Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2014 12:07 - Хванах се за зелено
Автор: mikino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4710 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мили приятели,

Дълго време съм почитател и симпатизант на „зелени каузи”, защитаващи българската природа от ръцете на олигархичните кръгове. Доста мои приятели са част от екипа на „Зелените”, които лятото обърнаха протеста и се опитаха да спрат разходките.

 Колебаех се и бях скептична към участие в каквато и да било политическа формация, но си дадох сметка, че единственото нещо, което остана да браним е природата, парковете и малкото райски кътчета на нашата Родина.

Взех решение, което може и да не бъде прието от доста от Вас, но смятам, че присъствието на повече активни и чисти хора в евро-листи би могло да бъде първата крачка към промяна. Колкото повече честни хора станат част от мръсния политически свят, толкова по-лесно ще го „изчистим”.

Подадох документи за участие в евро-листата на „Зелените” с надеждата, че участието ми ще допринесе поне с малко за каузите за запазване на Природата.

Тръгвам съвсем наивно и от сърце по този път – Ваш е изборът, дали ще ми гласувате доверие или ще изберете други лица.

Ръка за ръка с водачите на листата: Атанас Чобанов /Сайта „Биволь”/ и Даниела Божинова /активист от Бургас/ и всички останали съмишленици ще се опитаме за пореден път да променим България, борейки се за красивите и девствени места, които всеки от нас обича. Разчитам на ВАШЕТО ДОВЕРИЕ! За първи път ми е и ще се радвам да сте активни и да ми помагате! Забравям индивидуализма и егото си и ви казвам:

 

ЗАЕДНО ЩЕ УСПЯВАМЕ!  

image

 




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Абе, аланколу, тия Зелени кога ще ...
20.03.2014 14:12
Абе, аланколу, тия Зелени кога ще вкарат депутат- никога. Запиши се в гражданската квота на някоя от големите партии.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2990892
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930