Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2014 09:20 - Я съм...
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4562 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Я съм екстремистка, провокаторка, платена, соросоидна, герберастка, реформаторска, лява, дясна, средна, долна, горна... 
Нещо да изпуснАХ? 
А да, участвам в разни кръгове Капитали и Инвестиции...
НЕкъде съм по правоъгълници, разни блокове и квадрати...
/в квадраНти още не съм пробАла,
щото чакам кинтите за космическата совалка/...

Цветовете също нЕкак так ми се отдават...
До сега само комунистка не съм била, ма ША пробАм да знаЙте! 
НЕмам срама да нарека РОБОВЕ хейтъри и домашно-протестиращи всички, които днес си останаха на столчетата, пред компютърчетата и на разни приятни местенца. 
Забавлявате ли се? 
И аз така!
РадУвам Ви се! 
РОдината нЕма да я има, още нЕколко месеца, споко! 
Европата ни готви ритник, ШОТ сме мнооо готини, 
БОРДО КЕ падне и банкоматОТ нЕма да ви пуска, 
гоУЕмио брат ше ни съди за дългове,
и КАТ за капак ШЕ седите на ладно /ма не ладно на руски/, ШОТ електрификацията, ке клъцне жиците на тия деТ не шаркат... 
КАТ излезете на мегданОТ, полицаеца /от макед. ез. такъв нЕма, ма аз да си кажЕм/ първо ке ви търси тескеретата, пое КУ не ви АРЕША, ше ви прибЕре на топло.
Среќна Нова гОдина и долго управување на комунизмОт!
Јас ќе се прошетам на плоштадот, да поразгледам колку е убава зградата на парламентот и да пребројам пак полицијата.



Гласувай:
9



1. vmir - Не се сърди момиче,
16.01.2014 09:52
рядко идвам на площада, но на всички там ви се възхищавам искрено на постоянството и истински се гордея с такова качество на сънародниците си. Имам и някои критики към вас, но те са много по-маловажни от горното, защото вярвам, че с протестите си култивирате нова сила в българския характер, който някои се опитват всячески да обезличат. Затова искам да запазя за себе си несъгласието си по някои въпроси с някои от вас, запазвайки респекта си към упорството им в по-важното. Изобщо не ми е забавно да съм далеч от протестите, нито ми е готино да стоя на топло, докато мръзнете, и много се надявам и се моля да се справяте по-добре без мен и несъгласията ми, отколкото с тях.

Успех, с цялото си сърце ви подкрепям в невероятното ви упорство! Моля за извинение и снизхождение.
цитирай
2. анонимен - Що се вреш между шамарите. Напра...
16.01.2014 10:08
Що се вреш между шамарите. Направете си партия, спечелете избори и тогава ще е по вашата. Сега колкото и да се правите на мъченици, само предизвиквате усмивки. Така е, Микино, мойто момиче. Знаеш, че си ми симпатична, само дето ти е посиняло мозъчето.
цитирай
3. smani - Лошо момиче :)
16.01.2014 10:51
Лошо момиче :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2984181
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031