Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2010 11:08 - Махмурлука не прощава никому... :))))
Автор: mikino Категория: Забавление   
Прочетен: 1392 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес ми е едно таковааааааааа:

Ако след дълбок запой станеш със страшен махмурлук, идеш в банята да се поизмиеш, и не се видиш в огледалото - не се плаши!
Ти просто си станал неотразим.

.....

Пияница разправя на свой познат:
- Събуждам се след един запой и гледам - лежа на килимче, а килимчето - окачено на стената...

......

Разговор между приятели:
- Знаеш ли, че е полезно да се ходи бос?
- Наистина е така. Винаги ме боли глава, като се събудя с обувки!

......

Един пияница звъни на приятел след тежка вечер:
- Брато,пусни си чешмата да видиш какво питие са пуснали!

......

...събуждам се сутринта след страшен запой, и гледам - нищо ми няма!
Лежа си кротко в канавката, якето ми го няма, дънките ми ги няма, портмонето ми го няма, часовника ми го няма... Абе изобщо - нищо ми няма!

......

Сутрин, след бурна пиянска вечер мъж се събужда с тежък махмурлук. Жена му шета около него и гледа с нещо да му угоди.
- Искаш ли кафенце?
- Не-е-е!
- Една водчица да ти сипя?
- Не-е-е-е!
- А да ти дам една целувчица?
- Давай! Може пък и да повърна...

.......

Пиян мъж се прибира в един часа. Жена му го посреща на вратата и го пита:
- Защо закъсня толкова? Къде беше до сега?
- В кръчмата бе, жена!
- Е как в кръчмата, като тя затваря в дванайсе и е на две къси преки от тук?
- Може да са къси, ама са широоооки!
........

Двама приятели си тръгнали от кръчмата, ама едвам ходели. На път за вкъщи единят лазел на четири крака, а другият се подпирал на една ограда. Този подпиращия се казал на другия:
- Ейшшш, колега, глей ках си се напил, лазиш ка"т куше.
А другият му отвърнал:
- Ш"те видя аз теп ка"т свърши оградата к"во ша прайш.
.........

Пиян мъж обяснява обстоятелствата около откраднатата му кола.
- Кога забелязахте, че колата ви е открадната?
- Снощи. Излезнах от бара, отворих вратата, седнах зад волана и поисках да тръгна, а колата я нямаше!

Весел и спорен ден на всички!



Тагове:   махмурлука,   Никому,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Разсмя ме! Хубав ден ти желая!
14.09.2010 11:10
Разсмя ме!
Хубав ден ти желая!
цитирай
2. makont - Усмихна ме,
15.09.2010 11:44
а знаеш ли трите степени на пиянство: 1. Пиян на уличната решетка, пуснете ме, невинен съм. 2. На релсите си мърмори: "Ех че дълга стълба, и парапета нисък, добре, че идва асансьора". 3. Пиян пикае до един стълб и се опитва да прибере стълба в гащите си. Дано и аз те усмихнах. Хубав ден, Микино!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2992301
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930