Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2010 15:25 - За животните с лИбоФФФ........ :))))))))))))
Автор: mikino Категория: Забавление   
Прочетен: 3106 Коментари: 13 Гласове:
14

Последна промяна: 24.06.2010 15:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Да се посмеем заедно на пук на мрачното и намръщено време:
:))))))))))))

 

Цаца попитала кит:
- Абе, тебе как те побират в консервена кутийка?

Едно малко котенце си седи на пътя. Покрай него минава една крава и му казва:
- Я какво си малко, пък с мусраци!
Котето погледало, почудило се и отвърнало:
-Я каква си голяма пък без сутиен!

Две бълхи се напили и едната казала:
- Пеша ли ще се върнем или ще си вземем котка?

Две мухи кацнали на едно ако и започнали да се хранят.
- Искаш ли да ти разкажа един виц? - попитала едната.
- Разкажи, но гедай да не е някой мръсен, че в момента се храня.

Два охлюва - един гол и един с черупка - се срещнали и този с черупка попитал:
-Как си?
-Не казвай на никого! Избягах от къщи! - отвръща голият охлюв.

Една мравка се разхожда с гъсеница на гърба. Среща я друга мравка и я пита:
- Абе, какво е това на гърба ти?
- Космодиск!

Куче бяга из пустинята и си мисли: "Ох, ако скоро не намеря дърво - ще се напикая!

Две прасета пият кафе и си врачуват. Едното казва на другото:
- Виждам топла кочина, хубава храна, добър стопанин... Е, малко неприятности по Коледа...

Малко пиленце пита мама-кокошка:
- Мамо, а мен щъркелът ли ме донесе?
- Да, само не казвай на баща ти!

Един охлюв чете вестник и пита жена си:
- Абе, скъпа, чудя се - как може къщите да са недвижими имоти!

Два червея си говорят:
- Леле, гледай - групов секс!
- Какъв групов секс, бе! Това са спагети!

Две кучета си говорят. Едното пита другото:
- Какво става? Има ли нещо ново?
- В края на улицата сложиха един стълб.
- Значи трябва да се полее.

По празниците един петел решил да отиде в града! Там всичко му харесало и докато гледал по витрините изведнъж видял пилета на грил и се замислил... Изведнъж се сетил и си казал:
- Брей, аз се чудя къде са гаджетата от селото, а те са дошли в града на солариум!

На табела в зоологическата градина пише:
"Моля не плашете щрауса подът е бетонен!"

Една стоножка била поканена на тържество.
Забавата започва, а нея я няма. Тържеството наближава своя край и стоножката влиза запъхтяна. Всички я питат какво става. Тя отговаря:

-
Ами на вратата пишеше "Преди да влезеш вътре си изтрий краката"

Дете-молец и майка му стоят в гардероба.
- Мамо, до полетим!
- Не, ще стоим тука и ще гризем това кожено палто.
- Жалко- отвърнал малкият молец - А вчера като си полетях, толкова много ми ръкопляскаха...


Не държа на аплодисменти, но се надявам да съм предизвикала усмивки!
 




Гласувай:
14



1. blondstyle - Предизвика ми ги много пъти :)))...
24.06.2010 15:47
Предизвика ми ги много пъти :)))
Усмихнат ден и на теб!
цитирай
2. dorichela - Като пийна, обикновено взимам к...
24.06.2010 17:25
Като пийна, обикновено взимам коткЪ :)
цитирай
3. atanasova76 - От мен имаш и аплодисменти!Позд...
24.06.2010 18:04
От мен имаш и аплодисменти!Поздрави!
цитирай
4. ckarlet - Да, след работен ден като моя, е х...
24.06.2010 18:24
Да, след работен ден като моя, е хубаво да прочетеш нещо отпускащ, Мikino!
цитирай
5. blagovestie - Усмихнах се
24.06.2010 18:48
много пъти, благодаря :))
Хубава вечер, слънце!
цитирай
6. hristo27 - Браво! Позволявам си нещо и от ме...
24.06.2010 20:07
Браво! Позволявам си нещо и от мен:


Аборт

Как кокошките правят аборт?
-Снасят прави върху цимента...
цитирай
7. анонимен - Малко настроение,
24.06.2010 20:37
че днес един пак успя да ме ядоса. Мамка им кретанска, не мирясват.
цитирай
8. mikino - че днес един пак успя да ме ядоса. ...
25.06.2010 08:49
kushel написа:
че днес един пак успя да ме ядоса. Мамка им кретанска, не мирясват.

Хахахха! Ха тъй де! Порция смях на ден удължава живота!
цитирай
9. анонимен - mikino,
25.06.2010 14:43
достатъчно си смешна, не се напъвай с постинги! :))) смешкеееее! :))))
цитирай
10. mikino - достатъчно си смешна, не се напъвай ...
25.06.2010 15:36
анонимен написа:
достатъчно си смешна, не се напъвай с постинги! :))) смешкеееее! :))))

Ей нещастник, не знам какво си АКО ли си или някой злобен изрод, но ти препоръчвам да спреш с атаките, защото не знаеш на кого си показваш смрадливия задник! ЯСНО??? Ако не е ясно ще ти се изясни много бързо, просто продължи...
цитирай
11. анонимен - атакааааааа! :))))
25.06.2010 16:10
атакааааааа! :))))
цитирай
12. ivoso - Любимите ми
25.06.2010 23:57
вицове къси - от два до три реда, ... но казват много.
Поздрави.
цитирай
13. divna8 - По-добре ще е да си вземат пес, котките са дезинфекцирани днес :):):)
03.07.2010 08:17
"Две бълхи се напили и едната казала:
- Пеша ли ще се върнем или ще си вземем котка?"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2984784
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031