Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2014 10:23 - ВИЕ МНЕНИЕ НЯМАТЕ ЛИ?
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7222 Коментари: 7 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ВИЕ МНЕНИЕ НЯМАТЕ ЛИ?

От сутринта чета някакви писания, как някой си нещо казал, как някой се бил появил и какво направил... Започвам сериозно да се питам, това ли е по-интересно?

Някакъв сладурковец започна да ми обяснява , че някой си искал да „яха“ протеста...

Абе чАдо Божие, ти собствено мнение нямаш ли? ОСТАВКА искаш ли? Или си търсиш поредното оправдание да хейтърстваш във ФБ, без веднъж поне да си опитал да дойдеш?

Помръзва ли те, или просто ти е кеф да гледаш сеира на борещите се?

Такива като тебе дребна душицо, нямат право да говорят и да бъдат недоволни!!!

НЯМАТЕ ДУМАТА!

Първо – не си отишъл да гласуваш.

Второ – протеста за тебе бил платен, ми ела и ти да вземеш някой лев бе, нали все ревеш, че нямаш пари???

Трето – щяла да дойде пак мафията – ми пак ще я свалиш бе! Пак ще й търсиш сметка!!!

ТИ В ДЕМОКРАТИЧНА ДЪРЖАВА ЛИ ЖИНВЕЕШ ИЛИ В БОЛШЕВИШКИ КОПТОР???

Ако избереш първото си длъжен да си на площата, ако избереш второто – ЗАМЪЛЧИ ЗАВИНАГИ!

Ревеш, че Левски и Ботев щели да се обърнат в гроба, ако знаят какво става с Родината им...

А ТИ КОЙ СИ? БЪЛГАРИН ЛИ СИ? Щом ги тачиш се научи да бъдеш като тях!!! Взимай пример!

Не те интересувал политическия живот – ама псуваш екрана, като те халосат с по-скъп ток, данъци и т.н. НАЛИ? Ти си в политиката без да искаш мерзавецо – ТАМИ СИ ЗАЩОТО КЕСИЯТА ТИ Е ПРАЗНА, благодарение на „политици“!

Не можеш да избягаш от управлението, на което ТИ си позволил да те управлява, оставайки без мнение! Не... Всъщност имаш мнение, но не говориш, не излизаш да кажеш какво искаш...

ЕТО ТОВА Е НАЙ-ГОЛЕМИЯ ТИ ГРЯХ!

ТОЯ ГРЯХ Е ТОЛКОВА ГОЛЯМ, КОЛКОТО НЕ МОЖЕШ ДА СИ ПРЕДСТАВИШ! НЕ МОЖЕШ!

След години ще е събудиш вкоченен, ще се огледаш ...

Няма да чуваш родния си език ПРЕДАТЕЛЮ!

Няма да намеришРодината си! ДАЛИ ЩЕ ТИ СЕ СВИЕ СЪРЦЕТО А?

ДАЛИ ТОГАВА ЩЕ СЕ СЕТИШ ЗА ГЕРОИТЕ, които проляха кръвта си за да имаш държава и да бъдеш свободен!?!

Е СЕГА ВЕЧЕ НЕ СИ СВОБОДЕН ГЛУПАКО!

ДЪРПАТ СКЪСАНАТА ЧЕРГА ПОД КРАКАТА ТИ И ТЕ ОСТАВЯТ БЕЗ РОДНОТО – ТВОЕТО И НА ДЕЦАТА ТИ, които си тръгнаха!

Тръгнаха да търсят късмета си другаде!

ЗАЩОТО ТИ БЪЛГАРИНО, АКО ВСЕ ОЩЕ МОЖЕШ ДА СЕ НАРЕЧЕШ ТАКА МЪЛЧИШ!

МЪЛЧЕТЕ РОБИ!

АЗ НЯМА ДА СЪМ КАТО ВАС!

НЕ СЪМ РОБ И НЯМА ДА БЪДА!

ВСЯКА КАПКА КРЪВ, ПРОЛЯТА ЗА ТАЗИ ЗЕМЯ, НЕ МИ РАЗРЕШАВА ДА Я СТЪПЧА!

ПО-СКОРО БИХ ПИЛА ОТ НЕЯ!

СЪДЕТЕ МЕ ЗА ТИЯ ДУМИ!

 

Послание от Едно БЪЛГАРСКО момиче




Гласувай:
13


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - !
15.01.2014 10:56
Изпълни ми душата, момиче! С теб съм! Браво!
цитирай
2. karaiany - Чуват гласа ти, българско момиче, ...
15.01.2014 15:42
Чуват гласа ти, българско момиче, но предпочитат да мълчат. Чудя се дали e от страх, дали от безразличие(това е една силна вероятност), или просто от напредналия стадий на интелектуална и морална иимпотентност.
И аз наблюдавам какво става наоколо напоследък и ми се струва, че последните 70 години са били смъртоносни за прословутия български лев. Мутирал е до неузнаваемост. Липсва му не само хъс, но и въображение. Често е дори смешен в усилните си опити за оригиналност. За смелост дори нe говорим, защото това наистина не ну е присъщо, за голямо съжаление.
Един успя да ме усмихне тази сутрин. Ей така, за да разнообрази настроението. :)
Беше седнал на ръба на вселената и пикаеше в райската градина. Типипично духовито и съвсем по български.:)
Не ми излизат от главата думите на Ян Хус на кладата..
Дръж се здраво, защото идва по- лошо..
Такива като теб ме карат да вярвам, че все още има надежда, защото вие младите сте тези които ще спасяват лъва. Това ще стане, когато всички, които помнят тъмното минало си заминат.
цитирай
3. blackpredator - Баш роб ще бъдеш
15.01.2014 17:46
"НЕ СЪМ РОБ И НЯМА ДА БЪДА!"

Като чета подобно дадзибао-лозунг, парекселанс в стил председател на учкома в осемдесетте години, та чак те съжалих.
Вярно сте мекица поколение, ама чак толкова?!
Стига с МНОГО тъпите клишета оставка, болшевишки коптор и там к'во беше...

Ти нямаш ли акъл? Дай алтернатива.
Кажи Това:...
Кажи АЗ щом трябва.
По-лесно е балон от празни приказки

Абсолютен роб си и то на чуждо мнение.
Двамата шушумиги по горе, няма да ти присадят криле.
За тях "Сърцето на Данко" е било, беше и им се иска да бъде. Без да са наясно аджеба кой ще е Данко. Те винаги са били "за Данко"

Опери се и се опитай сама да летиш.
Иначе съдбата на Икар...

Пожелавам ти го!
цитирай
4. анонимен - За какво се бориш и ти. . . айде не се ...
15.01.2014 17:58
За какво се бориш и ти...айде не се излагай.
цитирай
5. karaiany - Не слушай комунетата! Единият ...
15.01.2014 18:34
Не слушай комунетата!
Единият още не може да ми прости за "мръсните ръце" и ме обикаля като пале.
Другият е прекалено тъп, ама това си e слабост на възпитанието от време оно.
цитирай
6. анонимен - Такъв си нещастник, че сам да се о...
16.01.2014 10:04
Такъв си нещастник, че сам да се оплачеш. Лигльо.
цитирай
7. batogo - !!!:)))
16.01.2014 10:30
Шушумигата те нарича шушумига, нещастникът те нарича нещастник, крадецът вика
"дръжте крадеца"... Това е единственото, което могат комунетата... До там им стига силицата на мозъчето... Простено да им е скудоумието. :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2984927
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031