай
9. zahariada - Това показва само едно.
27.09.2011 14:52
Всичко, което е изговорено досега от политиците, за етнически модели, толерантност е въздух. И защото никой не казваше истината, тя реши сама да се покаже. Това е състоянието на този народ. Искаме или не, в България единомислие не може и няма да има. С цигани или без тях, ние ще си ги измислим.
цитирай
10. locke - Добре казано!
27.09.2011 14:53
kikowsky написа:
Добре, да поставим проблема не на етническа, а на криминална основа. Дори при това положение 60-70% от въпросния етнос имат достатъчно заслуги, че да влязат по затворите. Това е масово явление при тях.


Мишле, искайте разумни неща - моментален затовр за всички с по над 3 висящи дела например! Не искайте обяснение! Ние знаем и причините и всичко. Издигнете искания за законови промени!
Изкарайте разрешения за протестите! Определете лидери! Помолете полицията да ви охранява (тя е длъжна) и я карайте да арестува всеки, който издига етнически лозунги или пречи на нормалното провеждане на протеста. С други думи - използвайте полицията да отстрани лумпените, внедрили се между вас! Знам, че действате емоционално и нямате опит, но не правете като хамстера - стойте до последно и елиминирайте лумпените!
цитирай
11. hamstera - да кажа, че и много българи са пълни ...
27.09.2011 14:57
kikowsky написа:
да кажа, че и много българи са пълни лайна и бих желал да нямам нищо общо с тях. И при една гражданска войа бих им помогнал и на тях да изчезнат.

Принципно е така приятел, но сред всеки етнос има и боклуци... Работата е там, че боклуците при циганите са повече. И друго, как така за българин има бързи процедури за българи нарушили реда, а за ония красавци няма? Това дразни и това пали конфликтите.
А колкото до престъпниците, зовящи се българи - те са в парламента!
цитирай
12. hamstera - Всичко, което е изговорено досега ...
27.09.2011 15:00
zahariada написа:
Всичко, което е изговорено досега от политиците, за етнически модели, толерантност е въздух. И защото никой не казваше истината, тя реши сама да се покаже. Това е състоянието на този народ. Искаме или не, в България единомислие не може и няма да има. С цигани или без тях, ние ще си ги измислим.

Единомислие може да има, но заедно с това трябва да има и разум! В случая хората, които отидохме на портести имахме една цел, което е похвално. Проблемът е, че разни особи се възползваха от това и измениха тази цел с надеждата да си стартират предизборната кампания с вандалщина!
цитирай
13. mikino - Добре, да поставим проблема не на ...
27.09.2011 15:05
locke написа:
kikowsky написа:
Добре, да поставим проблема не на етническа, а на криминална основа. Дори при това положение 60-70% от въпросния етнос имат достатъчно заслуги, че да влязат по затворите. Това е масово явление при тях.


Мишле, искайте разумни неща - моментален затовр за всички с по над 3 висящи дела например! Не искайте обяснение! Ние знаем и причините и всичко. Издигнете искания за законови промени!
Изкарайте разрешения за протестите! Определете лидери! Помолете полицията да ви охранява (тя е длъжна) и я карайте да арестува всеки, който издига етнически лозунги или пречи на нормалното провеждане на протеста. С други думи - използвайте полицията да отстрани лумпените, внедрили се между вас! Знам, че действате емоционално и нямате опит, но не правете като хамстера - стойте до последно и елиминирайте лумпените!

Целите са ясни! Покриват се напълно с това, което пишеш. НО тези хора, които търсят анархията са неудържими! Снощи щях да изям тупаника, заради това, че взех мегафона и се опитах да обясня, че не трябва да се поддаваме на провокации, защото протеста е мирен...
цитирай
14. bigbro - Проблемът е чисто политически. И ...
27.09.2011 15:06
Проблемът е чисто политически. И всички призиви да не се политизира ситуацията са заблуждаващи. Проблемът е точно политически и е създаден от политиците. Жалко е че няма партия която да го поведе в правилна посока.
цитирай
15. mikino - да кажа, че и много българи са пълни ...
27.09.2011 15:10
hamstera написа:
kikowsky написа:
да кажа, че и много българи са пълни лайна и бих желал да нямам нищо общо с тях. И при една гражданска войа бих им помогнал и на тях да изчезнат.

Принципно е така приятел, но сред всеки етнос има и боклуци... Работата е там, че боклуците при циганите са повече. И друго, как така за българин има бързи процедури за българи нарушили реда, а за ония красавци няма? Това дразни и това пали конфликтите.
А колкото до престъпниците, зовящи се българи - те са в парламента!

Точно това е и причината за тези конфликти! Мутренската власт от 90та насам позволи на други свои съратници да безчинстват, да не плащат данъци, да продават гласовете на неграмотните и на нарушават закона!
цитирай
16. vmir - Подкрепям напълно!
27.09.2011 15:19
Добре, че няма и не може да има партия, която да го поведе в "правилната посока", защото щеше да бъде поредното голямо разочарование. Няма как само политиците да са виновни, ако са избирани на избори, а не са спуснати отвън с парашути. Няма как и негласувалите да нямат връзка с избраните, защото отказвайке се да гласуват, са предоставили правото си на останалите избиратели и е нечестно след това да ги винят за избора им.
цитирай
17. locke - Мишле, целите ви още са неясни!
27.09.2011 15:19
Формулирайте ги по-точно! Изкарайте си разрешения за протестите, нека там пише и на кого са издадени. И ползвайте полицията! Тоя, дето е искал да те бие вчера, е трябвало да го приберат в патрулката! Ама не си поискала, а и едва ли е било ясно кой командва парада! Не гледайте на полицията като на враг!
цитирай
18. locke - Любо, трябва да се намери златната среда!
27.09.2011 15:24
Дезорганизацията и хаосът водят до вчерашната анархия! Прекомерната организация ще направи Мишлето и сие партия! Но трябва да има някаква, при това добра организация! Нека да ползват формулировка гражданско сдружение и да ползват предимствата както на партиите, така и на гражданските движения. Определно много може да се научи от поведението на зелените!
Сорри, но за мен има още много път да извървят, докато почнат да действат правилно!
А конкретни искания така и не съм чул!
цитирай
19. mikino - Формулирайте ги по-точно! Изка...
27.09.2011 15:39
locke написа:
Формулирайте ги по-точно! Изкарайте си разрешения за протестите, нека там пише и на кого са издадени. И ползвайте полицията! Тоя, дето е искал да те бие вчера, е трябвало да го приберат в патрулката! Ама не си поискала, а и едва ли е било ясно кой командва парада! Не гледайте на полицията като на враг!

А не! Аз съм жена моля те! Сещаш ли се како щеше да настъпи, ако бях отишла при жандармеристите и им бях казала какво се случва - около 20тина младежи щяха да ме снижат преди да съм казала гък! Не е така! Разбери, че агресията в тези хора е неконтрулируема и те не мислят. Действат първосигнално и в момента, в който видят, че някой им бърка в плановете същият жална му майчица... Иди и виж за какво говоря, защото така няма как да го опиша!
цитирай
20. vmir - 18. locke,
27.09.2011 15:39
locke написа:
Дезорганизацията и хаосът водят до вчерашната анархия! Прекомерната организация ще направи Мишлето и сие партия! Но трябва да има някаква, при това добра организация! Нека да ползват формулировка гражданско сдружение и да ползват предимствата както на партиите, така и на гражданските движения. Определно много може да се научи от поведението на зелените!
Сорри, но за мен има още много път да извървят, докато почнат да действат правилно!
А конкретни искания така и не съм чул!


Защо им е партия, ако принципно бягат от партиите? Аз симпатизирам силно на Микино, даже й се възхищавам на куража, но не ходя на протестите, за да не окуражавам надъхани момченца без способности да разсъждават. Ех, пусти илюзии, дето "И за няколко деня тайно и полека, народът порасте с няколко века", ама няма как да стане. Искат се знания, информация, опит, култура, а марксизмът вика: "Юруш на маслините"... Мъка ми е дори да слушам глупавите надъхани момченца, които са много далеч от опитите на Микино да изрази гражданска позиция...
цитирай
21. mikino - Добре, че няма и не може да има пар...
27.09.2011 15:40
vmir написа:
Добре, че няма и не може да има партия, която да го поведе в "правилната посока", защото щеше да бъде поредното голямо разочарование. Няма как само политиците да са виновни, ако са избирани на избори, а не са спуснати отвън с парашути. Няма как и негласувалите да нямат връзка с избраните, защото отказвайке се да гласуват, са предоставили правото си на останалите избиратели и е нечестно след това да ги винят за избора им.

На хората им е втръснало от партии! Всеки снощи каза, че е време да се намери някакъв друг вариант, защото партиите които ни управляваха до днес излизат от едно и също място!
цитирай
22. locke - Мишле, намерете двама по-ячки от вашите да те пазят!
27.09.2011 15:43
Видях групата във Фейса, има и момчета с добра физика! Но съвсем сериозно трябва да ползвате полицията срещу узурпаторите на протестите! Иначе по-добре не ги правете!
цитирай
23. vmir - 21. mikino,
27.09.2011 15:50
mikino написа:
vmir написа:
Добре, че няма и не може да има партия, която да го поведе в "правилната посока", защото щеше да бъде поредното голямо разочарование. Няма как само политиците да са виновни, ако са избирани на избори, а не са спуснати отвън с парашути. Няма как и негласувалите да нямат връзка с избраните, защото отказвайке се да гласуват, са предоставили правото си на останалите избиратели и е нечестно след това да ги винят за избора им.

На хората им е втръснало от партии! Всеки снощи каза, че е време да се намери някакъв друг вариант, защото партиите които ни управляваха до днес излизат от едно и също място!


Повечето партии се все резултат от опти да се намери "друг вариант", но винаги стигат до едно и също място, защото хората ги приравняват. Как да разграничаваме партии, като пепрекъснато се повтаря: "Всички са маскари, всички са еднакви". Когато преодолеем масата, която приравнява всички, тогава ще имаме и позитивно развитие, на засега мнозина все още вярват, че в условия на стагнация ще успеят да надхитрят всички останали.
цитирай
24. locke - Любо и Мишле!
27.09.2011 15:50
Ефективността изисква организираност! Може да се направи и като добре организирано гражданско сдружение! Сегашните изборни закони правят почти невъзможно попадането в парламента на независими кандидати, но поне от София и Пловдив с по 5-6 процента може да се вкара независим кандидат (общо 4, плюс че и в други големи МИР-ове може да се получи). Колкото и да скачаме срещу политиците, единственият начин да ги блъснем във вярната посока е да се внедрим сред тях!
А за протестите - по светло, с плакати, оратори, организация!
цитирай
25. vmir - 24. locke,
27.09.2011 16:06
locke написа:
Ефективността изисква организираност! Може да се направи и като добре организирано гражданско сдружение! Сегашните изборни закони правят почти невъзможно попадането в парламента на независими кандидати, но поне от София и Пловдив с по 5-6 процента може да се вкара независим кандидат (общо 4, плюс че и в други големи МИР-ове може да се получи). Колкото и да скачаме срещу политиците, единственият начин да ги блъснем във вярната посока е да се внедрим сред тях!
А за протестите - по светло, с плакати, оратори, организация!


Прав си!
цитирай
26. kasnaprolet9999 - Да, то и аз бих искала поговорим за ...
27.09.2011 16:42
Да, то и аз бих искала поговорим за снощния митинг, за да не се повтарят сблъсъците с полицията и другите отрицателни прояви. И така, бях на митинга в София, но той не бе на ниво.В началото, когато тръгнахме от НДК всичко бе добре, пеехме химна на България, а пред Народното събрание коленичихме и имаше минута мълчание в памет на загиналите младежи. След това започна усилено скандиране на много простотии, които отдалечаваха хората от истинските проблеми и звучаха грозно.Други пък насъсвваха към етническа саморазправа-"циганите на сапун, турците под ножа".Чувствах се като на футболен мач, по едно време не издържах и си тръгнах.От телевизията разбрах, че се е стигнало до сблъсъци по-късно пред президенството. Не съм учудена, явно между многото свестни младежи там е имало провокатори. Полицаите бяха кротки, но явно са били предизвикани с удари от камъни. И интересното е, че във всички градове това е започнало по един и същи начин-замерване с камъни. Явно е имало предварителна организация и някой се е опитал да яхне вълната на младежкото недоволство и да я използва за свои политически цели. Имаше опити да се иницират възгласи като оставка, но те не намериха много привърженици и бързо отшумяха.
Призовавам всички, които тази вечер ще отидат на протест да се държат цивилизовано, не се приравнявайте по манталитет с ромите. Този протест е срещу беззаконието, което цари по отношение на ромското малцинство и в подкрепа на жертвите, които даде народа ни в резултат на лошо провеждана политика. Тези проблеми не са от вчера и правилно си написала, че са в резултат на политиката, провеждана от всички правителства в преходния период, редно е да ги накараме да се замислят.
цитирай
27. анонимен - добре де, но я да си представим ка...
27.09.2011 16:55
добре де, но я да си представим картинката, всяка вечер мирен и канализиран протест, с декларации, говорители, представители и т.н. Така вечер след вечер. Колко? До кога? Все някога се спира и какво, отново по старому? И какво се е променило. Не че искам другия начин, кървища и метежи, но тогава кой е пътят? Ето тук сме се събрали под някаква форма, давайте идеи. Искате да се зачитат законите от нас от милионите? А това че никой от политиците и циганите не ги зачитат и сега имат сурата да размахват пръст пак срещу нас, само защото сме недоволни?! Ама не недоволни, а НЕДОВОЛНИ!!!!! Мирни протести, да, мирни бяха за момчето убито миналото лято от цигани, мирни бяха за другото моче в Студентски град, дискотеките в който принадлежат на престъпници и наркоразпространители, колко още мирни протеста трябва да има и никой да не ги отчита!!!???? И тези ли да са такива едни мирни?
цитирай
28. locke - Ще ви обясня силата и възможностите на организирания протест!
27.09.2011 17:00
Шествия, оратори, искания!
Искания за законодателни промени - точни и конкретни, а не мъгляви от сорта на справедливост или равенство!
Искане за референдум за тези промени!
10 дни на протести и ще са събрани достатъчно подписи, че референдум да има! Кой няма да се подпише? Аз ли? Мишлето ли? Ти ли? Дори аполитичните ми приятели ще сложат подпис!
Това е начинът да се реализира гражданската демокрация с мирни средства!
цитирай
29. mikino - Шествия, оратори, искания! И...
27.09.2011 17:06
locke написа:
Шествия, оратори, искания!
Искания за законодателни промени - точни и конкретни, а не мъгляви от сорта на справедливост или равенство!
Искане за референдум за тези промени!
10 дни на протести и ще са събрани достатъчно подписи, че референдум да има! Кой няма да се подпише? Аз ли? Мишлето ли? Ти ли? Дори аполитичните ми приятели ще сложат подпис!
Това е начинът да се реализира гражданската демокрация с мирни средства!

КОНКРЕТНАТА ПОЗИЦИЯ НА МИРНИТЕ ГРАЖДАНИ ЩЕ ЧУЕТЕ ДОВЕЧЕРА В 12ч. ПО БНТ В ПРЕДАВАНЕТО РЕФЕРЕНДУМ!
цитирай
30. locke - Мишле :)))
27.09.2011 17:11
21:00 часа, душицо, а не 12 :)))
цитирай
31. haralanov - Здравей,Микино!
27.09.2011 17:50
Случайно видях интервюто с теб по телевизията.Но днес това ме впечатли:
http://www.youtube.com/watch?v=Re2QpdJ4N_E
цитирай
32. анонимен - Много сте наивни, многоооо! Вси...
27.09.2011 17:50
Много сте наивни, многоооо! Всичко, ама всичко отначало досега е постановка - убийството бе предварително решено, а къщите на циганина бяха опразнени, даже и климатиците бяха свалени. Единственото, което може да обърка предварителните планове, е всеобщ продължителен протест в София пред НС с формулирани ясни искания и срокове за референдум за смяна на системата. Но стандартът на живот в София се държи изкуствено висок, а от другите градове няма как да останем цяла седмица в София, така че и тази няма да я бъде. А междувременно ДЕКВР повиши цената на парното. Честито!
цитирай
33. vmir - 32. анонимен - Много сте наивни, многоооо! Вси...
27.09.2011 18:27
анонимен написа:
... искания и срокове за референдум за смяна на системата.


Чул си нещо, но умишлено не са ти го обяснили.
Смяната на системата включваше премахване монопола на БКП, плурализъм, децентрализация на властта, свобода на словото и раздържавяване. Би ли изброил в какво ще се състои следващата "смяна на системата", да знаем, само не ми казвай, че ще бъде някакво подобрение и че за подобрението е необходим референдум, защото не се знае дали е желано.
цитирай
34. анонимен - Маймунек, кой си ти, че да ти давам ...
27.09.2011 18:31
Маймунек, кой си ти, че да ти давам обяснения? Я марш в стадото!
цитирай
35. tihatavoda - mikino-- "Много е важно! В момента ни вкарват в капан! "
27.09.2011 19:14
В капан ни вкарват от 22 години . От тогава циганите не работят и това е ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА .А политиката , не може да не се политизира . Циганчетата ги извадиха от училищата за да изучават майчин език , десет години след това инициаторите на начинанието , ни обвиниха в сегрегация . Циганите получаваха какви ли не държавни помощи , разрешаваха им да не плащат за ток , вода и транспорт без да извършват каквато и да е била полезна дейност . Е , сега е дошло време да се плаща за политическия непукизъм и късогледство на българина .
цитирай
36. анонимен - Браво един блог от който има полза
27.09.2011 20:11
Поздравявам автора за здравия разум.
За съжаление много хора особено младежи не мислят и си мислят че този или онзи етнос им е виновен за това че живота им е скапан.
Има само един начин за противопоставяне и това е знанието ,учете хора самообразовайте се.Човек който знае не може да бъде манипулиран.
А виждаме умела манипулация с учсатието на медиите...............
цитирай
37. анонимен - Който трупа знание, трупа и печал...
27.09.2011 20:37
Поздравявам автора за здравия разум.
За съжаление много хора особено младежи не мислят и си мислят че този или онзи етнос им е виновен за това че живота им е скапан.
Има само един начин за противопоставяне и това е знанието ,учете хора самообразовайте се.Човек който знае не може да бъде манипулиран.
А виждаме умела манипулация с учсатието на медиите.
----------------------------------------------------------------------------------

Браво, добре си го написал... е, аз съм точно един от тези, които са с две висши образования, доходоносна работа и сравнително добър живот. Но знаеш ли, колкото повече узнавах за този социален строй, за уреждането на една или друга работа, все повече разбирах колко оплетени във всичко са парите, банките и Господарите на Лихвата. Тези хора свалят и вдигат правителства, фалират държави, правят се или са се правили на жертва и пред нищо не се спират, за да може ти да се уповаваш на тяхната религия - Лихвата.
цитирай
38. анонимен - Много сте наивни, многоооо! Вси...
27.09.2011 20:48
анонимен написа:
Много сте наивни, многоооо! Всичко, ама всичко отначало досега е постановка - убийството бе предварително решено, а къщите на циганина бяха опразнени, даже и климатиците бяха свалени. Единственото, което може да обърка предварителните планове, е всеобщ продължителен протест в София пред НС с формулирани ясни искания и срокове за референдум за смяна на системата. Но стандартът на живот в София се държи изкуствено висок, а от другите градове няма как да останем цяла седмица в София, така че и тази няма да я бъде. А междувременно ДЕКВР повиши цената на парното. Честито!

Разбери, че агресията в тези хора е неконтрулируема и те не мислят. Действат първосигнално и в момента, в който видят, че някой им бърка в плановете същият жална му майчица...
Виж кой ги докара до там:http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=781786С какво днешните мутри са от-добри от вчерашните? Че то почти целият ни парламент и правителството са мутри,да не говорим за министрите Му, за кандидатите за президент - шизофреничка и мазен лъжец, милионер.... А защо дойдоха, защо ги избрахме преди 2 години...Някой спомня ли си.... Някой мислещ човек вярва ли им още?
цитирай
39. анонимен - ...ХОРА, МИСЛЕТЕ КОГАТО СТЕ НА ПРОТЕСТ! ...
27.09.2011 21:01
И непременно бъдете въоръжени, ако ще навлизате в гетата, защото мангалите ще Ви изколят. В такъв случай по-добре е полицията да Ви спре овреме1
цитирай
40. raders - Много сериозен постинг. Поздра...
27.09.2011 21:06
Много сериозен постинг. Поздравления! Наистина децата са възмутени и омерзени от циганията в тази държава, но не знаят как се правят тези неща. Може би трябва да ги поемат по-опитни хора, за да няма размирици.
цитирай
41. анонимен - Bulgariaa 27. 09. 2011 / 21:20 ...
27.09.2011 21:29
Bulgariaa 27.09.2011 / 21:20
Борисов много те съжалявам , но повече съжалявам себе си и милионите Българи които ти повярваха и гласуваха за теб . Знам , че няма да прочетеш какво се пише за теб и кликата от политици ( не защото не можеш да четеш разбира се ) , също така знам , че каквото човек си направи сам човек и Господ не може да му го направи . Бедна ти е фантазията дори какво политическо самоубийство си направихте от партия Герб. Не ви прави чест , че по една или друга причина застанахте срещу собственият си народ защитавайки едно първобитно племе , което между впрочем е презирано и гонено от всякъде ( дори днес във Франция ) откакто свят светува . Убедена съм , че ще осъзнаете тази грешка , но ще бъде прекалено късно ...дано е късно само за Вас г-н министър председател , а не за българският народ . Всичко каквото се случва във България сега ще се върне към вас като бумеранг със страшна сила . Ние българите няма да се откажем да защитаване Родината и народът си , защото това е нашето Отечество , и ние сме потомци на велик народ !!!!!!!!!
цитирай
42. анонимен - глупости
27.09.2011 21:32
Пълни глупости е тази статия!Този,който я е писал за канарчета ли ни мисли?Какъв капан,какви 5 лева!
УПРАВЛЯВАЙКИ С ЛЪЖА,ПОПУЛИЗЪМ,ПРАЗНИ НАДУТИ СТОЙКИ,С КРИМИНАЛНИ МУТРЕНСКО-ПОЛИЦЕЙСКИ МЕТОДИ,ИЗРАЗИ И ЖАРГОНИ,ПЪЛНО ОБЕЗЛИЧАВАНЕ НА ОБИКНОВЕНИЯ ЧОВЕК,КОЙТО НЕ СЕ ВОЗИ НА СКЪПИ АВТОМОБИЛИ,НЕ ПОСЕЩАВА ШКОЛИ ПО ПИШМАН КАРАТЕ И ДРУГИ ИЗМИСЛЕНИ БОЙНИ ИЗКУСТВА,БЕЗПАРДОННО ПРЕНЕБРЕГВАНЕ НА ХОРАТА В ПРОВИНЦИЯТА,ХВЪРЛЯНЕ НА ОГРОМНИ СРЕДСТВА В НЕНУЖНО СТРОИТЕЛСТВО НА МАГИСТРАЛИ ПО ВРЕМЕ НА ЖЕСТОКА КРИЗА И Т.Н. И Т.Н., КАКВО ДА СЕ ОЧАКВА!!!!
А този ми пише за капани - дрън-дрън!
цитирай
43. анонимен - ПФУУУ
27.09.2011 21:32
ЯВНО ВСЕ ПОВЕЧЕ СЕ ИЗРАЖДАТ ПОКОЛЕНИЯТА В БЪЛГАРИЯ-В ОНАЯ,СЪЩАТА УЖ,ВЕЛИКА БЪЛГАРИЯ!! АМА НИЩО ОБЩО НЯМА ОНАЯ С ТАЯ КЛОАКА! "Целта на протеста беше да се изиска адекватно отношение от управлението и обяснения за причините, който създадоха този конфликт, тлеещ от години!" ОЩЕ ОБЯСНЕНИЯ ИСКАШ..ОЩЕ ЛАФ МОАБЕТ?? ОЩЕ КРЪГЛИ,КВАДРАТНИ МАСИ-И ДА СЛУШКАТЕ БАШ ПРЕСТЪПНИЦИТЕ ,ВИНОВНИ ЗА ВСИЧКО?! АДЕКВАТНО ОТНОШЕНИЕ?! ТИ СИ КУКУ!! ОНИЯ СА ТЕХНИ ХОРА,КОИТО ГИ ИЗБИРАТ! А СЕ ПОДДЪРЖА ЦИГАНИЯТА ДОЛУ ЗА ДА ДЪРЖИ В ТЕРОР БЪЛГАРИТЕ И ДА ИМ ОТКЛОНЯВА ВНИМАНИЕТО ОТ ПРЕСТЪПНИЦИТЕ ГОРЕ!!
цитирай
44. анонимен - 43. анонимен - глупости
27.09.2011 21:44
анонимен написа:
Пълни глупости е тази статия!Този,който я е писал за канарчета ли ни мисли?Какъв капан,какви 5 лева!
УПРАВЛЯВАЙКИ С ЛЪЖА,ПОПУЛИЗЪМ,ПРАЗНИ НАДУТИ СТОЙКИ,С КРИМИНАЛНИ МУТРЕНСКО-ПОЛИЦЕЙСКИ МЕТОДИ,ИЗРАЗИ И ЖАРГОНИ,ПЪЛНО ОБЕЗЛИЧАВАНЕ НА ОБИКНОВЕНИЯ ЧОВЕК,КОЙТО НЕ СЕ ВОЗИ НА СКЪПИ АВТОМОБИЛИ,НЕ ПОСЕЩАВА ШКОЛИ ПО ПИШМАН КАРАТЕ И ДРУГИ ИЗМИСЛЕНИ БОЙНИ ИЗКУСТВА,БЕЗПАРДОННО ПРЕНЕБРЕГВАНЕ НА ХОРАТА В ПРОВИНЦИЯТА,ХВЪРЛЯНЕ НА ОГРОМНИ СРЕДСТВА В НЕНУЖНО СТРОИТЕЛСТВО НА МАГИСТРАЛИ ПО ВРЕМЕ НА ЖЕСТОКА КРИЗА И Т.Н. И Т.Н., КАКВО ДА СЕ ОЧАКВА!!!!
А този ми пише за капани - дрън-дрън!


http://www.dnes.bg/politika/2011/09/27/vzrivoopasno-e-a-gerb-sa-bezpomoshtni-otseche-stanishev.129733#13171475975231&if_height=326

А ТАЗИ ШИРОКА И РАДОСТНА УСМИВКА ОТ КОЯ ШКОЛА ЗА БОЙНИ ИЗКУСТВА Е, ДРУГАРЮ ОБВИНИТЕЛ ? ВЧЕРА ЗАКОПАХА ДЕЦАТА , А СТАНИШЕВ СЕ ВЕСЕЛИ ? ТЕ СЕ ВЕСЕЛЯХА И КАТО СИ ПОДПАЛИХА САМИ ПАРТИЙНИЯ ДОМ ! И ТОГАВА ИСКАХА ДА СЕ ВЪРНЕ НАЗАД КОЛЕЛОТО НА ИСТОРИЯТА , АМА НЕ СЕ ВЪРНА !
цитирай
45. анонимен - Народно творчество
27.09.2011 22:06
Химн на БосфорТВ и МВР
Ако някой някъде убива и
българските деца затрива,
ако детето ти с микробус прегази
- моята полиция го пази.
Ако някое мангалско братство
граби от народното богатство,
истината днес е само тази
- родната полиция ги пази.
Ако някой децата ви убива
и престъпниците сам прикрива,
ако някой пред лъжата лази
- нашата полиция го пази.
Припев: Хора, не палете Киро,
хора, запомнете ни добре!
Бенатова "лумпени" ще ви нарече,
Вие ще бъдете бити и прибрани,
В РПУ на МВР!!!
цитирай
46. penchoan - Основният проблем е, че държавната ...
27.09.2011 22:25
Основният проблем е, че държавната политика е насочена към унижение и смачкване на българите. Очевидно е желанието на управляващите да предизвикат малки сблъсъци чрез поставени лица - провокатори, чрез които да оправдаят насилието на полицията. Видяхме такива постановки на полицията при побоя над студентите, по време на Станишев, виждаме същите методи и сега.
Това означава само едно: сегашното правителство и президент не са променили възгледите и методите си и нямат никакво намерение да променят антибългарската си политика. Може да се каже дори, че ако не беше изборна обстановка, биха действували още по-твърдо.
Затова обществото не трябва да се оставя да бъде приспано от лъжливи обещания и да следи под лупа бъдещите действия на полиция, прокуратура и съд.
цитирай
47. анонимен - Що без расизъм бе?
27.09.2011 22:59
Аз съм расист и никой не може да ме промени или забрани Нали уж е "демокрация" или демокрация ама само за "правилните тези" ?Щом народа е расист то управляващите са длъжни да се съобразяват с това. И стига са ни плашели с Европа с цивилизация ит .н Това кактосе видя НЕ работи и на Европейците им писна от подобни приказки - продължават да си ги приказват по навик, но сами не си вярват защо ние да вярваме? А иначе расизма идва, расовото почистване също, но не се прави разбира се с погроми и масови убийства -21 век е и има много по рафинирани и високотехнологични начини да се решава постепенно расовия въпрос. ТАка, че оставете народа да си бъде расист, в това вижда проблемите - да ги решава ! И не забравяйте Глас народен - Глас Божи ! ТОВА е положението.
цитирай
48. анонимен - Мое мило момче, бъди си расист, но не ...
27.09.2011 23:14
Мое мило момче, бъди си расист, но не открито. Ти сам каза - в 21 век има много по-рафинирани начини за всичко, включително и за расизъм, от който да има полза. И не си мисли, че твоят глас е глас народен, ако и повечето от народа да гледа поне с подозрение различните.
цитирай
49. анонимен - до 50
27.09.2011 23:36
бай *** нямаш елементарно възпитание, да не говорим за някъкво познание.

В демокрацията имаш права и отговорности и със сигурност нямаш право да си расист. Може би за това и пишеш като анонимен, за да не влезеш в пандела.
Ако не си чел конституцията вземи я прочети. Съмнява ме да го направиш, ти май освен да псуваш друго не знаеш.

Но не си мисли, че всичките са толкова тъпи като тебе и не се отъждествявай с българския народ и не се крий зад него.
Защото ти си мълцинство в него както изглежда от разсъжденията на промития ти мозък.
Ясно ли ти е?
цитирай
50. анонимен - anonimen
27.09.2011 23:50
Я ХОДИ У ЛЕВО С ТАЯ ТОЛЕРАСТИЯ!
цитирай
51. kasnaprolet9999 - Гледах те в телевизионното пред...
28.09.2011 00:04
Гледах те в телевизионното предаване Референдум. Ти се представи много добре, гордея се с теб.
цитирай
52. анонимен - Колкото е виновен Бойко, толкова са виновни и Тройната коалиция, и „Царя” и т.н.
28.09.2011 00:13
Именно! И точно поради това да духат. Супата де, както се изрази един виден наш мислител Аз реших за себе си - ще гласувам за Светльо Витков
цитирай
53. анонимен - Edna 40 godi6na bulgarka
28.09.2011 00:14
Tolerantnost?!Moje da si toleranten SAMO i EDINSTVENO kum dadena LI4NOST ili 4OVEK!.
Nikoi,pak pod4ertavam NIKOI ot NITO edna politi4eska partiq v BG ne zaslujava respekt!.
O6te po-malko ima CIGANIN 4EREN,zaslujava6t tolerantnost!Nikude ,v nito edna durjava q ima sprqmo tqh ciganite!Prosto otdavna im e pokazano mqstoto,te si go znaqt pove4e ot dobre i vsi4ko vurvi normalno,kakto trqbva i da bude!.Za6to kogato tuk v Ispania na edi ciganin mu se kaje GITANO,toi ne se obijda,4e sa go nazovali taka,dokato v BG iskat da im se kazva *romi*,ama ako gi pita6 za6to i te ne znaqt.Tova sa si-CIGANI,GITANOS!
V zaklyu4enie:Ne moga da razbera za kakva tolerantnost otnovo se govori i se iziskva ot nas,sled kato BG*politicite* i Policia produljavat da za6titavat edinstveno pravata na ciganite,a potupkvat na6ite 4ove6ki takiva?!A da,zabravih za tqh nie BULGARITE nqmame takiva,ami to na tova az mu kazvam MA4KANE na CQL edin narod!Kakva pove4e tolerantnost se iska v slu4aq:socialna,ikonomi4eska....Ami to i bez tova SAMO mangovcite/oo,izvinqvam se -ciganite/sa s previlegii...
Ako nqkoi re6i,4e sum rasistka,taka da e ,no na tova az mu kazvam-OPRAVDAN na 100% Rasisum!!I ne bih dopusnala NIKOI da me ubedi v obratnoto!.
A sega i kum vas roditeli na tezi na6i GEROI4NI mladeji:Vqrno e za sujalenie ima i partii,koito se opitvat da se vuzpolzvat ot tehniq boen duh,za tova se namesete i vie nai-nakraq,pomognete na SOBSTVENITE si deca,izlezte s tqh na protestite,ne mi kazvaite,4e i na vas samite ne vi e omruznalo da budete zapla6vani,ograbvani ...ot ciganite!.Ili ve4e ste sviknali s postoqniq strah ot tqh?!
Za6toto,ako sega se spre bulgarskiq narod,ciganite ve4e naistina NQMA da ni prostqt-6te ni kolqt ot ku6ta na ku6ta!Tova e pove4e ot sigurno!
Nezabaven Referendum,za da jiveem spokoino v Bulgariq,tova ni e neobhodimo!
I vie pensioneri,izlizaite na protestite su6to,ili 4akate sledva6toto lujlivo tel.obajdane na nqkoi mangal da vi u6u6ka spestqvaniqta,iznasilvane,ubiistvo...?!Referendum!
цитирай
54. анонимен - И аз опитах да я гледам. Тъкмо свъ...
28.09.2011 00:15
И аз опитах да я гледам. Тъкмо свърших.
цитирай
55. анонимен - Решението "Аз гласувам за ...
28.09.2011 00:18
Решението "Аз гласувам за Витков" само отлага решаването на истинските проблеми. Нужна е промяна от дъно - народен съд за всички, участвали в управлението от 89 насам, с изпълнение на публични екзекуции за виновните, Велико Народно събрание и рестарт на държавата на всички нива.
цитирай
56. анонимен - !!!
28.09.2011 00:44
Във всеки етнос има добри и лоши хора, но не цигани ограбиха българския народ и оставиха българските граждани без никаква жизнена перспектива - сториха го комун.онанистическите и цоциалистическите гаулайтери от номенклатурата и еничарите от червеното гестапо на ДС.
цитирай
57. mikino - Анонимните, я по-кротко! Знаете ли ...
28.09.2011 00:48
анонимен написа:
Анонимните, я по-кротко! Знаете ли Микино какви хубави кавали прави!!!

Кавалът е прекрасен духов инструмент, а ти си меко казоно боклук? Оооо колко прост народ имааа...
цитирай
58. mikino - О мили мои злобни душици, които псувате и се държите като в катун!
28.09.2011 00:50
ПОЧВАМ ДА ТРИЯ! АКО НЕ ВИ СЪРБЯТ ПРЪСТЧЕТАТА ОТ ТЪРКАНЕТО ЕЛАТЕ И ПИШЕТЕ ПАК!
цитирай
59. анонимен - Решението "Аз гласувам за Витков" само отлага решаването на истинските проблеми
28.09.2011 01:05
Напротив. Това е началото на решаването на проблемите. Да покажем, че можем да променим нещо. И себе си. И мисленето си. За мен в това отношение ще е доста показателно, какъв вот ще събере Светльо. Че няма да стане президент, то е ясно. Но както казва самият той, а и не само той - важно е усилието, не целта. Важно е пътуването. Звучи ли ви познато ;) НЯМА достойни хора сред политическата класа. Това е положението
цитирай
60. mikino - Благодаря на всички останали за позицията! Уважавам всеки от Вас и се надявам да правим нещата истински!
28.09.2011 01:13
Няма да коментирам простаците - не го заслужават!
Идията на постинга изцяло бе продиктувана от това, което видях на вчерашният протест. Подлъгах се, защото в неделя всичко мина кротко, хората ни чуха и нямаше бели. Затова отидох и вчера, но останах разочарована от това, как могат да използват непълнолетни деца, за користни цели, било то и расистки... Не мога да приема това!!! Който както иска да го разбира - идеята на протеста изобщо не беше разпалване на етническо напрежение! Не беше целта да се правят почудища по Витошка и да се тръгва към джамията. Просто някой се възползва! Хубаво, за тия които търсят агресия - МИ ХОДЕТЕ ТРОШЕТЕ ПАРЛАМЕНТА БЕ - ОНИЯ 240 МАЙМУНЯЦИ НОСЯТ ВИНАТА ЗА ТОВА, КОЕТО СТАВА В МОМЕНТА!!! ЗА МИЗЕРНИЯ ЖИВОТ, БЕЗРЕДИЦИТЕ И КОНФЛИКТИТЕ МЕЖДУ ХОРАТА, ЗА АГРЕСИЯТА И ЗА КАКВО ЛИ ОЩЕ НЕ! ТРОШЕТЕ, НО НА МЯСТО!
цитирай
61. mikino - А предполагам, че ще има и нощни посещения от прости и недооправени, та
28.09.2011 01:18
Само да ви кажа, такава реакция е проява на слабост и злоба и никого и нищо няма да спечелите с това, освен една дълга сосна и българска майна... А може и ромска що не? Хахаха! Има доста готини роми с чувство за хумор, ще взема да се допитам...
А утре сутрин рано рано, просташките ви коментарчета отново няма да ги има!
цитирай
62. анонимен - хм
28.09.2011 01:18
Преди известно време имаше протест организиран в интернет, тогава някои политически партии се опитаха да го яхнат за собствена изгода но хората отказаха...тогава влязоха в действие провокаторите...това се случва и сега. Никой от сега действащите или участващи по някакъв начин във властта няма интерес от такъв самооргитнизащ се народ, така сме опасни...затова ще опитат всички средства за да ни компрометират...
Доколкото до опитите им да изкарат протеста на етническа основа...според мене на това може да се противодейства като се включат в протестите и онази част от циганското и турско малцинство които не са съгласни със сегашната система...
цитирай
63. vmir - Мики, тук чета за твои ТВ изяви по въпроса,
28.09.2011 01:35
качи ги, моля те в постинга или дай поне линкове да видим докъде си докарала нещата пред медиите.
цитирай
64. murmashka - Моето мнение
28.09.2011 04:38
Правилно че не трябва да се обръща протеста на междунационално противопоставяне! Но ми се струва че точно това е целта на Бойко и Цветанов.И ще обясня защо - Защото ако Бойко и Цветанов искаха да усмирят конфликта и да не се стига до протести,ТРЯБВАШЕ не да пазят ,,Цар" Киро ами да го арестуват и съдят.За съда ще има извънредно много свидетели които да докажат неговата престъпна дейност.
Колкото до ,,циганският въпрос" правилно пишете.Виновни са всички управници от Ив,Костов та до Бойко.Но за днешните протести са виновни само двама- Бойко и Цветанов!
цитирай
65. анонимен - Българите СА расисти! И не само това.
28.09.2011 06:23
Те са отвратителни шовинисти, патриотари, ксенофоби. Българите са самовлюбени маниаци. Това се знае в целия свят- няма защо да се крием и преструваме.
цитирай
66. murmashka - За 67.анонимен -Българите СА расисти! И не само това
28.09.2011 06:57
Ами то ти може и да си и расист и шовинист а ксенофоб че си е ясно от това че се криеш под АНОНИМЕН .Не смей твар такава да се наричаш българин!! Ти ТОЧНО не си!
цитирай
67. ok3223 - Правилно че не трябва да се обръща ...
28.09.2011 07:16
murmashka написа:
Правилно че не трябва да се обръща протеста на междунационално противопоставяне! Но ми се струва че точно това е целта на Бойко и Цветанов.И ще обясня защо - Защото ако Бойко и Цветанов искаха да усмирят конфликта и да не се стига до протести,ТРЯБВАШЕ не да пазят ,,Цар" Киро ами да го арестуват и съдят.За съда ще има извънредно много свидетели които да докажат неговата престъпна дейност.
Колкото до ,,циганският въпрос" правилно пишете.Виновни са всички управници от Ив,Костов та до Бойко.Но за днешните протести са виновни само двама- Бойко и Цветанов!


ЕТО Я ИСТИНАТА В НЯКОЛКО РЕДА!
НАПИСАНА ОТ MURMASHKA...
Значи всички до днес били виновни? Тоест...НИКОЙ?
Айде бе. Защо не е арестуван до денес и днес циганският ЦАР КИРО?
Има стотици поводи и причини да е панделата и вече на съд по скъсената процедура?
И таам ще лъснат много неща?
Ще се види какви от години ги е мътел и мъти ТАРТОРА, ЦАРО НА ЦИГАНСКАТА МАФИЯ в Пловдив и България, защото те са навързани като свински черва.
Страх ги е днешните властници Боко и Цвъц да не загубят, да не се простят с вече осигурените със защитата на цар Киро цигански гласове в България.
Дали не е така и защо да не е така?
Кабинетните стратегчета и слугите на днешната власт(вмир и този locke)пиейки си кафето и гледайки от прозореца вече дават акъл...
КААК ДА СЕ ОРГАНИЗИРА...ОВЧИ ПРОТЕСТ. СТАДОТО МИРНО И КРОТКО ШЕСТВУВА, ХОДИ И ХОДИ ПО УЛИЦИТЕ И ЧАТА-ПАТА ИЗБЛЕЙВА. Беее, беее...
Красив протест, мечта за всяка власт. Дори и за най-скапаната.
КАТО ДНЕШНАТА!!!
Циганите като цяло не са виновни за днешния техен и наш хал.
Но циганските тартори и царе като ЦАР КИРО, И ДНЕШНИТЕ НАШИ ВЛАСТНИЦИ(Боко,Цвъц и др) С ТЕХНИТЕ ЗАЛИ И МАГИСТРАЛИ СА ВИНОВНИ
МНОГО ВИНОВНИ ЗА НАРАСТВАЩАТА, ПОВСЕМЕСТНАТА БЕДНОСТ И МИЗЕРИЯ НА ВСЕКИ ОТ НАС, НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД И БЪЛГАРИЯ.
Ето едно конкретно действие на Боко и ЦВЪЦ, което моментално ще свали напрежението и ще поуспокои хората.
цитирай
68. vmir - Ето, открих "Референдум" от снощи:
28.09.2011 08:31
http://bnt.bg/bg/productions/74/edition/16802/referendum_27_septemvri_2011_kato_kriminalen_ili_kato_etnicheski_vyznikna_protestyt_v_katunica

Чудесно се справи, Поздравления!
цитирай
69. vmir - 69. ok3223,
28.09.2011 08:42
Знам, доказвал си го, че за теб протест има смисъл, само ако се трепят хора - нали заради възхваляване на комунистическите кланета съм ти наложил бан в блога си. Овце са не хората, които държат да не им крадат протеста, както бяха окрадени масовите протести от 1989 до 1996 с помощта на провокаторчета като теб, които хем се възхищаваха на червените касапи, хем викаха "смърт на комунистите", за да могат поръчителите им да пишат, че протестите са били фашистки и екстремистки. Жалки лицемерени червени ибрикчи като теб с провокациите си направиха така, че беззаконието и грабежа да възтържествуват, а сега квичите и продължавате да мечтаете за кланета. Копеле тъпо.
цитирай
70. анонимен - Запазвам си клипчето и ще си го по...
28.09.2011 09:05
Запазвам си клипчето и ще си го ползвам вечер.
цитирай
71. hamstera - Ооо Мишок! Гледах записа!
28.09.2011 09:14
Супер! Доволен съм, че успя да покажеш в национален ефир, че протестиращите не сме вандали, радикалисти и всякакви идоти! Видя се, че има умни хора, които имат позиция и мислят, когато отвита на протест!
Не приемам скромността ти! Знам, че се притесняваш от злобни тъпаци, но понеже съм гаден ще пусна постинг!
цитирай
72. boristodorov56 - Това е от Фейсбук! Да подкрепим и...
28.09.2011 09:25

- Това е от Фейсбук! Да подкрепим исканията!


Списък с искания на българският народ на общодържавният протест от 1 октомври 2011!



1. Oставка на правителството в 7 дневен срок (до 7 октомври), заради неизпълнение на основни негови конституционни задължения, явна некадърност, очебийна обвързаност с криминалната престъпност и изпълнение на антибългарски проекти(Аец Белене, концесията за шистов газ, ГМО) .

В срок от един месец съставяне на Правителство на националното спасение под егидата на ЕС с участието на експерти и хора необвързани с политически партии, бившата ДС, комунистическата номенклатура, икономическите мафиотско-бандитски структори и преди всичко: Патриоти.



2. Незабавно освобождаване на арестуваните българи в протестите и незабавно снемане на обвиненията и отменяне на присъдите срещу тях.



3. Парична компенсация за семействата на двете загинали момчета (Ангел Петров и Павел Толев).



4. Справедлива и адекватна присъда за убиеца на Ангел Петров в съответствие с българското законодателство.



5. Отнемане на имотите на Кирил Рашков (Киро Циганина) според разпоредбите на закона наскоро приет от Парламента.

Осъждането му (не само заведено дело срещу него) по бързата процедура за съучастничество в и организиране на убийството на Ангел Петров.



6. Незабавно и бързо разследване, подвеждане под отговорност и осъждане на синът и другите престъпни роднини на Кирил Рашков за съучастничество и извършване на трафик с наркотици, проституция, кражби и убиство.



7. Подвеждане под отговорност по бързата процедура и осъждането на всички осигурили „политическият чадър“ (прокуратура, данъчно, полиция, политици и т.н.) над Кирил Рашков.



8. Публична оценка от страна държавната власт на всички медии и журналисти, които манипулираха и крият важна информация за личността на Кирил Рашков , представят участващите в протестите и справедливият и законен гняв по коренно различен начин с цел да оневиняване на престъпните деяния на Кирил Рашков и маргинализират народното недоволство.



9. Искаме оставки на Главния Прокурор на РБ за неадекватната му и престъпно поведение спрямо справедливия народен гняв и изразено вълнение, с което застана на страна на местните феодали и организирана престъпност.

Искаме нови хора в щялата съдебна и административна структора на управлението на страната. Млади,необвързани с никоя партия или мафиотска структура, хора с реален трудов стаж и реални професии, хора с морал, а не корумпирани хомелиони и безскрупулни екзекутори на българската нация и Държава.



10. Искаме без отлагане и незабавно изработването на Програма за национално спасение - с реални и осъществими мерки за справяне със демографския колапс на българската нация.



11. Искаме незабавна и без отлагане смяна на политическата, съдебната и правоохранителната система.

Искаме нова Конституция на Република България!





ДА ЖИВЕЕ БЪЛГАРИЯ!
цитирай
73. hristo27 - Подкрепям те, mikino. Според мен, ...
28.09.2011 09:58
Подкрепям те, mikino. Според мен, една от целите на тези протести е не да се противопоставят българи на цигани. Коренът на злото се крие в зората на така наречената "българска демокрация". Всички власти от тогава насам са поглеждали към циганите единствено преди и по време на избори. Създавани са изкуствени превилегии за тях, за сметка на българите пак с цел извличане на предизборни девиденти.
цитирай
74. ok3223 - ДА ЖИВЕЕ БЪЛГАРИЯ
28.09.2011 10:15
ДОЛУУ ГЕРБЕРСКАТА МАФИЯ НАЧЕЛО С ПОЖАРНИКАРЯ.
ДА ЖИВЕЕ БЪЛГАРЩИНАТА, ДА ЖИВЕЕ И ПРЕБЪДЕ
БЪЛГАРСКАТА НАЦИЯ И ДЪРЖАВА !!!
цитирай
75. kosara2008 - поздравление!!! постингът ти е навременен и пълен с чиста истина!
28.09.2011 10:16
нека не позволим да употребят протестите за мръсните им игрички, недопустимо е да ни вкарват в Графа - етнически сблъсъци и криминални деяния:( - НЕПРИМИРИМ НЕ ЗНАЧИ РАСИСТ, А МИСЛЕЩ И ТОЛЕРАНТЕН ЧОВЕК!на КОЙТО (ОБАЧЕ)МУ Е ПИСНАЛО от ДВОЕН АРШИН И МЕРЗАВСКИ ПОСТЪПКИ...не може деца да пляскат с ръце и да пеят , а други да стоят на байра с брадви и сопи...наистина - КОЙ СЪЗДАВА ТОЗИ ОБРАЗ НА РАСИЗЪМ!!???
цитирай
76. stoineff - Първата част
28.09.2011 10:31
от протестите постигна своето. Чиновниците и политиците ни, видяха, че няма да толерираме - да се погазват правата ни от - мутри, цигани, нарко - барони и въобще няма да оставим никой над закона. Нека ареста и проверката на НАП на Мангал Киро е началото на редица такива. Нека присъдата му е началото на присъди - за поръчкови убийства, измами, продажба и контрабанда на безакцизни стоки, склоняване към проституция, продажба на деца, организиране на просия...
http://stoineff.blog.bg/novini/2011/09/28/arestuvaha-car-kiro.826952
цитирай
77. hamstera - нека не позволим да употребят пр...
28.09.2011 10:36
kosara2008 написа:
нека не позволим да употребят протестите за мръсните им игрички, недопустимо е да ни вкарват в рафа - етнически сблъсъци и криминални деяния:( - НЕПРИМИРИМ НЕ ЗНАЧИ РАСИСТ, А МИСЛЕЩ И ТОЛЕРАНТЕН ЧОВЕК!на КОЙТО (ОБАЧЕ)МУ Е ПИСНАЛО от ДВОЕН АРШИН И МЕРЗАВСКИ ПОСТЪПКИ...не може деца да пляскат с ръце и да пеят , а други да стоят на байра с брадви и сопи...наистина - КОЙ СЪЗДАВА ТОЗИ ОБРАЗ НА РАСИЗЪМ!!???

Двадесет и две годишно управление на комунисти, первърнали се в мутри! Т са виновните! Те създадоха този модел! Ето защо категорично подкрепям протестите да са пред парламента и ако ще се правят почудища, нека бъдат за сметка на управниците, а не на обикновените хора!
цитирай
78. feq - ВСЕКИ трябва да носи ЛИЧНА отгов...
28.09.2011 11:28
ВСЕКИ трябва да носи ЛИЧНА отговорност пред закона и да не се намесва етническа и религиозна принадлежност! ИСТИНАТА трябва да се чуе и да ОТСТОИ! Демокрацията го изисква, съвестта ни го изисква, децата ни го изискват...

ВСИЧКИ ГРАЖДАНИ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ СА БЪЛГАРИ.ВСИЧКИ ГРАЖДАНИ СА РАВНИ ПРЕД ЗАКОНИТЕ. Това са текстове от Конституцията на Република България...
цитирай
79. neprosvet - Поздрави, mikino за изразената гражданска позиция!
28.09.2011 12:04
Грижа ми е за вас деца! Пазете се ентусиазма ви дане бъде употребен от някоя ФАЙТОН или по-голяма политическа партия! Бъдете разумни!
Гледах снощи "референдум" по НТ. Сега разбрах, че красивото и умно девойче си била ти! Поздравявам те!
цитирай
80. анонимен - от Севт Непримиримии
28.09.2011 12:39
Поздрави и от мен!

Пожелавам на България много такива млади хора.

http://www.svobodata.com/page.php?pid=6689&rid=154&archive=
цитирай
81. kasnaprolet9999 - Бях се заканила вчера да не ходя на ...
28.09.2011 13:05
Бях се заканила вчера да не ходя на протест, но отидох главно, за да разговарям с младите хора и да им обясня, колко на погрешен път са този род скандирания, насаждащи етническа омраза- "Циганите на сапун, турците под ножа", "Цигани умрете".Още в понеделник ми направи впечатление, че много от нях механично ги повтаряха, без да се замислят върху съдържанието им. Това са Сталински приоми-нет человек, нет проблеми.Вчера бяха малко младежи пред НДК, имаше и много полиция. Намерих една смесена групичка от момичета и момчета и започнахме разговора. Бях приятно изненадана, че те не подкрепят такива лозунги и нямаше смисъл да ги убеждавам да не скандират такива неща.Дистанцираха се горните лозунги, но изказаха мнение че се чувстват несигурни в собствената си държава, за това протестират, защото законите не са за всички и не се спазват.
Имат желание да се променят нещата, но нямат представа как може това да стане.Призовах ги да протестират цивилизовано и да не влизат в стълкновение с полицаите. Децата бяха притеснени, че полицаите са им записвали номерата на личните карти, ЕГН, правили някакви протоколи. Това го видях и аз и не знам защо го правеха, вероятно защото не е получено разрешение за провеждане на протест.Направи ми впечатление, че децата бяха кротки, стояха и разговаряха помежду си, нямаше скандирания даже и според мен това упражнение, като превантивна мярка, беше напълно излишно. Явно така им е разпоредено отгоре и полицаите просто си вършеха работата. Както сама разбираш, нямаше добра организация на протестите не само тук, но и в цялата страна.
цитирай
82. tihatavoda - 81. kasnaprolet9999 - Бях се заканила вчера да не ходя на ...
28.09.2011 13:20
" полицаите са им записвали номерата на личните карти, ЕГН, правили някакви протоколи. "---- купонът свърши . Толкова . Няма скрап - няма " демокрация ".
цитирай
83. анонимен - mace
28.09.2011 13:25
prost narod slaba darjava
цитирай
84. анонимен - kak she izglejdame v texnite o4i ne ...
28.09.2011 13:29
kak she izglejdame v texnite o4i ne ni interesuva zashto nikoi ne gi iska i ni plashtat ot EU da sedqt v bg ?????? kaji mi be :@
цитирай
85. анонимен - Май току-що хакнаха една от голе...
28.09.2011 14:06
Май току-що хакнаха една от големите общности във "Фейсбук" - "В-ПОДКРЕПА-НА-АРЕСТУВАНИТЕ-БЪЛГАРИ-В-СЕЛО-КАТУНИЦА",- чрез която се координираха протестите, от десет минути страницата е недостъпна! ДС не спи, не спете и вие!
цитирай
86. mikino - Май току-що хакнаха една от голе...
28.09.2011 14:08
анонимен написа:
Май току-що хакнаха една от големите общности във "Фейсбук" - "В-ПОДКРЕПА-НА-АРЕСТУВАНИТЕ-БЪЛГАРИ-В-СЕЛО-КАТУНИЦА",- чрез която се координираха протестите, от десет минути страницата е недостъпна! ДС не спи, не спете и вие!

Не се учудвам...
цитирай
87. mikino - " полицаите са им записвали ...
28.09.2011 14:09
tihatavoda написа:
" полицаите са им записвали номерата на личните карти, ЕГН, правили някакви протоколи. "---- купонът свърши . Толкова . Няма скрап - няма " демокрация ".

Това казах и в БНТ - не може за едни да хвърчат експресни преписки, а други да си правят каквото си искат!
цитирай
88. анонимен - Гледах те, нищо конкретно не каза в ...
28.09.2011 14:12
Гледах те, нищо конкретно не каза в БНТ. Общи приказки, локуми... Нищо конкретно!
цитирай
89. анонимен - Жоро.Кафата
28.09.2011 15:46
Аз само едно ще ви кажа не се захващайте със турците защото Турция ако ви плюе един път и няма да ви има ;)
цитирай
90. анонимен - Само Турция да не се захваща с нас, ...
28.09.2011 16:02
Само Турция да не се захваща с нас, защото от една страна е България, от друга е Гърция, от трета е Израел, а от четвърта - Кюрдестан. Турците да се радват на раздутия си икономически растеж и все още окупираните територии, че падне ли САЩ, и те ще се съберат в една нива земя.
цитирай
91. mikino - Гледах те, нищо конкретно не каза в ...
28.09.2011 16:30
анонимен написа:
Гледах те, нищо конкретно не каза в БНТ. Общи приказки, локуми... Нищо конкретно!

:) Щом така казваш. Всеки си има мнение.
цитирай
92. анонимен - Чудно ми е ,
28.09.2011 18:15
как може да има толкова тъпи и наивни писания. Да, за вас преждеговорившите иде реч.Така ви дадохо УЖ демокрацията, да е мирен прехода и във всеки момент , когато се предложеше нещо по радикално и антикомунистическо "червените бабички " скачаха "не е демократично.И сеганякой се опитват и то с успех да изместят плоскоста на разговорите, а той е СИСТЕМНО НАРУШАВАНЕ на конституцията, където е записано, ЧЕ УЖ всички сме равни пред закона и ЗАЩО никои не поиска партиите били във власта да понесат отговорност.Сега всеки си регистрирал блог и вижте ме как виждам и описвам действителноста, А ПРОМЯНАТА да я свърши друг.Вие даже и плухове не сте, защото притиснат в ъгъла плъха се бие.Наричат ви 'гяури", по ТВ ви заплашва т"ние ще крадем, ще убиваме", а сега когато това стана,"ние мирно протестираме"За по грамотните от вас препоръчвам , ПРИНЦА на поетите-Шарл- Пиер Бодлер "Стихотворения в проза", а именно "Бийте бедните"И после съм на линия за коментари, нещасници.
цитирай
93. анонимен - МИКИНА Е КУРВА
28.09.2011 20:48
МИКИНО...ТИ СИ ЕДИН ЦИГАНСКИ ТРАВЕСТИТ
ЯЖ ЛАЙНА МАНГАЛКА ПРОСТА ТЪПА,ДА ТА ЕЖА И ПА4АТА УМРЯЛА
цитирай
94. анонимен - Да си имаме уважението! Mikino в ...
28.09.2011 21:26
Да си имаме уважението! Mikino в никакъв случай не е курва, но се носят легенди за способността и в надуването и празненето на мяхове.
цитирай
95. murmashka - Страх те е от това което пиша и затова ...
28.09.2011 22:40
Страх те е от това което пиша и затова триеш постингите ми ли?
цитирай
96. injir - Za syjalenie vinagi nyakoi yahva ...
29.09.2011 22:48
Za syjalenie vinagi nyakoi yahva protestite. Bezsmisleno e da obyasnyavam.
цитирай
97. boil456 - Всички български граждани са равни ...
01.10.2011 20:46
Всички български граждани са равни пред законите на България. На документи и нормативни актове. Живота в България не доказва горното (ако се наблюдават събитята от двайсет години насам). Расизъм има на всякъде по света. Но в повечето цивилизовани държави е конролиран от законите и самознанието на гражданите. Не се забуждавайте че (расизма) не съществува. Има го не е подтискан и ограничен от ваксината, наречена самосъзнание, толерантност, търпимост. Има ли ги тези качества у българина? Да, разбира се, само че проточилия се "преход" икномически, политически и социален успя доста за притъпи тези исконни за българина качества и черти на неговата душевност.
И за това е твърде лесно и достъпно да се играе (залага) на картата расизъм. Да се обслужват интересите на тези за които този образ на България е икономически и политически изгоден.
Българи не бъдете "политически маши" (ако можете и желаете)
Бъдете Граждани Европейци !
цитирай
98. boil456 - Много грубо
01.10.2011 20:56
анонимен написа:
МИКИНО...ТИ СИ ЕДИН ЦИГАНСКИ ТРАВЕСТИТ
ЯЖ ЛАЙНА МАНГАЛКА ПРОСТА ТЪПА,ДА ТА ЕЖА И ПА4АТА УМРЯЛА

цитирай
99. анонимен - Услуги Ростелекома
20.01.2012 04:42
<a href=http://rostelecom55.ru/>gpon</a> национальная телекоммуникационная компания России – является крупнейшей российской компанией отрасли. «Ростелеком» является не только традиционным лидером рынка услуг местной и дальней телефонной связи, но и безусловным лидером российского рынка <a href=http://rostelecom55.ru/>оптоволоконный интернет</a>.
цитирай
100. анонимен - загран
22.01.2012 20:44
Подскажите пожалуйста кто нибудь сайт о <a href=http://pasport-tut.ru/>загранпаспорт для детей</a> а то ищу ищу и не могу найти ничего!
цитирай
101. анонимен - как Вы относитесь к такой пищи?
25.01.2012 01:02
Всегда хотелось узнать как Вы относитесь к таким блюдам как
<a href=http://recepti.tv/salati/>рецепты салатов с фото</a>, <a href=http://recepti.tv/vipechka/vipechka-blini-i-aladi/>рецепты блинов</a>, <a href=http://recepti.tv/zakyski/zakyski-myasnie/>мясные закуски рецепт с фото</a>, <a href=http://recepti.tv/bludo/bludo-iz-ptici/>рецепт курицы</a>, <a href=http://recepti.tv/bludo/bludo-iz-pasta-lazania/>рецепт пасты</a> или же Вы предпочитаете что то другое совсем.
Мне важно Ваше мнение, для личного опроса, прошу всех ответить честно пожалуйста.
цитирай
102. анонимен - Рецепты
27.01.2012 13:32
А сколь вы знаете о кулинарии?

Который такое <a href=http://viprecepti.ru/>кулинария</a>? Дело, памятка либо искусство? Если это дело, приносящий утешение – поэтому, ремесло. Если способность обращаться правильно – наука. Всетаки это и творчество, открывающее превышение воеже фантазии, это уникальные традиции разных стран и народов – вестимо, искусство.

Постоянно, кулинария – это любовь. Верность к своим близким, которых радует пресный и хороший доза; к своему дому, наполненному ароматами пирогов. Не нечаянно знание хорошо запасаться давнымдавно считалось одним из основных достоинств женщины. А паки <a href=http://viprecepti.ru/>кулинарные рецепты</a> – отличное лекарство помощью депрессии и увертюра хорошего настроения. Не верите? Попробуйте вложить душу в действие еды – и вы убедитесь в этом.
цитирай
103. анонимен - Техника речи
29.01.2012 22:18
<a href=http://technics-speech.ru/>Программа техники речи</a>:

1. Гимнастика, вырабатывающая правильное дыхание.
2 Дыхательные упражнения, сопровождающиеся движениями.
3. Упражнения, вырабатывающие продолжительный речевой выдох.
4. Комплекс релаксационной гимнастики, помогающий при постановке голоса.
5. Как проработать речевые мышцы, нуждающиеся в тренировке (нижняя челюсть, язык, мягкое нёбо).
6. Работа над артикуляцией всех гласных и согласных звуков без которой невозможна правильная дикция.
7. Упражнения для постановки голоса, позволяющие настроить тембр и нужную высоту для <a href=http://technics-speech.ru/>техники речи</a>.
8. Овладеваем искусством речи, занимаясь упражнениями, которые позволят заполнять голосом тело и пространство.
9. Интонации, необходимые для <a href=http://technics-speech.ru/>логической речи</a>.
10. Выработка навыков, позволяющих конструктивно взаимодействовать с собеседником.
11. Обучение работе позирования перед видеокамерой.

Вск это можно найти на сайте <a href=http://technics-speech.ru/>technics-speech.ru</a>
цитирай
104. анонимен - Новости Кирова
30.01.2012 23:18
Самые новые и актуальные <a href=http://neokirov.ru>события кирова</a>
цитирай
105. анонимен - Класный пост!
01.02.2012 14:58
Спасибо большое, <a href=http://funky-s.ru>заказать продвижение сайта</a> подчеркнул из него много нового.
цитирай
106. анонимен - Анонс фильма Живая сталь / Real Steel (2011)
05.02.2012 23:43
<a href=http://newkino.su/semejnyj/4865-zhivaya-stal-real-steel-2011.html><IMG>http://newkino.su/uploads/posts/2011-10/1318078306_1315643769_zhivaya-stal.jpg</IMG></a>
Название: Живая сталь
Оригинальное название: Real Steel
Год выпуска: 2011
Страна: США
Режиссер: Шон Леви
Жанр: фантастика, боевик, драма
Продолжительность: -
В ролях: Хью Джекман, Эванджелин Лилли, Кевин Дюран, Хоуп Дэвис, Энтони Маки, Антуанетта Никпрелаж, Фил ЛаМарр, Ольга Фонда, Джеймс Ребхорн, Дэвид Алан Баш.

О фильме: События фильма развиваются в будущем времени, когда люди решили, что бокс как вид спорта должен быть отменён, потому - что это жестоко и негуманно наблюдать за тем, как люди на потеху публике бьют и калечат друг - друга. Ведь ни для кого не секрет, что многие бывшие боксёры, профессионально занимавшиеся этим видом спорта, становятся пожизненными инвалидами. Но, как известно, людям подавай зрелищ - такова природа человека, и был найден компромисс. Людей в этом жестоком виде спорта заменили 2000 - фунтовые роботы, что управляются людьми. Таким образом, было удовлетворено желание людей смотреть и наслаждаться жестокими поединками - и люди - спортсмены не страдали от увечий и травм. Все довольны. Один бывший боксёр - профессионал решил продолжать свою карьеру, но уже в качестве промоутера в Робобоксе. Он занялся поиском подходящего робота. И чутьё не подвело промоутера, когда он остановил свой выбор на выбракованном роботе, но на деле оказавшимся талантливым робобоксером. Далее герой фильма встречает своего сына, 16 - летнего подростка. И отец с сыном пытаются наладить взаимоотношения, а способный робот - боксёр упорно и целеустремлённо пробивается наверх, к вершине боксёрской славы. <a href=http://newkino.su/semejnyj/4865-zhivaya-stal-real-steel-2011.html>живая сталь онлайн </a>. Приятного просмотра!

Премьера (мир): 6 октября 2011
Премьера (РФ): 7 октября 2011, «WDSSPR»
цитирай
107. анонимен - Новинки кинопроката
12.02.2012 16:19
Ежедневно в прокат выходят десятки новых фильмов. Сориентироваться в их многообразии Вам поможет сайт KinoPod – все новые фильмы идут с пометкой NEW, при этом Вы получаете возможность смотреть фильмы новинки онлайн 2011 и 2012 года бесплатно, возможность иметь доступ к последним «горячим» премьерам фильмов. Некоторые картины на KinoPod появляются даже раньше официальной прокатной даты, что является существенным бонусом при особо ожидаемых проектах.
Хотим рассказать о некоторых из них:
<a href=http://newkino.su/semejnyj/7928-ivan-carevich-i-seryy-volk-2011.html>Иван Царевич и Серый Волк</a>
<a href=http://newkino.su/fjuntezi/7929-sumerki-saga-rassvet-chast-1-the-twilight-saga-breaking-dawn-part-1-2011.html>Сумерки. Сага. Рассвет: Часть 1 / The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 (2011)</a>
<a href=http://newkino.su/boeviki/7927-sherlok-holms-igra-teney-sherlock-holmes-a-game-of-shadows-2011.html>Шерлок Холмс: Игра теней /Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011)</a>
и многое другое ;)
Кто какие фильмы смотрел из Вас и Ваше мнение о них???
цитирай
108. анонимен - опера на компьютер скачать
12.02.2012 16:36
phone browser opera 8.0 скачать бесплатно скачать опера мини русская версия
<a href=http://uatlkhy.hostingsociety.com/windows-mobile-software.html>windows mobile software</a>
opera mini 5230
скачать новую оперу
opera установить
мини опера для нокиа 5230
скачать opera 10.70 rus бесплатно

<a href=http://qlbzppx.hostingsociety.com/skachatj-opera-portable.html>скачать opera portable</a>
цитирай
109. анонимен - levitra online without prescription
20.10.2012 10:37
If you want to buy levitra use keywords http://onlinelevitrabuy.com/#7405 - levitra 10 mg, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#1036>cheap levitra online</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#2990 online
цитирай
110. анонимен - payday loans online 310 7588
20.10.2012 11:49
<a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#19732>payday loans</a> - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#5892>payday loan</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#688 payday loans
цитирай
111. анонимен - generic viagra 460 11332
20.10.2012 12:45
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#15888>generic viagra</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#10190>generic viagra</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#21292 buy viagra
цитирай
112. анонимен - levitra 10 mg 929
20.10.2012 16:34
<a href=http://orderlevitrahere.com/#ldcot>buy levitra online</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#cdlux >cheap generic levitra</a> , http://orderlevitrahere.com/#sacyv levitra online without prescription
цитирай
113. анонимен - cialis without prescription 15044
20.10.2012 16:54
<a href=http://ordercheapcialishere.com/#dbyoi>cialis 10 mg</a> - <a href=http://ordercheapcialishere.com/#ruqwi >cialis 60 mg</a> , http://ordercheapcialishere.com/#uspjw buy cialis
цитирай
114. анонимен - viagra 150 mg 1441
20.10.2012 17:24
<a href=http://ordercheapviagrahere.com/#mksrg>viagra online without prescription</a> - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#kmzwn >buy viagra online</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#asgzb viagra 25 mg
цитирай
115. анонимен - kamagra soft 550
22.10.2012 04:58
<a href=http://orderkamagranow.com/#zgsij>kamagra jelly 100mg</a> - <a href=http://orderkamagranow.com/#gwhqs >kamagra soft</a> , http://orderkamagranow.com/#vzudz buy cheap kamagra
цитирай
116. анонимен - cialis online 360 21179
22.10.2012 07:16
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#17953>generic cialis</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#12559>buy cialis online</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#18019 generic cialis
цитирай
117. анонимен - payday loans 423 5017
22.10.2012 09:11
<a href=http://paydayloansveryquickly.com/#19971>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansveryquickly.com/#9171>payday loans</a> , http://paydayloansveryquickly.com/#12388 payday loans
цитирай
118. анонимен - cheap viagra 11473
24.10.2012 15:20
<a href=http://viagrastorehere.com/#dwklo>cheap viagra</a> - <a href=http://viagrastorehere.com/#gfhbd >cheap viagra</a> , http://viagrastorehere.com/#dftct cheap viagra
цитирай
119. анонимен - buy kamagra 11638
24.10.2012 15:53
<a href=http://kamagrastorehere.com/#koxlg>kamagra online</a> - <a href=http://kamagrastorehere.com/#rvfhm >kamagra online</a> , http://kamagrastorehere.com/#nvgmt cheap kamagra
цитирай
120. анонимен - buy levitra online 10497
24.10.2012 16:33
<a href=http://levitrastorehere.com/#whqki>levitra online</a> - <a href=http://levitrastorehere.com/#phqqk >levitra online</a> , http://levitrastorehere.com/#rexoz levitra online
цитирай
121. анонимен - buy cialis online 3318
26.10.2012 06:26
<a href=http://cialisstorehere.com/#jnwze>generic cialis</a> - <a href=http://cialisstorehere.com/#vxmdq >buy cialis online</a> , http://cialisstorehere.com/#gjgpe cialis online
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1210261
Постинги: 294
Коментари: 5490
Гласове: 9187
Календар
«  Декември, 2014  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031