Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2010 11:31 - „Защо обичам България.....?”
Автор: mikino Категория: Други   
Прочетен: 4263 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 19.01.2010 15:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   Преди известно време, наблюдавайки как много от приятелите ми решиха да напуснат България, в главата ми постоянно се въртеше идеята и аз да си събера багажа и да отида някъде, където ще живея по-добре. Беше ми писнало от трудния живот, хорската злоба и завист.  Започнах да анализирам плюсовете и минусите от такова едно решение. Естествено, „на първи раз” намерих куп причини, които оправдаваха решението ми да напусна България. След известно време разсъждения, съдбата ми предостави друга възможност........

   Започнах да пътувам из страната – къде по работа, къде  от любопитство. В един момент установих, че няма по-красиво място от България! Разбрах, че аз не я познавам!

   Напук на всички, аз реших , че ще остана...... Ще остана, защото родината ми не заслужава такова отношение.....

   Все повече виждам, как унищожават прекрасните ни гори, крайбрежието на Черно море и много девствени места, за които много хора не са и чували....

   Всеки ден чета новини и слушам как некадърните 240, са се сетили да се боричкат за нещо – конфликт на интереси, криминални истории, десарски агентурни досиета и куп компромати.....Как някой бил отвлечен, пребит или прострелян....

   Защо? Няма ли по-важни неща, за тези хора?

   Не е ли по-важно, да опазим природата си /защото май само тя ни остана/?

   Не е ли по-важно, младите хора като мен, да имат мотив да останат тук и да работят за България?

   Няма ли да е по-добре, ако всеки един от нас се замисли – защо обичам родината си и защо искам да я напусна?

   Нима няма да сме горди, ако България е споменавана, не само със платените робини, джебчийте и мръсната столица.....не само със ски и морските курорти, отрупани с множество новопостроени хотели......?

   Защо трябва да бъдем сочени като някакви нехранимайковци, готови да работят за жълти стотинки?

   Нека си помислим, не какво мразим в България, а защо я обичаме?

   Защо сърцата ни се свиват, когато сме далеч и чуем българска музика /макар и чалга/? Защо настръхваме всеки път, когато четем за великите българи – тези, които са проляли кръвта си за да я създадат, пазят и освободят?!?

                                                                  Защо обичаме България?




Тагове:   обичам,


Гласувай:
7



Следващ постинг

1. bachym - И аз
15.01.2010 13:53
така.
цитирай
2. iliada - Е това е то-има и свестни българи!
15.01.2010 15:31
Харесвам те !Поздравявам те за написаното! Прегръщам те за решението!:)
цитирай
3. mikino - Благодаря на всички!
15.01.2010 16:43
Благодаря на всички, които прочетоха този пост! Мисля, че ние сме българи и би трябвало България да бъде в сърцата ни!
цитирай
4. анонимен - Браво!
18.04.2010 14:05
Поздравявам те най-сьрдечно за тези думи!
Радвам се,че все още има хора,които милеят за родината ни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2991704
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930