Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2011 11:20 - ПОКАНА!!!
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10525 Коментари: 33 Гласове:
23

Последна промяна: 30.09.2011 11:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

МИЛИ ПРИЯТЕЛИ!!!

Във връзка със смъртните случаи в Катуница миналата седмица и последвалите събития, няколко човека организираме протестно митинг-шествие срещу неефективността на правораздавателната и правоохранителна система!

Шествието ще се проведе в неделя следобед - 02.10.2011г. от 16:30 часа.

Сборен пункт и тръгване от площада пред храм-паметник ‘Александър Невски’. Преминаване покрай сградите на Министерство на правосъдието и Народното събрание, където гражданското сдружение ще оповести своите искания. След това шествието отново ще се върне пред Храм-паметник ‘Александър Невски’, където с бдение ще бъде почетена паметта на загиналите младежи от Катуница.

Няма да допуснем конфронтиране между етносите, агресия и поведение, което нарушава общественият ред! 

           Ще издигнем искания за ефективни промени в НПК и националното законодателство, които рязко да намалят престъпността в страната!

Част от тези промени са:

- законово определяне на максималната продължителност на досъдебното производство и съдебния процес по всички криминални дела;

- постановяване на мярка ‘задържане под стража’ и прибиране в следствените арести на всички престъпници с над три висящи дела;

- постановяване на максимални ефективни присъди за всички осъдени, за които това е трета или следваща присъда;

- наказания за служителите на МВР, реагирали неадекватно или проявили бездействие след постъпили сигнали от граждани, в следствие на което е настъпило тежко престъпление.

Тези и други искания, както и основанията за тях, ще бъдат оповестени по време на митинг-шествието!

Всички, съпричастни с нашите цели, са поканени и добре дошли!
        
            Ще присъстват национални медии!
            Нека им покажем къде куцат нещата!
            Нека бъдем съпричастни с близките на двете деца!
Нека дадем пример на всички, как се изразява гражданска позиция по интелигентен тен и мирен начин!

            Предварително благодаря, на тези, които ще дойдат!
            Желая Ви успешен и усмихнат ден!





Гласувай:
23


Вълнообразно


1. locke - Това исках да видя!
30.09.2011 11:22
Искам думата :))))
цитирай
2. анонимен - Мишле, бива
30.09.2011 11:24
Зад тази кауза заставам!
цитирай
3. анонимен - А това в Събота от 14 остава ли?
30.09.2011 11:33
А това в Събота от 14 остава ли?
цитирай
4. locke - Ще има много събития и в събота, и в неделя!
30.09.2011 11:42
С различни организатори и с различни цели! Част от събитията са незаконни! Поканата на Микино е за мирен протест, съпроводен с искания за законови промени, а не за кръв! Ти реши кое събитие е подходящото за теб!
цитирай
5. mikino - А това в Събота от 14 остава ли? ...
30.09.2011 11:44
анонимен написа:
А това в Събота от 14 остава ли?

Разликата между двете е, че тук има бдение, всичко е мирно и съгласувано с общината. Никой не търси сензационност, а това което Локе казва - ясните паривла и цели!
цитирай
6. mikino - ЕТО ЛИНК КЪМ ФЕЙСБУК ГРУПАТА:
30.09.2011 11:50
http://www.facebook.com/groups/166862006733436/members/#!/groups/166862006733436/
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Препоръчвам към това съобщение да ...
30.09.2011 12:22
Препоръчвам към това съобщение да се напише уточнението, което си дала в твоя коментар №5, а имено:
всичко е мирно и съгласувано с общината.

В съобщението на фейс-групата ви това особено трябваше да бъде наблегнато, защото липсата на такова съгласуване с общината доведе до много неприятни последици за много млади хора, включително и за теб, видно от предния ти постинг.
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Не ми харесва също следното &quo...
30.09.2011 12:30
Не ми харесва също следното "Тези и други искания, както и основанията за тях, ще бъдат оповестени по време на митинг-шествието!"
Трябва да има яснота какво ще поддържаме като искания. Във фейса в съобщението на вашата група бе посочено наименованието на сдружението "Сила". Сега тук не се посочва???
цитирай
9. makont - Браво, Миленка,
30.09.2011 12:39
разумно и сдържано, трябва да им се покаже, че така повече не може. Поздрав и усмивка!
цитирай
10. hamstera - Е така се прави! АБЕ ЕЙ ТИ! Сутринта те чух по БНР! Кадо дойда пак в СФ искам сериозен разговор!
30.09.2011 12:41
Напълно подкрепям...
А някой да знае около теб за Велико Търново нещо или го правите за сега в СФ?
цитирай
11. locke - В описанието на групата фигурират същите основни искания, посочени и тук!
30.09.2011 12:49
kasnaprolet9999 написа:
Не ми харесва също следното "Тези и други искания, както и основанията за тях, ще бъдат оповестени по време на митинг-шествието!"
Трябва да има яснота какво ще поддържаме като искания. Във фейса в съобщението на вашата група бе посочено наименованието на сдружението "Сила". Сега тук не се посочва???

Посочили сме няколко, за да дадем общи идеи какво искаме! Не е разумно преди самото събитие да кажем всичко - знаеш колко се крадат идеи в нета! Мисля, че общите насоки са напълно ясни! Групата не е на 'СИЛА'! Но митингът в неделя се провежда с тяхна подкрепа!
Колкото за уточнението, че мероприятието е законово - права си, трябва да се добави!
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Съгласна съм, че общите насоки са ...
30.09.2011 13:15
Съгласна съм, че общите насоки са ясни и ги подкрепям. Само че нали се сещаш, че вече ходейки на два протеста видях нагледно как отивам за едно, пък там се оказа съвсем друго като възгласи и искания. По едно време се провикваха и за оставка на правителството и то от мегафон на някой, качил се на паметника на коня. Искам да знам, когато отивам да подкрепя нещо, какво ще бъде то, а не после да ме влачат в полицията за косите и да ми разправят, че подклаждам етническо напрежиние или че ще свалям правителството. Парен каша духа, то не че това точно на мен се е случило, но полицията повдигна доста такива обвинения на младежи и други протестиращи.За това, ако искате да ви подкрепят повече хора, бъдете ясни в исканията си и не ги уточнявайте на место. Вярно е, че няма много време до неделя, но събитията са много парливи напоследък.
цитирай
13. locke - Ако искаме да злоупотребим, винаги може да го направим!
30.09.2011 13:31
Дори да си кажем всички искания тук, пак може да излезе, че ви лъжем и ви викаме да се бием с роми и да сваляме правителство!
Трябва да си имаме доверие! Правим събитието следобед, а не вечер, за да приключим, преди да се стъмни. Умишлено сме избрали район, далеч от улиците с натоварено движение и етническите квартали! Почваме и приключваме пред храм-паметник...
Няма как да те убедя да ни вярваш! Това е първият протест, който се организира от нас, законово и обмислено! Мисля, че ще ти хареса!!! Дай още един шанс на себе си и на нас!
цитирай
14. mikino - Съгласна съм, че общите насоки са ...
30.09.2011 13:45
kasnaprolet9999 написа:
Съгласна съм, че общите насоки са ясни и ги подкрепям. Само че нали се сещаш, че вече ходейки на два протеста видях нагледно как отивам за едно, пък там се оказа съвсем друго като възгласи и искания. По едно време се провикваха и за оставка на правителството и то от мегафон на някой, качил се на паметника на коня. Искам да знам, когато отивам да подкрепя нещо, какво ще бъде то, а не после да ме влачат в полицията за косите и да ми разправят, че подклаждам етническо напрежиние или че ще свалям правителството. Парен каша духа, то не че това точно на мен се е случило, но полицията повдигна доста такива обвинения на младежи и други протестиращи.За това, ако искате да ви подкрепят повече хора, бъдете ясни в исканията си и не ги уточнявайте на место. Вярно е, че няма много време до неделя, но събитията са много парливи напоследък.

С две думи ще кажа нещо:
Вие избирате!!!
Нормално и цивилизовано или агресивно!
цитирай
15. locke - Хам, помниш рекламата - сега в София, скоро и в други градове
30.09.2011 13:59
hamstera написа:
Напълно подкрепям...
А някой да знае около теб за Велико Търново нещо или го правите за сега в СФ?

Почнахме да се организираме преди дни, за структури и дума не може да става...
По-добре помисли как ти да започнеш нещо на място, което като кауза да се обедини с нас!
цитирай
16. locke - Пролет,
30.09.2011 14:25
вече имаме подкрепа за събитието в неделя и от Националната пациентска организация. След СИЛА, това е втората голяма неправителствена и непартийна организация, която ни подкрепя! Очакваме още съмишленици!
цитирай
17. voxpop - За протеста в събота:
30.09.2011 14:29
http://lubomir33.blog.bg/politika/2011/09/30/izlizaite-v-sybota-goliam-nacionalen-protest.827999
цитирай
18. locke - А тези протести какво целят?
30.09.2011 14:34
За какво се борят? Какви са исканията?
Как е възможно някой да промотира протест без ясна цел! А за втория протест - от 14:00 имам сведения, че няма разрешение за провеждане! Който иде - да си носи йод и лепенки!
цитирай
19. djgator - !!!
30.09.2011 15:04
http://www.facebook.com/groups/180711535338756/doc/181060185303891/
прочетете го!
цитирай
20. locke - Тюрлю гювеч от смислени идеи и политическо празнословие!
30.09.2011 16:08
djgator написа:
http://www.facebook.com/groups/180711535338756/doc/181060185303891/
прочетете го!

Видях две от идеите ми за майчинството, взети дословно, и една преиначена тотално в дискриминираща!
цитирай
цитирай
21. анонимен - Исканията са конкретни и това е д...
30.09.2011 16:10
Исканията са конкретни и това е добре. Но забравяте откъде дойде искрата за всичко това - от селото, от обикновените отрудени хора на България, които с мъка изкарват насъщния! Няма ли го селянинът, край на България! Затова апелирам към всички организатори на протести за в бъдеще да помислят за искания в подкрепа на селата и на дребните земеделски производители. Абсурд е тези хора да се третират като печалбари от държавата, да им се искат купища регистрации и разрешителни и да се облагат с какви ли данъци. Дребният производител, отглеждащ сам или с помощта на семейството си продукция на площ до 6 декара, трябва да бъде освободен от всякакви видове налози и да му се даде възможност да продава продукцията си там, където намери за добре - на улицата, до блока в големия град, по интернет чрез пряка доставка, въобще - по всевъзможни начини!
цитирай
22. locke - Абсолютно си прав!
30.09.2011 17:09
анонимен написа:
Исканията са конкретни и това е добре. Но забравяте откъде дойде искрата за всичко това - от селото, от обикновените отрудени хора на България, които с мъка изкарват насъщния! Няма ли го селянинът, край на България! Затова апелирам към всички организатори на протести за в бъдеще да помислят за искания в подкрепа на селата и на дребните земеделски производители. Абсурд е тези хора да се третират като печалбари от държавата, да им се искат купища регистрации и разрешителни и да се облагат с какви ли данъци. Дребният производител, отглеждащ сам или с помощта на семейството си продукция на площ до 6 декара, трябва да бъде освободен от всякакви видове налози и да му се даде възможност да продава продукцията си там, където намери за добре - на улицата, до блока в големия град, по интернет чрез пряка доставка, въобще - по всевъзможни начини!

Коментирал съм и преди въпросът с фермерските пазари. Там, където действа квотен принцип, както е с млякото, европреговарящите през 2006-та ликвидираха възможностите на селския стопанин да реализира директно продукцията си. А за останалите неща субсидиите са толкова нелепи и режима за директна продажба на продукцията толкова сложен, че на практика е невъзможно дребните производители да оцелеят сами без коопериране!
Ние към момента се борим срещу престъпността и можем да помогнем, като дадем на тези хора сигурност за продукцията им. Не сме политическа партия и нямаме широкоспектърни искания, но бихме подкрепили всяка организация, която действа в защита на индивида и се бори законово за промени!
цитирай
23. анонимен - Аха, ами, благодаря за признани...
30.09.2011 17:38
Аха, ами, благодаря за признанието, че идеята е пак всеки да се спасява погрупово а.к.а. поединично! Каквото и да гарантирате, липсва ли сигурността, че няма мутри да изкупуват продукцията на дъмпинг цени - които самите те си определят, понеже 70% от селяните нямат бусове за извозване, а останалите няма смисъл да харчат пари за горива при такива цени, - ще продължава отливът от селото и затъването на България.
цитирай
24. анонимен - *става въпрос за извозване до се...
30.09.2011 17:40
*става въпрос за извозване до селскостопанските борси, на които може да се продава, защото да се намери маса на пазар в градовете е също толкова възможно, колкото да се продаде продукцията на Луната.
цитирай
25. mileidi46 - http://www.youtube.com/watch?v=5Ko_Hsfe698&feature=related
30.09.2011 17:52
6te se opitam da go preveda i da go pusna s prevoda pri men..po prinzip jenata govori na poliziqta,ubejdava gi d mislqt,4ii intersei za6titavat-na naroda ili na mafiqta!!! 6te go preveda doslovno sled malko!!!trqbva da se u4im ot italianzite kak za6titavat edna dolina tuk ve4e 5 godini ne pozvolqvat na pravitelstvoto da prekarat edna JP liniq za visokoskorostni vlakove-LION_TORINO!!
Bitka,koqto produljava ot 5-6 godini--Klipa e mnogo interesen-poglednete karabinerite...
цитирай
26. анонимен - Понеже няма да вляза в група на от...
30.09.2011 18:00
Понеже няма да вляза в група на отявлен гербераст, какъвто е лоцке, си позволявам да коментирам в този блог исканията, които прочетох там, понеже са доста неграмотно написани (толкова ли нямате юрист в групата?):

- да бъдат прибрани незабавно в следствените арести всички престъпници с три или повече висящи дела и да бъдат задържани там до приключването на съдебните процеси срещу тях;
-----------------------------------------
Конституция на Република България и НК (всички цитати са по памет): "Всеки е невинен до доказване на противното".
И 1000 висящи дела да има едно лице, качество "престъпник" се получава едва след влязла в сила присъда, до него момент човек се счита за НЕВИНЕН, а не за престъпник.
-----------------------------------------
- рецидивисти с повече от две осъдителни присъди да получават автоматично при последваща присъда максималното допустимо в закона наказание, като бъдат лишавани от право на амнистия и президентско помилване, както и от намаляване на присъдата поради полагане на физически труд или обучение;
-----------------------------------------
Амнистията е акт на Народното събрание с еднократно действие. Не може с присъда, която е акт на съдебната власт, да се отнема или ограничава волята на законодателната власт, на суверена (народът, представян в НС), да дава амнистия. Същото важи и за актовете на Държавния глава.
Налагането на нказание не е отмъщение на обществото, нито е търсене на възмездие. Един от принципите на пенитенциарното дейност е ресоциализация на правонарушителите, т.е тяхното поправяне и превъзпитание при условията на ограничена свобода. Няма ли стимули за това, няма да настъпи и желаният социален ефект.
------------------

цитирай
27. locke - Сорри, пич, ама в следствения арест не се задържат виновни, а следствени!
30.09.2011 18:40
За които важи презумпцията за невинност! Те се задържат там с цел да бъде предотвратено укриването от правосъдието или предотвратяване на нови престъпления (което правят именно рецидивистите)! Или и това не можеш да проумеееш! Вземи ти научи как действа правораздавателната система, пък после говори ангро! Колкото до волята на суверена - народа, тази воля ли изпълни агент Гоце, а.к.а. Георги Първанов, когато помилва дон Цеци? Аз твърдя,че това именно помилване има поне 5% вина за събитията в Катуница! Освен това, акт на законодателната власт ще е да даде прерогативи на съдебната власт да налага трети присъди с подобна тежест! Като говорим за превъзпитание и ресоциализация - скокни до Калифорния и виж как там правилото за третата присъда намали почти наполовина броя на затворниците за има-няма десетилетие! Не откривам топлата вода, ползвам я! И не се правя на социалист като Корнезов, че да искам отмяна на доживотната присъда, щото престъпниците и те са хора!
Пусни си един пост от ника, в който накарай хората да гласуват за или против моята идея и тогава виж какво е желанието на суверена!
цитирай
28. locke - Знам за проблема!
30.09.2011 18:44
анонимен написа:
*става въпрос за извозване до селскостопанските борси, на които може да се продава, защото да се намери маса на пазар в градовете е също толкова възможно, колкото да се продаде продукцията на Луната.

Свържи се с мен, ще измислим как да направим нещо за вас или поне нещо съвместно! Заедно сме по-силни!
цитирай
29. анонимен - 27. locke - Гербераст прост, и ...
30.09.2011 18:51
27. locke -

Гербераст прост, и да направиш анализ на две прости изречения ли не можеш? В едното издигаш искане "всички престъпници" в ареста, в другото ти обяснявам, че в ареста престъпници няма. Седнал да ми обяснява що е правораздавателна система. С това си вадя хляба, бе, кух! Оттам насетне хванал да разтяга лукуми, та дано минат за тежест на мнението му! Прост и елементарен, та чак още малко и ще изчезне!
цитирай
30. анонимен - Бояг
30.09.2011 20:37
Ако изрично забраните присъствието на политици и аз ще дойда.
цитирай
31. locke - Не е мой блога, няма да се държа некултурно!
30.09.2011 23:21
анонимен написа:
27. locke -

Гербераст прост, и да направиш анализ на две прости изречения ли не можеш? В едното издигаш искане "всички престъпници" в ареста, в другото ти обяснявам, че в ареста престъпници няма. Седнал да ми обяснява що е правораздавателна система. С това си вадя хляба, бе, кух! Оттам насетне хванал да разтяга лукуми, та дано минат за тежест на мнението му! Прост и елементарен, та чак още малко и ще изчезне!

Но знаеш какво мисля за теб!
цитирай
32. vmir - Много ми се иска да дойда,
01.10.2011 01:05
и макар, че имам отдавна уговорен ангажимент по същото време, ще се опитам да го преуговоря, за да съм наличен, ако не успея,
Успех на инициативата!
цитирай
33. malkiatprintz - Това вече е по-конкретно. Именно ...
02.10.2011 01:19
Това вече е по-конкретно. Именно конкретността и яснотата на целите е основното за успеха на всеки един протест. Целите не трябва да са много, а няколко, една, две, три, хайде четири, близки една до друга и реално изпълними в близко бъдеще (някъде бях чел искане за "незабавна промяна на конституцията и политическия модел" ????).

Типичният пример за това, как не трябва да се прави е списъкът с искания от тук:

http://www.facebook.com/groups/180711535338756/doc/181060185303891/


Толкова много искания, толкова разнопосочнти, толкова общи на моменти, че повече няма накъде. Да вземем т. 10 - "Искаме незабавна и без отлагане промяна в политическата, съдебната и правоохранителната система, което да се осъществи чрез промени в Конституцията на България. В нея да бъде регламентирана опростена процедура за провеждане на референдуми по въпроси касаещи национални интереси по искане на 5% от населението." Моля? И колко време ще е необходимо за промяна на Конституцията? Разпускане на настоящото НС, свикване на Велико НС, изготвяне, дебати, приемане... И тези, които го искат ще протестират ли всеки ден, месеци наред, докато това стане факт или ще се задоволят с обещанието, че "да бе, готово, ей сега ще я променим"?

Има куп неща за промяна в тази държава, но не става с искане всичко да се промени веднага. Стъпка по стъпка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2992403
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930