Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2010 17:30 - Чакам...
Автор: mikino Категория: Поезия   
Прочетен: 3984 Коментари: 14 Гласове:
-4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Чакам

 

За тебе аз живея

За тебе аз творя.

 

Мечтите ми са твои.

За теб сърцето ми говори.

 

Пред очите ми си само ти

Твоя лик във мен трепти.

 

Безмълвно времето лети,

А ти си само в моите мечти.

 

Но аз ще чакам в самота,

Докато ти почукаш на моята врата!

 

Ще чакам, за да видя онова лице,

Което покори със нежност моето сърце.

 

Ще чакам твоите ръце.

Къде са те сега? Къде?





Гласувай:
165



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Много влюбено!
18.11.2010 17:49
Протегни ръце и ще докоснеш тези, които чакаш (надявам се, че и ти си толкова влюбена, колкото лирическата героиня). Хубава вечер ти желая!
цитирай
2. анонимен - и....сега за теб :)
18.11.2010 18:15
и....сега за теб :)
цитирай
3. internationalist - Кратко,
18.11.2010 19:36
но много лирично,проникновенно и нежно.
Както винаги Милена, ще ни изненада приятно.
цитирай
4. alchemist - Вие анонимните цървули, защо не млъкнете!
18.11.2010 21:37
Стихотворението е добро :)
цитирай
5. hristo27 - Браво за постинга!
18.11.2010 21:37
Как успя толкова хубаво да го измислиш?
цитирай
6. demar - Мило момиче,
18.11.2010 21:51
ако снимката е твоя,
ако годините са твои,
ако и стиховете са твой...
....нещо не ...вярно...
а , ако наистина е вярно:
Много си хубава
много си млада,
за да напишеш това.
Жена като теб не чака в самота!
цитирай
7. vesela85 - mnogo e xybavo
19.11.2010 00:08
mnogo e xybavo.Pozdravleniq
цитирай
8. mikino - До всички, които изтрих!
19.11.2010 09:06
СЪЖАЛЯВАМ, НО ТОЗИ БЛОГ НЕ ТЪРПИ ПРОСТАЩИНА!
ВСИЧКИ, КОИТО СА РЕШИЛИ ДА СИ ИЗЛЕЯТ ПРОСТОТИЯТА КРИЕЙКИ ИМЕНАТА СИ НЕ ЗАСЛУЖАВАТ ДА ПИШАТ ТУК!
ТУК НЕ СЕ ПРИЕМА:
ЗЛОБА
НЕЦЕНЗУРНИ ИЗРАЗИ
ОМРАЗА
АНОНИМНОСТ
ТРОЛЧЕТА
НЕДООПРАВЕНИ ТЪПАНАРИ!!!!
За тези, които се опитаха да отговорят на идиотщините - също се извинявам и се надявам да ме разберете!
цитирай
9. анонимен - :)
19.11.2010 09:57
Добро утро!

Ще пиша с думи, дано да ме разбереш правилно. Прочетох поста ти вчера. Прочетох и коментарите. Това, което виждам, че си направила е да изтриеш всеки коментар и тези, които изказват негативно мнение. Имаше един за това, че си "чакала да т...". Съгласна съм, че е нецензурен и тъп. Той и според мен влиза в категорията "простащина". Обаче да да смяташ, че и един два коментара, които казваха просто, че не им харесва стихчето са "простащина"... е тук не съм съгласна.

За да съм откровена. И на мен не ми харесва. Чесно си помислих, че си го писала някъде, когато си била около 13-14 годишна. И аз имам такива стихчета и си ги пазя в тетрадчица. Просто не ми харесва. Не казвам, че мнението ми е от кой знае какво значение, но приеми, че има и хора, които не злобеят, а просто изказват мнение.

Знам, че става малко дълго, но за да съм докрай откровена вчера видях следното. Когато публикува този пост той имаше 33 прочитания,нито един коментар и около 100-120 гласа. Така той беше качен на първа. Струва ми се, че даже му бяха сложили грамотички, но сега не ги виждам. Нямам съмнение, че някой умно модераторче или идиотче се забавлява на твой гръб. Имаше коментар, че това не е пост за първа. Изтрила си го и него. Дали е било злоба или искрено мнение? Не знам. Само да уточня, че не съм писала други коментари тук освен този.

А иначе разбирам много добре реакцията ти. Дано да ме разбереш правилно.
цитирай
10. mikino - 9. goodbye - :)
19.11.2010 10:30
Поразходи се из блога ми и ще видиш, че всички негативни мнения, исказани по НОРМАЛЕН НАЧИН седят! Не бих изтрила някой, който ме критикува и има основания за това!
Дали ти харесва стиха или не, това също не ме бърка особено - пиша за КЕФ! Не държа да ме четат и не страдам от комплекси за малоценност!!! Като не им харесва на четящите - айде чао, има други блогове, които може и да им харесат!
А относно "грамотичките" и броя гласове - също не ми дреме и това искам да го знаят ВСИЧКИ! Не се засягам от това!
Засяга ме единствено ширещата се злоба и ненавист, към хора, които имат нещо в сърцето си! Не понасям тъпи и неоснователни заяждания и интриги!!!
Много добре знам, хората които влизат тук и знам техните помисли и няма да допусна тук да си развяват байрацие разни нещастници, които дори нямат усет за такт и възпитание!!!
цитирай
11. dolsineq - Не е фатално, че си изтрила комен...
19.11.2010 10:43
Не е фатално, че си изтрила коментара ми, mikino... Когато човек бърка в душата на друг човек, нека го прави тактично, а да не влиза с взлом и брутално. Бибитко /bbbb/ е умен мъж, но обича да дразни и след това да се "кефи" над жертвата си. Не съм сигурна, че това е достойна постъпка за един джентълмен, особено когато жертвата е едно красиво и умно момиче... Хубав ден, mikino, а ако пак получиш подобно "любовно обяснение" "закопай" го с някоя шега...:)))
цитирай
12. анонимен - Много добре знам, хората които ...
19.11.2010 10:43
mikino написа:

Много добре знам, хората които влизат тук и знам техните помисли...


Дали? Аз лично за себе си не бих могла да бъда толкова сигурна. Единственото, което можеш да твърдиш, че знаеш е отношението, с което ти пишеш тук. Не е ли така? Всичко друго са твоите тълкувания за нечие поведение. :))
Просто така работи системата.

Хубав ден! Нищо, че мрачен и почва да ръми! :)
цитирай
13. babayagodina - И аз чакам, а гледай на какво запр...
19.11.2010 12:23
И аз чакам, а гледай на какво заприличах.
цитирай
14. babayagodina - Не е прилично да се обижда анонимно.
19.11.2010 14:23
Не е прилично да се обижда анонимно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2984964
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031