Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2011 09:35 - Измами – Пазете се!
Автор: mikino Категория: Новини   
Прочетен: 41912 Коментари: 105 Гласове:
64


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Държа да споделя с всички измамата, на която станах жертва. Желанието на някои хора да печелят на гърба на хората стана прекалено и това стана повод, да ме изпързалят по-най-тъпия начин в магазин на ХЕНДИ ТЕЛ. Директно публикувам жалбата към тях и към М-тел, за да видите за какво става въпрос:

Уважаеми дами и господа,

В сряда - 09.02.2011г. в магазин "Витоша 4", от веригата Хенди Тел, пожелах да преподпиша договора си към номер +359........ Като желанието ми бе да премина към новият пакет  "Сърф" за неограничен интернет към същия номер. Заедно с това, пожелах да закупя телефон на лизинг към М-тел.

След обаждане на *88 на следващия ден, разбрах, че договорът, който са ми дали да подпиша е с нов номер.

Обадих се в магазина, да попитам, защо са ми дали нова сим-карта, без да ми кажат, че пакета за интернет е към нов номер и ще се наложи да плащам две месечни такси. От там ми казаха, че стария бил активен, просто трябвало да бъде така. Отново се обадих на сътрудник на *88 и той ми препоръча, да отида в магазина и да помоля продавачките да напишат обяснение към М-тел и след това, пакета щял се прехвърли към старият ми номер, както пожелах при закупуването на телефона на 09.02.

От магазина обещаха, в понеделник-14.02, да пуснат обяснението. Такова все още няма и до днес- 21.02. Говорих отново с консултантките в магазина, днес вече те твърдят, че са ми казали условията за новият номер, което е доста далеч от истината, защото ако беше така, никога нямаше да сложа подписа си!

Договорът, който получих няма номер /Прим. Договор №.../ нито данни на служителката, която ме обслужи – само две имена, които не ми говорят нищо. Печатът на веригата не е на правилното място. Това, което прилича на договор няма никаква юридическа стойност. Никъде в него не се споменава за нов абонат, а само за нов тарифен план!

Моля, за съдействие. Желая въпросният нов номер да бъде спрян, а тарифният план, заедно с лизинга да мине към старият ми номер ........!

Сърдечно Ви благодаря предварително!

Надявам се, молбата ми да бъде удовлетворена, тъй като желая да остана Ваш лоялен клиент!

С уважение:

М. Маринчева

Това се случи с мен! Двете момичета т.нар.”консултанти”, очевидно решиха умишлено да не разберат за какво съм влязла в магазина и да ми пробутат още една сим-карта. Късмет бе, че реагирах още на следващият ден! Силно се надявам от Хенди Тел и от М-тел, да се размърдат и да се заемат с този случай, а и не само с този, а по принцип с всички пострадали, защото не са малко.

Глупавото от моя страна бе, че в началото се опитах да се отнеса човешки с въпросните госпожици в магазина и да ги помоля да решим нещата на локално ниво, без разправии с жалби и юристи. Те обаче, решиха, че тарикатлъка им изнася повече и не направиха нищо.... Е, сложиха си таралеж в гащите. Такива като мен не мълчат! Успях да стигна до техния работодател и ще се постарая да им изстинат местенцата. Защото така не се печелят пари!

Питам се, до кога ще ни лъжат??? Ами ако беше някоя възрастна женица??? Щяха да й пробутат втора карта и тя да се чуди как да отдели от мизерната си пенсийка, пари за две такси, без да се усети, че са я излъгали в магазина!

До колкото разбрах има доста хора „опарени” от такива „доброжелателни” консултанти. Вчера в предаването на БТВ Екшън „Хрътките” бе изложен същия казус.

Моля се и се надявам всички, които са пострадали от подобна измама да не оставят нещата така, а да се борят!

 





Гласувай:
64


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - mikino
21.02.2011 09:56
Нещо много жалби заваляха. Уж беше заради срива в системата, но това, което се е случило на теб, е съвсем друго. После върви обяснявай, че не си искала нов номер.
Правят го нарочно - така са инструктирани. Много хора биха се примирили, но за теб съм сигурен, че няма да се оставиш.

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=789368&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
цитирай
2. mikino - Нещо много жалби заваляха. Уж беше ...
21.02.2011 09:58
tutankhamon661 написа:
Нещо много жалби заваляха. Уж беше заради срива в системата, но това, което се е случило на теб, е съвсем друго. После върви обяснявай, че не си искала нов номер.
Правят нарочно - така са инструктирани. Много хора биха се примирили, но за теб съм сигурен, че няма да се оставиш.

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=789368&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ!!! ЩЕ ГИ ГОНЯ ДО ПОСЛЕДНО!
Това е идиотско, защото ако искаха да задържат клиенти щяхта да са коректни! След този случай ще забравя Хенди като магазини!
Поздрави, Микино
цитирай
3. mikino - На мен ми пробутаха така с хитрия ...
21.02.2011 10:26
dalida написа:
На мен ми пробутаха така с хитрия номер "подарък" стационарен телефон. Понеже нямах такъв се съгласих. Мобилните оператори така си набавят премии върху заплатата, това ми каза едно момиче от тяхната гилдия.
Дано успееш, микино, да се оправиш! Дано твоята кауза спечели!

Ще успея! За сега нещата се движат в моя полза, ще видим до една две седмици, какво ще решат от М-тел!
Това за процента е вярно, но това не им дава правото да заблуждават хората. Пак казвам - Така не се печелят пари! И аз ще им го покажа! Явно са некадърни, да продават и едниственото, което могат е да лъжат, но не са познали!
Поздрави, Микино
цитирай
4. yanev - Не съм наясно, а и не разбрах от на...
21.02.2011 11:31
Не съм наясно, а и не разбрах от написаното възможно ли да имаш два номера с една СИМ карта, тъй като не пишеш дали заедно с договора и телефона са ти дали и втора карта.
цитирай
5. mikino - Не съм наясно, а и не разбрах от на...
21.02.2011 11:59
yanev написа:
Не съм наясно, а и не разбрах от написаното възможно ли да имаш два номера с една СИМ карта, тъй като не пишеш дали заедно с договора и телефона са ти дали и втора карта.

СЪВСЕМ КОНКРЕТНО: Пожелах да мина на нов тарифен план!!! Става дума за ЕДИН номер, един абонат - ПРЕПОДПИСВАНЕ НА ДОГОВОР! Нищо сложно и нищо неясно няма! А те са ми дали още един номер, т.е. ПЛАЩАМ ВЕЧЕ ЗА ДВА НОМЕРА т.е. освен старата сим-карта си имам още една, благодарение на същата тая "неяснота", само че умишлена!
Поздрави, Микино
цитирай
6. dorichela - Много правилно си постъпила! Ис...
21.02.2011 13:21
Много правилно си постъпила! Искрено се надявам двете кокошки да ги глобят солено и дори да ги уволнят, а на теб желая успешно борене с мобилния оператор и техния представител!
цитирай
7. benra - микино,
21.02.2011 13:25
онзи ден влязох в Хенди да платя сметка.Тутакси ми предложиха супер изгодни офирти, направо ме пресираха, но аз съм свикнала първо да премисля добре и после да подписвам,затова взех едно списание и, когато у дома прегледах това, което ми предлагаха видях, че са ми дали куп подвеждаща и невярна информация.Дори мисля днес да мина през магазина да им обясня,че така не се прави и да поискам да се видя с управителя
цитирай
8. sparotok - само така!
21.02.2011 13:28
Милена, добре си направила, на тарикатите трябва да им се покаже, че рано, или късно ще си платят за хитруването.

Поздрави!
цитирай
9. mikino - Причината да пусна този постинг е ...
21.02.2011 13:38
Причината да пусна този постинг е точно такава - не се лъжете, когато Ви предлагат разни уж изгодни оферти, особено в Хенди! Има и коректни консултанти, които казват истината но 80% се опитват да лъжат, разчитайки на това, че хората няма да проверят и че не са много на ясно с условията по договорите с мобилни оператори. Номера на Хенди тел е, че те имат едно нещо, което се нарича "таргет" от английски е, идеята на това е да се продадат възможно най-голям брой сим-карти. Понеже магазинерите в голяма част са доста алчни, търсят всевъзможни начини да запълнят въпросната бройка, за която веригата е сключила договор с мобилния оператор. Ако са повече, взимат процент. И тези двенки госпожици, също бяха решили, че могат да се възползват от поредния "невеж", но сбъркаха и се надявам това да им коства работата. Защото истинският търговец НЕ лъже!
Поздрави, Микино
цитирай
10. анонимен - На 15. 02 жена ми се прибира по вит...
21.02.2011 14:24
На 15.02 жена ми се прибира по витошка, чуваме се и аз й казвам че имам сметка за плащане в мтел-да мине отнякъде да плати.
За зла участ тя се намира много близо до ХЕНДИ на витоша 2. Влиза. Плаща. Фъфлещия насеща и задник, под заглавие М.Христов й съобщава, че моят втори номер (който, бай дъ уей, е в тъща ми и понастоящем е в германия-демек проверката е трудна в момента) е изтеглен от томбола и печели карта с промо условия. :roll: Жена ми разгледала промо плана и й харесал за заместване на съществуващия номер на баща й-него ще го спреме и ще му дадеме тоя. Фъфлещия също така изфъфля че след 6 месеца тя ще има право да се откаже от всичко, ако не й хареса нещо. Всичко ОК, ама патката не гледа къде се подписва и подписва двугодишен договор...!?! Веднага след като е подписала, фъфльо я уведомява че таксата ще е такава само за 6 месеца-после става х2 scare ... малко късно... дотука всичко си е наша (нейна ) вина. :banghead:
Ениуей, прежалихме го, станало-станало.
Фъфльо също й подарява апарат (чуден... mhihi ). Заредихме картата в апарата и всичко тръгна. Видяхме номера, обсъдихме всичко, имаше конско имаше от всичко по малко. Мина.
На утре-ден обаче хоп, изненадкааааа... на екрана на „чудния” подарък пише „ограничена мрежа” и нищо не става. Даже *88 не става... :shock
Учудващо...
Вечерта се прибирам аз и взимам нещата „присърце”. *88. Добър вечер. Така и така. Що тъй ве миме?
Мацата вика-дайте номера на договора?
Аз почвам да разлиствам... разлиствам...разлиствам... няма!?! :shock
Пише там на едно единствено място „ данни на потребителя към договор №...” и това е. :banghead:
Брех макя му и трън?
Кажете на кой на името се води? Ми на мойта патка. Ми не... :036:
Е как така "не" ве моме...?
Да не е на мое име?
Ми...не... :shock
Я дайте номера на СИМ. Те го...
Ми...на съвсем друг човек се води. Кой-ааа не можеме да кажеме (логично-щом не си ти).
Милион шок топки...!!! :shock
Справки насам-натам на *88, 30 мин. висене на телефона.
Господине, прдлагам ви да идете утре до магазина и там да оправите.
Аз, бесен: предлагам ви да се свържете с фъфльо и да му обясните всичко, за да си избере адекватен модел на поведение за утре, защото няма да е много весело! :dummy:
Лека нощ.
Епизод 2-нова надежда:
Вече е утре (днес 17.02). Грабваме се с жената и в ХЕНДИ. Събрали се тримка там и кибичат-една мома, управителя (келеш) и фъфльо. Викам е точно ти ми трябваш! Фъфльо почна да гледа в тавана и да заеква...
След известно количество разправии в които управителя (за кратко по натам ще се зове келешът) ми обясни, че договора няма номер, защото, видите ли всички нови договори нямали номера...!?! и ми показва даже някакъв екран на компютъра да съм видел... :shock :banghead: :screwy
Бре! Погледнах се в огледалото-не приличам чак на толкова тъп, не ми пише гадости по фанелката-тоя защо реши че може да се заебава толкова евтинко...?
Малко телефони, насам натам и келеша почва да ме убеждава: Виж сега, дай да напишеме една жалба до мтел и аз ще пиша че жена ти не е разбрала че ще има нов номер и затова и ще стане да се развали договора. Или другия вариант е да напишеме че не е догледала че таксите се удвояват и така... само 2 варианта са и трябва да избереш какво да бъде...
Викам как ти се струва да напишеш че сме били измамени, м?
Аз това няма да го напиша!
Викам ОК-аз ще го напиша!
Посъветвах се с кол-центъра на мтел и те ми казаха да подам жалба в магазина и оттам ще се придвижи. Може да подам жалбата и в център на мтел. Докато говорехме, аз се допитах до мацата за 2та варианта на келеша, забравих как беше втория и го попитах (всички разговори се провеждат пред него-лично) и о, чудо-някак и той беше забравил вече втория си вариант... все пак бяха минали цели 3 минути и половина откакто го измисли... mhihi
Седнахме и написахме жалбата. Келеша ми издаде касов бон, с който да ми се възстановят парите след като се разреши казуса, върнах му апарата и картата и си тръгнах. След 5 мин. следва обаждане от келешко на жена ми да се върнела да вземе все пак апарата и картата, докато не дойде ред да се върнат. Тя отива (аз вече не исках да ги виждам никога през живота си) и ми донася апарата с...чисто различна карта!
Е полудях!
Пратих я обратно да й дадат оригиналната карта, която е вписана във всичките (невалидни за мене) бумаги, които имам. След 2 мин. тя ми звъни и ми казва-ми няма я... не могат да я намерят, казват че си е у нас...
Ауууууу...§%№*€%№*$@§%@%§№%@№ death
Отивам в магазина и вече се разкрещях! Фъфльо се смота зад някакви щандове, келеша с половин уста ми обясняваше да съм държал приличен тон, докато аз му крещях че нервичките ми са на свършване и ще остане доволен ако не ми намери картата!
Не я намериха-набутват ми другата. Аз им я хвърлих да си я завират къде слънце не огрява и си излезох.
От там-право в най близкия център на мтел.
Почнах да обяснявам на една маца-тя позеленя и извика управители и който се сети. Всеки се улови за кой колкото глави имаше!
След кратка проверка се оказа че малоумната шайка негодници в ХЕНДИ, в жалък опит да си избършат лайняните задници са...регистрирали още една карта на жена ми на името!
Оная, дето им я хвърлих... като тоя СИМ не е вписан в нищо, което носи името или подписа на жена ми!
Не се връщах повече, защото това означаваше да ги взривя вече, пуснахме си жалбите в мтел, пуснахме и едно допълнение със събитията от последнитв 15 мин. , блокирахме номера, който е издаден на името на жена ми, без документи (картата си остана в тях-може да имат рода на марс и аз да плащам после) и сега се чака резултат от мтел.
А, и най добрата част:
Жалбата, която подадохме в ХЕНДИ беше вписана с входящ номер в една книга, която после в мтел вече се разбра че е книгата за...сервизни рекламации на телефоните... :deal
Тия са повече от малоумни олигофрени!
От мтел ни казаха че това не е най лошото, което са видели от тях. Звънят на стари хора и им казват да дойдат да си приберат „подаръка”, защото ако не го направят следват глоби! И старците се връзват... :012: :dummy: death
Та така-който е има търпението да прочете до тук всичко-имайте едно на ум.
Който е прехвърлил фермана направо накрая:
НИКОГА ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ СТЪПВАЙТЕ В ХЕНДИ!!! Има реална опасност да ви измамят!!!
цитирай
11. mikino - Очевидно става дума за същият магазин...
21.02.2011 14:26
В системата на Хенди Тел се води "Витоша 4"
цитирай
12. mikino - http://aktivnipotrebiteli. b...
21.02.2011 14:40
http://aktivnipotrebiteli.bg/f/comments.php?DiscussionID=1319&page=1#Item_8
Сайтът на активните потребители. Пробвайте и там, ако срещнете нередност!
цитирай
13. magicktarot - Пожелавам ти успех в борбата!:)
21.02.2011 15:07
Според мен и самата фирма е виновна и при такива работи е добре директно да се сезира КЗП - те имат много жалби за мтел и други фирми с подобни съдържания, а и вършат работа.
цитирай
14. mikino - Нищо, сега и КЗП знае за случая!
21.02.2011 16:18
Ха дано от нейде изкочи адекватно решение!
цитирай
15. анонимен - При мобилните
21.02.2011 17:56
се ходи с адвокат и двама свидетели - факт!
цитирай
16. анонимен - Консултанти
21.02.2011 18:27
Нищо от това, което се е случило на вас и на другите пострадали, не е случайно! Съвсем не е инициатива на отделни служители. ИНСТРУКЦИИТЕ ИМ СА ТАКИВА! От по-горе. Хайде да видим сега дали и един от тези "консултанти" ще бъде наказан!
цитирай
17. mamkamu - Абе те там в Мтел си подбират конс...
21.02.2011 19:18
Абе те там в Мтел си подбират консултантките по незнаен принцип. Във всеки случай не търсят умения за комуникация с клиентите... Сблъсквал съм с тези "консултантки" и почти винаги съм оставал с впечатление, че аз знам повече за предлаганите услуги, отколкото те.
цитирай
18. raders - ми те го практикуват отдавна този ...
21.02.2011 20:34
ми те го практикуват отдавна този номер. и хич не ми се вярва, че е без знанието на работодателите. напротив, последните явно ги стимулират за подобни изпълнения
цитирай
19. анонимен - ne e samo hendi
21.02.2011 20:42
i glabul sa sastite, i vivacom sa sastite.mamat mamat mamata im tapa.
цитирай
20. diso - От седмица се разправям с м-тел
21.02.2011 21:04
и като гледам, повечето хора по опашките са с проблем, породен от компанията.
Миналата седмица бяха спрели телефона на шефа за неплатена стара фактура. Платихме я бързо, а после си намерихме документите, че е платена. Сега ходим всеки ден за по 100 лв.
Една жена, спряла си телефона преди Коледа, я търсеха да плаща януари...
А познат се оплака, че "някакви момичета" пробутали на 80-годишния му брат "телефон-подарък" и го накарали да им подпише "че го е получил". Естествено, оказало се, че е подписал договор:((
цитирай
21. alexdb - кофти, но за съжаление всички са такива
21.02.2011 21:13
И понеже това е общоизвестен факт човек трябва да си отваря очите на 4 и да чете дори и малките букви в това, което му пробутват. Не че върши работа, но в определена степен помага. Вси пак когато се хващаш с мошенници трябва да си много внимателен.
цитирай
22. pin777 - Хенди са ментаци пълни.
21.02.2011 21:54
Преди време сестра ми си закупи телефон от хенди с програма на М-тел. По същата програма /пакет услуги/ която вървеше с рекламата на м-тел. Обаче се оказа, че хенди си имали други подпрограми не включващи бонусите , които м-тел рекламира. Може и самия служител в хенди да си е прибрал бонуса, но в крайна сметка са си ментърджии за мен. Никой не ме пита мен или други клиенти за подбора им на служители.
цитирай
23. darcy - Анонимен 17 е прав
22.02.2011 00:24
Като бивш консултант на подобна монополистка фирма за интернет и телефония, мога да ви кажа само: бъдете много внимателни какво подписвате и ВИНАГИ четете пасажите с най-дребен шрифт, обикновено най-отдолу в договора и/или офертата, защото там е цялата истина за услугата, която ви бива предлагана!
цитирай
24. анонимен - Абе, вие малоумни ли сте. . . МТел. . . ...
22.02.2011 01:07
Абе,вие малоумни ли сте...МТел...нема такъв оператор...на МентеТел не се обаждам,дори и ми зависят пари от това...преди доста години бяха пратили сметка на мой роднина за 600 смс-а!!!Много се смяхме защото той с химикалка пише много трудно,а с най-малката Нокиа6210,на латиница,с пръсти като кебапчета и при неговия панически страх от писане...той не може 600 празни да прати,дори и с/у заплащане защото и менюто му беше на англ.Естествено това им беше и посл. сметка към Ментето...Един след друг всички го задраскахме,съветвам Ви и Вас...
цитирай
25. blakpredator - Ще ви цицат като не гледате какво подписвате.
22.02.2011 01:20
С малко повече мисъл този проблем отпада.
цитирай
26. анонимен - Хората продават карти
22.02.2011 03:29
И като могат да ти продадат карта, защо да не ти продадат карта? :D
цитирай
27. thomas - Малко по-сложно е...
22.02.2011 06:14
Продавачите не просто получават премии за всяка продадена карта, положението е и по-жестоко - те имат така наречените месечни таргети (цели - на български), които им се спускат от веригата. Ако ги постигнат - получават ниската си заплата плюс уговорената премия. Ако не ги постигнат - си тръгват. И понеже търсенето за нови карти отдавна е почти нулево (кой, по дяволите, си няма поне един, че често и два мобилни телефона), то единствен вариант им остава измамата - да намерят наивници, които да приемат някоя "промоция", "подарък" или просто да сложат подпис върху нещо, за което си мислят, че не включва нова карта (какъвто е случаят на Микино). Разбира се, че от това са облагодетелствани и самите мобилни оператори, но инициативата не е тяхна - правят си го веригите. Има го при Хенди, явно най-много, защото напоследък много хора пищят от това, но преди няколко месеца бях чел същите истории за веригите, които работят с Глобул. Аз съм относително голям директен клиент на МТел и ние си имаме акаунт мениджър от самия оператор. Никога, ама никога не са и опитали да ни предлагат допълнителни карти, камо ли да ни пробутват такива, когато искаме нещо друго. Вярно, като им четеш ценовите листи за телефони, понякога се ядосваш колко по-хубави цени дават, ако вземеш и нова карта. Но ти си решаваш. В магазините на веригите, работещи с операторите, явно съвсем са се увълчили, но то не е от желание да прецакат клиентите, а е просто въпрос на оцеляване. Не са толкова виновни продавачите (т.е. естествено, че са виновни де), колкото онези, които им поставят "таргетите" (на самите тях им говорят с този речник, затова и аз употребявам думата), т.е. собствениците на веригите от типа на Хенди.
цитирай
28. thomas - @25
22.02.2011 06:18
Ти от платените клакьори на Глобул или на Виваком си? ;-) Досега не съм видял и едно доказателство на тъпите истории за надписани сметки. На всеки е ясно, че в една автоматизирана билинг система това просто няма как да се случи - а крушката винаги си има опашка, и тя обикновено е от страната на потребителя, който често не знае какво прави, не помни какво е правил или просто не съобразява кой още му пипа телефона.
цитирай
29. анонимен - samo edno nema takava darjava :@ az ...
22.02.2011 07:53
samo edno nema takava darjava :@ az sega sam v ispaniq i tuk e korenno razli4no i po otnoshenie i po darjanie moqta sluchka beshe podobna no nqmashe i 2 chasa i otstranixa problema a v BG trqbva da se stigne do sud che togava da se napravi neshto
цитирай
30. mikino - Да внимавам какво подписвам?
22.02.2011 08:56
Еее чЕките ся... Просташки се изразявам, ама някой от вас 100% са попадали на бланка-договор от Хенди. Първо никъде и никак не е споменато, че получаваш нов номер. Второ, получаваш договор без номер. Трето, единственото конкретно нещо, което получаваш е тарифата на въпросния план, за който си подписал договора, без уточненията, че към него върви още една сим-карта, а пък камо ли приемно-предавателене протокол - НЯМА ТАКИВА ФИЛМИ! Ако сам не си провериш, както направих аз, ще разбереш за подробностите, чак като ти дойде фактурата, а тогава вече ще е твърде късно. Затова, по-скоро не да гледаме какво подписваме, а да проверяваме на място, пред консултанта. Изглежда адски малоумно, но по-добре така. Виждам, че има доста опарени и се надявам същите да са опитали да защитят правата си, защото само с писане не става. Действия трябват - гониш ги до дупка, докато не си оправят простотията! Ако всички го правеха, нямаше да има такива измами!
Поздрави, Микино
цитирай
31. tsalvatore - Просто вече всякакви граници се прескочиха...
22.02.2011 09:25
Много долен случай си имаш ти. М-тел и техните дъщерни фирми просто почнаха да се подиграват с хората и след това, коагато някой се усети за измамата се правят на ударени....Моят случай е малко по-различен. Тъй като уча в чужбина и си държа българския телефон постоянно включен, за да мога да имам нон-стоп връзка с роднините си м-тел решиха, че щом мога да си позволя да говоря в роуминг ще си измислят те сумата която после ще се впише като дължима сума в сметката. На всичкото отгоре имам лимит на телефона, който е 200 лева и когато станат 110% от сумата винаги (до ден-два) ми блокират изходящите повиквания за седмица, а после блокират и входящите докато не се плати сметката. Видиш ли ти: на 11.12.2010 се прибирам аз в България със спрян от 5 дена телефон и получавам сметка 2200 лв. Кой на този свят е способен да изговори 2200 лева? Пуснах молба за преразглеждане на сметката и получих отговор след 1 седмица: "М-тел не може да уважи желанието Ви за промяна на месечната ви дължима стойност". На какво прилича това???
цитирай
32. thomas - @tsalvatore
22.02.2011 09:33
Информацията за разговорите от роуминг пристига със закъснение от ден-два. А има тарифи, по които можеш да изговориш толкова за по-малко от ден. И най-вече - чрез ползване на интернет в роуминг. Само че като ти казват, че не могат да ти променят сметката, все пак какво пише в нея!? Трябва да имаш в подробната разпечатка съвсем ясна информация за всеки разговор или пренесени данни! Това ще ти отговори на въпроса какво може да се е случило. Приказки като "кой може да изговори 2200 лева" не ти помагат на решението на проблема. Ако е за въпрос, първите абонати с iPhone в САЩ масово се връщаха от пътувания в Европа със сметки от по 2000-3000 долара и хабер си нямаха как е възможно това. Оказваше се, че всичко се дължи на скъпия интернет в роуминг и на това, че телефона си върши куп неща сам, без дори да ти казва (проверява поща на всеки няколко минути, ъпдейтва се и т.н.).
цитирай
33. tsalvatore - @thomas
22.02.2011 09:43
Там е проблемът. Нямам интернет на телефона- специално заради пътуванията е изключен, а в разпечатката пише, че съм говорила с едно момче, баща ми и сестра ми. В действителност съм говорила само с тези хора, но определено не е толкова време колкото са ми начислили: около 15 часа... Проблемът ми не е, че ще платя повечко пари, защото да- роумингът е скъп, но определено не е 2200 лева...ако са 1200-ОК, защото не съм говорила 15 часа с България.
цитирай
34. анонимен - Роуминга...
22.02.2011 09:49
У нас е скъпо удоволствие. А относно фактурите:
Преди известно време получих фактура на стойност 260лв., след подобни схватки като тази се оказа, че с номерата, с които говоря по-често, нашите хора са нащракали по 10тина разговора отгоре. След месец разправии, се оказа "грешка в системата". Оператора ми върна част парите, но хитринката им бе да се плати тая въпросна фактура - да си приберат паричките и ако не се усетя, да си печелят. ДА ама НЕ, защото всеки месец плащам горе долу една и съща сума и това гороломно число, нямаше как да не ме учуди. Та, тая "грешка" се изразява в следното:
Говориш всеки месец, по-често с 5 номера. Не ти тракат незнати, за да не се усъмниш. Възползват се от факта, че няма да се усетиш.
На еди коя си дата си говорил веднъж с единия от тия номера. Да обаче, отваряш фактурката и виждаш 4 пъти разговор със същия номер! Те тфа е далаверата!
Въпросът е да реагираш веднага и да ги стиснеш за врата, докато не е минало много време!
цитирай
35. анонимен - до 29 - аз съм обикновен клиент
22.02.2011 09:50
"На всеки е ясно, че в една автоматизирана билинг система това просто няма как да се случи"... Няма ли? Откакто правиха "реорганизация" на системата, М-тел така се оплетоха като пиле в прежда, че няма оправяне. Няколко месеца нямаше сметки. Отивам да плащам за октомври 16 лв. и ми казват, че има и нова фактура за ноември и е 62 лв. Отказах да платя, преди да видя разпечатка с разговорите. Разпечатката показа, че за октомври сумата е вярна. В следваща разпечатка виждам, че към разговорите за ноември са и разговорите за октомври /от старата фактура, но там вече няма тарифиране по 1 ст.за минута за сем. и приятели, а са на най-високата им тарифа и това са 110 минути и така сметката за октомври от 16 лв. е станала на 38 лв./. Подадох жалба, чакам резултата. Позната работи в един от офисите и каза, че това не е единичен случаи и поради тази причина трябва да чакам доста време, докато ми дойде ред да разгледат жалбата. Ще чакам и след като имам и разпечатките за разговорите, от техния отговор зависи какви ще са следващите ми действия. Поздрави на авторката на постинга
цитирай
36. thomas - @36
22.02.2011 10:05
Като казах, че няма как да ти напишат разговори, които не си водил, не съм казал и че не могат да стават грешки. В случая имаш дублирани разговори - окей, не виждам зла умисъл, а техническа грешка. И е съвсем нормално да не е единичен случай, нали? Ще видиш, че отговорът ще бъде в твоя полза.

Що се отнася до коментара на @35, не разбрах къде е невъзможното в това да си водил 4 разговора с хората, с които говориш често!? Пък и с тях не ти ли е безплатно!? Как ги направи тия 260 лева от подобна дреболия?
цитирай
37. kass - mikino
22.02.2011 10:18
много неприятно mikino, дано се оправят нещата, макар, че от личен опит знам колко е трудно да се бориш с такива недоразумения, за да го правят значи са намерили начин и да се измъкват. Качи статията си в сайта на алексалекс и дано повече хора се съберете за да се чуе гласът ви...
https://sites.google.com/site/gerihelps/
цитирай
38. mikino - Здрасти Кас, това вече го направих, ...
22.02.2011 11:31
Здрасти Кас,
това вече го направих, една от първите публикации също е моя, тъй че там е мястото! Благодаря ти, че намина!
Поздрави, Микино
цитирай
39. mikino - 37. thomas
22.02.2011 11:37
Извинявай приятел, ама от къде накъде НИЕ трябва да плащаме за чужди технически грешки? Още повече, за тях се мълчи умишлено, за да приберат парите, тъй че недей да защитаваш поредните монополисти, решили да изкарват пари от обикновени хора! Защото основно ние обикновените хорица, страдаме от техните уж "грешки"!
Работя на място, където има хора със страшно много пари, за които един от мобилните оператори дава толкова много преференции, че да ти се завърти главата, а обикновения служител си плаща като поп, ако надговори минималния си лимит!
Знаеш ли, омръзна ми да плащам, заради чужди "грешки"!!! Включително и за грешно мислещите, които докараха т.нар. цар и ДСрските агенти на власт!
цитирай
40. анонимен - До thomas
22.02.2011 11:46
Ти кого защитаваш? Аз мисля, че всичко изложено по тази тема е вярно - страдаме ние, обикновените и нищо не подозиращи хора. Нарочно не се дава инфо, за да бъдеш заблуден лесно. Ако случайно се усетиш се започва едно бавене, протакане и разни неправдиви оправдания, докато не мине достатъчно време, да се забрави за случая. А орепатора си е гушнал от мизерните ни кинти! Напълно възможно е да имат грешки в отчитането - справка ТЕХЕМ СЪРВИСИС И ТОПЛОМЕРИТЕ! Ама защо аз тря да се бръкна, заради алчността на някой си с перлена вана у дома??? Имаш ли идея, тия мобилните оператори, ЦЕНТЪР ЗА ГРАДСКА МОБИЛНОСТ, ВИК, ЕВН, Топлофикация и т.н. монополисти колко пари речелят само за един ден??? Не ме дразни това, че печелят, а че лъжат хората!!!
цитирай
41. mikino - 41. анонимен
22.02.2011 11:55
"Не ме дразни това, че печелят, а че лъжат хората!!!" - Това исках да кажа и аз!
А МОГА ЛИ ДА ЗНАМ ПО КАКВА ПРИЧИНА ПОСТА "ПАДНА" ОТ ПЪРВА СТРАНИЦА?
Не държа на рейтинга, на на това хората да разберат, какво ги чака, като влязат в някой такъв магазин с много добри консултантки!!!
цитирай
42. thomas - @mikino (40)
22.02.2011 13:14
Защитавам някой, за когото мисля, че е несправедливо набеден като мошеник. В случая съвсем конкретно МТел. Да, грешки могат да стават, и когато си ги откриеш, те ще ти ги признаят - това показва цялата ми практика с тях от 1996 година насам. Факт. Може да съм като Нео, специално избран, за да бъда положителното изключение, човекът, за чиито телефони са решили да не лъжат, но това е онова, което аз виждам! И понеже и при мен е имало случаи на хора, мърморещи как са им надписали (отговарям за над 100 телефона все пак), досега за всеки такъв случай е имало един и същи изход - човекът си поглежда подробната разпечатка (достъпна напълно безплатно онлайн за 6 месеца назад за всеки), плесва се по челото, извинява се и си плаща. Дори наскоро имах случай с брата на една позната, който все й правеше сметки от по 180-200 лева (които тя плаща) и все й обясняваше как МТел лъжат в сметките. Тя в един момент реши да види защо така все него го лъжат, пък нея не, отворихме му разпечатката, и какво да видим - месец след месец, десетки обаждания от по 0 секунди на телефони за по 2 лева, и още десетки SMS-и до един и същи номер - пак за по два лева. Просто човекът решил, че така ще забогатява от разни шмекерски игри (ето за това си струва да мразиш мобилните оператори всъщност!), кака му да плаща и да мрази МТел. Повечето случаи са такива. Да, случват се и грешки, тип дублиране на роуминг събития, защото това е някаква сложнотия на претакане на данни между операторите, при която могат да стават такива поразии. Но едно преглеждане на разпечатката винаги ще ти ги покаже проблема и ако им го споделиш, те ще ти го решат. Или поне така се е случвало винаги с мен.

И ми е наистина странно, че толкова интелигентна жена като теб нарича МТел монополисти... При положение че имаш цели 3 оператора, между които да избираш. Друг е въпросът, че всичките са един дол дренки ;-)
цитирай
43. mikino - "В случая съвсем конкретно МТел."
22.02.2011 13:29
Ако си прочел постинга - не обвинявам мобилния оператор, а ХЕНДИ ТЕЛ и още по-конкретно техни консултанти! А че М-тел вероятно има пръст в тази работа не се и съмнявам. Защото целта им е да имат продажби, а на фона на кризата, единственият начин очевидно става чрез измама.
Не отричам, че в някои случаи са коректни. Но това се случва, само когато грешката е очевидна и неоспорима. В момента, в който се появи съмнение, спокойно прибягват до израза "ами Вие не сте разбрал", което е равносилно на това, да наречеш някого невежа. Не мисля, че бих се определила така! Още повече, в случаи като моя, когато знаеш за какво си влязъл в магазина, знаеш какво си казал и очакваш отсреща да получиш адекватна услуга.
Колкото до разпечатките, аз също съм улавяла натракани няколко разговора с един и същи абонат в един ден, но не са били толкова фрапиращи, за да им обърна внимание.
цитирай
44. thomas - @mikino
22.02.2011 13:42
Натракани, в смисъл сигурна си, че не си ги водила ли? Защото аз много често водя по няколко разговора с един абонат в един и същи ден, така че това си е нещо супер нормално.

Не съм казал нищо за твоя случай - напълно права си да се възмущаваш от нещастниците в Хенди. Аналогични има по всичките вериги, които партнират на отделните оператори - Германос, 2Be, изобщо - който ти хрумне. Да, операторите плащат на веригите за привлечени нови абонати. Собствениците на веригите пък извиват ръцете на консултантите в стил "продаваш N броя нови карти на месец или си тръгваш". Тоест зорлем правят от хората мошеници. И в кризата, като нямат избор, те търсят кого да излъжат. Не мога да кажа обаче, че това го започнаха МТел (Глобул бяха по-скоро), нито че го изискват от партньорите си. Просто го "стимулират", плащайки им за това.

Сигнали за лошите практики на Хенди съм чувал вече доста. Лично аз никога не бих стъпил там след всичко чуто. За щастие не ми се и налага.

А защитата на МТел я водя винаги, когато се появят лумпенизирани (и вероятно платени) агенти, които не пропускат да се обадят с безпочвена критика, обиди и много грозен език във всяка тема - където и да се появи тя! Не виждам нищо ненормално в това - за мен борбата с такива дебили е част от борбата на доброто със злото.
цитирай
45. mikino - Ами Том,
22.02.2011 13:57
Някак нелогично ми седи, да звънна на роднина и да кажа две три думи, с които да се разберем и след това да му звъня още два пъти и то за по 10тина минути... Както и да е, пак казвам, не е било фрапиращо като сума и за това не съм се захващала да тормозя оператора.
Че има платени драскачи и луди, това също е вярно - я конкуренти, я някой кукувец, който не е доволен от нищо освен от себе си. Не им обръщам внимание - има ги навсякъде.
Относно Хенди, преди да се случи това, бях доста лоялен клиент на веригата, защото има техен магазин в близост, до мястото където живея и просто ми бяха удобни. Я хедсфри, я сметка - дреболий, но бях доволна, защото момчетата, които работят там са изключително компетентни, за разлика от патките на Витоша 4, които ми пробутаха тоя договор. Та нямах такива наблюдения, освен от проченети оплаквания по форуми. Явно имат търговски обекти на ключови места, където назначават обучени лъжци.
цитирай
46. thomas - :-)
22.02.2011 14:19
Без да се заяждам, ама много ми хареса това хедсфри (явно просто си изпуснала буквата Н, ама се е получило фантастично) - представи си как се води разговор без глава. Впрочем доста хора го могат - случва ми се да не успявам да разбера какво искат да ми кажат, колкото и да моля за уточняване. Явно такова се постига, когато отсрещният не си използва главата, за да сглоби изречението... ;-)
цитирай
47. mikino - Ахахахахааааа, ем не съм си редактирала коментара, извинявам се хихи!
22.02.2011 14:37
Стават такив работи. А относно това, което исках да кажа:
- за надписани разговори - улавям дребни грешки във фактурата си. Ще го опиша с пример, за да е по-ясно:
Говоря с един човек на 12.01, казвам две изречения в рамките на три мин. и затварям. На същата дата, във фактурата има три разговора със същия човек, първият си е 3 мин., следват други два разговора за по 4 мин. ????
- за Хенди - имах добро мнение за тях, а и все още имам, за някои от търговските им обекти. Но специално за магазините им на ключови места, като Витошка примерно, подозирам че назначените консултанти там са обучени да лъжат.
Е, надявам се сега да ме разбереш. Ако не, ще пиша на японски - обещавам!
цитирай
48. darcy - "Простотията" е търговски трик
22.02.2011 14:40
mikino написа:
Еее чЕките ся... Просташки се изразявам, ама някой от вас 100% са попадали на бланка-договор от Хенди. Първо никъде и никак не е споменато, че получаваш нов номер. Второ, получаваш договор без номер. Трето, единственото конкретно нещо, което получаваш е тарифата на въпросния план, за който си подписал договора, без уточненията, че към него върви още една сим-карта, а пък камо ли приемно-предавателене протокол - НЯМА ТАКИВА ФИЛМИ! Ако сам не си провериш, както направих аз, ще разбереш за подробностите, чак като ти дойде фактурата, а тогава вече ще е твърде късно. Затова, по-скоро не да гледаме какво подписваме, а да проверяваме на място, пред консултанта. Изглежда адски малоумно, но по-добре така. Виждам, че има доста опарени и се надявам същите да са опитали да защитят правата си, защото само с писане не става. Действия трябват - гониш ги до дупка, докато не си оправят простотията! Ако всички го правеха, нямаше да има такива измами!
Поздрави, Микино


И да, правят го хората - гонят ги и то доста често. Само че срещу мистър Монопол трудно се печели. Да не кажа никак, поне аз докато бях в системата не съм виждала такъв случай.
Тези фирми се застраховат от правна страна много сериозно, иначе как мислите ще си позволяват подобни шашми пред очите на клиента.
Най-много да ви обезпечат със сметката и/или да ви коригират договора с някаква изгодна (уж) за Вас нова оферта. Но да изгонят консултантките едва ли - даже ще ги повишат, мен ако питате.

Успех все пак!
цитирай
49. анонимен - Do 11-ti
22.02.2011 14:52
11-ти ТИ СИ МОЙ ИДОЛ!!! ШАПКА ТИ СВАЛЯМ!!! Аз миналата година имах разправии с Мтел и то Не по повод смяна на системата, а по повод спиране на една """""безплатна"""""" за мен услуга, която ми бе спряна накрая, че и неправомерно взетите пари ми върнаха. :)) Демек - спеюелих битката!

Затова призовавам всички РАЗПРАВЯЙТЕ СЕ С ИЗМАМНИЦИТЕ, КОЛКОТО И НЕРВИ И ВРЕМЕ ДА ВИ КОСТВА. Истината е, че като им се развикаш и започва да ги е страх повечето и се задействат нещата. Едно неблагоразумно софийско копеленце имаше дърсостта и безумието да ме попита защо не съм видяла по-рано, че ме чарджат за услугата, както и да ми каже, че вината си била моя, но след това му се стъжни живота. Обмисляла съм хиляди пъти да ида да направя шоу в магазин на Мтел и да викат полиция да ме изкарат, но уви, засега още не са ме ядосали така, но... нищо не се знае, нали ;))))

Поздрави на всички, БОРЕТЕ СЕ С НАГЛИТЕ ИЗМАМНИЦИ!!!!!!!
цитирай
50. mikino - 50. анонимен - Do 11-ti
22.02.2011 14:57
Както виждаш, това и правим! И ще продължаваме да го правим! Този опарен човек, както и много други, трябва да се борим! Иначе, ще продължават да ни лъжат!
цитирай
51. hristo27 - А на мой познат първият месец след ...
22.02.2011 15:21
А на мой познат първият месец след като подписал договор "забравили" от МТЕЛ и му таксували разговорите със групата "Семейство и приятели" като редовни разговори.
цитирай
52. trollpower - Пазете се! Правилно.
22.02.2011 17:14
цитирай
53. thomas - @hristo (52)
22.02.2011 17:31
Е точно това е от нещата, които се случват! Точно защото един такъв оператор е тежка машина с много хиляди служители, и понякога информацията се губи. Затова е хубаво да се проверява като си възложил някаква промяна, дали тя е извършена реално в системата, или някой я е забравил. Никой и никъде не е идеален в това отношение. Въпросът е, че ако си имаш заявката, и установиш подобна нередност, хората със сигурност ще ти я оправят! Имахме такъв случай - сменяхме план на 4 телефона и след 2 месеца (случи се точно в периода на смяна на прословутата им система, когато фактурите се бавеха с месеци) се разбра, че така и не са го сменили. А хората разчитаха, че са на новите си планове и си говореха според тях. И изведнъж - ебаси сметките! Писахме им и след половин час проблемът беше решен с много извинения, а сметките - преизчислени от деня, в който сме заявили промяната. Защо винаги грешките стават в наша вреда? Ами защото промените, които искаме да правим, са винаги в наша полза. И като някой проспи и не ги направи, естествено следва вреда за нас. В ресторанта какво, не си ли проверяваш сметката?
цитирай
54. yanev - Тези мошеници най много печелят от ...
22.02.2011 21:43
Тези мошеници най много печелят от дребни суми. Казваш за два надписани разговора не си струва да се занимаваш. И аз като си прекратих единия договор ме завлякоха с депозита от 10 лв., така и не ми го върнаха. Знаят, че никой няма да тръгне да ги съди за 10лв., още повече в договора са посочили, че делата се водят в Софийските съдилища, а на мен само билета в едната посока до София ми е 20 лв.. Ама като сложиш милион потребители по 10лв. за тях си е много добра сума. Виваком не че са цвете за мирисане, но в това отношение са по-коректни, даже не чакаха аз да ги търся, а сами ми изпратиха съобщение по пощата да отида и да си получа депозита.
цитирай
55. thomas - @yanev
22.02.2011 22:36
Хайде да бъдем реалисти, а? 10 лева, казваш. Приложени върху колко души? Примерно 10% от клиентите си да загубват за година? Много е, разбира се, но нека за удобство да го сложим да е така. Какво се получава? Че ако средната месечна сметка на всичките абонати е 20 лева (сигурно и тя е по-висока, но пак за по-прости сметки ще го оставя така), то срещу твоите 10 лева стоят 2400 лева, които те си изкарват от това, че си им абонат. Продължаваш ли да мислиш, че ги интересуват жалките ти 10 левчета? Впрочем за какво се дава такъв депозит?
цитирай
56. анонимен - Томас, не внимаваш в картинката
23.02.2011 14:06
Хващаш се за тези 10 лв., а всъщност сумата е доста по-голяма като посъбереш от грешките в системата. И 1 стотинка да ме ощетят, при работеща съдебна система ти дължат обезщетение. Още повече ако е поради технически причини.
Депозитът се използва:
А. да оставиш предварително пари, от които да ти платят сметката
Б. да оставиш предварително пари, които при достигане на кредитния лимит да се вземат и да продължиш да говориш.

Микино, админите да не ти хванаха хака, че не те виждам онлайн? :)
цитирай
57. mikino - Микино, админите да не ти хванаха хака, че не те виждам онлайн? :)
23.02.2011 14:15
ХАХАХА! Що да давам обяснения на анонимен?
цитирай
58. mikino - А по повод 10те лева...
23.02.2011 14:16
Някои хора живеят с 10лв. 5 дни!
цитирай
59. анонимен - Анонимен...
23.02.2011 14:32
... понеже не се сещам за паролата си тук. :D

Искрено твой,
В. :)
цитирай
60. mikino - . . . понеже не се сещам за паролата си ...
23.02.2011 14:47
анонимен написа:
... понеже не се сещам за паролата си тук. :D

Искрено твой,
В. :)

Ахм, сетих се кой си... Хахаха, за паролата не мога да ти помогна хих. А съм офлайн поради смяна на компютри и още рано, за мойте схеми. Знаеш какво е положението при мен, много скоро ще е ок!
Поздрави!
цитирай
61. анонимен - ;)
23.02.2011 14:52
Добре. ;) Колкото по-скоро, толкова по-добре. :)
цитирай
62. анонимен - mikino,
23.02.2011 17:07
mikino написа:
Някак нелогично ми седи, да звънна на роднина и да кажа две три думи, с които да се разберем и след това да му звъня още два пъти и то за по 10тина минути... Както и да е, пак казвам, не е било фрапиращо като сума и за това не съм се захващала да тормозя оператора.
Че има платени драскачи и луди, това също е вярно - я конкуренти, я някой кукувец, който не е доволен от нищо освен от себе си. Не им обръщам внимание - има ги навсякъде.
Относно Хенди, преди да се случи това, бях доста лоялен клиент на веригата, защото има техен магазин в близост, до мястото където живея и просто ми бяха удобни. Я хедсфри, я сметка - дреболий, но бях доволна, защото момчетата, които работят там са изключително компетентни, за разлика от патките на Витоша 4, които ми пробутаха тоя договор. Та нямах такива наблюдения, освен от проченети оплаквания по форуми. Явно имат търговски обекти на ключови места, където назначават обучени лъжци.


чудя се кое преобладава в теб - наивността или неграмотността. информативно - в българския език няма окончание за множествено число, завършващо на «й». Така често натрапваната обич към родината не изисква ли владеене на езика поне на средно ниво? колкото до «хедсфри», употребяваш чуждици с не повече компетентност от онези така наречени от теб патки.
цитирай
63. mikino - 63. анонимен - mikino,
23.02.2011 17:20
Ти май се чудиш за какво да се заядеш, вместо да коментираш актуална тема! Следващият/та ще си ти, ако не се замислиш!
Понякога се случва в бързината да изпуснеш някой друга буква, все пак е клавиатура.
Просташко е да гледаш и в паницата на другия, нали? Което ми говори, че на теб ти липсва възпитание, ако ще и да си супер грАмотен/а!
Айде къш, ако не говориш по темата!
цитирай
64. thomas - @57
23.02.2011 17:30
Ти не внимаваш в картинката. Обезщетение за 1 стотинка грешка? Я пак? И то особено ако била техническа?! Че защо!? Ти съдебната система с това ли искаш да я занимаваш!? :-) По-добре гледай за истинските проблеми - не са тези. Аз бих използвал съда, за да опитам да забраня безбройните SMS игри, които са истинският, ДОБРОВОЛЕН обир, който всеки си причинява. Защото това е ХАЗАРТ, а мобилните оператори нямат лиценз за подобно нещо.
Така и не разбрах за какво ти е този депозит... Не ми се налага да оставям предварително пари, от които да ми се вземе за сметката - плащам си я, когато я получа. Що се отнася до кредитния лимит, имам право да си го направя и 1000 лева, без да внеса и стотинка - не че ми трябва, напротив, даже ми се струва рисковано, ако някой ми открадне апарата и не се усетя навреме.
цитирай
65. thomas - @mikino
23.02.2011 17:31
За хората, които живеят 5 дни с 10 лева, проблемите на абонатите на мобилните оператори определено не са част от ежедневието им.
цитирай
66. mikino - За хората, които живеят 5 дни с 10 ...
23.02.2011 17:53
thomas написа:
За хората, които живеят 5 дни с 10 лева, проблемите на абонатите на мобилните оператори определено не са част от ежедневието им.

А не е така, има много възрастни хора, чийто деца нямат възможност да ги виждат и единствената връзка с тях са мобилните телефони. Готови са да дават 5лв. на месец, за такса само и само да се чуват с близките си. А имам случай покрай себе си, в който жената се чуди защо толкова бързо и отиват минутите и доплаща. Не знам каква е врътката, но има врътка...
Продължавам да се съмнявам във вярността на фактурите си - честно! След този случай, който между другото за сега няма развитие, още повече, ще ги гледам под лупа и оператори и магазини!
цитирай
67. thomas - @mikino
23.02.2011 17:59
Добре де, като се чудят, що не ЧЕТАТ?! Толкова ли е трудно!? Да не говорим, че и най-прости телефони поддържат измерване на изходящи и входящи разговори и броячи, които могат да се нулират.
цитирай
68. анонимен - Дребни мошеници са мтел. . смятам ...
25.02.2011 14:57
Дребни мошеници са мтел.. смятам като ми изтече договора тази година да пробвам глобул
цитирай
69. thomas - @69
25.02.2011 15:11
Пробвай. Те може пък да са едри - знае ли човек ;-)
Вчера си взех iPhone 4 от МТел. Не мисля, че друг оператор може да им стъпи и на малкия пръст - на лизинг е 600 лв., разделени на 25 вноски по 24 лв., плюс за 20.75 лв. на месец - неограничен интернет. Пък вие си мърморете и чакайте идеалния оператор, дето никога няма да ви лъже...
цитирай
70. mikino - Дребни мошеници са мтел. . смятам ...
27.02.2011 13:42
анонимен написа:
Дребни мошеници са мтел.. смятам като ми изтече договора тази година да пробвам глобул

И те са същите... За съжаление, всички, които правят "бизнес" у нас са едни и същи. Да правиш бизнес тук е равносилно на това да правиш далавера!
цитирай
71. анонимен - Work From Your Car With the Ford Workstation Available at the Houston Ford Dealership
09.08.2011 13:14
Работната станция на Ford носи вашия офис на вашето превозно средство , което го прави по - лесно да се прави бизнес в Хюстън от всякога . Посъветвайте се с Вашия дилър на Хюстън Ford за наличните варианти за .rn   rnС компютър в таблото в пикап Ford или микробус , ти ще караш из Тексас , без да се налага да архивирате проследяване на офиса си в Хюстън , за да попълнят формуляр или да подадете поръчка за работа . Просто влезете на вашия компютър от вашата Ford и проверка на електронната поща , попълване на електронни таблици и информация от дневника . Вашият дилър на Ford Хюстън могат да обсъдят с вас предимствата на работното място Ford .

<a href=http://motoreviewnow.info/sandberg-volvo/>Sandberg Volvo</a>
цитирай
72. анонимен - GSM
23.11.2011 00:20
Nz dali tuk e mqstoto no vse pak iskam da popitam ot pazardjik sam i predi mesec si dadoh telefona v gsm magazin za razkodirvane hodih nqkolko pati prez tova vreme vse mi kazvaha 4e o6te ne e gotov dokato edin den otidoh tam i mi kazaha 4e telefona e varnat na 4ovek koito kazaha 4e mi e ba6ta koeto ne e vqrno za6toto toi ne e v BG sled tova mi kazvat e varnat na nqkaf koito si nqmam napredstava kakav e i 4e 6efa na magazina go poznaval no tova e izmama az nesam si polu4il telefona.

magazinerkata ili kak se kazva nz mi pokaza bileti koito davat kogato vzemat gsm za popravka s imeto mi i danni na gsm-a i takova talon4e ostava i v men
pokazva mi talon4e na drugi hora koito na zadnata strani4ka pi6e varnato data i podpis na tozi koito go e vzel a na moito pi6e prosto varnato i prodava4kata mi kazva "po doverie na 6efa toi mi kaza 4e poznava 4oveka i toi 6te se opravi sam pisala samo varnato za6toto gsm ne se e vra6tal pri men"

govorih s 6efa na magazina i toi mi kazva 4e go e varnal i t.n na edi koi si az ne go poznavam no toi go poznaval kogato mu kazah 4e gsm ne e varnat na men nqma go toi mi otvarna 6te 4aka6 da ti se obadim kato se poqvi telefona tova se slu4va ve4e vtori mesec ne mi se obajdat dnes pak bqh tam magazinerkata mi kazva 6te 4aka6 da ti se obadim kato se poqvi telefona...

molq ako nqkoi znae ili se e sblaskal s takav problem da mi kaje kakvo moga da napravq za da si go varna ?
цитирай
73. анонимен - designer bags replica chanel bags
05.02.2012 21:11
sell <a href=http://www.replica-chanel-cheap.com/>chanel replica</a> with low price
цитирай
74. анонимен - bags dvd ripper
08.02.2012 19:04
buy best <a href=http://dvdrippers.weebly.com/>dvd ripper</a> to get new coupon
цитирай
75. анонимен - purses dvd to pocket pc
09.02.2012 06:41
I am sure you will love <a href=http://dvd-to-pocket-pc.weebly.com/>dvd to pocket pc</a> , just clicks away
цитирай
76. анонимен - handbag convert dvd to dpg
10.02.2012 00:18
cheap <a href=http://convert-dvd-to-dpg.weebly.com/>convert dvd to dpg</a> online shopping
цитирай
77. анонимен - handbag dvd to 3gp converter
10.02.2012 06:04
you will like <a href=http://dvd-to-3gp-converter.weebly.com/>dvd to 3gp converter</a> with low price
цитирай
78. анонимен - designer bags dvd to m4v
10.02.2012 17:03
you will like <a href=http://dvd-to-m4v.weebly.com/>dvd to m4v</a> at my estore
цитирай
79. анонимен - handbag dvd to ipod
11.02.2012 02:32
you definitely love <a href=http://dvd-toipod.weebly.com/>dvd to ipod</a> , just clicks away
цитирай
80. анонимен - purses dvd to ipad free
12.02.2012 02:41
order an <a href=http://dvd-to-ipad-free.weebly.com/>dvd to ipad free</a> at my estore
цитирай
81. анонимен - handbags convert dvd to mpeg4
12.02.2012 11:45
you must read <a href=http://convert-dvd-to-mpeg4.weebly.com/>convert dvd to mpeg4</a> for less
цитирай
82. анонимен - bag dvd to xvid
12.02.2012 16:39
click <a href=http://dvd-to-xvid.weebly.com/>dvd to xvid</a> online shopping
цитирай
83. анонимен - purses imitation bags
12.02.2012 23:01
click <a href=http://www.imitationlouisvuittongucci.com/>imitation gucci</a> to get new coupon
цитирай
84. анонимен - handbags dvd to flash
12.02.2012 23:09
click <a href=http://dvd-to-flash.weebly.com/>dvd to flash</a> with confident
цитирай
85. анонимен - handbag convert vob to mkv
13.02.2012 11:25
for <a href=http://convert-vob-to-mkv.weebly.com/>convert vob to mkv</a> suprisely
цитирай
86. анонимен - bag chanel large flap bag
14.02.2012 05:04
must check <a href=http://www.chanelclassicflapbag.net/>chanel classic</a> with low price
цитирай
87. анонимен - chanel bags online shopping
05.03.2012 16:09
must look at this <a href=http://www.thechanelonlineshop.com/>chanel online shop</a> to your friends
цитирай
88. анонимен - robes de soirЁ¦e
21.03.2012 00:07
pour acheter <a href=http://www.pinyishe.com/>robe de soirЁ¦e</a> pour le code de promotion Pinyishe0321
цитирай
89. анонимен - purchase kamagra 8562
20.10.2012 09:16
<a href=http://orderkamagranow.com/#sqcsv>buy kamagra 100mg</a> - <a href=http://orderkamagranow.com/#hnetw >buy kamagra jelly</a> , http://orderkamagranow.com/#kwfzj cheapest kamagra
цитирай
90. анонимен - order levitra
20.10.2012 13:07
If you want to buy levitra use keywords http://onlinelevitrabuy.com/#7116 - levitra without prescription, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#8362>levitra 20 mg</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#7823 online
цитирай
91. анонимен - cheap levitra 2310
20.10.2012 13:38
<a href=http://orderlevitrahere.com/#inpdg>cheap levitra online</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#naida >levitra without prescription</a> , http://orderlevitrahere.com/#cfmnp levitra 20 mg
цитирай
92. анонимен - buy cheap cialis 8496
20.10.2012 22:14
<a href=http://ordercheapcialishere.com/#lunid>cialis online without prescription</a> - <a href=http://ordercheapcialishere.com/#kncga >cialis 20 mg</a> , http://ordercheapcialishere.com/#czqrl buy cialis online
цитирай
93. анонимен - payday loans 730 15688
21.10.2012 01:09
<a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#13331>payday loan</a> - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#12134>payday loans</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#21112 payday loan
цитирай
94. анонимен - buy viagra 716 431
21.10.2012 03:29
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#3135>generic viagra</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#1484>generic viagra</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#2371 buy viagra
цитирай
95. анонимен - buy viagra online 13746
21.10.2012 21:56
<a href=http://ordercheapviagrahere.com/#cvzrx>buy viagra</a> - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#ncgzr >generic viagra</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#yajsq buy viagra
цитирай
96. анонимен - payday loans 515 1128
22.10.2012 18:29
<a href=http://paydayloansveryquickly.com/#1149>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansveryquickly.com/#2146>payday loans</a> , http://paydayloansveryquickly.com/#4607 payday loans
цитирай
97. анонимен - buy cialis 982 14833
22.10.2012 19:44
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#7870>cialis online</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#10905>generic cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#20971 buy cialis
цитирай
98. анонимен - buy cialis 18310
24.10.2012 09:06
<a href=http://cialisstorehere.com/#ppylf>buy cialis online</a> - <a href=http://cialisstorehere.com/#egmey >buy cialis online</a> , http://cialisstorehere.com/#pdfur buy cialis online
цитирай
99. анонимен - viagra online 15725
24.10.2012 13:14
<a href=http://viagrastorehere.com/#lgizd>buy viagra online</a> - <a href=http://viagrastorehere.com/#bvnlg >buy viagra online</a> , http://viagrastorehere.com/#aapge generic viagra
цитирай
100. анонимен - generic kamagra 3669
24.10.2012 20:03
<a href=http://kamagrastorehere.com/#mdlag>cheap kamagra</a> - <a href=http://kamagrastorehere.com/#akxpw >buy kamagra online</a> , http://kamagrastorehere.com/#ufzmd buy kamagra
цитирай
101. анонимен - cheap levitra 3390
25.10.2012 15:05
<a href=http://levitrastorehere.com/#fwulw>cheap levitra</a> - <a href=http://levitrastorehere.com/#hdujf >buy levitra online</a> , http://levitrastorehere.com/#pzxvd generic levitra
цитирай
102. анонимен - advance payday loans 5685
27.10.2012 06:20
<a href=http://fastcashloanshere.com/#msbvm>payday loans</a> - <a href=http://fastcashloanshere.com/#euhvy >payday loans</a> , http://fastcashloanshere.com/#bkufa payday loans
цитирай
103. анонимен - instant payday loan 15258
27.10.2012 10:47
<a href=http://instantloanhere.com/#niuca>instant payday loan</a> - <a href=http://instantloanhere.com/#dyafn >payday loan</a> , http://instantloanhere.com/#zvvhq payday loan
цитирай
104. анонимен - generic viagra 10786
02.11.2012 20:45
<a href=http://ordercheapgenericviagrahere.com/#mgryl>generic viagra</a> - <a href=http://ordercheapgenericviagrahere.com/#wytpa >cheap viagra</a> , http://ordercheapgenericviagrahere.com/#ldbcu generic viagra
цитирай
105. анонимен - payday loans online 681 19386
04.11.2012 17:40
<a href=http://paydayloansonlineusa1h.com/#17719>payday loans online</a> - <a href=http://paydayloansonlineusa1h.com/#18733>payday loans online</a> , http://paydayloansonlineusa1h.com/#21094 payday loans online
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2984919
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031