Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2012 14:26 - Една молба
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13102 Коментари: 35 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте на всички!

Имам нужда да споделя нещо с Вас.
Нещо, което разбрах при престоя си на Антарктида и нещо, в което се убедих нощес, когато се разлюля Земята.
Една молба, която смятам, че разумните хора ще разберат:

Мили хора, ще ми се да се опитаме да променим мисленето си и отношението си към Земята и към околните - хората около нас.

Не мислите ли, че прекалихме с консуматорството, бесотията свързана с трудностите и липсата на пари?

Всеки има проблеми, но май е време да прекратим това ламтене и ярост и да се насочим към друго - ние сме част от Вселената, Земята и Природата. Малки частици, които имат разум. Разумът има своите вибрации, излъчване, някои го наричат аура, други просто енергия и т.н. Аз няма да се впускам в тези подробности.

Разумът управлява мислите. Когато те са отрицателни, се отразяват на средата около наси на самите нас. Същото се случва и когато са положителни. Пример мога да дам с влюбен човек - около него всичко свети и очите му излъчват любов.

Насочвам се към нещо много изтъркано, но е в основата на християнството /и не само/ - Бог е Любов. Ние сме създадени по Негов образ и подобие, което значи, че в нас има искрица от Неговата любов. Много други вярвания също се основават на любовта, положителното и добротата.

Като изключим естествения подбор в природата, тя също е любов или по-точно и просто казано - положителна е. Пример мога да дам с факта, че когато наблюдавете цвете, се чувствате добре.

Помислете как ние хората влияем на Земята, която според някои е жива.
Едни малки нищо неструващи същества, които се ядосват едни на други, които цедят ресурса й, които воюват върху нея и създадените красоти оцапват с кръв и сълзи, които постоянно не са доволни, които дори имат наглостта да Я осакатяват, режейки дърветата и унищожавайки естествения и хармоничен кръговрат и на всичкото отгоре оценяват даровете й с някакви нищо не значещи хартийки и дрънкащи неща, които отново са взели от Нея... Няма да продължавам, Вие сами знаете в какъв свят живеем.
След всички изброени отрицателни неща си помислете, бидейки жива на Земята не й ли дойде до гуша от нас?

Земята е достатъчно мощна и може да ни помете с един замах само, ползвайки ресурсите на природата и правейки си шеги с нас, както стана нощес - да се понамести например...

Молбата ми е следната: опитайте се поне веднъж дневно, да забравите за неплатените сметки, ниските заплати или безработицата, безхаберието на правителствата и т.н.
  Започнете да мислите като част от майката Земя, а не като консуматори!!! Парите са последното нещо, което ще Ви потрябва, ако Земята реши да ни върне тъпкано за всичките неща, които сме й причинили и продължаваме да й причиняваме!!!
Нито правителства, нито финаси, нито оръжия са нещата, които биха могли да спрат отмъщението й! Ние сме част от Нея и е време да помислим и да се слеем с Нея, а не със неплатената сметка за парно! 

Ако започнем да я обичаме повече, да приемаме хората около нас положително и се опитаме да бъдем добри, няма ли да се чувстваме по-добре?
Не зная дали ще приемете тази молба и изписаното по-горе и не държа.
Аз ще го направя за себе си, за хората които обичам, за онези които мразят и за Земята.

Ако повече хора мислят по този начин, може би ще успеем до някъде да възстановим хармонията, която сме нарушили.

Надявам се с тези лаишки и не много високо интелектуални, а просто човешки размисли да съм успяла да предам поне мъничко от емоцията, която бе в мен докато писах този постинг.

Весел и спокоен ден на всички!




Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - не можем :)
22.05.2012 14:27
не можем :)
цитирай
2. mikino - не можем :) Ми опитай. Ако не можеш ...
22.05.2012 14:33
анонимен написа:
не можем :)

Ми опитай. Ако не можеш да се пребориш значи това състояние ти харесва. Ако е така, нещо с теб не е наред.
цитирай
3. ka4ak - Милена,радостна молба!:)))
22.05.2012 14:49
Просто и докосващо!!!
Пък и Заедно Можем!!!:)))
цитирай
4. mikino - Просто и докосващо!!!Пък и За...
22.05.2012 14:57
ka4ak написа:
Просто и докосващо!!!
Пък и Заедно Можем!!!:)))

Колкото повече хора разсъждават така, толкова енергията е по-силна и би предотвратила лоши събития.
Поздрави!
цитирай
5. kostas - Улових се за ръката ви ,знам ,че заедно можем....
22.05.2012 15:24
Така да бъде ! Ник.Стан........
цитирай
6. diadokolio - Много полезно и поучително!
22.05.2012 15:51
Добър да е денят Ви, Уважаема Милена Маринчева!
Благодаря Ви, за позитивния подтик!
От емоционалните съм и се промених трудно. От 14.08.1977г. до 27.07.1997г. действах, а ме връхлитаха проблеми с хората около мен. Накрая и здравето ми ме изостави.
Казах край и на 27.07.1997г. си получих нотариалният акт, малка къщичка с 2.5дк. двор. Никой не беше живял в нея от 1994г..
Чистех, плевях, засявах и се радвах на промените в тялото си.
Посещаваха ме притеснени, но си тръгваха обнадеждени.
Сутрин се събуждах с добри мисли за дъщерите, а вечер им пращах "лека нощ" по звездите.
Дали са помогнали добрите ми мисли, нямам представа, но вярвам, че и те са им били в помощ.
Дипломираха се, родиха си по две деца, работят любимата си работа, какво повече да искам?
Дърветата и храстите са пораснали, цветята са в изобилие, внуците ме посещават и си тръгват радостни и отпочинали.
Да, права сте, доброто отношение към околната среда ми е нужно, то променя и мен!
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
7. mikino - Здравей приятелю!
22.05.2012 16:39
Всичко е енергия и няма начин да не влияе!
Наша работа е да се опитаме да я контролираме! Можем - древните са го правили.
Успех и щастие за теб!
цитирай
8. makont - Здравей Миленка,
22.05.2012 16:54
всичко, което си написала идва от сърцето. Вече много хора мислят по този начин, но не е достатъчно. Дано прочетат повече хора и да се замислят. Колко глупаво и преходно е всичко, след като може да бъде унищожено само за няколко минути от разгневената природа, която впрочем има право. Хубави празнични дни!
цитирай
9. анонимен - Как вървят нещата с колективнито ...
22.05.2012 17:02
Как вървят нещата с колективнито дело срещу Мтел, Молена? Как да се оправяме с техните рекетьори?
цитирай
10. mikino - всичко, което си написала идва от ...
22.05.2012 17:40
makont написа:
всичко, което си написала идва от сърцето. Вече много хора мислят по този начин, но не е достатъчно. Дано прочетат повече хора и да се замислят. Колко глупаво и преходно е всичко, след като може да бъде унищожено само за няколко минути от разгневената природа, която впрочем има право. Хубави празнични дни!

Дано! И на теб хубави празници!
цитирай
11. mikino - Как вървят нещата с колективнито ...
22.05.2012 17:41
colobur написа:
Как вървят нещата с колективнито дело срещу Мтел, Молена? Как да се оправяме с техните рекетьори?

Изоставила съм ги нещата. Без работа съм и усилено гледам да се занимавам с други неща. Ако имам новини ще пиша.
Поздрави!
цитирай
12. mariniki - колко простичко и лесно изглежда...
22.05.2012 19:34
и така трудно изпълнимо... но определени ми се иска
повече хора да прочетат... ако до едно добро същество застане друго добро...
сърдечен поздрав за теб...
цитирай
13. sparotok - !
22.05.2012 19:48
Присъединявам се!:)
цитирай
14. diso - Подкрепям всяка дума!
22.05.2012 19:49
Трябва да бъдем повече ХОРА и по-малко консуматори. В такива моменти се сещам за историята на един християнски отшелник (не съм религиозен и не помня името му). Бил богаташ, но приел християнството, раздал богатствата си и се отдал ба отшелничество, като запазил само една чаша, за да има от какво да пие вода. Един ден, отшелникът видял как някакъв човек пие от шепите си и се разделил и с чашата. Разбрал, че човешката природа няма нужда от никакъв лукс.
Е, далеч съм от мисълта да изоставим "цивилизования" живот. Достатъчно е да мислим повече за природата и за хората около нас.
цитирай
15. moegs - Не мога да разбера!!
22.05.2012 19:55
Не мога да разбера кой ви е сложил минус за този постинг.!!!!
цитирай
16. mikino - Не мога да разбера кой ви е сложил ...
22.05.2012 21:05
moegs написа:
Не мога да разбера кой ви е сложил минус за този постинг.!!!!

Някой който е минус и в душата си.
цитирай
17. mikino - Трябва да бъдем повече ХОРА и по-...
22.05.2012 21:06
diso написа:
Трябва да бъдем повече ХОРА и по-малко консуматори. В такива моменти се сещам за историята на един християнски отшелник (не съм религиозен и не помня името му). Бил богаташ, но приел християнството, раздал богатствата си и се отдал ба отшелничество, като запазил само една чаша, за да има от какво да пие вода. Един ден, отшелникът видял как някакъв човек пие от шепите си и се разделил и с чашата. Разбрал, че човешката природа няма нужда от никакъв лукс.
Е, далеч съм от мисълта да изоставим "цивилизования" живот. Достатъчно е да мислим повече за природата и за хората около нас.

Последното изречение! Това е истината!
цитирай
18. mikino - и така трудно изпълнимо. . . но оп...
22.05.2012 21:07
mariniki написа:
и така трудно изпълнимо... но определени ми се иска
повече хора да прочетат... ако до едно добро същество застане друго добро...
сърдечен поздрав за теб...

Поздрави и за теб! Дано ноща бъде спокойна за всички по цялата Земя!
цитирай
19. mikino - Присъединявам се!:) Благодаря ...
22.05.2012 21:08
sparotok написа:
Присъединявам се!:)

Благодаря ти! Радвам се, че има хора като теб!
цитирай
20. erato7 - Добро да раждат нашите сърца - по...
22.05.2012 21:14
Добро да раждат нашите сърца - по-красив ще е светът!
Прегръщам те, сладка Мики!
цитирай
21. yotovava - Микино, хората мислят,
22.05.2012 21:59
но световната индустрия - не.
Парадоксът е, че пушенето уврежда и нанася щети, обаче... продължаваме да произвеждаме цигари.
Хранителната индустрия бълва от всякакви боклуци разнообразни примамки с вкусови и цветови разнообразия, които увреждат тотално организма ни, кой ще я спре? Мисленето на хората?
цитирай
22. kasnaprolet9999 - Аз съм за и отдавна го правя. Позд...
22.05.2012 23:58
Аз съм за и отдавна го правя. Поздравявам те, че намери смелост да го предложиш тук.
цитирай
23. mikino - Аз съм за и отдавна го правя. Позд...
23.05.2012 02:53
kasnaprolet9999 написа:
Аз съм за и отдавна го правя. Поздравявам те, че намери смелост да го предложиш тук.

Мисля, че така трябва!
цитирай
24. mikino - но световната индустрия - не. Па...
23.05.2012 02:54
yotovava написа:
но световната индустрия - не.
Парадоксът е, че пушенето уврежда и нанася щети, обаче... продължаваме да произвеждаме цигари.
Хранителната индустрия бълва от всякакви боклуци разнообразни примамки с вкусови и цветови разнообразия, които увреждат тотално организма ни, кой ще я спре? Мисленето на хората?

А защо не? То е заразно :)
цитирай
25. atoro - Много интересно. . . някак си ми н...
25.05.2012 23:19
Много интересно... някак си ми напомня на "I Have a Dream"... :)
цитирай
26. анонимен - Превъзходна идея!!!
27.05.2012 09:48
Подкрепям Ви за прекрасната молба.Не съм убеден,че при сегашните условия на живот ще подкрепят оптимизма за отношението на още живите хора на планетата Земя.Молбата Ви мирише на политическа подкрепа на партия ГЕРБ...
цитирай
27. goran - Милена мъдри думи :)
29.05.2012 00:28
Май решението е всички да минем за поне месец през Антарктида :) :) :)

Виж само как добре ти е повлияла :)
цитирай
28. mikino - Подкрепям Ви за прекрасната молба. ...
29.05.2012 00:46
анонимен написа:
Подкрепям Ви за прекрасната молба.Не съм убеден,че при сегашните условия на живот ще подкрепят оптимизма за отношението на още живите хора на планетата Земя.Молбата Ви мирише на политическа подкрепа на партия ГЕРБ...
ХАХАХАХА! В ужасна грешка сте! Живота е гаден и аз също понасям гадостите, които сътворяват и продължават да творят многоуважаемите ни политици още след Втората световна война! Нищо хубаво не ми се е случило освен това, че спечелих със собствени усилия възможността да видя Антарктида, но това не е оправдание за да мразя, да съм злобна, да черногледствам и т.н. Вярвам, че тези отрицателни неща само ще допринесат повече за положението, в което съм в момента, а то е следното: дипломи, образования, стажове и т.н. загубено време, за да принадлежа към отбора на многото такива като мен - млади и безработни хора, на които все още им е тъжно да напуснат Родината си завинаги!
цитирай
29. mikino - Много интересно. . . някак си ми н...
29.05.2012 00:47
atoro написа:
Много интересно... някак си ми напомня на "I Have a Dream"... :)

По-добре да помечтаем!
цитирай
30. mikino - Май решението е всички да минем за ...
29.05.2012 00:49
goran написа:
Май решението е всички да минем за поне месец през Антарктида :) :) :)

Виж само как добре ти е повлияла :)

Не е нужно да ходи до там човек, за да разбере, че не е сам, че вярата и надеждата са по-добро решение от омразата, че живота му не зависи само от самия него, но и от околните и най-вече от Майката Природа!
цитирай
31. goran - Разбира се, че не е нужно но ...
29.05.2012 01:00
Твоят собствен блог преди изглеждаше малко по-различно, а ти си много способна, умна и привлекателна млада жена ... Тоест ти си имала не само всички предпоставки, но и поне няколко бонуса в добавка, а едва сега, след като ходи до Антарктида написа този текст. Любопитно нали ;) :)

Та затова предлагам повечко хора да минат през Антарктида белким пораснем о време!!
цитирай
32. mikino - Твоят собствен блог преди изгле...
29.05.2012 03:12
[quote=goran]Твоят собствен блог преди изглеждаше малко по-различно, а ти си много способна, умна и привлекателна млада жена ... Тоест ти си имала не само всички предпоставки, но и поне няколко бонуса в добавка, а едва сега, след като ходи до Антарктида написа този текст. Любопитно нали ;) :)

Та затова предлагам повечко хора да минат през Антарктида белким пораснем о време!! [/quoteн
И преди съм мислила да пиша подобни неща, но някак м се струваше, че няма да се приемат, поради малко утопичното им звучене ха-ха. На Антарктида просто разбрах, че не е нужно човек да се притеснява да изкаже мислите си и не само. Когато ги каже, значи ги чувства, а щом е така те биха повлияли на останалите :)
цитирай
33. goran - :)
29.05.2012 10:59
Явно си струва човек да отиде поне за месец на Антарктида :)

Пожелавам си го :) Пък ти ако искаш не идвай ;)
цитирай
34. atoro - Много интересно. . . някак си ми н...
31.05.2012 00:49
mikino написа:
atoro написа:
Много интересно... някак си ми напомня на "I Have a Dream"... :)

По-добре да помечтаем!

... и да следваме мечтите си ...

ПП Иначе, в първия коментар, имах предвид прословутата реч на M. L. King
цитирай
35. lisa19 - Хубав пост.
03.06.2012 10:33
"Околната ни среда е замърсена, това всеки го знае. Особено фатални са обаче душевните замърсявания. Предпазвайте подсъзнанието!То приема всичко, което чува и вижда, без да се диференцира.Вие не бива да му изпращате нищо друго, освен положителни неща!" - Индианска мисъл.

И още една:
"Обичай земята. Тя не ти е наследство от твоите родители, тя е твоят дълг към твоите деца. Когато бъде отсечено последното дърво, когато бъде отровена последната река, когато бъде уловена последната птица – едва тогава вие ще разберете, че парите не стават за ядене..."

Хубав ден :}
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2991592
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930