Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2010 12:28 - Четете и мислете и си задайте въпроса ДО КОГА!?!?!
Автор: mikino Категория: Новини   
Прочетен: 22735 Коментари: 77 Гласове:
15

Последна промяна: 13.07.2010 12:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Написано от Лоран днес, за което благодаря и това ще бъде новата ми блог-вълна!


09:21 -
Цигани биха пътник в автобус 309 заради забележка Автор: loran Категория: Новини   image
Прочетен: 20 Коментари: 0 Гласове: 1
Цигани биха пътник в автобус 309 заради забележка Вторник, 13 Юли image Кратко описание
снимка:източник
Мъжът им направил забележка, че пушат в автобуса, което ядосало циганите и те го нападнали.

Снощи мъж беше бит от роми в автобус на столичния градски транспорт по автобусната линия 309 - от жк Люлин до Сточна гара. Той им се скарал, че пушат, след което започнал въргалът. Той обаче успял да изкара служебен газов пистолет и да стреля във въздуха, след като шофьорът вече бил спрял превозното средство.
Циганите се разбягали, заедно с чантата на пострадалия, пълна с фирмени документи. Мъжът е откаран в болница, но след това е изписан, защото травмите му не били тежки и не се налагало стационарно лечение.
http://frognews.bg/news_25371/TSigani_biha_patnik_v_avtobus_309_zaradi_zabelejka/
И ВТОРИ ПОСТ!!!


12:01 -
Боби очаквал да го убият след сбиване с цигански наркодилър, шефът на СДВР не виждал етнически конфликт Автор: loran Категория: Новини   image
Прочетен: 12 Коментари: 5 Гласове: 3

Боби очаквал да го убият след сбиване с цигански наркодилър, шефът на СДВР не виждал етнически конфликт

Публикувано от Пламен Николов

   

imageВъпреки че много български медии не отразиха убийството на 24-годишния Борислав Райнов от банда побеснели цигани на 4 юли, случаят тепърва ще търпи развитие, а „Разкрития“ както ви обеща, ще ви информира за всичко.

Макар и със закъснение, част от водещите вестници започнаха да влизат в ритъм и прописаха по темата, която касае цялата българска общественост.

Някои от тях тръгнаха да наваксват изоставането си и публикуваха любопитни подробности около смъртта на Боби ден-два след след протеста на неговите близки и познати пред Народното събрание.

„Братко, ще се опитат да ме убият. Сбих се с дилъра на дрога в квартала.“ Това били думите на Борислав Райнов към брат си Людмил ден преди мелето между цигани и българи, разкри „24 часа“.

imageСпоред вестника причината за неговата смърт е удар в главата, нанесен с лопата, а не както се смята, че е настъпила от прободните с нож рани. Директорът на СДВР Валентин Йорданов потвърди индиректно това в предаването „Код: Криминално“ по ПРО.БГ, заявявайки че Боби е починал от черепно-мозъчна травма.

Циганинът, намушкал неколкократно Борислав, е задържан часове след убийството, обясниха криминалисти. След като при аутопсията е станало ясно, че причината е черепно-мозъчна травма, се разбра, че извършителят на фаталния удар и де факто убиецът е все още неизвестен.

„Малко е трудничко да се разбере кой точно е извършил престъплението при масов бой. До сряда обаче нашето разследване ще има резултат“, обеща комисар Йорданов.

imageПритеснителни са обаче думите му по отношение на зачестяващите конфликти между цигани и българи напоследък. Припомняме, че миналата нощ в софийския квартал „Захарна фабрика“ 60-годишен човек стреля по криминално проявени хора от малцинството с мотива, че са убили кучето му.

„Това за мен не е междуетнически конфликт. Тези инциденти стават на битова основа и се получават след употреба на алкохол, който вдига нивото на емоционалност. Не трябва да се заиграваме с тази тема“, заяви шефът на софийските полицаи в студиото на „Код: Криминално“.

Именно „незаиграването“ с тази тема, г-н Йорданов, води до подобни инциденти, превръщащи се в рецидиви! Докога ще си затваряте очите и запушвате ушите за тлеещия от много години конфликт между българи и цигани? Да, престъплението си е престъпление, но и напрежението между двата етноса е факт! Съвсем реална е опасността след някое бъдещо убийство на българин или циганин обстановката да бъде взривена. А никой не иска междуетническа война!

http://razkritia.com/%d0%b1%d0%be%d0%b1%d0%b8-%d0%be%d1%87%d0%b0%d0%ba%d0%b2%d0%b0%d0%bb-%d0%b4%d0%b0-%d0%b3%d0%be-%d1%83%d0%b1%d0%b8%d1%8f%d1%82-%d1%81%d0%bb%d0%b5%d0%b4-%d1%81%d0%b1%d0%b8%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d1%81/




Тагове:   мислете,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rpatel - Тукущо и аз написах постиг по про...
13.07.2010 12:33
Тукущо и аз написах постиг по проблема. Ако искаш може да направим вълна.
цитирай
2. loran - Докато държавата не промени пол...
13.07.2010 12:34
Докато държавата не промени политиката си на действие !
цитирай
3. mikino - Докато държавата не промени пол...
13.07.2010 12:37
loran написа:
Докато държавата не промени политиката си на действие !

А тя няма да го направи - повярвай ми! Ще се повторя сигурно за хиляден път:
НАЙ-ЛЕСНО СЕ УПРАВЛЯВАТ НЕУКИ ХОРА!
Това племе взима пари и дава гласа си, за когото му кажат! ТЕ ще решават съдбата на България! А народа спи!
цитирай
4. loran - Kastratsia;;;))))))))))))))...
13.07.2010 12:39
Kastratsia;;;))))))))))))))))))))))))))))))))))0
цитирай
5. panazea - Законите са за всички !
13.07.2010 12:44
И за българи и за цигани! Няма привилегировани!
цитирай
6. mun4o59 - Наистина, до кога?
13.07.2010 12:47
До когато циганите са решаващите гласове при избори! До когато са толерирани като господарите на България! До когато ние сме малцинство! До когато не се съберат пред Парламента и смажат от бой депутати и министри, че дано им влезе малко разум в празните дървени глави!!! Но както казват "да беше друго, да им го вкараш, но то акъл, как да им го вкараш"???
цитирай
7. jdeel - Аз съм бил свидетел как след футб...
13.07.2010 12:52
Аз съм бил свидетел как след футболен мач.. мисля че беше Левски - ЦСКА, една групичка българи със силни емоции, на всяка спирка на автобуса търсеха някой циганин:
- Един беше на спирката и може би чакаше друг автобус. Едни слязоха да го бият и той успя да избяга нанякъде, подгониха го. Другите през това време задържаха вратата. Това става много бързо.
- На друга спирка изчакаха вътре в автобуса, и когато човекът вече се качваше на стълбите на автобуса, гледайки в краката си къде ще стъпи - тогава го цапартосаха по главата и го изхвърлиха извън автобуса.
- На всяка следваща спирка се търсеше за някой циганин, а шофьора на автобуса.. какво да направи, освен да си го кара и да не реагира по никакъв начин. Както и останалите. Момчетата бяха цяла агитка.

Цигани и българи - тооолкова сме еднакви, просто нямаме разлика. Единствената е във вкуса към интериора и готовността за репродуциране.
цитирай
8. panazea - Циганите живеят с нас 2330 години!
13.07.2010 12:58
И не са се цивилизовали!Колко хиляди години ще им трябват , за да разберат какво значи Законност?
цитирай
9. mikino - :(
13.07.2010 13:18
"Цигани и българи - тооолкова сме еднакви, просто нямаме разлика. Единствената е във вкуса към интериора и готовността за репродуциране."
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ааа не в грешка си приятел! НЕ МЕ ПРИРАВНЯВАЙ С ТАЗИ СГАН!!!! За да търсят кой циганин да набият си има причина!!! Друг е въпросът ако си видял скинарчета, надрусани и пияни без мозък!
цитирай
10. demonwind - Панацея,
13.07.2010 13:19
Не им трябват хиляди години - трябва само крупнокалибърна 12, 7 мм картечница "Корд", АК 47 и отваряне на лагерите в Белене, Скравена и Ловеч. При недостиг на места може и Заксенхаузен ;)))
цитирай
11. анонимен - Аз съм бил свидетел как след футб...
13.07.2010 14:07
jdeel написа:
Аз съм бил свидетел как след футболен мач.. мисля че беше Левски - ЦСКА, една групичка българи със силни емоции, на всяка спирка на автобуса търсеха някой циганин:
- Един беше на спирката и може би чакаше друг автобус. Едни слязоха да го бият и той успя да избяга нанякъде, подгониха го. Другите през това време задържаха вратата. Това става много бързо.
- На друга спирка изчакаха вътре в автобуса, и когато човекът вече се качваше на стълбите на автобуса, гледайки в краката си къде ще стъпи - тогава го цапартосаха по главата и го изхвърлиха извън автобуса.
- На всяка следваща спирка се търсеше за някой циганин, а шофьора на автобуса.. какво да направи, освен да си го кара и да не реагира по никакъв начин. Както и останалите. Момчетата бяха цяла агитка.

Цигани и българи - тооолкова сме еднакви, просто нямаме разлика. Единствената е във вкуса към интериора и готовността за репродуциране.


Виж сега, и между българите има много боклуци, но ако при нас 1 на да кажем 1000 е изрод, при тях е обратното. 1 на хиляда е човек. Иначе има и образовани цигани, Чирков например, но са изключително малко и се губят на фона на общата простотия, мързел и неграмотност! Иначе във всяко стадо си има мърша, въпросът е дали преобладава или не. Е, при тях е в повече, в много повече. Това е. Иначе, ако учеха, работеха, плащаха си сметки и спазваха законите не бих имала нищо против тях. Но точно както не искам да си имам взимане даване с пияни скинари, така и не искам да имам нищо общо с Манго! Защото и в двата случая горовим за човешки боклук!
цитирай
12. mikino - Не им трябват хиляди години - трябва ...
13.07.2010 14:53
demonwind написа:
Не им трябват хиляди години - трябва само крупнокалибърна 12, 7 мм картечница "Корд", АК 47 и отваряне на лагерите в Белене, Скравена и Ловеч. При недостиг на места може и Заксенхаузен ;)))

Като чета това и се опитам да направя реална проекция... Би било страшничко... Но за момента сме само на думи...
цитирай
13. eien - Трагедия!
13.07.2010 15:00
Най-добре е да се направи вълна наистина. Много хора имат какво да споделят по темата.
цитирай
14. demonwind - 12. mikino
13.07.2010 16:21
mikino написа:
demonwind написа:
Не им трябват хиляди години - трябва само крупнокалибърна 12, 7 мм картечница "Корд", АК 47 и отваряне на лагерите в Белене, Скравена и Ловеч. При недостиг на места може и Заксенхаузен ;)))

Като чета това и се опитам да направя реална проекция... Би било страшничко... Но за момента сме само на думи...


Така си е и дано си останем на думи, че иначе делата са си страшна работа - имам познати, дето са служили по ония времена на "Голямата екскурзия" и никак не е било приятно да изтребваш хора наред с тежка картечница от хеликоптер... (нищо, че чичковците от БКП-то тогава съобщиха само за няколко жертви - просто бяха редуцирали броя им с една-две нули, за осакатените не се говори никъде)... Обаче докато онова си беше чисто нашенска простотия, сега вече циганския дух е извън бутилката и според мен самите образовани цигани трябва да обяснят на сганта, че по този път ще излезе точно пред дулата на гореспоменатите средства за масово поразяване.
цитирай
15. minchomin - panazea - Циганите живеят с нас 2330 ...
13.07.2010 16:38
panazea - Циганите живеят с нас 2330 години!
12:58
И не са се цивилизовали!Колко хиляди години ще им трябват , за да разберат какво значи Законност?

За жалост още толкова години да има, същото ще бъде. Когато човек се ражда той носи гените на близките си, а когато се ражда в даден етнос, той приема характера и чертите на етноса. Поради тази причина всички интеграции са привидни и при първия външен порив те отпадат като такива. Затова се казва за различните нации, че "българинът си е българин", "негърът си е негър" и т.н., а "циганинът си е циганин". Така, че е нужно търпимост и законност.
цитирай
16. анонимен - толкова са долни....
13.07.2010 16:46
Това циганите са толкова долни същества, до един!!!!!!Всички са еднакви, боклуци, пумияри.Мразя ги, развъдили са се навсякъде и където и да идат само побои, грабежи, убийства.Никой ли не забелязва колко голям, всъщност, е този проблем!!!!Да се махат бе, не ги искаме!!!!!Чухте ли махайте се.
цитирай
17. mikino - 14. demonwind
13.07.2010 17:02
Като каза образовани цигани - да познавам такива и те също не приемат това поведение, осъждат го. Но проблемът е там, че са много малко, големите след тях са в държавната мафия.
цитирай
18. therainss - Ами когато някой тръгне да си търси правата...
13.07.2010 17:03
...веднага го обвиняват в расизъм, нетолерантност и т.н. Особено помиярите от Хелзинския комитет, мамка им!!! Бесен съм!!!
цитирай
19. sweetvanilla - Браво на panazea, mikino и loran!
13.07.2010 17:14
Напълно съм съгласна с вас! Това е неука до нелепост сган, сбирщина, стадо - не ми идват наум повече "суперлативи" за така нареченото малцинство, което от година на година превръща все по-осезаемо България (или както я нарича брат ми, Мангалия) в един съвършено оср*н обор!!!

Нямам нищо против, познавам мн чисти и култивирани ЦИГАНИ, забележете, тъй като те сами се наричат така. Баща ми работи с 4ма такива, а в моя собствен университет имам колеги петзнаци циганчета, които са по-редовни от мнозинството други студенти, учат усилено и изкарват хубави оценки на изпитите. Но кой вижда тези дефицитни личности на фона на останалата сган???

Реален случай, който баща ми ми е разказвал: Докато е бил в казармата, на един негов съротник дошла на свиждане приятелката, която била пътувала над 200 км, само за да се види с любимия си. След като си тръгнала от казармата, я пресрещнали група цигани, изнасилили я като животно и момичето останало с тежка психическа травма. Като разбрал какво й се е случило, приятелят й по време на наряд се качил в един танк и отишъл в циганската махала, която е на 1 км от поделението. Там героят изравнил със земята над 10 къщи, преди да успеят да го заловят. ЕТО ТАКА ТРЯБВА ДА СЕ РАЗПРАВЯШ С ТЕЗИ СКОТОВЕ!!!
цитирай
20. анонимен - време е
13.07.2010 17:31
Това долно племе никога няма да се цивилизова. Ако сега не вземем мерки, после ще е късно. Държавата няма да направи нищо. Трябва масова нетърпимост навсякъде - самите ние да въдворяваме ред по квартали и комплекси. Нека и ние се движим на компактни групи и нека ако посегнат на някого всички наоколо да се притекат на помощ и ще видим кой-кого. Това страхливо е мръсно племе разбира само от терор. Време е да им покажем къде им е мястото.
цитирай
21. blagovestie - Докато
13.07.2010 17:58
народът продължава да спи...
Т.е. още дълго време. За съжаление!
цитирай
22. monaliza121 - Много се разпасаха...
13.07.2010 18:09
Даже им помогнаха с охота да се разпашат.
цитирай
23. анонимен - наглеци
13.07.2010 18:35
Това мръсно и тъпо племе няма изгледи да се оправи.Живяла съм в съседство с квартал населен предимно с роми/цигани/.Дори да не им обръщаш бнимание те пак се нахвърлят .
цитирай
24. анонимен - За оръжието
13.07.2010 18:42
mikino написа:
demonwind написа:
Не им трябват хиляди години - трябва само крупнокалибърна 12, 7 мм картечница "Корд", АК 47 и отваряне на лагерите в Белене, Скравена и Ловеч. При недостиг на места може и Заксенхаузен ;)))

Като чета това и се опитам да направя реална проекция... Би било страшничко... Но за момента сме само на думи...

Бивш кашик съм , стрелял съм с ПК , ДШК ,АК имам и много награди и отпуски от стрелби.Моето скромно мнение е че танковете и бтр-ите трябва да бъдат изкарани и тая сган просто да бъде избита.За съжаление тва е начина.Ето ви малко инфо за патроните 50кал-50 BMG е изключително мощен патрон. Развива максимални скорости до 928 м/с и може да носи кинетична енергия до приблизително 20 200 J. Пробива метал, броня и бетон, без проблеми дори от повече от миля. Доказано е, че може да проникне през бронята на военни камиони и джипове. Бронебойните-запалителни и други подобни версии са специално разработени за пробиване на по-дебела броня, и може да спре някои бронетранспортьори. Направени са десетки пушки, използващи тези боеприпаси: Barrett M82, XM500, M95, M99; Accuracy International AS50, AW50, AMAC-5100, EDM Windrunner и много други. Съветският съюз също е разработил патрон подобен на .50 BMG, наречен 12.7 х 108 мм, използван е в тежки картечници като ДШК, и в снайперови пушки като КСВК 12,7 и ОСВ-96.
Поради големите си размери, пробивни възможности и неоспорима огромна кинетична енергия, има погрешно схващане, че е забранено да се стреля с 50-ти калибър BMG по човешки цели. Всъщност, няма такъв закон, дори не е забранено използването на запалителни и HE (High Explosive — Високо Експлозивни) боеприпаси за стрелба по хора.
цитирай
25. анонимен - ХИМН
13.07.2010 19:39
Нашата полиция
Ако някой някъде предава
своето отечество и слава,
ако клетвата за дълг прегази -
моята полиция ме пази.
Ако някое продажно братство
граби от народното богатство,
истината днес е само тази -
родната полиция ме пази.
Ако някой вярата убива
и престъпниците сам прикрива,
ако някой пред лъжата лази -
нашата полиция ме пази.
Припев: Хора, подарете цвете,
хора, запомнете ни добре!
Гордост е да служиш в редовете
на България и МВР.
цитирай
26. dorichela - Бай мангау никога няма да се инте...
13.07.2010 20:18
Бай мангау никога няма да се интегрира и винаги ще бъде мизерно и нагло същество....
цитирай
27. анонимен - Варвари - Вулгари
13.07.2010 20:32
Сега ми стана ясно колко от вас са свестни хора, дори и някои да се пишат за поети, наистина голяма част от блогърите са долна сган. Пази боже сляпо да прогледа. Значи само българите имат право да убиват и да вършат престъпления. А българите са били същите преди 50години, с същият интериор, обноски, и всичко останало. Но за циганите има надежда но за българите на дали, защото прогледнахте, и пак сте маргинали. Но циганите когато прогледнат, тогава ще им работите, щото и немците са били като цигани, но виж ги сега.
цитирай
28. анонимен - Интеграцията в нацията
13.07.2010 20:40
не става с агитация -
мозъчна кастрация,
в демокрация-идиотизация.

Но как да стане туй с насилие
от слаби политици
над пенсии и безработни...
Освен да се надруса населението
и съвокупно да извърши харакири отмъщението.
цитирай
29. анонимен - Знаеш ли, че виното което пиеш е. . . С ...
13.07.2010 20:42
Знаеш ли, че виното което пиеш е ... С кървав труд е брано гроздето от цигански ръце.
цитирай
30. анонимен - Да, само циганите вършат селско...
13.07.2010 20:47
Да, само циганите вършат селскостопанската работа на село!
цитирай
31. анонимен - баи мангал
13.07.2010 20:51
след 5-ти юли2009 държавата е на циганите щото помогнахме на бати да стане винету вожда наш
цитирай
32. анонимен - Господи, колко потенциални убийци ...
13.07.2010 20:52
Господи, колко потенциални убийци има на този свят! Ако бяха на мястото на циганите - сигурно един българин нямаше да остане.
цитирай
33. jdeel - O, Боже! Аз също не харесвам ци...
13.07.2010 21:19
O, Боже!
Аз също не харесвам циганите - някак са ми много мърляви, говорят в автобуса, малките са изключително лигави и пушат цигари докато просят пари.
Но не мога да отреча факта, че ние, българите, не сме кой знае колко по-далече от тях. Погледнете се - пишете такива глупости, мислейки че сте много по-различни. Ако само се интересувате от това да вгорчите живота на някой друг, досущ приличате на тези от тяк, които правят същото.
Истината е, че БЪЛГАРИЯ Е ЦИГАНСКИЯТ КВАРТАЛ НА ЕВРОПА, и както са те за българите, така са българите за Европа. Още ли мислите, че сте най-добрите?
цитирай
34. porasnala - хора ...
13.07.2010 21:22
"всяко стадо има мърша" беше казал някой
друг добави "никой не избира родителите си"


цитирай
35. desonnac - Не мисля че вече е коректно да се н...
13.07.2010 21:36
Не мисля че вече е коректно да се наричат циганите "малцинство"- това предполага че 1- са малко 2- са по- малко от българите
цитирай
36. hristo27 - Така е! В тая държава бездомните ...
13.07.2010 22:02
Така е! В тая държава бездомните кучета и циганите са под специална опека.
цитирай
37. анонимен - ей,хора,не се чудете кво става
13.07.2010 22:08
Всичко това е съвсем съзнателно,спомнете си мутрите преди години!Манипулация тотална,да се свива всеки в черупката си и ДС да си живуркат спокойно и крадливо!Докато не изринем червените отрепки,всичко ще си продължава по старому!И боко,и гаргамел,и крадливото величество,и гоце с гейзера-всичко е боклук!Трябват нови хора и нещата ще тръгнат!Просто друг начин няма!
цитирай
38. internationalist - Специално,
13.07.2010 23:05
заради Микино прав този коментар,защото много я уважавам.
Не гледайте само до сянката на носа си,уважаеми Дами и Г-да.
Циганите са злото и гладно куче, насъскано срещу Българо-славянското население да ни изгони от България.
Преди 20 години бяха много по-малко,повечето от тях работеха,стояха си по гетатата мирно и кротко.Я направеха някое золумче, милицията и вътрешни войски ги смачкваха от бой.Знаеха си мястото,но и бяха доволни.Не живееха в такава мизерия,имаше евтина храна и работа за всеки от тях.
Но социализма падна и нещата се промениха.Продажните Български Политици,решиха че ще служат на нов Външен Господар.
А това бе САЩ и Юдео-Масоните.За да могат да крадат в големи размери и да изнасят на сигурно откраднатото,те трябваше да спазват доктрините на НАТО и САЩ относно циганите.А някои от тях бяха, главоломното им размножаване с цел променяне на етническият баланс.Помощи за безработица,помощи за всяко ново циганче,безплатни ток и вода и др. Знаете ги по-добре от мен!
Така за 20 г от 300-400 хиляди циганите станаха около 1 милион и двеста хиляди минимум. А може би и повече.Целта на големите Кукловоди от САЩ е разделяне на България на три автономии: Българска;Циганска и Турска.Постепенно превръщайки ги в самостоятелни държави-джуджета в рамките на ЕС.
Така на принципа разделяй и владей:тотално откъсване на България от Русия,разполагането на няколко военни бази,даже и с ядренно оръжие.Пълна геостратигичекса и военна подчиненоста на нашата територия на волята на САЩ,НАТО и Юдео-Масоните.
Така че,не бийите злите и гладни псета само,ами гледайте,кой ги е размножил,обучил и насъскал срещу нас.
Още нещо,защо САЩ не ни дават совбоден достъп до тяхната територия?Мигар ги е страх от Бг нелегална имиграция?!
Не страх ги е нашите цигани да не избягат една голяма част от тях там.Не че, на фона на 300 милиона ще им са проблем.Не! Няма да могат да ги използват в България за етнически конфликти и прогонване на Българите.Затова,сме и ще бъдем още дълго време на визи!
цитирай
39. malkiatprintz - "А никой не иска междуетни...
13.07.2010 23:18
"А никой не иска междуетническа война!" Напоследък си задавам въпроса дали е така? Толкова са се омазали ония горе, че може би вече са готови на всичко, само и само да отместят вниманието от себе си. А какво по-добро средство от такъв конфликт? Пък и ще имат възможност да покажат сила, че накрая ББ да се появи на бял кон, когато нещата поутихнат от само себе си...
цитирай
40. анонимен - Още три години, да се заличат сините ...
13.07.2010 23:19
Още три години, да се заличат сините отрепки, и да се завърнат отвратените от СДС, и всичко ще си дойде на място. Людмила Живкова се е опитала да оправи българия чрез култура, всичко най-добро е по нейно време. Циганите май само по нейно време са ходили на учлище.. Култура - е майката на всичко. Сега циганите имитират мутрите, защото само така виждат изход от мизерията. Верно сега цигание и бездомните кучета, са под специална опека. ОПЕКАТА НА МИЗЕРИЯТА! На нищетата! .. .. .. .. Всички, хора - сме на този свят.... И бедни и богати.. И носим сърца.. И чувства святи.. И носим чувства святи.. И бедни и богати.. И носим чувства святи.. И бедни и богати..
цитирай
41. анонимен - ей,ненагледник
13.07.2010 23:36
...И носим чувства святи...И бедни и богати...И носим...Бе ти добре ли си !?Даваш ли си ИЗОБЩО сметка за какво става дума!?
цитирай
42. анонимен - Ама тя е жена! Ненагледна, може би, ...
14.07.2010 00:00
Ама тя е жена! Ненагледна, може би, Тони Дачева. И знае за какво става дума.
цитирай
43. анонимен - До анонимния 29 и 30
14.07.2010 00:19
Циганин и селскостопанска работа са несъвместими понятия.Освен ако не става въпрос за кражба на вече отгледана продукция.
цитирай
44. анонимен - 43 е ЛЪЖЕЦ
14.07.2010 07:15
Излез от панелката, която е построена с кървав цигански труд, и виж по полетата на България, нивите, и къра, циганите не само че копат, и вършат всичката работа на полето, но и пасат всичкият добитък, крави, овце, кози.. Всичко. Слепец си ти. И негодник. Че кой друг да я върши, работата на село, а, когато надигаш чаша вино, знай, циганин е брал гроздето, и домата и краставицата, и всичко родно ....
цитирай
45. анонимен - Ако циганите не работеха селско...
14.07.2010 07:21
Ако циганите не работеха селскостопанска работа, ако беше така вие щяхте да умрете от глад.
цитирай
46. анонимен - Да, има цигани в селското стопан...
14.07.2010 09:08
Да, има цигани в селското стопанство и лично аз нямам нищо против тях. Хората работят и си изкарват прехраната. Тук не става дума за тях, а за тварите в гетата! Повярвайте ми, те не от селско стопанство, а от нищо не разбрат! На тях им дай само да ядат, да пия, да правят чавета и като свършат парите от помощите тръгват да "берат тухли и кабели" из района. А да и пращат жените и дъщерите си на магистралата, а циганетата, които са твърде малки за "брането" се пращат да просят и да пребъркват на хората чантите. Е, ако на "брането" на тухли му викате селско стопанство и труд... да, в такъв случай работят!
цитирай
47. mikino - Излез от панелката, която е пост...
14.07.2010 09:18
анонимен написа:
Излез от панелката, която е построена с кървав цигански труд, и виж по полетата на България, нивите, и къра, циганите не само че копат, и вършат всичката работа на полето, но и пасат всичкият добитък, крави, овце, кози.. Всичко. Слепец си ти. И негодник. Че кой друг да я върши, работата на село, а, когато надигаш чаша вино, знай, циганин е брал гроздето, и домата и краставицата, и всичко родно ....

Ти добре ли си бе човек? Знаеш ли колко малко цигани работят ЧЕСТНО на полето??? Тяхната работа се ограничава до това, да излъже - като извади картофите, да преметне с килограмите например или нощес да мине, да поокраде царевицата и да я продаде на двойна цена!
цитирай
48. анонимен - Не пишете глупости
14.07.2010 09:42
анонимен написа:
Ако циганите не работеха селскостопанска работа, ако беше така вие щяхте да умрете от глад.

Живея в община кадедо циганската престъпност е достигнала много висок процент , обикалят денонощно по полето и горите и крадат на воля.Никои не ги закача понеже са гарантиран кметски електорат.Земеделието заради техните набези е сринато на 100% , изчезнаха цели вилни зони от тях , тук там личат основи и дупки от извадените диреци.Иначе всико друго е "прибрано".Даже и плочите натрошиха с огромни чукове за да извадят арматурата.Спирам с изброяването защото няма смисъл , сигурен съм че същата картина се повтаря и в други части на РБ.Ако не крадяха мангалите и наистина работеха , може би щяхме да станем като Германия.
цитирай
49. demonwind - Циганите,
14.07.2010 10:02
които работят, са се интегрирали и сами не одобряват поведението на останалите. Всяко стадо има мърша, но ако при българите мършата е примерно 20 на сто, то при мангалите съотношението е обратното. Затова има решение и се казва Концентрационен лагер. На дверите на Освиенцим (Аушвиц) го е пишело - Arbeit macht frei! Така ще се отсее напълно плявата от житото и наистина България ще тръгне напред. (Лагерите не трябва да се пълнят съмо с цигани - има още друга паплач, която също може да се възползва от услугите им, а обществото - от нейните). Само дето с нашия Фюрер в парламента май доникъде няма да я докараме. И преди го казах - има много хора в историята (Ефрейтора, Химлер, Айхман, Менгеле, Франко, Сталин, Лаврентий Берия, Чан Кайши и др.), които са се опитали да сложат ред в хаоса, но сега духът от бутилката е навън за наша сметка. И се стига до крайности като например Северна Корея, което всъщност отново заплашва равновесието.
цитирай
50. анонимен - Demonoid
14.07.2010 12:52
demonwind написа:
които работят, са се интегрирали и сами не одобряват поведението на останалите. Всяко стадо има мърша, но ако при българите мършата е примерно 20 на сто, то при мангалите съотношението е обратното. Затова има решение и се казва Концентрационен лагер. На дверите на Освиенцим (Аушвиц) го е пишело - Arbeit macht frei! Така ще се отсее напълно плявата от житото и наистина България ще тръгне напред. (Лагерите не трябва да се пълнят съмо с цигани - има още друга паплач, която също може да се възползва от услугите им, а обществото - от нейните). Само дето с нашия Фюрер в парламента май доникъде няма да я докараме. И преди го казах - има много хора в историята (Ефрейтора, Химлер, Айхман, Менгеле, Франко, Сталин, Лаврентий Берия, Чан Кайши и др.), които са се опитали да сложат ред в хаоса, но сега духът от бутилката е навън за наша сметка. И се стига до крайности като например Северна Корея, което всъщност отново заплашва равновесието.

Браво мен , добре и точна казано.Поздравления.
цитирай
51. анонимен - Я някой тук българин да каже какво е ...
14.07.2010 12:57
Я някой тук българин да каже какво е произвел? Освен лайна!
цитирай
52. анонимен - Спрямо българите, циганите са по ...
14.07.2010 13:07
Спрямо българите, циганите са по производителни. Освен това циганите произвеждат повече от българите. Циганите по честни, доказано е. Вижте колко политици и екстрасенси са българи. Във всяка страна западна страна ако откраднеш от глад, не се смята за престъпление. Вижте колко българи са затворени заради глад, а колко българи за убийство?? Само факти! И ще млъкните!
цитирай
53. анонимен - Да. Наистина. Колко българи убиха ...
14.07.2010 15:03
Да. Наистина. Колко българи убиха децата си. Много. Много. Много скоро имаше два такива случая. И миналата година един закла децата си, хазартен ли беше, дългове към банки ли. А някакъв уби майка и син, а им беше комшия. Кажете и други случай? Аз поне мога да изброя стотици такива, от зловещи по зловещи. Отреди пет шест години, едно семейство режисьори ли бяха, дето децата им започнали да се любят, а след това решили да бягат в Германия, но убиха и разчлениха родителите си. Нали дори са били интелигентни. Българите са жестоки копелета. Циганите поне не правят аборти. За това виждате циганчета в домове. Или пък деца да раждат. Щото българските деца не раждат. Те абортититат. И никой не научава.
цитирай
54. анонимен - Да бе
14.07.2010 17:17
Колко момиченца българки абортититат когато са само на дванадесет години? Много ясно че родителите няма да позволят дешата им - още на 12години да имат деца, но като ги знам сега децата какви развратни са станали, и само мислят как да гледат порно. А и сигурно много им се ебе.?!
цитирай
55. mikino - До анонимковците като 53
14.07.2010 17:48
Виж какво ще ти кажа. Изключвам случаи на разюздени тийнейджърки. Ще говоря всичките останали бъдещи майки, като мен.
Циганката ражда по 5,6 и т.н даже съм виждала случай на жена на 35 с 15, която бе приета в болница, поради физическа слабост, бременна с поредното си дете!!!
Тези жени раждат и хвърлят децата си. Раждат ги за да вземат по 200лв., с които купуват алкохол и цигари. Раждат болни деца и пълнят домовете за сираци, а дечицата не са виновни, очичките са им като на всяко самотно българско дете. Тия жени не ги е грижа изобщо, какво ще се случи с децата им, с какво се хранят и т.н.
Ще говоря от своя гледна точка:
Една бъдеща българска майка, ще се старае да осигури на детето си нормален живот и няма да смее да роди, докато не се опита поне да даде старт на самата себе си и тя да се чувства сигурна. Докато не направи поне малко за това, бъдещото мишле да спи спокойно, да се храни здравословно, да е облеченко и да е на топло, никоя българка няма да направи голямата крачка. Я си помслете още какво трябва дасе случи преди самото раждане - ами здравето на самата майка, спокойствието, от което има нужда, периодичните прегледи, витамините и т.н. и т.н. Това дали го правят циганките А?
Освен за самата мен и за майките около мен, винаги е било важно първо детето! Докато при циганите не е точно така, защото много рядко можете да видите грижовна циганска майка!
цитирай
56. анонимен - Ти си изрод ма! Да накълцаш детето ...
14.07.2010 18:11
Ти си изрод ма! Да накълцаш детето още в утробата си - е морално според теб??? Изрод! Те само изроди като теб пишат подобни статии. Те циганите никога няма да имат твоят стандарт. Я кажи дали си постигнала нещо без родителска подкрепа? Сигурно си забременяла още на 16години, когато си решила да заработваш нещо допълнително в някоя дискотека. Допълнително! Защото родителите те хранят и обличат. А ти работиш само за кеф. Да .. Без родителите си нищо. Те ти купуват и изпитите...
цитирай
57. mikino - 56. анонимен
14.07.2010 19:21
Много си прост да знаеш! Първо ще ти кажа, че всичко в живота си съм постигнала сама! Второ ще ти кажа, че никога не бих направила аборт, защото имам морал, за разлика отеб, защото това ти личи само като ти чета глупостите!
А такива като тебе прости и защитаващи ония дето изоставят децата си НИКОГА не си виждал сирак!!! НИКОГА НЕ СИ ВИЖДАЛ И НЕ СИ ЧУВСТВАЛ МЪКАТА В ОЧИТЕ НА СИРАК!
ИЗОБЩО НЕ СИ НАЯСНО КАКВО Е ДА ОТРАСНЕШ САМ КОПЕЛЕНЦЕ НИЕДНО! ЕДВА ЛИ СИ ВИДЯЛ МИЗЕРИЯТА И ЕДВА ЛИ ЗНАЕШ КАКВО ОЗНАЧАВА ДА СЕ ЧУДИШ ДАЛИ ЩЕ ИЗКАРАШ СЛЕДВАЩИЯТ ДЕН НЕЩАСТНИКО! НЕ СИ НАЯСНО КАКВО ЗНАЧИ ГРИЖА И ОТГОВОРНОСТ! ПУБЛИЧНО ТЕ ОБИЖДАМ С КЕФ ДА ЗНАЕШ!
БОКЛУК!
цитирай
58. анонимен - Всяка мутреса е постигнала всичко сама. Нали. Така казват мутресите. Само заради този си пост ще гориш в АДА.
14.07.2010 21:25
Личи си колко си лигава и разглезена. Знаеш само да мразиш. Защото си некадърна връзкарка. Въобще си нямаш никаква престава от живота. А такива като теб много, които сами си правели живота, ама те всички убийци казват че са невинни, ако си някакъв - ти не парадираш с това, всички мутри са честни бизнесмени, станишев не е връзкар, всички казват така. Тези които имат вина, най-много.
цитирай
59. mikino - Аууу взе, че ме уплаши!
15.07.2010 11:10
Ти да не си от ноия мургавките, че кълнеш така? Самоте кълнат.... Или си някое тролче хахахаха! Ти четеш ли история бе негламотнико/це? Май не? Сергейзера е руски възпитаник, аз не съм, той беше министърче, аз не.... АРЕ ДА МИ ОТГОВОИРШ КОГА СЪМ ПАРАДИРАЛА ЧЕ МУТРИТЕ СА ЧЕСТНИ БЕ ФЕКАЛ НЕЩАСТЕН??? АРЕ ПОКАЖИ МИ ПОСТА БЕ? КЪДЕ СА ТИ КИРЛИВИТЕ ДОКАЗАТЕЛСТВА???
А кфо са ти правЕли /неграмотник/ца/ хич не ме е еня! Ти явно падаш от някоя планета май?!?
А дали ще горя в ада - хахахахахааха КОЙТО КОПАЕ ГРОБ ДРУГИМУ САМ ПАДА В НЕГО! Прави си изводите скапан плазмодии!!! Няма да спра да говоря ИСТИНАТА! Кой те знае от чия комунистическа вуна си се появил и сега те е яд, че в най-скоро верем ще ви светят масълцето на всичките!!! Агентурни прасета!
В моето семейство няма нито един комунист, има само лежали по концлагерите и бити от нещастната милиця!
Сега пък станах и мутреса алаллелеле...ХАХАХАХА! Мутресите не се придвижват пеш драги/а, нито с колело! Тях ги возят в скъпи возила и дума не може да става, да пишат тук - тях не ги интересува общественият живот на обикновения българин, а какви гащички ще си купят, да да може някй мутрафон да им го завре на скъпо орехово бюрце! Много си зле ама мноооооооооооооооооого!
цитирай
60. анонимен - Къде пише че си мутреса. Нито че си ...
15.07.2010 12:07
Къде пише че си мутреса. Нито че си станишев. Просто сравнение! Заради безочието ти! Това за ада не кълнене нито заплаха, просто ти призоваваш към убийства. Потенциална убийца! Дори само да търпиш коментари - които призовават към убийства, то ти си като тях. Моралът ти е нисък момиче! Той моралът не зависи от кинтите.
цитирай
61. mikino - Къде пише че си мутреса. Нито че си ...
15.07.2010 12:36
анонимен написа:
Къде пише че си мутреса. Нито че си станишев. Просто сравнение! Заради безочието ти! Това за ада не кълнене нито заплаха, просто ти призоваваш към убийства. Потенциална убийца! Дори само да търпиш коментари - които призовават към убийства, то ти си като тях. Моралът ти е нисък момиче! Той моралът не зависи от кинтите.

Хахахаха е това вече предизвиквя смях! Точно ти не си човека, който ще ми чете морал, виж си по-горните писания и си виж първо в твоята паница! Дали имат християнски дух думите ти, че си седнал/а да ми обясняваш!?!? Колко пъти си влязъл/ла в църква, или ходите само като комунистическите копелета само на празници и дори не знаете да се кръстите, а камо ли да правиш пости?!? Който убиба си е за негова сметка, има БОГ и ТОЙ вижда, нека съди!!! ТИ НЯМАШ ПРАВО ДА СЪДИШ! Ако имаше поне малко морал в кухата си глава, нямаше да пишеш тези неща, че ди да кълнеш:
"Само заради този си пост ще гориш в АДА."
Не се отмятай от думите си нещастно същество! ТИ ДОРИ НЯМАШ ЧЕСТ да признаеш казаното по-горе!
На мене ти оценка няма да ми даваш - дай първо на себе си!!! Нито имаш идея, какъв е бил живота ми, за да ми правиш нещастните ти сравнения! Всеки човек е уникален, дори и ти си уникално същество!!!
Хайде върви си по пътя и не се отбивай тук повече!
Хубав ти ден!
цитирай
62. анонимен - Гордост, смъртен грях! Демонст...
15.07.2010 13:31
Гордост, смъртен грях! Демонстрираш гордост, съдиш че съм комунист и не съм вярващ... Що съдиш хората - с какво съм доказал че съм такъв. А аз си обясних защо съм казал за ада. Ако нападам някого, правя го защото е самозабравил се. Ти мене не можеш да ме нападнеш защото ще ме заболи само ако съм горд. А како съм горд, знаеш това е грях. Но ти смирение нямаш. Бъди благодарна че аз не ти вадя какво си казала. Как си съдила. Дано те осъзнаеш.
цитирай
63. mikino - Хайде извади фактите!
15.07.2010 13:45
Много ще се радвам да знаеш! Не ме е страх от истината!
Не се опитвай да ме манипулираш! Няма да стане - събракл си човека! Аз дори не съм горда! На никого не се натрапвам и никого не подценявам, дори и теб!
Явно си мъж, много ми е интересно как така един възпитан мъж в няколко коментара изля слова, които изобщо не са характерни за възпитан и себеуважаващ се кавалер!
Хубаво , не си комунист, питал ли се някога какъв си и доказал ли си думите си на околните?!? Защото всеки на думи е много силен, а на дела??? Как искаш да те оценя и да те уважавам, след като тръгна с каруцарски език, още от самото начало??? Забрави просто!
Нима не мислиш, че цялото ни държавно управление, циганите и част от българите не са се самозабравили? Нима не виждаш какво става ежедневно? Че и ме съдиш, че ги обвинявам!!! Ако си седиш и си ти е спокойничко, при това, което се случва навън ти просто си един непукист! И взимаш отношение само с приказчици, написани тук-там по някой блог! Ще ти цитирам нещо, пък ти се сещай от къде е:
"По делата им ще ги познаете!"
цитирай
64. анонимен - Няма лошо да се възмущаваш от циг...
15.07.2010 14:12
Няма лошо да се възмущаваш от циганите, когато те го заслужават, но възпротиви ли се когато някой казва: 'Циганите на сапун' ... А... Или вътрешно те погъделичкаха тези мисли?? И ти ставаше хубаво на душата? .. .. Не съдиш ли че малките циганки са лоши майки! Че всички цигани са крадци? Че са мързеливи! Ти с хитлер ли се сравняваш? Ако искаш мога и да ти разкажа за циганите. Вероятно много повече причини има да ги мразя. Може би повече от теб.
цитирай
65. анонимен - Това по делата им ще ги познаете?? ...
15.07.2010 14:18
Това по делата им ще ги познаете?? Ами дай да хвърлим няколко атомни бомби над Германия, щото те големи дела показаха по време на втората световна.
цитирай
66. анонимен - Това че не спираш някого в омразата ...
15.07.2010 14:50
Това че не спираш някого в омразата му, е също дело.
цитирай
67. mikino - Това че не спираш някого в омразата ...
15.07.2010 17:31
анонимен написа:
Това че не спираш някого в омразата му, е също дело.

Аз не мразя никого драги!
По делата им ще ги познаете”, е казано в Евангелието на Матея, ако не си го чел, прочети го! Там ще откриеш много неща...
Когато Господ Исус Христос гони търговците от храма, той не ги гали с перце нали?
цитирай
68. анонимен - Запознат съм с библията. Дори съм я ...
15.07.2010 20:25
Запознат съм с библията. Дори съм я осмислил доста добре. Защото не е нужно само да се чете. Той, Исус е имал и расистки обръщения - 'Кучката с кученцата' - обръщение към една жена, която е искала да се изцери, но Исус е казал че е дошъл само при евреите. Все пак Исус е разбрал че всички се посрамиха, там има една притча за сватба на младоженец, на която са поканени всички заслужили, но те не идват, за това са изпратени слугите да извикат... Да извикат всички отрепки. Радвам се че четеш БИБЛИЯТА, .. .. Господ сигурно затова ме изпрати при теб.
цитирай
69. анонимен - Тва е блог ,
16.07.2010 09:46
анонимен написа:
Това че не спираш някого в омразата му, е също дело.

кадето всеки можа да изрази своето мнение свободно по дадена тема и по никакъв начин някой със някакъв постинг не може да промени мнението ми по даден въпрос.Омраза между Българи и мангали винаги е имало и ще има докато стават такива убииства и други престъпления от мангустите.Отворете който и да е вестник и в криминалната хроника вижте колко престъпления има по селата , дело все на мангалите.Искат толерантност която се изразява в безнаказана престъстъпност вземаща все по големи размери а почнаха вече и хора да убиват.Имам 2 къщи на село които постоянно ги разбиват и ограбват , зарекъл съм се ако някога набарам някой там да краде в никои случай няма да го оставя да излезе жив.Всяка толерантност има граници,въпроса е вече до кога?
цитирай
70. demonwind - mikino,
16.07.2010 10:30
Не се ядосвай с разни отрепки, не виждаш ли, че се крият като плъхове като анонимни? Този факт е достатъчен, за да покаже, че това са непрокопсаници и гащурковци, които явно си нямат пишка, за да си играят, а само гледат да се заяждат с хората.
Винаги ще се намерят хора, които да защитават ответната страна. И в Германия по времето на Ефрейтора е имало инакомислещи, които са вървели с рогата напред против прогреса и реда!
Не се връзвай и не си трови нервите с малоумници!
цитирай
71. анонимен - Всички цигани на сапун. 'ВСИЧКИ'. . ...
16.07.2010 12:19
Всички цигани на сапун. 'ВСИЧКИ'..!!..??? Това редно ли Е? Ако някое интелигентно циганче го чете? Дали няма да се побърка? Замислете се!! Казана дума - хвърлен камък. Дума дупка не прави...... Но!!? Думите убиват. Ти с пишката, сигурно, за теб всички жени са боклуци, нали. Тя - нежноста на душата - не се избира, такъв си към всеки - и всичко. Може и за поет да се пише някой, но само се пише за такъв - ако няма душа и съвест. ... ... .... .... Нека полицията да наказва всеки - дори да открадне една кокошка, една диня. Няма нужда да влиза в затвора - може и само пробация. Но нека и всички които кажат - 'да отворим фабриката за сапун' - тези също да получат най-тежко наказание, и позора да ги преследва цял живот. Не е ли най-важна справедливостта?!! Със сигурност е така!! Но и справедливостта да бъде ефективна - тоест градивна.
цитирай
72. demonwind - Всички цигани на сапун или
16.07.2010 12:26
просто Циганите на сапун са тривиални фрази на хора, които няма къде другаде да си избият комплексите. Да, законите трябва да са за всички и да се прилагат с еднаква строгост. И най-вече - да се осигури нормална работа за всеки желаещ да се труди! Казвам нормална, което означава с нормална заплата, нормално работно време, нормални условия на труд. За тези, които не искат да се трудят, има едни специални местенца, на едно от които в миналото е пишело Arbeit macht frei (Работата те прави свободен)...
цитирай
73. анонимен - В момента пиша за 100те блогари в ...
16.07.2010 12:28
В момента пиша за 100те блогари в българия. Ще бъда хладен. От блог.бг ще са около двадесет. Ще пиша и за расизъм - разбира се. И това ще е част от световно издание, от всяка страна по 100 - блогъра.
цитирай
74. demonwind - Брейй, туй голямо издание се очаква да бъде!
16.07.2010 12:39
И така анонимно ли го пишеш? Че ако си анонимен нито ще ти платят авторски права, нито
цитирай
75. анонимен - Авторските права са платени - не се ...
16.07.2010 13:50
Авторските права са платени - не се безпокой. Анонимноста е задължителна, комай, доста са настръхнали някои. И ще видят неща които им се иска, или не им се иска. Скоро имаше такъв случай.
цитирай
76. demonwind - Тъй като от това не могат да произтекат
16.07.2010 14:02
правни последици, ще ми е интересно за какво става дума. Май ще е поредната партенка на някоя "човеколюбяща" организация, червива от (мръсни) пари...
цитирай
77. demonwind - Изобщо, за да бъда по-ясен,
16.07.2010 14:06
на тези 100 човека от всяка страна могат единствено да им пръднат на ... хайде да не го казвам. Ама нали трябва пусти пари да се усвояват! И търтеите да си мастийстват на воля!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2991804
Постинги: 294
Коментари: 5491
Гласове: 9209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930