Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2011 15:32 - Храни куче… Да те лъже...
Автор: mikino Категория: Политика   
Прочетен: 17061 Коментари: 65 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


          
  Бях решила, да престана с политическите теми в блога си, но очевАдната действителност ме принуждава, да се върна към този тип писания.

            Предизборните дискусии стават все по-ожесточени, а борбата е цял спектакъл... Дано, само не ни искат и билетчета...

Сегашното правителство се побърка, да прави промени от социален характер – вдига минимална заплата, помага на пенсионерите, дава идеи за данъчни облекчения за разделно хвърляне на боклуци, раздават се пари за трансплантации, хвърчат полицейски коли, само и само да заловят някоя дребна риба, че медиите да пишат за това... Пълен смях!

На фона на всичко това:

-         се унищожиха важни документи по делото Мургина,

-         подписват се разни документи, за така нежеланият от мен АЕЦ „БЕЛЕНЕ”, както и за други енергийни проекти, които са неизгодни за България,

-         готви се поредното увеличение да тока,

-         за цените на храната да не говорим – те растат ежедневно,

-         ключови дела не вървят, само защото някой си бил болен,

-         тихомълком ВиК вдига цената на водата

-         монополистите не се закачат изобщо, въпреки недоволството на хората и хилядите жалби в КЗП

и още куп неща, които няма да изброявам, защото целта на постинга е друга.

       Борбите са и вътрешно – партийни. Това също някак вече ми е омръзнало да обсъждам...

             Най-големият смях предизвикват т.нар. „независими кандидатури”. По-конкретно, тази на г-жа Меглена Пръмова... Опаа Кунева... Та, била независима нейната кандидатура... ХА – ХА! Питам аз:

            Знаете ли коя е фамилията Пръмови?
            Няма да отговоря аз обаче!
            Ще чакам, ВИЕ сами да потърсите отговора!

Независима – зад нейният гръб седят няколко много важни персони, а най-важната Сакскуборг-а!!! Кой доведе този крадец и кой му обеща имотите? 
            Пак търсете отговора ВИЕ...

Някой от червенушките подхвърли, че щели да подкрепят г-жа Пръмова, защото нейната кандидатура била най-добрата! ХА сега де! ЗАЩО? Ами ако си отговорите на въпроса, кои са Пръмови, ще разберете.

Струва ми се, че един колега – блогър ще излезе прав „Стар бардак с нови курви”.... Това важи, не само за Пръмова, а и за всички, които се водят само на хартия независими. А от къде ще вземат парите за предизборната си кампания? Кой ще ги финансира? Ако са независими, би трябвало да имат стабилен паричен гръб, нали?

Защо казвам, търсете отговорите ВИЕ... Защото от нас зависи, кой ще дойде на власт – ние ги избираме! Благодарение на нас, до сега пълниха джобовете си и продължават да ги пълнят с НАШИ пари! Защото ние ги храним Дами и Господа! Ако сте съгласни да храните лъжци – идете и гласувайте за г-жа Пръмова, за ГЕРБ или за когото си изберете от настоящите 240, които са бивши сътрудници на ДС  и са излезли от едно и също място – БКП!

Приятно гласуване!





Гласувай:
38



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lisichka - Ами така, като не искате президе...
07.06.2011 15:45
Ами така, като не искате президентска република и всичко да си дойде по местата ще си лаете по всеки избори.
цитирай
2. edinman - Какви отговори да търсим?
07.06.2011 15:52
Те ни проглушиха ушите и ни избодоха очите/отговорите/!
Разстоянието от парцал до политик е само няколко си, купени с кебапчета или голи
обещания, "народни"гласа!
Продажни власти/и трите!/,безидеен и алчен бизнес, заспал, а вече и доста неук народ......
цитирай
3. hamstera - Ееееххх...
07.06.2011 15:53
Да... Няма лъжа! Така е! Ние сме си виновни... За съжаление, доста хора не могат да осъзнаят това и продължават да се носят по течението, повличайки своите сънародници... Че трябва да се гласува - трябва, но кажи ми има ли нормален, истински кандидат, готов да даде всичко за България, с чисто минало и без желания за крадене? Аз такъв не виждам...
цитирай
4. mikino - Ами така, като не искате президе...
07.06.2011 15:57
lisichka написа:
Ами така, като не искате президентска република и всичко да си дойде по местата ще си лаете по всеки избори.

И кой ще е президент? Аз няма против президентската република, стига да е читав президента! А да не говорим, че това ще стане на кукуво лято, защото нашите държавници не правят референдуми /за такова нещо се прави референдум/ - да ен би да имаше референдум, когато искаха да затварят блокове на Козлодуй? Такива решения, които са от значение за целия народ ТРЯБВА да се взимат с референдум. Кога у нас, за последно изобщо имаше такъв???
цитирай
5. mikino - Те ни проглушиха ушите и ни избодоха ...
07.06.2011 15:57
edinman написа:
Те ни проглушиха ушите и ни избодоха очите/отговорите/!
Разстоянието от парцал до политик е само няколко си, купени с кебапчета или голи
обещания, "народни"гласа!
Продажни власти/и трите!/,безидеен и алчен бизнес, заспал, а вече и доста неук народ......

Приятелче, това е констатация, която е вярна, аз питам КАКО ПРАВИМ НИЕ, ЗА ДА ПРОМЕНИМ НЕЩАТА???
цитирай
6. mikino - Да. . . Няма лъжа! Така е! Ние сме си ...
07.06.2011 15:59
hamstera написа:
Да... Няма лъжа! Така е! Ние сме си виновни... За съжаление, доста хора не могат да осъзнаят това и продължават да се носят по течението, повличайки своите сънародници... Че трябва да се гласува - трябва, но кажи ми има ли нормален, истински кандидат, готов да даде всичко за България, с чисто минало и без желания за крадене? Аз такъв не виждам...

Има такива хора, повярвай ми! Просто те биват мачкани или привличани от някоя партия. Ние трябва да ги потърсим, трябва да им помогнем. Защото те са обикновени хора, които нямат пари за билбордове и разни скъпи кампании!
цитирай
7. penchoan - Нашият, май е счупен! И не може да си ...
07.06.2011 16:00
nikstan написа:
Нашият, май е счупен! И не може да си съшием съдбата..


На времето студентите по теология са стигали до бой в спора, колко дяволи могат да се съберат на върха на една игла. В нашата малка страна всички червени дяволи са известни. С абсурдни кандидатури, като на Кунева, се разчита хората да си кажат: няма да гласуваме за тази компрометирана личност. Щом издигнат някой по-малко известен политик и хората ще изберат отново по-малкото зло. Важното е да не се наруши статуквото. Промени с избори не се правят.
Колкото се отнася до централата в Белене, тя никога няма да бъде построена. И аз съм склонен да одобря поведението на правителството, преговорите да бъдат протакани. Защото отказ от централата означава неустойки. Колкото повече време се спечели, толкова по-добре.
цитирай
8. lisichka - Който и да е президент важна е програмата с която ще застъпи на власт
07.06.2011 16:01
mikino написа:
lisichka написа:
Ами така, като не искате президентска република и всичко да си дойде по местата ще си лаете по всеки избори.

И кой ще е президент? Аз няма против президентската република, стига да е читав президента! А да не говорим, че това ще стане на кукуво лято, защото нашите държавници не правят референдуми /за такова нещо се прави референдум/ - да ен би да имаше референдум, когато искаха да затварят блокове на Козлодуй? Такива решения, които са от значение за целия народ ТРЯБВА да се взимат с референдум. Кога у нас, за последно изобщо имаше такъв???

Велико народно събрание се свиква и с мнозинство в Парламента.
Който иска търси начин който не иска търси причини.
цитирай
9. hamstera - Мацка, народа няма пари и ти го знаеш, помощта би се изразила по-скоро в морална подкрепа.
07.06.2011 16:02
Парите могат да дойдат от т.нар. "бизнес", а той е част от същите ДС-та и никога няма да се изръси, за някого, който ще пази интересите на народа, а не техните!
цитирай
10. mikino - Лиске, такова животно бе свикано преди време...
07.06.2011 16:05
И какво стана - нищо! Пак казвам, тези важни въпроси се решават с народен глас. Не можеш да спреш водата на цяло село примерно, без да го питаш или най-малкото да го информираш, а тук даже и информирането липсва - справка Проекта "БЕЛЕНЕ".
цитирай
11. mikino - Парите могат да дойдат от т. нар. ...
07.06.2011 16:06
hamstera написа:
Парите могат да дойдат от т.нар. "бизнес", а той е част от същите ДС-та и никога няма да се изръси, за някого, който ще пази интересите на народа, а не техните!

Левски колко пари е похарчил? Стига бе човек, за да стане популярен някой, не са нужни само пари, а и хора!
цитирай
12. rustam - Не знам как да изтълкувам тази твоя мисъл-
07.06.2011 16:07
"Ако са независими, би трябвало да имат стабилен паричен гръб, нали?"

Защо да "трябва"? Ами в тази твоя логика следва, че ако са "партийни" не им трябва паричен гръб?
Освен това ми се струва, че аналитичният коментар на блогера"хамстера" е казал всичко. Сле,д него всякакви други интерпретации са просто...излишни!
цитирай
13. lisichka - Аз простата селяндурка, без да съм ...
07.06.2011 16:07
Аз простата селяндурка, без да съм ходила на училище като вас до две магистратури, мога да си направя анализ на политическата обстановка в страната само на базата на последните 20 години и да ви кажа как ще стои схемата още 20 години, вие дето сте толкова много учени всеки път се правите на улави и не искате да признаете , че проблема не е в човека , а в системата. И най-кадърния ще бъде смлян на кайма в тази компрометирана парламентарна република. Не може 30 да свирят тяхната си песен и 1 да играе. Трябва изявен лидер с добре подготвена програма и разни лайняри да не могат да съботират управлението като сега. Цял материал съм ви написала по въпроса. Баси!
цитирай
14. lisichka - Онова преди 20 години беше пълна пародия като Конситтуцията която и до днес не я върши никаква.
07.06.2011 16:09
mikino написа:
И какво стана - нищо! Пак казвам, тези важни въпроси се решават с народен глас. Не можеш да спреш водата на цяло село примерно, без да го питаш или най-малкото да го информираш, а тук даже и информирането липсва - справка Проекта "БЕЛЕНЕ".

Дори хората сега не са съвсем наясно за разликите в системите на държавно управление. А защо не са наясно, защото цари пълна тишина от заинтересуваните да не се говори за това!
Ако се започне широка дискусия по темата и след това да следва референдум ....абе кво говоря утопии ..
ай чао отивам на кафе вие умните гражданя си бистрете политиката и след това ни изцвъкайте поредното лайно
ами ще го ручаме друг избор имаме ли
цитирай
15. hristo27 - Не ти ли се струва, че хората се пи...
07.06.2011 16:20
Не ти ли се струва, че хората се питат:
"Кой още не ни е излъгал за да гласуваме за него?"
цитирай
16. mikino - "Ако са независими, би тря...
07.06.2011 16:30
rustam написа:
"Ако са независими, би трябвало да имат стабилен паричен гръб, нали?"

Защо да "трябва"? Ами в тази твоя логика следва, че ако са "партийни" не им трябва паричен гръб?
Освен това ми се струва, че аналитичният коментар на блогера"хамстера" е казал всичко. Сле,д него всякакви други интерпретации са просто...излишни!

Хамстера го е казал, да така е, но мен ме подразни наглостта да нарекат някого независим, точно защото парите му ще дойдат, от някоя партия, финасирана от бизнеса, който с нищо не се различава от мафията... Поне у нас е така...
цитирай
17. mikino - И какво стана - нищо! Пак казвам, ...
07.06.2011 16:33
lisichka написа:
mikino написа:
И какво стана - нищо! Пак казвам, тези важни въпроси се решават с народен глас. Не можеш да спреш водата на цяло село примерно, без да го питаш или най-малкото да го информираш, а тук даже и информирането липсва - справка Проекта "БЕЛЕНЕ".

Дори хората сега не са съвсем наясно за разликите в системите на държавно управление. А защо не са наясно, защото цари пълна тишина от заинтересуваните да не се говори за това!
Ако се започне широка дискусия по темата и след това да следва референдум ....абе кво говоря утопии ..
ай чао отивам на кафе вие умните гражданя си бистрете политиката и след това ни изцвъкайте поредното лайно
ами ще го ручаме друг избор имаме ли

Лисе, ако не ни информират, какво? Ние да не сме амеби? Можем и сами да се информираме. Вече не е трудно. А информацията на днешно време е много ценно нещо, защото с нея можеш да затриеш и най-големия! Ето и причината, поради която скриха досиетата - защото ако излязат на яве всичките им връзки - стой та гледай какво става - никой от тях няма да помирише власт!
цитирай
18. mikino - Не ти ли се струва, че хората се пи...
07.06.2011 16:35
hristo27 написа:
Не ти ли се струва, че хората се питат:
"Кой още не ни е излъгал за да гласуваме за него?"

Ами за това се прави справка. Търси се инфорамция за миналото на кандидата - кой е той, с кого има връзки, кой му дава парите за кампанията, с какво се занимава... Тези неща могат да се проверят! Номера е да се интересуваш... Просто, много от хората не го правят и се хвърлят като куче на кокъл - без да мислят, гласуват...
цитирай
19. rustam - Ми аз предлагам тогава
07.06.2011 16:43
всички да замълчим и да се съсредоточим в блестящия примитивизъм, лъхащ от коменатара на "просто" хамстера.
Нека говорят само тези, които могат да кажат нещо нова.
Другите да замълчат!
цитирай
20. talibandimo - Така, 1. Фамилията Пръмови е изв...
07.06.2011 16:43
Така,
1. Фамилията Пръмови е известна от времето, когато Иван Пръмов бе член на ЦК на БКП. Снахите Уляна Пръмова и Меглена Кунева се издигнаха, а за мъжете им нищо не се чува, което е доста разумно. факт е обаче, че и двете са умни и с качества.
2. Мургина - Мария Мургина е дъщеря на полковник Мургин, който след "атентата" срещу Тодор Живков във Враца бе изпратен във въпросния град (по линия на ДС, естествено), ведно с полковник Иван Кръстев от същата служба... Полковник Иван Кръстев е баща на Ирена Кръстева, която пък е майка на Дилян Пеевски, който.... нататък знаеш.
За рода Велчеви също няма какво да се говори, освен, че след Иля Велчев, който се изявяваше в сферата на изкуството, другите от семейството се развиха "правилно". Брат му Борис Велчев е Главен прокурор, а Милен Велчев и брат му също са известни.
На фона на това ти се чудя, че се учудваш...
Българската политика (доколкото изобщо може да се нарече с такова име родният тюрлюгювеч), представлява нещо като яйцеклетка, която допуска само избрани сперматозоиди, както си му е в реда на нещата, но нашата яйцеклетка има склонност към уродливости...
Да влезеш в политиката с идеали и идеи си е направо научна фантастика...
цитирай
21. apollon - ако още веднъж мутри и пожарникари ...
07.06.2011 16:45
ако още веднъж мутри и пожарникари управляват държавата няма да има нужда от пожар
цитирай
22. talibandimo - Ами така, като не искате президе...
07.06.2011 16:46
lisichka написа:
Ами така, като не искате президентска република и всичко да си дойде по местата ще си лаете по всеки избори.


Лисичката, единствения въпрос, по който имам известни съмнения е, дали при раждането ти са ти направили 75%, или пълна лоботомия...
цитирай
23. hamstera - От нашите първи хора, И какво стана ? ...
07.06.2011 16:50
nikstan написа:
От нашите първи хора, И какво стана ? Кой ни се натресе? Още не можем да се оправим от тогава.. Да се огледаме около нас .НЕ на НЕБЪЛГАРИ!!

До колкото мога да разбера Микин, точно това е целта на постинга й - да се огледаме, да помислим, да проверим, за кого пускаме поредната бюлетина, с надежда за по-добро бъдеще... Ако народа реши, че няма нормален кандидат - ми да не гласува бе!!! Нека си останат с ромските и турските гласове, които няма да им стигнат!!!
цитирай
24. hamstera - 22. talibandimo
07.06.2011 16:56
Мисля, че е възмжно... Звучи много утопично, но може. Ако се работи така, както едно време Левски е работил - само информация за човека, идеите му и неговите планове. Народа сам ще прецени, кое е истинското - онова, за което са дадени много пари, или онова което има чисти помисли и минало и излиза от самия НЕГО - НАРОДА! Не случайно, в думата демокрация, се крие корена - народ, а самата дума означава народовластие.
цитирай
25. talibandimo - Мисля, че е възмжно. . . Звучи много ...
07.06.2011 17:02
hamstera написа:
Мисля, че е възмжно... Звучи много утопично, но може. Ако се работи така, както едно време Левски е работил - само информация за човека, идеите му и неговите планове. Народа сам ще прецени, кое е истинското - онова, за което са дадени много пари, или онова което има чисти помисли и минало и излиза от самия НЕГО - НАРОДА! Не случайно, в думата демокрация, се крие корена - народ, а самата дума означава народовластие.

Приятелю, знаеш ли какво е песимист? Това е добре информиран оптимист :)
цитирай
26. mikino - Проблемът не е в г-жа Пръмова, а в ...
07.06.2011 17:09
daimyo написа:
Проблемът не е в г-жа Пръмова, а в средновековното мислене, че гласуването променя нещата :)

В такъв случай, съм склонна да се съглася с Хамстера - по-добре да не гласува никой - да останат само циганските и турските платени гласове - а да видим тогаз, дали изобщо ще съставят правителство, защото колкото и да са много не са достатъчни!
цитирай
27. mikino - ако още веднъж мутри и пожарникари ...
07.06.2011 17:10
apollon написа:
ако още веднъж мутри и пожарникари управляват държавата няма да има нужда от пожар

Въпросът е кой ще драсне клечката!
цитирай
28. talibandimo - Много се радвам, че сте достигнали ...
07.06.2011 17:14
Много се радвам, че сте достигнали до моето виждане, което припявам вече от 7-8 години :)
Номерът е да не се гласува и да не се плащат данъци - тогава ще стане, каквото трябва да стане.
Редовните гласоподаватели - пенсии, мангали и турци, са основно потребители на бюджета, а не донори...
цитирай
29. edinman - Да отговорят онези,които са дали гласовете си за управляващите!
07.06.2011 17:49
mikino написа:
edinman написа:
Те ни проглушиха ушите и ни избодоха очите/отговорите/!
Разстоянието от парцал до политик е само няколко си, купени с кебапчета или голи
обещания, "народни"гласа!
Продажни власти/и трите!/,безидеен и алчен бизнес, заспал, а вече и доста неук народ......

Приятелче, това е констатация, която е вярна, аз питам КАКО ПРАВИМ НИЕ, ЗА ДА ПРОМЕНИМ НЕЩАТА???

Аз имам друга политическа ориентация,споделям съвсем различни ценности от тези на ЛЕВО ориентираното ни общество,което се люшка ту след комунисти,ту към царисти и нацисти,а сега и към подадени и "напарфюмирани" от медиите милиционери.Революциите са тяхна запазена марка,а за мен е важно да се работи за честни избори,нова конституция и лустрация!Това е пътят и само в него имам надежда!
цитирай
30. lisichka - Знаеш ти Мискино за власта, какви връзки ти дава :))))) за това държиш инфото здраво
07.06.2011 19:28
mikino написа:
lisichka написа:
mikino написа:
И какво стана - нищо! Пак казвам, тези важни въпроси се решават с народен глас. Не можеш да спреш водата на цяло село примерно, без да го питаш или най-малкото да го информираш, а тук даже и информирането липсва - справка Проекта "БЕЛЕНЕ".

Дори хората сега не са съвсем наясно за разликите в системите на държавно управление. А защо не са наясно, защото цари пълна тишина от заинтересуваните да не се говори за това!
Ако се започне широка дискусия по темата и след това да следва референдум ....абе кво говоря утопии ..
ай чао отивам на кафе вие умните гражданя си бистрете политиката и след това ни изцвъкайте поредното лайно
ами ще го ручаме друг избор имаме ли

Лисе, ако не ни информират, какво? Ние да не сме амеби? Можем и сами да се информираме. Вече не е трудно. А информацията на днешно време е много ценно нещо, защото с нея можеш да затриеш и най-големия! Ето и причината, поради която скриха досиетата - защото ако излязат на яве всичките им връзки - стой та гледай какво става - никой от тях няма да помирише власт!

Това че хората не са наясно кое е по-добро за държавата им е нещо напълно в реда на нещата. Факт е че хората не харесват сегашното статукво, но понеже НЕ им се показва , че има и друг път подкрепят като овци сегашното положение. За това преди всеки избор текат кампании да изкарат хората до урните , защото по принцип на онези не им пука с колко гласа ще ги изберат, но след като сме вече в ЕС , това недоверие няма как да мине незабелязано от света. За това на нашите господари им е особено необходима широка народна подкрепа , за да си умият фасона за пред света иначе нещата ще засмърдят.
Против съм проповядване на анархия като призивите да не се плащат данъци. Да не се гласува ДА, но не защото просто така сме решили на инат , а защото искаме някаква смислена промяна. Всичко трябва да е облечено със смисъл.
цитирай
31. lisichka - Невалидната бюлетина им дава ръст на гласуването което тях идеално им оправя тотото. Дреме им че бюлетината била невалидна
07.06.2011 19:31
daimyo написа:
Невалидна бюлетина е най-добрият вариант да кажеш за какво гласуваш :). Негласуването пак не е правилно, щото те после си разпределят гласовете.

Не е вярно че си разпределят негласувалите.
цитирай
32. lisichka - А на теб защо не ти направят вазектомия , че да приключи твоя биологичен вид.
07.06.2011 19:34
talibandimo написа:
lisichka написа:
Ами така, като не искате президентска република и всичко да си дойде по местата ще си лаете по всеки избори.


Лисичката, единствения въпрос, по който имам известни съмнения е, дали при раждането ти са ти направили 75%, или пълна лоботомия...

цитирай
33. lisichka - Стига с това народовластие!
07.06.2011 19:41
hamstera написа:
Мисля, че е възмжно... Звучи много утопично, но може. Ако се работи така, както едно време Левски е работил - само информация за човека, идеите му и неговите планове. Народа сам ще прецени, кое е истинското - онова, за което са дадени много пари, или онова което има чисти помисли и минало и излиза от самия НЕГО - НАРОДА! Не случайно, в думата демокрация, се крие корена - народ, а самата дума означава народовластие.

" Народът прост,
животът – тежък, скучен. –
Живот без маска и без грим –
озъбено, свирепо куче.

И трябва да се бориш неуморно,
и трябва да си страшно упорит,
за да изтръгнеш от зъбите
на туй настръхнало,
вбесено псе
парченце хлеб."
Народът прост и трябва умните хора да му излъчат водач! Само силен лидер с ясна визия за бъдещето може да извади тая държава от калта, само че тогава сегашните мутряги дето ръководят държавата задкулисно ще квичат на умряло.
Между другото по повод евровизия , че ще е в Баку , гледах клипчета в тубата за тяхната столица...Ами само дето им се смеете и подигравате и се тупате в гърдите "булгар булгар". Петрол - петрол ама едва ли имат вашата ръчица "лява ръка -десен джоб".
цитирай
34. talibandimo - Ами така, като не искате президе...
07.06.2011 19:42
lisichka написа:
talibandimo написа:
lisichka написа:
Ами така, като не искате президентска република и всичко да си дойде по местата ще си лаете по всеки избори.


Лисичката, единствения въпрос, по който имам известни съмнения е, дали при раждането ти са ти направили 75%, или пълна лоботомия...


Защото правя умни и красиви деца и компенсирам изродената част от населението, плод на такива като теб. :)
цитирай
35. lisichka - За тея ти приказки ще ти размажа фасона!
07.06.2011 19:46
talibandimo написа:
lisichka написа:
talibandimo написа:
lisichka написа:
Ами така, като не искате президентска република и всичко да си дойде по местата ще си лаете по всеки избори.


Лисичката, единствения въпрос, по който имам известни съмнения е, дали при раждането ти са ти направили 75%, или пълна лоботомия...


Защото правя умни и красиви деца и компенсирам изродената част от населението, плод на такива като теб. :)

Не се знае от твоите умни и красиви деца какви гамени ще излязат като чета баща им....
ПРОСТАК!
цитирай
36. talibandimo - Мисля, че е възмжно. . . Звучи много ...
07.06.2011 19:50
lisichka написа:
hamstera написа:
Мисля, че е възмжно... Звучи много утопично, но може. Ако се работи така, както едно време Левски е работил - само информация за човека, идеите му и неговите планове. Народа сам ще прецени, кое е истинското - онова, за което са дадени много пари, или онова което има чисти помисли и минало и излиза от самия НЕГО - НАРОДА! Не случайно, в думата демокрация, се крие корена - народ, а самата дума означава народовластие.

" Народът прост,
животът – тежък, скучен. –
Живот без маска и без грим –
озъбено, свирепо куче.

И трябва да се бориш неуморно,
и трябва да си страшно упорит,
за да изтръгнеш от зъбите
на туй настръхнало,
вбесено псе
парченце хлеб."
Народът прост и трябва умните хора да му излъчат водач! Само силен лидер с ясна визия за бъдещето може да извади тая държава от калта, само че тогава сегашните мутряги дето ръководят държавата задкулисно ще квичат на умряло.
Между другото по повод евровизия , че ще е в Баку , гледах клипчета в тубата за тяхната столица...Ами само дето им се смеете и подигравате и се тупате в гърдите "булгар булгар". Петрол - петрол ама едва ли имат вашата ръчица "лява ръка -десен джоб".

А ти каква си бе, коза?!
Да не си американка случайно?! Аман от такива дървени философи и "патриоти", дето от всичко разбират и са сведущи по всички въпроси!
Научила си пет неща, четеш и слушаш разни медийни помии, които ти промиват и без това оскъдното мозъче и идваш да се изказваш като последна инстанция!
Като толкова ги разбираш нещата, защо не излезеш открито и с името си, ами се усулваш като пръдня из гащи?!
Знаеш ли на колко такива като теб съм се нагледал и от колко такива лалугери като теб са ми останали рани?!
Ходи се скрий някъде и вземи да пиеш някакви хапчета, че си като Лудото Ленче!
Откъде се намират по няколко такива кукумицина във всяка подобна мрежа, направо акълът ми не го побира!
И ти ще ми обясняваш за политика и социално-икономически и политически процеси!
Айде, джа!
цитирай
37. lisichka - Млъквай простако! Ще държиш такъв тон на доня Бизоня и на малките си бизончета! Ай сиктир мухлю! Мутра!
07.06.2011 19:53
talibandimo написа:
lisichka написа:
[quote=hamstera]Мисля, че е възмжно... Звучи много утопично, но може. Ако се работи така, както едно време Левски е работил - само информация за човека, идеите му и неговите планове. Народа сам ще прецени, кое е истинското - онова, за което са дадени много пари, или онова което има чисти помисли и минало и излиза от самия НЕГО - НАРОДА! Не случайно, в думата демокрация, се крие корена - народ, а самата дума означава народовластие.

" Народът прост,
животът – тежък, скучен. –
Живот без маска и без грим –
озъбено, свирепо куче.

И трябва да се бориш неуморно,
и трябва да си страшно упорит,
за да изтръгнеш от зъбите
на туй настръхнало,
вбесено псе
парченце хлеб."
Народът прост и трябва умните хора да му излъчат водач! Само силен лидер с ясна визия за бъдещето може да извади тая държава от калта, само че тогава сегашните мутряги дето ръководят държавата задкулисно ще квичат на умряло.
Между другото по повод евровизия , че ще е в Баку , гледах клипчета в тубата за тяхната столица...Ами само дето им се смеете и подигравате и се тупате в гърдите "булгар булгар". Петрол - петрол ама едва ли имат вашата ръчица "лява ръка -десен джоб".

А ти каква си бе, коза?!
Да не си американка случайно?! Аман от такива дървени философи и "патриоти", дето от всичко разбират и са сведущи по всички въпроси!
Научила си пет неща, четеш и слушаш разни медийни помии, които ти промиват и без това оскъдното мозъче и идваш да се изказваш като последна инстанция!
Като толкова ги разбираш нещата, защо не излезеш открито и с името си, ами се усулваш като пръдня из гащи?!
Знаеш ли на колко такива като теб съм се нагледал и от колко такива лалугери като теб са ми останали рани?!
Ходи се скрий някъде и вземи да пиеш някакви хапчета, че си като Лудото Ленче!
Откъде се намират по няколко такива кукумицина във всяка подобна мрежа, направо акълът ми не го побира!
И ти ще ми обясняваш за политика и социално-икономически и политически процеси!
цитирай
38. lisichka - Да обясня на този гамен, че аз за р...
07.06.2011 20:00
Да обясня на този гамен , че аз за разлика от него не уча от легена с мръсната помия наречени български медии а сама си сформирам мнението плод на моите наблюдения и сама си пиша материалите а не като него да ходя да преписвам и да се заяждам с хората .
И се моли да не ти се роди и в твоя род изродче че тогава ще се посереш по българските болници!
мърша такава
цитирай
39. hristo27 - Не ти ли се струва, че хората се пи...
07.06.2011 21:59
mikino написа:
hristo27 написа:
Не ти ли се струва, че хората се питат:
"Кой още не ни е излъгал за да гласуваме за него?"

Ами за това се прави справка. Търси се инфорамция за миналото на кандидата - кой е той, с кого има връзки, кой му дава парите за кампанията, с какво се занимава... Тези неща могат да се проверят! Номера е да се интересуваш... Просто, много от хората не го правят и се хвърлят като куче на кокъл - без да мислят, гласуват...



Е, как да стане, mikino българина не избира личности, а гласува за цветове? И по този начин някои помияри се скрият зад дадената партия /а от демокрацията насам е видно колко партии участват в управлението/ и хоп във властта. Примерите са много.
цитирай
40. talibandimo - Да обясня на този гамен, че аз за р...
07.06.2011 22:06
lisichka написа:
Да обясня на този гамен , че аз за разлика от него не уча от легена с мръсната помия наречени български медии а сама си сформирам мнението плод на моите наблюдения и сама си пиша материалите а не като него да ходя да преписвам и да се заяждам с хората .
И се моли да не ти се роди и в твоя род изродче че тогава ще се посереш по българските болници!
мърша такава

Ходи се лекувай...Наистина имаш нужда!
цитирай
41. dolsineq - Що ли и аз не я харесвам тази г-жа П...
07.06.2011 22:26
Що ли и аз не я харесвам тази г-жа Пръмова?... Ходи в розово като г-жа Масларова, мисли в розово като г-н Доган, а бе една розова мечта си е тя...Аман от розови обещания...
цитирай
42. lisichka - В момента имаме управление на личността Бойко Борисов
07.06.2011 22:43
hristo27 написа:
mikino написа:
hristo27 написа:
Не ти ли се струва, че хората се питат:
"Кой още не ни е излъгал за да гласуваме за него?"

Ами за това се прави справка. Търси се инфорамция за миналото на кандидата - кой е той, с кого има връзки, кой му дава парите за кампанията, с какво се занимава... Тези неща могат да се проверят! Номера е да се интересуваш... Просто, много от хората не го правят и се хвърлят като куче на кокъл - без да мислят, гласуват...



Е, как да стане, mikino българина не избира личности, а гласува за цветове? И по този начин някои помияри се скрият зад дадената партия /а от демокрацията насам е видно колко партии участват в управлението/ и хоп във властта. Примерите са много.

Нека никой не се залъгва, че хората са гласували за ГЕРБ заради самата партия. То и за това този човек обира всичките негативи, защото българинът си е проектирал всички очаквания върху него. В последните 10 години хората вече гласуват за личностти и по-малко за партии, което говори, че от самосебеси хората дават индикации че желаят мажоритарни избори, лидери и месии. Хората искат изявена личност да ги управлява , а не партия!
цитирай
43. lisichka - Разрешавам ти да ми поставяш запетаите в изказванията ми.
07.06.2011 22:43
talibandimo написа:
lisichka написа:
Да обясня на този гамен , че аз за разлика от него не уча от легена с мръсната помия наречени български медии а сама си сформирам мнението плод на моите наблюдения и сама си пиша материалите а не като него да ходя да преписвам и да се заяждам с хората .
И се моли да не ти се роди и в твоя род изродче че тогава ще се посереш по българските болници!
мърша такава

Ходи се лекувай...Наистина имаш нужда!

цитирай
44. megafon - Трябва да гласуваш,
08.06.2011 00:02
ако не го направиш, почвай да учиш турски и да слагаш феридже.
цитирай
45. becelin - Проблемът си е във нас
08.06.2011 01:07
Ревахме, да отменят смъртното наказание.
Нямаме закони.....само вратички в тях се правят 20 години .
Имунизирахме си депутатите......от кой ? От нас ли?
Има ли, детектор на лъжата за народоизбраните ?
След положена клетва да служиш на народа.Има ли осъден за престъпление срещу народа?
Как така цените станаха европейски ,заплатите не ?
В другите държави, откъде имат пари ,за да постигнат стандарта си на живот?
След като плащаме данъци, като в Европа.Купуваме на европейски цени .Къде отиват парите?
Защо вземат заем, без да ме питат? Това означава ли ,че няма и да връщам заедно с останалите, тези милиарди и лихви?
Някой пита ли ме,дали искам моите пра-внуци да връщат това ,което ние с мълчанието си ,позволяваме да им отнемат?
Искам да има смъртно наказание за кражба, от народа, в особено големи размери.
Ако няма да ме наказват ,защо да не крада?
Някъде бях писал :Всичко може да се оправи само с 0,50 стотинки от всеки ограбен Българин.
Цената, на две ракета томахоук . Едната да падне в парламента ,а другата да се постави на пиедестал ,за да знаят следващите какво ги чака.
Няма ли закони,скоро и България няма да я има.
Всъщност ,може би вече я няма ,остана само името.Другото са дългове.
Много луди на свобода и малко нормални скрили се зад стените на някоя психиатрия.
цитирай
46. анонимен - Здравей mikino,
08.06.2011 06:31
статията е чудесна :-)
цитирай
47. ok3223 - Здравейте! Здравей Лисичке!
08.06.2011 07:35
В изказването на Лисичката има логика и мисъл. Президентската република сумира плюсовете от монархизма и демокрацията и елиминира техните недостатъци, доколкото това е в човешките възможности.
Виждам, че разбираш от тези проблеми.
Хайде, молба е това; опиши в постинг или няколко, накъсо и ясно, доколкото е възможно, какви са предимствата на президентската република пред парламентарната, особено при нашите балкански условия на вечен кален преход, от който като че ли излизане няма.
Та всеки да го разбере и премисли и си направи собствени изводи.
Не случайно САЩ, Русия, Франция и много десетки са президентски републики с до 2 мандата.
В ТЕЗИ РЕПУБЛИКИ СЕ ЗНАЕ КОЙ ПИЕ И КОЙ ЩЕ ПЛАЩА ЗА ИЗПИТОТО. И КОЙ ЩЕ ТЪРСИ СМЕТКА ОТ ТЕЗИ КОИТО НЕ ИСКАТ ДА ПЛАЩАТ. ПРЕЗИДЕНТА!
дОКАТО ПРИ ПАРЛАМЕНТАРНИТЕ РЕПУБЛИКИ ВСИЧКИТЕ(НА ВЛАСТ В МОМЕНТА)ПИЯТ И КРАДЪТ КАТО ЗА ПОСЛЕДНО, А КОГАТО ДОЙДЕ ДО ПЛАЩАНЕТО, НЯМА КОЙ ДА ПЛАТИ ЗА КРАДЕНОТО И ИЗПИТОТО.
КРАДЕЛИ И ПИЛИ ВСИЧКИТЕ ПРЕДИ ТЯХ, КРАДЕЛИ И ТЕ КОЛЕКТИВНО, КОЕТО СИ В РЕДА НА НЕЩАТА И ТРАДИЦИЯ. А КОЛЕКТИВНА ВИНА НЯМА КАКТО ЗНАЕМ. НЕ МОЖЕШ ДА СЪДИШ 240 ДЕПУТАТИ НАВЕДНАЪЖ, А ИМА 10% ОТ ТЯХ ЧЕСТНИ МОМЧЕТА, КОИТО НЕ СА И ПОМИСЛЯЛИ ДА КРАДНАТ. дА НАКАЗВАМЕ И ТЯХ НЕ Е СПРАВЕДЛИВО. А И ВСИЧКИТЕ АСТАНАЛИ НЕ СА КРАЛИ ЕДНАКВО, НЯМА КАК ДА СЕ УСТАНОВИ КОЙ КОЛОКО Е ИЗПИЛ И ОТМЪКНАЛ.
А И НЯМА КАК КРАДЦИТЕ ДА СЪДЯТ И НАКАЗВАТ САМИ СЕБЕ СИ...
Та затова прошка до следващите избори.
Няма да преизберем най-големите крадци.
цитирай
48. mikino - Ревахме, да отменят смъртното н...
08.06.2011 09:09
becelin написа:
Ревахме, да отменят смъртното наказание.
Нямаме закони.....само вратички в тях се правят 20 години .
Имунизирахме си депутатите......от кой ? От нас ли?
Има ли, детектор на лъжата за народоизбраните ?
След положена клетва да служиш на народа.Има ли осъден за престъпление срещу народа?
Как така цените станаха европейски ,заплатите не ?
В другите държави, откъде имат пари ,за да постигнат стандарта си на живот?
След като плащаме данъци, като в Европа.Купуваме на европейски цени .Къде отиват парите?
Защо вземат заем, без да ме питат? Това означава ли ,че няма и да връщам заедно с останалите, тези милиарди и лихви?
Някой пита ли ме,дали искам моите пра-внуци да връщат това ,което ние с мълчанието си ,позволяваме да им отнемат?
Искам да има смъртно наказание за кражба, от народа, в особено големи размери.
Ако няма да ме наказват ,защо да не крада?
Някъде бях писал :Всичко може да се оправи само с 0,50 стотинки от всеки ограбен Българин.
Цената, на две ракета томахоук . Едната да падне в парламента ,а другата да се постави на пиедестал ,за да знаят следващите какво ги чака.
Няма ли закони,скоро и България няма да я има.
Всъщност ,може би вече я няма ,остана само името.Другото са дългове.
Много луди на свобода и малко нормални скрили се зад стените на някоя психиатрия.

Това мнение ми харесва - всичко зависи от нас. Сигурно се повтарям за десети път, но е точно така! Пак казвам, ако ние не им дадем властта, те няма как да си я вземат. Гласуването по цветове, както каза Ицо, е до някъде - хората се объркаха вече кой какъв е. Аз лично, помня поне няколко случая на депутати преминали в различни политически партии, в периода след 90та. Проблемът, не е в цвета, а в идеите и тяхната изпълнимост. Обещаха ни преди години, че ще ни оправят за 800 дни - е така ни оправиха, че сега сме още по-зле! Не ми се ще да вярвам, че българина има мозък на овца и вярва на неизпълними обещания, но за съжаление това е факт...
цитирай
49. lisichka - Нов пост не виждам смисъл да пиша като сама ще се чета
08.06.2011 09:36
ok3223 написа:
В изказването на Лисичката има логика и мисъл. Президентската република сумира плюсовете от монархизма и демокрацията и елиминира техните недостатъци, доколкото това е в човешките възможности.
Виждам, че разбираш от тези проблеми.
Хайде, молба е това; опиши в постинг или няколко, накъсо и ясно, доколкото е възможно, какви са предимствата на президентската република пред парламентарната, особено при нашите балкански условия на вечен кален преход, от който като че ли излизане няма.
Та всеки да го разбере и премисли и си направи собствени изводи.
Не случайно САЩ, Русия, Франция и много десетки са президентски републики с до 2 мандата.
В ТЕЗИ РЕПУБЛИКИ СЕ ЗНАЕ КОЙ ПИЕ И КОЙ ЩЕ ПЛАЩА ЗА ИЗПИТОТО. И КОЙ ЩЕ ТЪРСИ СМЕТКА ОТ ТЕЗИ КОИТО НЕ ИСКАТ ДА ПЛАЩАТ. ПРЕЗИДЕНТА!
дОКАТО ПРИ ПАРЛАМЕНТАРНИТЕ РЕПУБЛИКИ ВСИЧКИТЕ(НА ВЛАСТ В МОМЕНТА)ПИЯТ И КРАДЪТ КАТО ЗА ПОСЛЕДНО, А КОГАТО ДОЙДЕ ДО ПЛАЩАНЕТО, НЯМА КОЙ ДА ПЛАТИ ЗА КРАДЕНОТО И ИЗПИТОТО.
КРАДЕЛИ И ПИЛИ ВСИЧКИТЕ ПРЕДИ ТЯХ, КРАДЕЛИ И ТЕ КОЛЕКТИВНО, КОЕТО СИ В РЕДА НА НЕЩАТА И ТРАДИЦИЯ. А КОЛЕКТИВНА ВИНА НЯМА КАКТО ЗНАЕМ. НЕ МОЖЕШ ДА СЪДИШ 240 ДЕПУТАТИ НАВЕДНАЪЖ, А ИМА 10% ОТ ТЯХ ЧЕСТНИ МОМЧЕТА, КОИТО НЕ СА И ПОМИСЛЯЛИ ДА КРАДНАТ. дА НАКАЗВАМЕ И ТЯХ НЕ Е СПРАВЕДЛИВО. А И ВСИЧКИТЕ АСТАНАЛИ НЕ СА КРАЛИ ЕДНАКВО, НЯМА КАК ДА СЕ УСТАНОВИ КОЙ КОЛОКО Е ИЗПИЛ И ОТМЪКНАЛ.
А И НЯМА КАК КРАДЦИТЕ ДА СЪДЯТ И НАКАЗВАТ САМИ СЕБЕ СИ...
Та затова прошка до следващите избори.
Няма да преизберем най-големите крадци.

Но може да ми разгледате тези мои стари разсъждения :
http://lisichka.blog.bg/politika/2011/01/18/dyrjava-li-be-da-ia-opishesh.669447
http://lisichka.blog.bg/politika/2011/01/20/koga-nad-bylgariia-shte-izgree-slynce.670838
http://lisichka.blog.bg/politika/2011/01/23/na-kogo-da-viarvam-i-ot-koi-sym-ili-da-vi-razkaja-za-demokra.672535
http://lisichka.blog.bg/politika/2011/01/22/prozrenie-ravnosmetka.671894
http://lisichka.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/11/18/pravo-kume-v-ochi-10.637037
http://lisichka.blog.bg/politika/2011/03/28/predizbornata-kampaniia-e-v-razgara-si.718029
цитирай
50. muerte - Пак опираме до манталитета.
08.06.2011 10:44
Направило ли ви е впечатление, че последните двайсетина години гласуваме винаги по един и същи начин - ПРОТИВ. Винаги вотът ни на изборите е против някого, против управлението му, против начините му на работа.... Този неизменно негативен вот не може да доведе до нищо хубаво, по простата причина, че не гласуваме за новото, а ПРОТИВ старото.
А приказката за бардака и до болка познатите ни поувехнали полови (и не само) труженички е в сила не от 20, а поне от 60 г. Има хора сменили повече от 5!!! различни политически формации. И още са в управлението! Ами какво да говорим тогава?!?
Психолози твърдят, че да се промени манталитета на една общност трябва да минат поне 4 поколения. Дано младите днес да са първото, защото иначе "Надежда всяка тука.....", нали?
цитирай
51. penchoan - Направило ли ви е впечатление, че ...
08.06.2011 11:24
muerte написа:
Направило ли ви е впечатление, че последните двайсетина години гласуваме винаги по един и същи начин - ПРОТИВ. Винаги вотът ни на изборите е против някого, против управлението му, против начините му на работа.... Този неизменно негативен вот не може да доведе до нищо хубаво, по простата причина, че не гласуваме за новото, а ПРОТИВ старото.
А приказката за бардака и до болка познатите ни поувехнали полови (и не само) труженички е в сила не от 20, а поне от 60 г. Има хора сменили повече от 5!!! различни политически формации. И още са в управлението! Ами какво да говорим тогава?!?
Психолози твърдят, че да се промени манталитета на една общност трябва да минат поне 4 поколения. Дано младите днес да са първото, защото иначе "Надежда всяка тука.....", нали?


Не е до манталитета. Системата на управление и избори е порочна. На времето Луканов каза: Не трябва да допускаме случайни хора да влязат в парламента. После Костов го повтори, но и днес е в сила. Не може човек, който не е проучен и одобрен от Държавна сигурност или олигархията да влезе в политиката. Затова няма и не може да има избори, а само с негативен вот може да се влияе. Или с допускане на голям брой малки партии, за да бъде нестабилно правителство и да не се случва повече бетонирана коалиция като ГЕРБ и Атака или тройната коалиция.
цитирай
52. pegas08 - Мики, като гледам как се разлаяха песовете по- нагоре....
08.06.2011 13:27
по-добре си трай. Ще те ухапят и теб, където не трябва.

Дай им салфетка на да не се ръфат и псуват поне. Ти си домакиня и дама.

Какво се псуват най- демократично?

Ето и моят принос:

"Ако политика служба не тика, то какво тика тогава?"
Вие сте, дами...
цитирай
53. mikino - по-добре си трай. Ще те ухапят и теб, ...
08.06.2011 14:12
pegas08 написа:
по-добре си трай. Ще те ухапят и теб, където не трябва.

Дай им салфетка на да не се ръфат и псуват поне. Ти си домакиня и дама.

Какво се псуват най- демократично?

Ето и моят принос:

"Ако политика служба не тика, то какво тика тогава?"
Вие сте, дами...

Здравей! Отдавна не си минавал!
Нека се псуват! Нека обсъждат, поне да има кяр от цялата тая дискусия. А да си трая, не мога! Считам за необходимо, да имам позиция, която да изразя пред всички. Нека пишат, това е целта ми!
цитирай
54. hamstera - Направило ли ви е впечатление, че ...
08.06.2011 14:30
muerte написа:
Направило ли ви е впечатление, че последните двайсетина години гласуваме винаги по един и същи начин - ПРОТИВ. Винаги вотът ни на изборите е против някого, против управлението му, против начините му на работа.... Този неизменно негативен вот не може да доведе до нищо хубаво, по простата причина, че не гласуваме за новото, а ПРОТИВ старото.
А приказката за бардака и до болка познатите ни поувехнали полови (и не само) труженички е в сила не от 20, а поне от 60 г. Има хора сменили повече от 5!!! различни политически формации. И още са в управлението! Ами какво да говорим тогава?!?
Психолози твърдят, че да се промени манталитета на една общност трябва да минат поне 4 поколения. Дано младите днес да са първото, защото иначе "Надежда всяка тука.....", нали?

Ако продължава селяндурщината, за която пиша в блога си да ни завладява и децата ни няма да има сили да се преборят! Виж какво става: всички читави млади хора намират само един изход: Терминал 2 на летище София! Тръгват си и не искат да чуят за България, а камо ли да се върнат! Напълно ги разбирам, защото където и да идеш другаде не си мачкан така, както тук! Имаш права и можеш да ги защитиш, имаш нормален стандарт на живот, имаш облекчения, за които тук не сме и чували, имаш елементарна организация, която те облекчава с времето, имаш възможности за развитие... Какво повече да говорим?
цитирай
55. muerte - Подкрепям
08.06.2011 14:51
hamstera написа:
muerte написа:
Направило ли ви е впечатление, че последните двайсетина години гласуваме винаги по един и същи начин - ПРОТИВ. Психолози твърдят, че да се промени манталитета на една общност трябва да минат поне 4 поколения. Дано младите днес да са първото, защото иначе "Надежда всяка тука.....", нали?

Ако продължава селяндурщината, за която пиша в блога си да ни завладява и децата ни няма да има сили да се преборят! Виж какво става: всички читави млади хора намират само един изход: Терминал 2 на летище София! Тръгват си и не искат да чуят за България, а камо ли да се върнат! Напълно ги разбирам, защото където и да идеш другаде не си мачкан така, както тук! Имаш права и можеш да ги защитиш, имаш нормален стандарт на живот, имаш облекчения, за които тук не сме и чували, имаш елементарна организация, която те облекчава с времето, имаш възможности за развитие... Какво повече да говорим?


За съжаление е така. Колкото и да искам детето ми да остане и да учи тук си е пълна загуба на време и средства. След години ще идва в Бг да ме наглежда с бабата как сме или ако е достатъчно упорит и не го мързи да работи яко, ние ще ходим при него. Че току-виж, на стари години, сме поостанали нейде из по-белите страни. Дали пък ще ни е зле, а?
цитирай
56. pegas08 - Давай тогава ,Мики!
08.06.2011 17:36
Ако правиш чета обаче, викай ме и мен!
цитирай
57. ok3223 - Нещо БЪРКАШ Лисичке...
08.06.2011 18:42
"Нека никой не се залъгва, че хората са гласували за ГЕРБ заради самата партия. То и за това този човек обира всичките негативи, защото българинът си е проектирал всички очаквания върху него. В последните 10 години хората вече гласуват за личностти и по-малко за партии, което говори, че от самосебеси хората дават индикации че желаят мажоритарни избори, лидери и месии. Хората искат изявена личност да ги управлява , а не партия!"
Бъркаш нещата. Искали сме МЕСИИ И ЛИДЕРИ ДА УПРАВЛЯВАТ БЪЛГАРИЯ.
Искаме да ни управляват умни, образовани, кадърни и почтени хора, каквото е навсякъде по света изискването към всеки кандидат за президент.
Кандидатите за президенти не са месии, а нормални лидери или членове на партии,които предлагат на обществото да реализират определени политики в негова полза и интерес.
Избирателите преценяват качествата на КАНДИДАТИТЕ,програмите които предлогат и гласуват за един или друг кандидат.
Президентите са или лидери на партии, или членове, и биват излъчени и подкрепяни всякак от партията която ги предлага. Такава е технологията за избор на президент. Не падат с божия благословия от небето.
На нас не ни нужен месия като Хитлер или менте лидер, като пожарникаря- полицай, генерала от полицията и заслужил мафиот д-р Боко Б.
Нужен ние образован, кадърен, почтен и обигран в политиката и живота човек,със сериозен опит и неопетнено минало, който да помогне на страната да се измъкне от блатото, в което я натикаха мутродемократите.
Кунева няма качества.Тя е пазарлък между ГЕРБ и НДСВ(Боко и тя са кадър на НДСВ)и шансовете и са нулеви. На Сидерчо-също.
И на ГЕРБ началнико, генерало от МВР се топят шансовете, и на което и да е от неговите чудо мекерета, дето му се кланят като на Господ. Сите са равнис по него,т.е. отбор от кръгли 0 навикнали да слушкат.
Тепърва ще се появят силни кандидати.
В Бъллгария има кадърни и почтени хора, който ще имат нужда от нашата подкрепа.
Нужно е да ги оценим правилно и подкрепим на изборите.

А
[/quote]
цитирай
58. lisichka - към ok3223
08.06.2011 21:42
Ти веднъж казваш , че има логика в прикаазките ми след това че няма...
Партийният модел за България се изчерпа вече и от избори на избори ще става все по-зле.
Ако при новият вот на недоверие падне правителството ще пипате къде серат гладните. тези трусове в държавата идват от нестабилната система на управление. Днес Бойко вместо да си кара работата , той оцелява сред просатци които му дърпад черджето под краката. Ако беше глава на президентска репулблика , Волен Сидеров нямаше да го рекетира с подкрепата си в парламента и въобще личните инати на някой си нямаше да имат никакво значение както сега.
цитирай
59. mikino - Ако правиш чета обаче, викай ме и ...
09.06.2011 08:49
pegas08 написа:
Ако правиш чета обаче, викай ме и мен!

Хахаха, ами чета още не съм решила да правя, но са добре дошли всички, които съзнават сегашната ни ситуация и искат нещо да се промени. Не съм от желаещите да влязат в политиката, по-скоро предпочитам позицията на черната овца, която е различна, с различно мнение и критикува тези, които лъжат, които се държат като овце и които очевидно са силни само пред компютъра!
цитирай
60. mikino - Ти веднъж казваш, че има логика в ...
09.06.2011 08:50
lisichka написа:
Ти веднъж казваш , че има логика в прикаазките ми след това че няма...
Партийният модел за България се изчерпа вече и от избори на избори ще става все по-зле.
Ако при новият вот на недоверие падне правителството ще пипате къде серат гладните. тези трусове в държавата идват от нестабилната система на управление. Днес Бойко вместо да си кара работата , той оцелява сред просатци които му дърпад черджето под краката. Ако беше глава на президентска репулблика , Волен Сидеров нямаше да го рекетира с подкрепата си в парламента и въобще личните инати на някой си нямаше да имат никакво значение както сега.

Извинявай за въпросът: Ти подкрепяш ли Борисов? Ако да, каква е причината?
цитирай
61. ok3223 - Лисичке, Лисичке, язък ти за знанията...
09.06.2011 11:06
Че си улюбена у Бокото е твой проблем. Проблем на много недозаволени стринки, които гласуваха за него. Ако този вол с неговият манталитет, интелект и култура беше с президентска власт в смисъла за който говорим, бедите и бедствията които понася бълг.народ и държава, поради неговата абсолютна некомтентност и негодност за заеманата от него длъжност, щяха да са сто пъти по-големи.
С какво му е пречил Сидеров, като го крепи най-старателно вече 2 год. Сега се поздърпаха, когато Бокото си накупи депутатчета, а онзи попрекали. Сидеров тепърва ще плаща за тази подкрепа с отпадане от следващия парламент.
Президента и френския да е, с неговата ДЕ ГОЛОВА власт, без подкрепата на парламента е куха кукла. Може да разпусне парламента само. След избори, ако се е насрал яко и народа го не ще(нещо такова има днес във Франция), губи изборите, както стана с местните във Франция, един епийчмънт и, изритан си отива
В това е разликата между манархизъма и републиката, като в последната е предвидена законна процедура за отстраняване на президент, оказал се негоден или петнящ тази длъжност.
Процедура разчетане точ в точ, мирна, нормална и законна.
Без кръвопролития и големи сътресения за държавата.
ЗАТОВА ОЩЕ ДРЕВНИТЕ ГЪРЦИ(АТИНА И СПАРТА) СА ИЗМИСЛИЛИ И СЪЗДАЛИ РЕПУБЛИКИТЕ.
САМО ЗА ТОВА.
цитирай
62. lisichka - 66. ok3223 - Лисичке, Лисичке, язък ти за знанията... 11:06
09.06.2011 18:57
Господин ок3223, аз съм една проста бедна селяндурка и имам само килийно образование, но въпреки това се дразня , някой да се обръща към мен с подобен тон и твърдение че съм незадоволена стринка и за това подкрепям премиера на България. Думата "улубена" не са ми я преподавали и не и знам значението.
Разликата между сегашното държавно положение и евентуалната позиция като държавен глава на Бойко Борисов има само една ъсществена разлика, че сега всяко едно решение му се съботира от една камара народ от които зависи. Така че няма как да навреди повече на държавата ако е президент на президентска република повече отколкото сега. Свидетели сме как г-т Станишев и г-н Костов и г-н Виденов и г-н Беров и г-н Димитров в 1000-и пъти повече навредиха на държавата като министър председатели . Повече накъде?
Бихте ли ми изброил с какво Бойко Борисов навреди на държавата към днешна дата , че нещо не мога да си направя анализа?
цитирай
63. merlin68 - Г-жо лисичка,
11.06.2011 18:43
всички от вас изброени навредиха на държавата, включително и днешния премиер. Кой от тях е навредил най-много е тема на безсмислен спор. Аз по свои скромни наблюдения си правя следния извод - колкото по-хвален от Брюксел и Вашингтон е премиера, толкова по-зле вървят нещата в страната. Всички от вас изброени малко, или повече са похвалени:) Да не говорим, че почти всички от изброените радостно въртяха опашки по всички медии когато някой от Брюксел или Вашингтон ги погалеше по главата. Чудя се защо ли го правят, дали защото не гледат на себе си не като на премиери на България, а като на губернатори на провинция България, вие как мислите?
Преди време широко се тиражира по медиите, че бай Тошо искал да ни направи 16 та република на СССР и това било най-чудовищното престъпление на 20 век:)) Само, че бай Тошо не успя да ни направи, защото дедо Брежнев (или който там дедо е управлявал СССР по това време) му каза - остави, имаш желание. Та може да се каже, че бай Тошо е имал неосъществена престъпна умисъл:) Интересно е обаче защо в така свободно - демократичните ни медии никой не пише, че преди десетина години без да ни питат нашите политици ни направиха последна провинция на един друг Съюз, не съветски, но с нищо по-добър за страната ни, дори бих казал доста по-лош. И ще кажа защо по-лош, защото във времето когато си живеехме в СИВ (социалистическия европейски съюз) всички страни там бяхме на едно дередже (както днес са старите страни членки на ЕС), а в ЕС ние сме една все по-изоставаща и затъваща страна, защо ли е така? А сетих се - те комунистите са виновни:))) О, ами те комунистите не измряха ли вече?:)
цитирай
64. lisichka - Вече при всяко ходене на църква, ще ...
11.06.2011 21:30
Вече при всяко ходене на църква, ще паля свещ за здраве и късмет на Бойко Борисов. Явно той е сериозният човек, който ще изведе България от блатото и на днешният му рожден ден му желая само хубави неща да му се случват занапред в живота и Бог да му даде много вяра и сили да пребори червената ламя!
цитирай
65. merlin68 - Ами да г-жо лисичка, палнете му н...
11.06.2011 23:30
Ами да г-жо лисичка, палнете му някоя свещица, че то борбата с призраци си е тежко занимание. Докато има такива избиратели като вас нашите политици ще продължават да се борят с отдавна умрели лами, а живите лами ще ни ръфат по голите задници.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2984904
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031